Skrevet av Emne: Ex-spiller: Eunan O'Kane  (Lest 41912 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Sv: Ny Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #30 på: September 01, 2016, 11:26:00 »
I praksis ble vel dette et bytte mellom O'Kane og Cook. Cook tok plassen hans, vi fikk tilbake en dårligere spiller enn Cook, samt endel pund i mellomlegg.

Ikke enig i at Cook er bedre.. Ihvertfall ikke enda! O' Kane har spillet fast for et strålende Bourmouth, også mye av forrige sesong. Vi får se hvor mange kamper det blir på han i PL i år. Nå får han Wilshire som konkurrent på midten også.

Denne signering er klasse :)


Er jo veldig subjektivt...

Cook er ikke bedre sier du? Kanskje ikke, men han har spilt kampene foran nettopp denne spilleren, det er vel et signal på at Eddie Howe synes det. Eunan O'Kane var involvert i 20 av minimum 40 kamper for Bournmouth i fjor, hvor mange v disse han startet å kom inn har jeg ikke kontroll på, men har var nok en Squadplayer....

At han har spilt fast i Championship i 2014 gjør jo han ikke bedre enn Cook, Cook og har jo spilt fast i Championship.

Spillere eller signeringer blir ikke bedre fordi vi håper at de er det, vi er nok pent nødt og vente på å se han spille for å finne ut hva han kan bidra med.
 

RoarG

Sv: Ny Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #31 på: September 03, 2016, 15:59:39 »
O'Kane får de beste skussmål fra sin tidligere klubbs sjef, Eddie Howe. Blir spennende å se hva han kan bidra med i Leeds.
http://www.footballinsider247.com/premier-league-boss-describes-leeds-latest-signing-with-three-words/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #32 på: September 10, 2016, 11:08:35 »
Prisen:

Interesting with O'Kane - Torquay will earn no sell-on from initial sale, despite being due 15% of profit over £175k


Prisen Leeds betalte var vel da rundt: £ 1,75
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ny Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #33 på: September 11, 2016, 12:17:33 »
O'Kane debuterer mot Blackburn? Monks uttalelser kan tolkes dithen.
http://www.hitc.com/en-gb/2016/09/11/leeds-united-boss-garry-monk-explains-eunan-okane-omission/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #34 på: September 11, 2016, 15:29:37 »
Uten tvil!


Ikke fått til mye med sine laguttak denne munken vår!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #35 på: Oktober 09, 2016, 22:30:47 »
Litt praise for en av våre unsung players!

Our Irish Playmaker Flying Under The Radar
1 min ago1 Views3 Min Read

Of all the records at Leeds United currently, including new favourite Pontus Jansson, Eunan O’Kane has one of the most impressive records, all be it in the very very early stages. A player who didn’t catch the imagination originally but was as close as you could come to a “sure thing” in terms of consistency and ability. Since his arrival he’s started six games and Leeds have won five, the performances have improved and the good feeling is back at Leeds United.
http://peacockandsmiley.com/2537/our-irish-playmaker-flying-under-the-radar/
We don’t know the fee for O’Kane but we do know the midfielder arrived to play first-team football after sitting on the bench the last year or so at Premier League Bournemouth. I didn’t hear a bad word said about the Irish international, who’s currently on duty with the national squad. O’Kane was described as reliable, clever and consistent, exactly what we needed. Alongside Liam Bridcutt we have quality and experience that can match any side in the division. Bridcutt was injured in O’Kane’s first start and the midfielder has been partnered by youngsters Ronaldo Vieira and Kalvin Phillips so far. Phillips has looked brilliant alongside O’Kane and Vieira is already well on his way to becoming a big player at Leeds.

O’Kane takes the ball where others wouldn’t dare and does it with ease. Tight spots and exposed areas are places where others will give the ball to him and expect him to keep it. A player who doesn’t get the headlines and probably won’t. He isn’t a goal scorer and isn’t classed as a defensive midfielder. He’s the perfect player for Garry Monk. He’ll drop short, take the ball and move it between the lines and out wide where others can do the damage. His pass for Pablo Hernandez was top class against Barnsley and it shows why Monk was so keen to get him into the club. Along with Pontus Jansson he has helped the others around him come out and put in a very good month for the club.

We have four options in the middle at the moment, along with Matt Grimes who hasn’t really started yet at Leeds. Kalvin Phillips, Ronaldo Vieira, Liam Bridcutt and Eunan O’Kane all bring different things to the side. None are players who will score many in a season but in reality they are there to dominate the game and let the attacking players express themselves. When Bridcutt is fit he will almost certainly play and O’Kane will be the one to partner him on most occasions, the others coming in when the games are coming thick and fast and when the others are injured or suspended.

