Skrevet av Emne: Utlånt spiller: Luke Ayling  (Lest 57506 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

samadhi

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #30 på: August 12, 2016, 13:41:44 »
Slik jeg tolker det så har han spilt mest i en treer bak. Altså som en av 3 midtstoppere.
God med ball, men litt for treig til å spille back.

Tipper han er tiltenkt en rolle som midtstopper og backup på høyreback.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #31 på: August 13, 2016, 13:33:33 »



Luke Ayling: På Elland Road i dag...


Spiller han istedet for Coyle?


Coyle var skyld i 0-3 målet mot QPR og var veik igjen på 0-1 mot Fleetwood!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #32 på: August 13, 2016, 15:29:57 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #33 på: August 14, 2016, 23:02:58 »
Ayling fikk en 7-er av Phil Hay på lørdag. Det betyr blant de beste på banen. Han må gjort en god innsats etter bare to treninger. Noen sier at dette betyr  slutten på midtstopperjakten for Leeds.  Det er ikke sikkert. Jeg tror  Ayling er nyttig uansett. Det er bra at vi har spillere som kan spille på flere plasser (anvendelig ). Skader og suspensjoner kommer alltid på disse plassene. Jeg er ikke fornøyd med Berardi. For lite fart og vilje til å gå fremover langs linja. Jeg tror Ayling overtar hans plass.

auren

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #34 på: August 14, 2016, 23:16:52 »
Ayling fikk en 7-er av Phil Hay på lørdag. Det betyr blant de beste på banen. Han må gjort en god innsats etter bare to treninger. Noen sier at dette betyr  slutten på midtstopperjakten for Leeds.  Det er ikke sikkert. Jeg tror  Ayling er nyttig uansett. Det er bra at vi har spillere som kan spille på flere plasser (anvendelig ). Skader og suspensjoner kommer alltid på disse plassene. Jeg er ikke fornøyd med Berardi. For lite fart og vilje til å gå fremover langs linja. Jeg tror Ayling overtar hans plass.

Berardi var en av våre aller beste spillere i fjorårssesongen. Joda, han er kanskje ikke den beste backen offansivt, men så er det nå heller ikke pri 1 i min bok å være glitrende offansivt.

Håper Berardi blir frisk snart og kommer tilbake til formen fra i fjor.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dylan

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #35 på: August 15, 2016, 08:09:07 »
Ayling var absolutt en av de bedre på Leeds på lørdag (uten at det sier så mye). De jeg snakka med på tribunen var stort sett enige om at det  var en positiv og lovende hjemmedebut. Var med offensivt, og tackla også bra. Tenkte ikke over at han var treg.

Josch

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #36 på: August 20, 2016, 16:39:29 »
Så vidt jeg skjønner så gjorde Ayling en ny god kamp. Han var med på angrepet som gav 1-0 mot  Sheff W, helt opp til  16-meteren .  Ayling har nå gjort 3 gode kamper (jeg så han hele kampen mot  Fulham). Han er bedre enn  Berardi. Sånne backer skal vi ha!! Et godt kjøp.
« Siste redigering: August 24, 2016, 16:30:05 av Josch »

RoarG

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #37 på: September 12, 2016, 22:49:56 »
Denne spilleren, sammen med back-kollega Taylor, kommer svært dårlig ut etter lørdagens kamp mot Huddersfield.
http://www.hitc.com/en-gb/2016/09/12/luke-aylings-stats-suggest-leeds-need-berardi-back-as-soon-as-po/page/1/
Får håpe at Berardi blir klar ASAP.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #38 på: September 13, 2016, 09:38:25 »
Kan ha noe med bruken av backene våre.

Vi driver jo å spiller ballen til backen konsekvent når det ikke gir mening.

En back skal helst ikke ha ballen før han bra med rom foran seg, det å spille ballen til en spiller helt bredt i banen øker sannsynligheten for feil pasning.

Motspillerne lykkes å presse oss til å spille ballen bredt, de legger press på backen vår og dermed kommer den en svak pasning langs kanten uten vinkel.

Her er det vel så mye valgene til stoppere, keeper og sentrale midtbanespillere som setter backene våre i en dårlig situasjon.

 
 

Promotion 2010

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #39 på: September 18, 2016, 07:58:57 »
Liker han her!


Kunne vært utvist i går, men gir mye og er spillbar!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #40 på: September 18, 2016, 17:55:58 »
Liker han her!


Kunne vært utvist i går, men gir mye og er spillbar!
Veldig enig. Ser ut som en kvalitetsspiller. Kan være en av sesongens transferscoop dette.
Jon R.

Runar

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #41 på: September 18, 2016, 19:39:58 »
Liker han her!


Kunne vært utvist i går, men gir mye og er spillbar!
Veldig enig. Ser ut som en kvalitetsspiller. Kan være en av sesongens transferscoop dette.

