Skrevet av Emne: Ex-spiller: Pablo Hernandez  (Lest 87302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #90 på: Desember 04, 2017, 11:45:06 »
Ps. Hvor blei det av Kato? Jeg savner kommentarene hans.

ja, hvor ble han av mon tro?

De som forgjeves prøver å skape gode debatter og skrive saklig blir desverre kneblet her inne. Det skjedde vel også med Kato. Om man ikke alltid var enig med alt han skrev, så var han en av dem som beriket forumet med kvalitet.

Håper han kommer tilbake med sine analyser og meninger.

B_Ød

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #91 på: Desember 04, 2017, 13:13:09 »
De som forgjeves prøver å skape gode debatter og skrive saklig blir desverre kneblet her inne. Det skjedde vel også med Kato. Om man ikke alltid var enig med alt han skrev, så var han en av dem som beriket forumet med kvalitet.
Håper han kommer tilbake med sine analyser og meninger.

vei ikke om jeg er udelt enig i alt dette, men håper også vi ser ham igjen.
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #92 på: Februar 20, 2018, 17:56:07 »
Adam Pope

Pablo Hernandez says “Of course I’d like to stay.” As yet no more contract talks to extend his stay at #lufc beyond the end of the season.

Hernandez: "I don't receive anything new from the club. I can't tell you anything about this, I prefer to focus on the next games." #lufc


Pablo på pressekonferansen i dag!
« Siste redigering: Februar 20, 2018, 17:57:44 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #93 på: Februar 20, 2018, 23:28:52 »
Adam Pope

Pablo Hernandez says “Of course I’d like to stay.” As yet no more contract talks to extend his stay at #lufc beyond the end of the season.

Hernandez: "I don't receive anything new from the club. I can't tell you anything about this, I prefer to focus on the next games." #lufc


Pablo på pressekonferansen i dag!
Ser ikke noen grunn til å la være å gi denne karen ny kontrakt. Har vært profesjonell, skadefri og alt annet enn en ulempe å ha i laget. Ser dog ikke for meg noe annet enn en 1-års kontrakt.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

ar9

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #94 på: Februar 20, 2018, 23:50:12 »
Adam Pope

Pablo Hernandez says “Of course I’d like to stay.” As yet no more contract talks to extend his stay at #lufc beyond the end of the season.

Hernandez: "I don't receive anything new from the club. I can't tell you anything about this, I prefer to focus on the next games." #lufc


Pablo på pressekonferansen i dag!
Ser ikke noen grunn til å la være å gi denne karen ny kontrakt. Har vært profesjonell, skadefri og alt annet enn en ulempe å ha i laget. Ser dog ikke for meg noe annet enn en 1-års kontrakt.

Heller i den retning jeg og. Bare ikke gi han den for tidlig slik at han hviler på laurbæra.
En fin spiller å ha på laget, i troppen og på treningsfeltet som kan heve nivået til den gemene hop og samtidig være en læremester for unge håpefulle hvis de tar steget til sommeren.

Blank_File

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #95 på: Februar 21, 2018, 09:34:15 »
Adam Pope

Pablo Hernandez says “Of course I’d like to stay.” As yet no more contract talks to extend his stay at #lufc beyond the end of the season.

Hernandez: "I don't receive anything new from the club. I can't tell you anything about this, I prefer to focus on the next games." #lufc


Pablo på pressekonferansen i dag!
Ser ikke noen grunn til å la være å gi denne karen ny kontrakt. Har vært profesjonell, skadefri og alt annet enn en ulempe å ha i laget. Ser dog ikke for meg noe annet enn en 1-års kontrakt.

Heller i den retning jeg og. Bare ikke gi han den for tidlig slik at han hviler på laurbæra.
En fin spiller å ha på laget, i troppen og på treningsfeltet som kan heve nivået til den gemene hop og samtidig være en læremester for unge håpefulle hvis de tar steget til sommeren.
2 år mener jeg. Han har ikke hurtighet som sin styrke og kommer til å være nyttig også i PL om vi kommer så langt.