O’Kane’s impact at the club has been so positive yet so quiet and that’s something to be admired. He’s came to Leeds United because he wants to play football at the club and play football for Garry Monk. He believes in what Monk is doing and that’s been clear since the first time he touched the ball against Blackburn. Others will be looking at O’Kane and believing that if players like that are coming to the club that things will continue to get better. I for one am delighted that we signed the Irishman, and look forward to seeing what he can achieve in a Leeds United shirt in the coming years.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Ny Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #36 på: Oktober 21, 2016, 21:47:56 »
O'Kane innrømer treg start i Leeds, og bedyrer at det bedre tider vil komme.
http://www.hitc.com/en-gb/2016/10/21/eunan-okane-says-he-is-not-quite-himself-yet/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Sv: Ny Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #37 på: Oktober 21, 2016, 22:47:25 »
O'Kane og Bridcutt foran Jansson og Bartley er faktisk det beste vi har hatt siden nedrykket. Ekstremt viktig at de får spille sammen uten avbrudd nå snart.. Vi er 2-3 gode signeringer unna ett virkelig opprykkslag.

Dennis

Sv: Ny Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #38 på: Oktober 24, 2016, 09:06:29 »
Med fokus på Jansson og Bartley, er O'Kane en unsung hero så langt. Høster derimot mer og mer skryt og kan vise seg som en ekstremt viktig signering.

Det ser ut til å ha vært gjort godt arbeid på overgangsmarkedet i sommer, både i form av kvantitet og kvalitet.
Marching on together!

Blank_File

Sv: Ny Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #39 på: Oktober 24, 2016, 11:14:21 »
Med fokus på Jansson og Bartley, er O'Kane en unsung hero så langt. Høster derimot mer og mer skryt og kan vise seg som en ekstremt viktig signering.

Det ser ut til å ha vært gjort godt arbeid på overgangsmarkedet i sommer, både i form av kvantitet og kvalitet.
Jeg også imponert over det. Spillerne vi har kjøpt har ikke fått meg til å hoppe i stolen, men aldri før kan jeg huske et vindu der så mange har innfridd etter kort tid. Det er vel 3 stk som ikke helt har levert så bra som vi kunne ønsket, av disse er ikke verken Roofe eller Antonsson mislykket, men Grimes skjønner jeg ærlig talt lite av.

Jon R

Sv: Ny Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #40 på: Oktober 24, 2016, 18:04:05 »
Med fokus på Jansson og Bartley, er O'Kane en unsung hero så langt. Høster derimot mer og mer skryt og kan vise seg som en ekstremt viktig signering.

Og ennå er han et stykke unna toppformen ifølge han selv....
Jon R.

Xern

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #41 på: Oktober 24, 2016, 22:57:59 »
Blir fantastisk med O'Kane og Bridcutt ilag i den viktige vårdelen av sesongen. Gull verdt.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #43 på: November 08, 2016, 17:07:30 »
Dersom både O'Kane og Bridcut er ute samtidig, vil det være en klar svekkelse av midtbanen vår.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #44 på: November 08, 2016, 17:33:53 »
Phillips og Vieira sentralt mot Newcastle høres tynt og uerfarent ut. Satser på at Eunan er klar til den kampen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Ny Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #45 på: November 09, 2016, 13:28:42 »
I praksis ble vel dette et bytte mellom O'Kane og Cook. Cook tok plassen hans, vi fikk tilbake en dårligere spiller enn Cook, samt endel pund i mellomlegg.

Ikke enig i at Cook er bedre.. Ihvertfall ikke enda! O' Kane har spillet fast for et strålende Bourmouth, også mye av forrige sesong. Vi får se hvor mange kamper det blir på han i PL i år. Nå får han Wilshire som konkurrent på midten også.

Denne signering er klasse :)


Er jo veldig subjektivt...

Cook er ikke bedre sier du? Kanskje ikke, men han har spilt kampene foran nettopp denne spilleren, det er vel et signal på at Eddie Howe synes det. Eunan O'Kane var involvert i 20 av minimum 40 kamper for Bournmouth i fjor, hvor mange v disse han startet å kom inn har jeg ikke kontroll på, men har var nok en Squadplayer....

At han har spilt fast i Championship i 2014 gjør jo han ikke bedre enn Cook, Cook og har jo spilt fast i Championship.

Spillere eller signeringer blir ikke bedre fordi vi håper at de er det, vi er nok pent nødt og vente på å se han spille for å finne ut hva han kan bidra med.

Jeg står fortsatt på at Cook var et supert salg og O`Kane et supert kjøp..   :)




Runar

Sv: Ny Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #46 på: November 09, 2016, 15:27:10 »
I praksis ble vel dette et bytte mellom O'Kane og Cook. Cook tok plassen hans, vi fikk tilbake en dårligere spiller enn Cook, samt endel pund i mellomlegg.

