Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Pontus Jansson  (Lest 259995 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1290 på: Juli 08, 2019, 22:06:31 »
Jeg kommer til å savne ham men samtidig synes jeg samtidig at det er godt han er borte.  Så rart det enn høres ut.
Som de fleste andre har jeg blandete følelser her.
Jon Howe dro sammenligningen med da Sheridan måtte gå. Siden det var Strachan som kom inn ble det lite snakk om savnet av Sheridan.

Det vil vel her også handle om hvem som handles inn i stedet fro Pontus, og hvorvidt denne spilleren lykkes eller ikke...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1291 på: Juli 08, 2019, 22:17:17 »
Brentford flørter med en fin utsikt på twitterkontoen sin, med bilde av en penn på et bord. Kan tenkes at Pontus blir presentert hvert øyeblikk.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Medlem 94237

Josch


auren

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1294 på: Juli 08, 2019, 22:37:47 »
Trist...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1295 på: Juli 08, 2019, 22:41:27 »
Har Brentford virkelig penger til å splashe ut 30 K i uken på Pontus??

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1296 på: Juli 08, 2019, 22:43:08 »
Hvis lønnen stemmer kan han le hele veien til banken.  Men sånn er fotballen blitt. 
Medlem 94237

Smudge

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1297 på: Juli 08, 2019, 22:43:12 »
Rett og slett nitrist..

Forever Whites

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1298 på: Juli 08, 2019, 22:57:40 »
På tide moderator forandrer headingen her til ex-spiller Pontus Jansson.  Så får livet gå videre.  Ønsker ham lykke til i Brentford.

Håper vi får inn en erstatter snarest.  Det regner jeg med at Bielsa må ha i sin kontrakt da dette var bestemt før han signerte ny.
Medlem 94237

RoarG

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1299 på: Juli 08, 2019, 23:07:49 »
Ja, ja. Det var det. Like greit å få ut en spiller som forårsaker såpass mye blandete følelser.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1300 på: Juli 08, 2019, 23:21:28 »
Lufc

Defender joins Bees.

Swedish defender Pontus Jansson has today left Leeds United to join fellow Sky Bet Championship side Brentford for an undisclosed fee.

Jansson initially joined the Whites on loan in August 2016 from Italian side Torino, before signing permanently in 2017.

The centre-back went on to feature 120 times for club in all competitions scoring nine goals.

We wish Pontus well for the future.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1301 på: Juli 08, 2019, 23:23:55 »
Ã…sa Thornell, fruen

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1302 på: Juli 08, 2019, 23:33:50 »
Trist ja, men dessverre som jeg fryktet. Bamford kan bare begynne å grue seg til oppgjørene mot Brentford...

flynn, skeptisk

DenHviteYeboah

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1303 på: Juli 08, 2019, 23:56:25 »
Da venter jeg på de sedvanlige innleggene om hvor lite det har å si med å kvitte seg med en spiller. Nå blir nok Pontus snakket kraftig ned.... ;)

ziganda

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1304 på: Juli 09, 2019, 00:02:07 »
Veldig trist, så får vi se om det kommer en akseptabel erstatning.

ar9

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1305 på: Juli 09, 2019, 00:04:16 »
Da venter jeg på de sedvanlige innleggene om hvor lite det har å si med å kvitte seg med en spiller. Nå blir nok Pontus snakket kraftig ned.... ;)

Er bare å scrolle oppover til krampa tar deg så får du både nedsnakkigen og mot-ned snakkingen

Eriksen55

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1306 på: Juli 09, 2019, 00:28:06 »
Da venter jeg på de sedvanlige innleggene om hvor lite det har å si med å kvitte seg med en spiller. Nå blir nok Pontus snakket kraftig ned.... ;)

Er White god så trenger det ikke ha mye å si. Men forventer egentlig at dem erstatter han med en solid stopper.

Trenger ikke snakke ned. Har vært tydelig lenge på min mening om Pontus. God spiller, men langt unna umulig å erstatte. Lever veldig godt med salget. Takker for tiden og ønsker han lykke til videre  :)
« Siste redigering: Juli 09, 2019, 00:31:25 av eriksen55 »

Sleivind

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1307 på: Juli 09, 2019, 00:47:55 »
Kommer virkelig til å savne typen Jansson! Ikke mange av han i dagens stall! En fantastisk god stopper på sitt beste. Men er nok en grunn til at han går til Brentford og ikke en klubb i PL... Kommer uansett til å bli et savn!

Blank_File

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1308 på: Juli 09, 2019, 02:08:58 »
Kommer også til å savne Pontus. Ikke som Saiz, men jeg liker typer. Det blir vanskelig å finne noen med samme kvalitet til den prislappen. Om White skal være erstatningen er vi svakere skodd enn i fjor i forsvar.

