Skrevet av Emne: Ung lånespiller: Dario Meadows  (Lest 3667 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Ung lånespiller: Dario Meadows
« på: August 25, 2016, 20:37:25 »
Da var Monks 11te signering i boks. 18-årige Dario Meadows fra Roma kommer på lån ut sesongen. Gutten har dobbelt statsborgerskap (engelsk/italiensk), og er opprinnelig fra Kent. Posisjon er midtbane.
http://www.footballinsider247.com/leeds-clinch-11th-summer-signing-report/





Med mulighet for permanent overgang etter låneperioden!
« Siste redigering: August 25, 2016, 22:13:01 av Promotion 2010 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Dario Meadows
« Svar #1 på: August 25, 2016, 20:49:30 »

Like everyone else on here (poss exception Manc White who probably has a dossier on him) I know nothing about the kid, but he's played for Italy at junior international level, and he has played with and learned from the great Francesco Totti at Roma, so that's good enough for me, for now. 
- waccoe

Han er nok signet for Development-laget i første omgang.

(Hvor han spiller i andre omgang vet ikke jeg.. :D )
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kai

Sv: Ny spiller: Dario Meadows
« Svar #2 på: August 25, 2016, 20:59:45 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Meadows loan will be with a view to a permanent. #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Meadows was born in Eng but emigrated to Italy as a youngster. Recent reports have him playing at LB and as a midfielder for Roma youth team

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Dario Meadows
« Svar #3 på: August 25, 2016, 21:13:57 »
En for fremtiden. Greit med slike signeringer og!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Dario Meadows
« Svar #4 på: August 25, 2016, 22:11:22 »
Phil Hay

This came out in Italy earlier but Leeds are about to add Italy U17 player Dario Meadows to their development squad. Season loan from Roma.


Litt i kategori UNG SPILLER Billy Whitehouse dette!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung lånespiller: Dario Meadows
« Svar #5 på: August 25, 2016, 22:14:44 »
Monk sier at han vil få inn mer erfaring i troppen, så låner han inn en som er tredje eller fjerdevalget på venstreback!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Ung lånespiller: Dario Meadows
« Svar #6 på: August 26, 2016, 11:19:02 »
LÃ…NER vi inn spillere til U19-laget nå?  :o
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Ung lånespiller: Dario Meadows
« Svar #7 på: August 26, 2016, 12:19:50 »
Låne spillere som ikke er ment for å være i førsteleveren er tullete nå. Bruk da heller unggutta i troppen fra før, hvis man skal ha stallfyll

Runar

Sv: Ung lånespiller: Dario Meadows
« Svar #8 på: August 26, 2016, 13:05:43 »
Her vet vi jo ikke hensikten, men siden det er med option kan det tenkes at dette er en spiller for Development Squad (som visst nok er tynn) og ulandslagsspillere i Italia er nok uansett ikke feil og ha i Leeds systemet permanent.
 

RoarG

Sv: Ung lånespiller: Dario Meadows
« Svar #9 på: August 26, 2016, 13:18:02 »
Låne spillere som ikke er ment for å være i førsteleveren er tullete nå. Bruk da heller unggutta i troppen fra før, hvis man skal ha stallfyll
Selvsagt. Monk har ikke greie på dette ::).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Ung lånespiller: Dario Meadows
« Svar #10 på: August 26, 2016, 13:25:17 »
Låne spillere som ikke er ment for å være i førsteleveren er tullete nå. Bruk da heller unggutta i troppen fra før, hvis man skal ha stallfyll

Tullete kommentar.

Her henter vi et 18-årig talent på lån, med opsjon for kjøp, som i tillegg spiller for ungdomslandslag for Italia.
Blir aldri feil å hente slike talent. Vi har jo en slik, som vi hentet for 1 år siden, som spiller fast på midtbanen til Leeds nå, Ronaldo Vieira.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kickthemdown

Sv: Ung lånespiller: Dario Meadows
« Svar #11 på: August 26, 2016, 14:16:53 »
Låne spillere som ikke er ment for å være i førsteleveren er tullete nå. Bruk da heller unggutta i troppen fra før, hvis man skal ha stallfyll

Tullete kommentar.

Her henter vi et 18-årig talent på lån, med opsjon for kjøp, som i tillegg spiller for ungdomslandslag for Italia.
Blir aldri feil å hente slike talent. Vi har jo en slik, som vi hentet for 1 år siden, som spiller fast på midtbanen til Leeds nå, Ronaldo Vieira.
Burde vi ikke fått inn en sånn like funksjon her på siden slik som Waccoe har f.eks? Da hadde Sydhagen fått en like fra meg iallefall.  :) Hva er det som er "tullete" med å hente inn en u landslagsspiller for Italia når vi i tillegg har opsjon på kjøp ?  :o ???

Runar

Sv: Ung lånespiller: Dario Meadows
« Svar #12 på: August 26, 2016, 14:24:34 »
Låne spillere som ikke er ment for å være i førsteleveren er tullete nå. Bruk da heller unggutta i troppen fra før, hvis man skal ha stallfyll
Selvsagt. Monk har ikke greie på dette ::).

Neppe Monk som har funnet og signert denne spilleren her
 

Promotion 2010

Sv: Ung lånespiller: Dario Meadows
« Svar #13 på: August 26, 2016, 18:17:18 »
Offisielt

NEWS | @OfficialASRoma youngster Dario Meadows joins #lufc Development Squad. Full story: leedsunited.com/news/article/f…
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973