Ikke enig i at Cook er bedre.. Ihvertfall ikke enda! O' Kane har spillet fast for et strålende Bourmouth, også mye av forrige sesong. Vi får se hvor mange kamper det blir på han i PL i år. Nå får han Wilshire som konkurrent på midten også.

Denne signering er klasse :)


Er jo veldig subjektivt...

Cook er ikke bedre sier du? Kanskje ikke, men han har spilt kampene foran nettopp denne spilleren, det er vel et signal på at Eddie Howe synes det. Eunan O'Kane var involvert i 20 av minimum 40 kamper for Bournmouth i fjor, hvor mange v disse han startet å kom inn har jeg ikke kontroll på, men har var nok en Squadplayer....

At han har spilt fast i Championship i 2014 gjør jo han ikke bedre enn Cook, Cook og har jo spilt fast i Championship.

Spillere eller signeringer blir ikke bedre fordi vi håper at de er det, vi er nok pent nødt og vente på å se han spille for å finne ut hva han kan bidra med.

Jeg står fortsatt på at Cook var et supert salg og O`Kane et supert kjøp..   :)

Et supert sallg vil jeg vel aldri kalle Cook, men at O'Kane hittil har vært et kjempekjøp er det vanskelig å argumentere mot.
 

Jon R

Sv: Ny Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #47 på: November 10, 2016, 00:34:11 »
I praksis ble vel dette et bytte mellom O'Kane og Cook. Cook tok plassen hans, vi fikk tilbake en dårligere spiller enn Cook, samt endel pund i mellomlegg.

Ikke enig i at Cook er bedre.. Ihvertfall ikke enda! O' Kane har spillet fast for et strålende Bourmouth, også mye av forrige sesong. Vi får se hvor mange kamper det blir på han i PL i år. Nå får han Wilshire som konkurrent på midten også.

Denne signering er klasse :)


Er jo veldig subjektivt...

Cook er ikke bedre sier du? Kanskje ikke, men han har spilt kampene foran nettopp denne spilleren, det er vel et signal på at Eddie Howe synes det. Eunan O'Kane var involvert i 20 av minimum 40 kamper for Bournmouth i fjor, hvor mange v disse han startet å kom inn har jeg ikke kontroll på, men har var nok en Squadplayer....

At han har spilt fast i Championship i 2014 gjør jo han ikke bedre enn Cook, Cook og har jo spilt fast i Championship.

Spillere eller signeringer blir ikke bedre fordi vi håper at de er det, vi er nok pent nødt og vente på å se han spille for å finne ut hva han kan bidra med.

Jeg står fortsatt på at Cook var et supert salg og O`Kane et supert kjøp..   :)

Et supert sallg vil jeg vel aldri kalle Cook, men at O'Kane hittil har vært et kjempekjøp er det vanskelig å argumentere mot.
+1
Jon R.

Dennis

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #48 på: November 10, 2016, 09:06:31 »
O'Kane, Vieira og Phillips har gjort savnet av Cook langt mindre. Faktisk er jeg i tvil om Cook hadde hevet nivået på laget betraktelig per dags dato. Det betyr ikke at jeg ville selge han - tvert imot. At Cook har et potensiale til å bli langt bedre enn hva dagens spillere er akkurat nå, mener jeg er hevet over enhver tvil.

Kanskje måtte Cook selges for å betale regninger, men jeg sukker likevel ved tanken om å ha de alle sammen i Leeds på samme tid.
Marching on together!

RoarG

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #49 på: November 10, 2016, 13:06:18 »
O'Kane, Vieira og Phillips har gjort savnet av Cook langt mindre. Faktisk er jeg i tvil om Cook hadde hevet nivået på laget betraktelig per dags dato. Det betyr ikke at jeg ville selge han - tvert imot. At Cook har et potensiale til å bli langt bedre enn hva dagens spillere er akkurat nå, mener jeg er hevet over enhver tvil.

Kanskje måtte Cook selges for å betale regninger, men jeg sukker likevel ved tanken om å ha de alle sammen i Leeds på samme tid.
Cook er snøen som falt i fjor. Konsentrerer meg om de spillerne som er i klubben pr. d.d.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #50 på: November 10, 2016, 14:31:07 »
O'Kane, Vieira og Phillips har gjort savnet av Cook langt mindre. Faktisk er jeg i tvil om Cook hadde hevet nivået på laget betraktelig per dags dato. Det betyr ikke at jeg ville selge han - tvert imot. At Cook har et potensiale til å bli langt bedre enn hva dagens spillere er akkurat nå, mener jeg er hevet over enhver tvil.

Kanskje måtte Cook selges for å betale regninger, men jeg sukker likevel ved tanken om å ha de alle sammen i Leeds på samme tid.
Cook er snøen som falt i fjor. Konsentrerer meg om de spillerne som er i klubben pr. d.d.

Den beste innstillingen det :)
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #51 på: November 12, 2016, 18:00:04 »
Newcastle i fare????