RoarG

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #96 på: Februar 21, 2018, 10:57:27 »
Enig i at Hernandez bør få 2-års kontrakt. Uvurderlig spiller. Kan løse opp låste situasjoner og avgjøre ting på egenhånd.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #97 på: Februar 21, 2018, 11:22:29 »
Gi han 1-års kontrakt med 1 års forlengelse. Gir både spilleren og klubben gode betingelser. Absolutt en klassespiller som kan levere på dette nivået også neste år.

HåvardK

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #98 på: Februar 21, 2018, 12:45:55 »
Har kanskje vært vår viktigste spiller denne sesongen, i hvert fall etter at det begynte å butte. Greier vi ikke å ta vare på ham, sliter vi.

Leedsfan

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #99 på: Februar 21, 2018, 15:33:21 »
Har kanskje vært vår viktigste spiller denne sesongen, i hvert fall etter at det begynte å butte. Greier vi ikke å ta vare på ham, sliter vi.

Tenk deg hvor god han er på at offensivt og godt lag.

Hvis ikke Radz gir han en ny kontrakt så håper jeg han holder seg i divisjonen og skyter et annet lag opp til PL.

Her er det gitt 3-4 års kontrakter til den ene og den andre og så skal ikke en kvalitetsspiller som Hernandez ikke få ny kontrakt fordi han er 32 år? Eneste er jo hvis han krever for mye i lønn, men for å finne ut det så må man jo sette seg rundt bordet for å snakke først.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #100 på: Februar 22, 2018, 20:44:52 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #101 på: Februar 22, 2018, 20:47:42 »
Det var synd.
Da blir det Alioski eller Sacko inn. Håper Alioski blomstrer i Saiz sitt nærvær. (regner med Saiz kommer inn for Roofe...)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torpe-do

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #102 på: Februar 26, 2018, 04:28:55 »
Har Hernandez nokon gong spelt sentral midt?
Som ballfordelar på midtbanen, kanskje han kunne gjort ein jobb, no som fleire andre i posisjonen til tider underpresterar litt?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Xern

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #103 på: Februar 26, 2018, 07:07:44 »
Har Hernandez nokon gong spelt sentral midt?
Som ballfordelar på midtbanen, kanskje han kunne gjort ein jobb, no som fleire andre i posisjonen til tider underpresterar litt?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han er opprinnelig vingspiller, og er som Alioski trolig for veik til å kunne gjøre noe ut av seg på sentral midtbane. Synes uansett at Hernandez presterer godt både offensivt og defensivt i sin frie rolle, så tror nøkkelen heller ligger i å få igang Phillips og Vieira, da Forshaw har vært sterk hittil, men trenger sårt en makker i form.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #104 på: Mars 10, 2018, 19:38:58 »
LUFCdata

GRAPHIC: Pablo Hernandez created FIVE chances against Reading, more than any other player on the pitch for either side today. #LUFC


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #105 på: Mars 11, 2018, 12:12:21 »
Er nok ferdig i klubben.

Pettersen97

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #106 på: Mars 11, 2018, 15:36:16 »
Er nok ferdig i klubben.

Ikke bra vurdering av PH dette. Om Pablo går på free denne sommeren så blir flere klubber å jakte hans signatur. Pr. dags dato en av lyspungtene i Leeds, som bør få en ny ettårskontrakt med oppsjon på et til. Pablo kan være en god rollemodell og mentor for de yngre spillerene.

Han vil hjemsøke Leeds om han blir å finne i en annen Championchip klubb fra høsten 2018.
The Mighty Whites

Jon R

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #107 på: Mars 11, 2018, 15:51:26 »
Er nok ferdig i klubben.

Ikke bra vurdering av PH dette. Om Pablo går på free denne sommeren så blir flere klubber å jakte hans signatur. Pr. dags dato en av lyspungtene i Leeds, som bør få en ny ettårskontrakt med oppsjon på et til. Pablo kan være en god rollemodell og mentor for de yngre spillerene.