Helt ordinær høyreback
 

Josch

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #42 på: September 20, 2016, 18:02:27 »
Tviler på om Berardi tar tilbake plassen. Kanskje i cupkamper. Men Ayling er mer aktiv offensivt og klarer seg ok bakover. De fleste av hans kamper har vært positive, særlig fremover.  Ingen grunn til endre på noe som fungerer.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #43 på: September 20, 2016, 18:40:37 »
Tviler på om Berardi tar tilbake plassen. Kanskje i cupkamper. Men Ayling er mer aktiv offensivt og klarer seg ok bakover. De fleste av hans kamper har vært positive, særlig fremover.  Ingen grunn til endre på noe som fungerer.

Ayling har gjort det greit så langt og bør vel få spille til første skade eller suspensjon, så blir det opp til Berardi om han tar tilbake plassen sin eller ikke.

Xern

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #44 på: September 20, 2016, 20:43:24 »
Tviler på om Berardi tar tilbake plassen. Kanskje i cupkamper. Men Ayling er mer aktiv offensivt og klarer seg ok bakover. De fleste av hans kamper har vært positive, særlig fremover.  Ingen grunn til endre på noe som fungerer.

Ayling har gjort det greit så langt og bør vel få spille til første skade eller suspensjon, så blir det opp til Berardi om han tar tilbake plassen sin eller ikke.
Det skal ikke være sånn at man er benket og dermed basta til konkurrenten din er skadet eller suspendert. Den som gjør beste innsatsen o.l på treningsfeltet bør få starte, og så klart utifra prestasjon. Gjør Ayling alt perfekt skal man såklart ikke bytte ham ut om man ikke trenger bedre, men om det er 50/50 så skal det være 50/50 med spilletid også.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #45 på: November 05, 2016, 20:15:52 »
Unsung hero sålangt. God både fremover og bakover. Fin assist på 2-1 målet i dag. Jeg tipper vi har divisjonens 3 beste alternativer på høyrebackplassen i Ayling, Berardi og Coyle. Og nok en gang tok jeg feil av en spiller!  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #46 på: November 05, 2016, 21:23:00 »
Unsung hero sålangt. God både fremover og bakover. Fin assist på 2-1 målet i dag. Jeg tipper vi har divisjonens 3 beste alternativer på høyrebackplassen i Ayling, Berardi og Coyle. Og nok en gang tok jeg feil av en spiller!  ;D

auren
Vi har veldig mange å synge om for tiden  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #47 på: November 30, 2016, 00:14:47 »
Det må være lov å diskutere Ayling og Silvestris ubesluttsomme samhandling før 0-1. En keeper som leser spiller godt og som ofrer liv og lemmer for å ta ballen før Liverpoolspissen, kunne forhindret det målet.  Uansett mener jeg vi har en svært habil reservestopper i Ayling basert på siste 45.
Jon R.

Blank_File

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #48 på: November 30, 2016, 01:24:06 »
Det må være lov å diskutere Ayling og Silvestris ubesluttsomme samhandling før 0-1. En keeper som leser spiller godt og som ofrer liv og lemmer for å ta ballen før Liverpoolspissen, kunne forhindret det målet.  Uansett mener jeg vi har en svært habil reservestopper i Ayling basert på siste 45.
Nøyaktig min vurdering av både situasjonen og spilleren.

Sent fra min D6603 via Tapatalk


h.b

  • Gjest
Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #49 på: November 30, 2016, 08:36:52 »
Det må være lov å diskutere Ayling og Silvestris ubesluttsomme samhandling før 0-1. En keeper som leser spiller godt og som ofrer liv og lemmer for å ta ballen før Liverpoolspissen, kunne forhindret det målet.  Uansett mener jeg vi har en svært habil reservestopper i Ayling basert på siste 45.
Nøyaktig min vurdering av både situasjonen og spilleren.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Ayling som stopper. Nei takk. På målet så var han fullstendig feilplassert. Og vi må slutte med tanken på å ha backer som reserveløsning i troppen. Klubben må sørge for at vi har minst 4 gode stoppere i stallen. Nå har vi kun 3 som kan spille stoppere

Xern

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #50 på: November 30, 2016, 08:38:33 »
Hvorfor skal vi alltid ha en skyteskive? Det var verken silvestri eller ayling sin feil at vi tapte igår.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B_Ød

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #51 på: November 30, 2016, 08:40:17 »
her var det nok kommunikasjon mer enn noe annet som var fraværende ...tror jeg da.
Ups & Ups!!

