Skrevet av Emne: Kamp: vs Queen Park Rangers @ Lofthus Road, søndag 7/8 2016, kl 13 på Sky  (Lest 30157 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

Usikker på Green i dag. Tung og treg, og kjent for å bukke under for press. Tipper 1-1 ...
Tok 3 minutter ... huff!
 

GeirO

Radiolink i dag?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prøv denne : http://leedsunitedshirt.com/leeds-united-news-website/leeds-united-live-radio-streaming/
 er gjort klar til radiostream til kampen ihvertfall

Fungerer med levende bilder den :) Rakk akkurat årets første klønete mål imot :(
Endelig noe som funket, tusen takk!!
MOT

Hallgeir *

Radiolink i dag?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prøv denne : http://leedsunitedshirt.com/leeds-united-news-website/leeds-united-live-radio-streaming/
 er gjort klar til radiostream til kampen ihvertfall

Fungerer med levende bilder den :) Rakk akkurat årets første klønete mål imot :(
Endelig noe som funket, tusen takk!!

Bra bildekvalitet. Takk, takk....
Super Leeds since 1968

Nørgaard

Har Grimes rørt bolden endnu? Vieira er også usynlig

clarke

Coyle på for Berardi
SuperLeeds

h.b

  • Gjest
Berardi holdt ikke lenge. Bytta ut etter 21 minutter

DOFFER

Nå må vi våkne >:(
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Håvard


Hallgeir *

Nå må vi våkne >:(

Blir vel ikke før et eller annet tidspunkt i andre omgang?
Super Leeds since 1968

RoarG

Har Monk bommet på laguttaket siden han bytter så tidlig?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ziganda

Svak start, men herlig å se engelske dommere i stedet for de norske som elsker fløyta si.

Flottdet

Enveiskjøring så langt. QPR er mer "på". Heldig at det bare står 1-0. Taper de fleste dueller og får ikke til noe pasningsspill dessverre. Gjør litt vondt og se på foreløpig. Får håpe det bare er starttrøbbel og at guttene kan løpe dette ifra seg.

DOFFER

Qpr kommer jaggu lett til
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

clarke

Heldige som ikke ligger under 3-0 ???
SuperLeeds

Bye

Utifra Berardis reaksjon tipper jeg han skulle prøve å se om det gikk an å spille, men at det funka dårlig, altså en skade på oppvarming eller noe. Vi spiller forøvrig ræv. Diagouraga er forferdelig til tider...
Trønder i Bergen!

DenHviteYeboah

Dette er jo bare ræva :( en halvsjanse etter 35 minutter og QPR har hatt 2 stolpeskudd...

B_Ød

vondt å se på..
Ups & Ups!!

DOFFER

Heldigvis pause
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Andersen

Same shit !, New manager, New season ! :(

auren

Så skal vi få se hva Monk er bygget for. Her trengs det gode taktiske grep i pausen. Ser ikke kampen men har skjønt QPR har dominert

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

ikke en avslutning på mål...
Ups & Ups!!

raggen

og DETTE har vi gleda oss til og ventet i spenning på... huff og huff!

her må vi opp mange hakk
Forever Leeds United!!!!!!!!

Andersen

Hvor har alle våre italienske spillere tatt veien !?

DenHviteYeboah

Nå har mange her på forumet etterlyst en sjef på midtbanen før sesongen. Etter å ha sett 1.omgang lurer jeg på hva Cellino tenker...kanskje kjøpe en kvalitetsspiller...?

Josch

eneste postive er at det "bare" er 0-1 og at dette er mulig  å rette på spillemessig ila pausen.  Mer glød i QPR.

AndyMathie

Vondt å se på til nå. Helsika kor æ savne Silvestri. Han er milevis bedre enn Green!
We are Leeds and we are proud of it!

DenHviteYeboah

ikke en avslutning på mål...
Dallas hadde et skudd som føk over mål.....

Ove

Logget på litt sent, så jeg så bare siste 10 min. av 1. omgang. Den største sjansen hadde vel Dallas som blåste ballen høyt over mål.

QPR er litt mer "på" enn oss. De demmer opp, beveger bena litt raskere. Hvis vi får opp intensiviteten litt så tror jeg vi kommer tilbake i kampen.
 

Hallgeir *

Vi gir bort ballen alt for lett når den er tatt fra motstanderen.

Bartley har sett bra ur, og ingen kan beskylde Taylor for å spille med PL-tanker i hodet.

De offensive spillerne er det vanskelig å kommentere. De har ikke fått låne ballen for mye siden den som regel er mistet før i midtbaneleddet.

Positivt at vi bare er ett mål i minus tross alt. Det kunne vært verre.
Super Leeds since 1968

Andersen

Tenk om vi kunne fått inn noen virkelige klassespillere for en gangs skyld foran en ny sesong ! :-\