Han vil hjemsøke Leeds om han blir å finne i en annen Championchip klubb fra høsten 2018.
Hvis ikke Pablo fortjener ny kontrakt bør det være MANGE på ut listen!  :(
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #108 på: Mars 11, 2018, 16:06:49 »
Ender vel hos Monk i Birmingham

leedslife

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #109 på: Mars 11, 2018, 16:11:47 »
så kan vi lure til oss Jutkiewicz

raggen

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #110 på: Mars 11, 2018, 16:16:38 »
Er nok ferdig i klubben.

Ikke bra vurdering av PH dette. Om Pablo går på free denne sommeren så blir flere klubber å jakte hans signatur. Pr. dags dato en av lyspungtene i Leeds, som bør få en ny ettårskontrakt med oppsjon på et til. Pablo kan være en god rollemodell og mentor for de yngre spillerene.

Han vil hjemsøke Leeds om han blir å finne i en annen Championchip klubb fra høsten 2018.

Enig!
Hvis ikke Pablo fortjener ny kontrakt bør det være MANGE på ut listen!  :(
Forever Leeds United!!!!!!!!

Xern

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #111 på: Mars 11, 2018, 17:46:47 »
Ender vel hos Monk i Birmingham
Haha, ja det hadde ikke forundret meg..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #112 på: Mars 11, 2018, 19:16:13 »
Ender vel hos Monk i Birmingham
Haha, ja det hadde ikke forundret meg..
Idioti å ikke ha med Pablo videre!

HåvardK

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #113 på: Mars 11, 2018, 19:56:36 »
Ender vel hos Monk i Birmingham
Haha, ja det hadde ikke forundret meg..
Idioti å ikke ha med Pablo videre!
Skjønner ikke hva dette er å lure på.

B_Ød

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #114 på: Mars 12, 2018, 21:26:23 »
Her er det noe som har gått meg hus forbi.. Skal ikke Pablo være med lengre?
Ups & Ups!!

GeirO

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #115 på: Mars 12, 2018, 22:44:58 »
Hadde vel en fornemmelse om at lette, teknikere ikke var Heck sine yndlinger. Selv om Pablo er vår beste spiller. Back to stone age.....
MOT

Woody

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #116 på: Mars 13, 2018, 08:33:36 »
Hadde vel en fornemmelse om at lette, teknikere ikke var Heck sine yndlinger. Selv om Pablo er vår beste spiller. Back to stone age.....

Håper virkelig at Leeds også i fremtiden kan/vil ha spillertyper som Pablo....
LIFE IS LEEDS

Cherry

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #117 på: Mars 13, 2018, 08:53:33 »
Her er det noe som har gått meg hus forbi.. Skal ikke Pablo være med lengre?

...omtrent eneste med utgående kontrakt som ikke er signet opp.
 

B_Ød

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #118 på: Mars 13, 2018, 10:36:15 »
Her er det noe som har gått meg hus forbi.. Skal ikke Pablo være med lengre?

...omtrent eneste med utgående kontrakt som ikke er signet opp.

jøss, så ikke den komme. I min verden, en solid skrape i lakken til den/de som gjør disse vurderingene.
Ups & Ups!!

Bjorn

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #119 på: Mars 13, 2018, 10:45:58 »
Her er det noe som har gått meg hus forbi.. Skal ikke Pablo være med lengre?

...omtrent eneste med utgående kontrakt som ikke er signet opp.

jøss, så ikke den komme. I min verden, en solid skrape i lakken til den/de som gjør disse vurderingene.

Kan jo være at agenten hans avventer status om opprykk, eller at Pablo selv er nølende. Kanskje han er klar for en 'pensjonist' tilværelse  med høy lønn i Kina for alt vi vet, og venter på det rette tilbudet.
En løsning blir det sikkert. Enten alle er enig eller ei.
Marching On! 4276