Adam Pope -I hear Leeds United are awaiting on results to come back on midfielder Eunan O'Kane's groin injury which saw him return from ROI duty.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #52 på: November 13, 2016, 00:16:47 »
Håper for all del at han er tilbake til Newcastle. Cooper inn om han ikke er det? Phillips og Vieira blir vel for lite rutinert og for lettvekt bakover spesielt.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #53 på: November 13, 2016, 12:47:03 »
Håper for all del at han er tilbake til Newcastle. Cooper inn om han ikke er det? Phillips og Vieira blir vel for lite rutinert og for lettvekt bakover spesielt.

Du mener at Cooper skal inn på midtbanen?

Overraskende.
Super Leeds since 1968

Xern

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #54 på: November 13, 2016, 15:12:02 »
Er vel strengt tatt defensiv midtbane i en 4-2-3-1 formasjon. Cooper da med en defensiv rolle, med Phillips med en litt mer offensiv rolle. På den måten vil muligens Cooper fungere som en fremskutt midtstopper, og muligens gi oss større defensiv trygghet enn med Phillips og Vieira?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Runar

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #55 på: November 13, 2016, 15:24:46 »
Er vel strengt tatt defensiv midtbane i en 4-2-3-1 formasjon. Cooper da med en defensiv rolle, med Phillips med en litt mer offensiv rolle. På den måten vil muligens Cooper fungere som en fremskutt midtstopper, og muligens gi oss større defensiv trygghet enn med Phillips og Vieira?

Hvordan en spiller som er så lite mobil og omstillingsdyktig skal kunne blomstre en slik rolle ser jeg ikke.... Og ikke minst hvor mye vi risikerer og miste ballen når vi angriper. Ser ikke at det ville gitt oss noe annet en mer defensiv trygghet på dødball..
 

Xern

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #56 på: November 13, 2016, 15:51:34 »
Er vel strengt tatt defensiv midtbane i en 4-2-3-1 formasjon. Cooper da med en defensiv rolle, med Phillips med en litt mer offensiv rolle. På den måten vil muligens Cooper fungere som en fremskutt midtstopper, og muligens gi oss større defensiv trygghet enn med Phillips og Vieira?

Hvordan en spiller som er så lite mobil og omstillingsdyktig skal kunne blomstre en slik rolle ser jeg ikke.... Og ikke minst hvor mye vi risikerer og miste ballen når vi angriper. Ser ikke at det ville gitt oss noe annet en mer defensiv trygghet på dødball..
Cooper trenger ikke å ta noe stor del i den offensive rollen. Enkle pasninger til Phillips/Hernnadez som kan stå for det kreative, Cooper kan jobbe mest med å bryte spill og bidra defensivt. Er veldig bekymret for den defensive delen om vi skal ha Vieira & Phillips i lag mot et herjende Newcastle.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cherry

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #57 på: November 13, 2016, 16:28:17 »
Her kan Gary svelge en kamel, og ta inn Diagorouga i varmen igjen mener jeg.
Han kan gjøre en formidabel jobb og samtidig vise seg " verdig" for Monk.
Vi eier jo mannen!
 

Runar

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #58 på: November 13, 2016, 16:46:47 »
Er vel strengt tatt defensiv midtbane i en 4-2-3-1 formasjon. Cooper da med en defensiv rolle, med Phillips med en litt mer offensiv rolle. På den måten vil muligens Cooper fungere som en fremskutt midtstopper, og muligens gi oss større defensiv trygghet enn med Phillips og Vieira?

Hvordan en spiller som er så lite mobil og omstillingsdyktig skal kunne blomstre en slik rolle ser jeg ikke.... Og ikke minst hvor mye vi risikerer og miste ballen når vi angriper. Ser ikke at det ville gitt oss noe annet en mer defensiv trygghet på dødball..

Cooper trenger ikke å ta noe stor del i den offensive rollen. Enkle pasninger til Phillips/Hernnadez som kan stå for det kreative, Cooper kan jobbe mest med å bryte spill og bidra defensivt. Er veldig bekymret for den defensive delen om vi skal ha Vieira & Phillips i lag mot et herjende Newcastle.

Men hvordan tror du han skal vinne ballen? Hvilke situasjoner er det du ser for deg at han skal komme i sentralt på midten som gjør at han skal kunne bryte opp spillet?

Nå sa jeg ikke at han skulle ha noen stor del i noen offensive rolle, men han er jo på banen så ballen får han jo forhåpentligvis uansett.
 

sportcarl1

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #59 på: November 13, 2016, 16:55:21 »
vi har ju både Murphy och Diago i kylan, kan vara dags för Monk släppa in dom i värmen, sedan har vi ju Phillips/Vieara plus att kankse någon av O Kane och Bridcutt är tillgänglig till nästa helg