Lundewhites

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1309 på: Juli 09, 2019, 02:17:28 »
Det gjorde vondt når Jordan, McQueen, Currie og Sheridan forsvant, gjorde fryktelig vondt når Batty, Speeds og McAllister forsvant. Vondt med Yeboah, jævelig vondt når Kewell viste seg å være en Judas! Litt vondt når Snoddy reiste og det kommer til å gjøre vondt hvis Phillips reiser, men Jansson..... Totalt likegyldig. 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

morten1966

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1310 på: Juli 09, 2019, 05:25:15 »
Det gjorde vondt når Jordan, McQueen, Currie og Sheridan forsvant, gjorde fryktelig vondt når Batty, Speeds og McAllister forsvant. Vondt med Yeboah, jævelig vondt når Kewell viste seg å være en Judas! Litt vondt når Snoddy reiste og det kommer til å gjøre vondt hvis Phillips reiser, men Jansson..... Totalt likegyldig.

Helt enig.

samadhi

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1311 på: Juli 09, 2019, 07:31:28 »
Midtstopperplass var en posisjon vi slet med å få til før Jansson kom inn. I årene før PJ kom hadde vi Bamba, Bellusci, Cooper (før han ble god), Wooton, Lees og Pearce. Alle greie spillere, men vi fikk aldri ett skikkelig godt stopperpar før Jansson og Bartley kom inn i sesongen 16/17. Etter det har vi vært gode på stopperplass med Jansson som en av to. På årets lag i fjor, og Bielsa uttalte i mai at han hadde vært lagets beste spiller.

Spesiell type som tydligvis ble for mye å takle over tid, men trist å miste en så god spiller til en konkurrent i Championship.
Lykke til videre Pontus!
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1312 på: Juli 09, 2019, 07:47:36 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1313 på: Juli 09, 2019, 08:23:56 »
Trist og se pontus gå men hvis det stemmer at pontus har blitt høy på seg selv og ikke går overrens med bielsa så er det rett og la han gå. ikke tvil om at han blir savna og at pj har ett høyt fotball nivå men ønsker han lykke til og vil ikke snakke fyren ned. gjort er gjort og ferdig med det. fokuserer på det vi har/evt henter inn og satser bielsa har kontroll på dette
Forever Leeds United!!!!!!!!

NT

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1314 på: Juli 09, 2019, 08:29:06 »
Forretningsmessig en fryktelig deal. Kjøpte han for 4 mill.fra Torino. I perioden utvikler han seg til å være blandt Championships beste midtstoppere, må kunne si han også etablerer seg i den svenske A landslagstroppen, og vi selger han videre for drøye 6 mill. Det er dårlig butikk det !  Er nå fryktelig spent på neste trekk fra Elland Road.   Silly Season er fryktelig.  I motsetning til vanlig seriespill hvor man kan se frem til neste match, så vet man aldri i Silly hva som lurer rundt neste sving.  Kanskje en låneavtale igjen med Matthew Pennington......

NT

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1315 på: Juli 09, 2019, 08:32:26 »
Nå ble den plutselig enda dårligere !

https://www.skysports.com/transfer-centre

JANSSON FEE UPDATE

The Pontus Jansson fee to Brentford is £4million, report Sky sources.

However, it could rise to £5.5m based on appearances and if the Bees achieve promotion during his new contract.

h.b

  • Gjest
Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1316 på: Juli 09, 2019, 08:41:28 »
Blir påstått at Leeds måtte selge, for å få inn penger. Og da er det skremmende.

Sterland

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1317 på: Juli 09, 2019, 08:58:30 »
Nå ble den plutselig enda dårligere !

https://www.skysports.com/transfer-centre

JANSSON FEE UPDATE

The Pontus Jansson fee to Brentford is £4million, report Sky sources.

However, it could rise to £5.5m based on appearances and if the Bees achieve promotion during his new contract.
Forferdelig dårlig deal. Litt tålmodighet og vente til litt nærmere deadline-day. Så er flere av middelhavsfarerne i PL så stresset på å få inn forsterkninger, at det betales over en lav sko. CC's beste midstopper, etablert svensk landslagsspiller til 4-5,5 mill. Det er et røverkjøp for Brentford, og et fullstendig havari av Leeds..

Bromancer

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1318 på: Juli 09, 2019, 09:09:07 »
Kommer til å savne Pontus. Klassestopper i denne divisjonen. Trist dag dette, og tristere blir det hvis han ikke erstattes. Jeg synes backupene våre er for dårlige, og Phillips er for god på midten til å spille stopper.

leedslife

Sv: Ex-Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1319 på: Juli 09, 2019, 09:17:17 »
Blir påstått at Leeds måtte selge, for å få inn penger. Og da er det skremmende.

Det skal jo bli interessant å se hva som skjer nå fremover.
Det må jo kanskje være den dårligste dealen vi har gjort siden PL days?

Selge til en sterk konkurrent om opprykk.
Det begynner å bli få spillere å få valuta for hvis vi havarerer denne sesongen.

Får jo satse på at Phillips holder markedsprisen sin jevnt