Runar

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #52 på: November 30, 2016, 08:42:46 »
Det må være lov å diskutere Ayling og Silvestris ubesluttsomme samhandling før 0-1. En keeper som leser spiller godt og som ofrer liv og lemmer for å ta ballen før Liverpoolspissen, kunne forhindret det målet.  Uansett mener jeg vi har en svært habil reservestopper i Ayling basert på siste 45.
Nøyaktig min vurdering av både situasjonen og spilleren.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Ayling som stopper. Nei takk. På målet så var han fullstendig feilplassert. Og vi må slutte med tanken på å ha backer som reserveløsning i troppen. Klubben må sørge for at vi har minst 4 gode stoppere i stallen. Nå har vi kun 3 som kan spille stoppere

Men om ikke ja takk begge deler er en løsning?

Du vil vel ha offensive forsterkninger i troppen og i januar? Holdt med 3 stoppere i hele sesongen fjor års sesongen, men ser hva du mener.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #53 på: November 30, 2016, 08:43:12 »
Hvorfor skal vi alltid ha en skyteskive? Det var verken silvestri eller ayling sin feil at vi tapte igår.

Ikke skyteskive. men konstaterer at Ayling var fullstendig feilplassert på scoringa. Og det er ganske normalt da han ikke er en stopper. Men en dedikert stopper hadde plassert seg annerledes

Klausen

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #54 på: November 30, 2016, 08:43:27 »
Er igrunnen enig med deg h.b, men som back up på benken så duger Ayling. I enkelte kamper så vil man kanskje droppe den ekstra forsvareren på benken til fordel for en offensiv spiller, alt ettersom hvordan man vurderer kampbildet og motstanderen. I så måte får man to spillere for prisen av en med Ayling.
I 9/10 Championshipkamper så unngår vi baklengs som den i går og da funker Ayling. Vurderer det også dit hen at bedre kommunikasjon mellom keeper og midtstopper kunne unngått målet. Det er garantert en av årsakene til at vi fremstår mye mer solid bakover enn tidligere. Green har nok spilt en viktig rolle der.

Kato

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #55 på: November 30, 2016, 09:09:23 »
Ayling har vært kjempegod på høyrebacken. Der er han et førstevalg. Det holder med Cooper og Ayling som back-up inne i midten. Vi har andre posisjoner som må styrkes før midtforsvaret.
 

flynn

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #56 på: November 30, 2016, 12:00:21 »
Ayling har vært kjempegod på høyrebacken. Der er han et førstevalg. Det holder med Cooper og Ayling som back-up inne i midten. Vi har andre posisjoner som må styrkes før midtforsvaret.

Forutsatt at lånene av Bartley og Jansson omgjøres til permanente overganger, enig.

flynn

Eriksen55

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #57 på: November 30, 2016, 15:04:48 »
Hvorfor skal vi alltid ha en skyteskive? Det var verken silvestri eller ayling sin feil at vi tapte igår.

Ikke skyteskive. men konstaterer at Ayling var fullstendig feilplassert på scoringa. Og det er ganske normalt da han ikke er en stopper. Men en dedikert stopper hadde plassert seg annerledes

Det du mener er at Rio Ferdinand, Ramos, Hummels, Terry, Hangeland etc aldri stod feilplassert?

Alle kan gjøre feil, men sånne type mål scorers det hver helg!

Dette handler like mye om flax og uflax.. Skal heller ikke kimse av kvaliteten på det innlegget, veldig vanskelig for stopper og enda vanskeligere for keeper. Noen ganger kan vi si at det var en bra prestasjon i stedet for dårlig inngripen og  forsvar av oss. Alle mål kommer som regel av en feil fra motstanderen..

Jon R

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #58 på: November 30, 2016, 19:12:12 »
Hvorfor skal vi alltid ha en skyteskive? Det var verken silvestri eller ayling sin feil at vi tapte igår.

Ikke skyteskive. men konstaterer at Ayling var fullstendig feilplassert på scoringa. Og det er ganske normalt da han ikke er en stopper. Men en dedikert stopper hadde plassert seg annerledes

Det du mener er at Rio Ferdinand, Ramos, Hummels, Terry, Hangeland etc aldri stod feilplassert?

Alle kan gjøre feil, men sånne type mål scorers det hver helg!

Dette handler like mye om flax og uflax.. Skal heller ikke kimse av kvaliteten på det innlegget, veldig vanskelig for stopper og enda vanskeligere for keeper. Noen ganger kan vi si at det var en bra prestasjon i stedet for dårlig inngripen og  forsvar av oss. Alle mål kommer som regel av en feil fra motstanderen..
Godt poeng. Det var vel heller ingen som avskiltet Pontus som stopper da han slapp ryggen til Gayle før Greens retur for halvannen uke siden.
Jon R.

sportcarl1

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #59 på: November 30, 2016, 19:28:23 »
Ayling har vært kjempegod på høyrebacken. Der er han et førstevalg. Det holder med Cooper og Ayling som back-up inne i midten. Vi har andre posisjoner som må styrkes før midtforsvaret.
sedan må jag säga att Berardi var grym igår speciellt första halvlek, håller han den nivån är han minst lika bra som Ayling, men räknar ändå med att Ayling startar mot Aston Villa