Skrevet av Emne: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00  (Lest 31271 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AllWhiteTøyen

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #180 på: Oktober 29, 2016, 20:10:23 »
Nå har jeg faktisk litt trua igjen. Med skam og melde var forrige gang når Warnock ble ansatt som trener. Det ble behøvelig tilbakevist ganske kjapt Har vel strengt tatt ikke hatt trua siden vi rykka ned fra PL. Nå blir det tur over en eller annen gang over nyttår for første gang på åtte år. MOT, og stor takk til dere som poster under matchene!
 

sportcarl1

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #181 på: Oktober 29, 2016, 20:23:22 »
credd till Monk som gjorde ett matchavgörande offensivt  byte med att ta in Doukare i 73e minuten.Doukara högst delaktig i segern med att ordna straffen plus målet i 95:e
 

Xern

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #182 på: Oktober 29, 2016, 21:01:14 »
Nå har jeg faktisk litt trua igjen. Med skam og melde var forrige gang når Warnock ble ansatt som trener. Det ble behøvelig tilbakevist ganske kjapt Har vel strengt tatt ikke hatt trua siden vi rykka ned fra PL. Nå blir det tur over en eller annen gang over nyttår for første gang på åtte år. MOT, og stor takk til dere som poster under matchene!
Koselig å se at folk som ikke poster daglig kommer innom i ny og ne/kommer tilbake til forumet også  :) Selv hadde jeg troen 08/09 sesongen da vi tapte i playoffinalen, og når vi rykte opp selvfølgelig.  8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #183 på: Oktober 29, 2016, 21:06:22 »
credd till Monk som gjorde ett matchavgörande offensivt  byte med att ta in Doukare i 73e minuten.Doukara högst delaktig i segern med att ordna straffen plus målet i 95:e
Skulle ikke vi sparke Monk..? :) :) ;D

Killa

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #184 på: Oktober 29, 2016, 21:16:59 »
Roofe får heftig skryt av Monk'ern etter kampen i dag!!

Leedsfan

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #185 på: Oktober 29, 2016, 21:29:51 »
credd till Monk som gjorde ett matchavgörande offensivt  byte med att ta in Doukare i 73e minuten.Doukara högst delaktig i segern med att ordna straffen plus målet i 95:e
Skulle ikke vi sparke Monk..? :) :) ;D

Kanskje h.b har ombestemt seg om både Monk og Wood? Enn du?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ove

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #186 på: Oktober 29, 2016, 21:42:17 »
Doukara har hatt et par gode kamper nå. Synes det er flott at han og flere har meldt seg på. Viktig å ha en bred og god tropp, sesongen er lang.
Snart har vi Bridcutt tilbake igjen også. Ser veldig bra ut  :)
 

sportcarl1

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #187 på: Oktober 29, 2016, 22:16:47 »
Hernandez geniala pass strax innan Doukara blev nerdaragen vid 1-0 målet är värt ett hedersomnämnande
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #188 på: Oktober 29, 2016, 22:43:00 »
Sympatiske spillere vi har for tiden...


See phillips spending a lot of time with fans behind the john charles about an hour after games.
 
Players paying a lot of attention to fans with a disability after games.
 
Good times.
 
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
 
Agree.  There was a lovely moment when Kane gave his boots to a handicapped fan st the end of the game.  As Whelan said on the radio, we seem to have a bunch of players who give a shit about the fans and that is a huge plus.  There is a real sense of team now that the negative influences have been booted out. And as the leaders like Bellusci have gone their followers have come back to the fold. 
 
I suspect Monk is a big part of that. Finally we have a manager who gets it. 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

eros

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #189 på: Oktober 29, 2016, 23:28:56 »
Deilig med nok en seier. Neste surrealistisk å føle optimismen blomstre. Har visst blitt sunget på tribunene om dagens helt The Duke "He's big, he's black, he'll rape your centreback,
Doukara! Doukara!'. Endelig et fint kobbel spisser, to med fysikken i orden som har begynt å score mål, og to kjappe og arbeidsomme som løper og lager kaos i backrekka.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Xern

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #190 på: Oktober 29, 2016, 23:49:14 »
Deilig med nok en seier. Neste surrealistisk å føle optimismen blomstre. Har visst blitt sunget på tribunene om dagens helt The Duke "He's big, he's black, he'll rape your centreback,
Doukara! Doukara!'. Endelig et fint kobbel spisser, to med fysikken i orden som har begynt å score mål, og to kjappe og arbeidsomme som løper og lager kaos i backrekka.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Haha! Fantastisk disse sangene de lager på tribunen.  8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #191 på: Oktober 30, 2016, 01:07:08 »
Deilig med nok en seier. Neste surrealistisk å føle optimismen blomstre. Har visst blitt sunget på tribunene om dagens helt The Duke "He's big, he's black, he'll rape your centreback,
Doukara! Doukara!'. Endelig et fint kobbel spisser, to med fysikken i orden som har begynt å score mål, og to kjappe og arbeidsomme som løper og lager kaos i backrekka.


Sent from my iPhone using Tapatalk

:D


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stian

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #192 på: Oktober 30, 2016, 01:11:26 »
https://t.co/XTwwYNcK72”

Høydepunktene

RÃ…TT! For en forsvarsinnsats på det frisparket til Burton før 2-0! Er det Mowatt som kaster seg foran og blokkerer to (om ikke flere) ganger? Herlig!

La merke til det samme. Det er en helt annen intensitet i det defensive spillet denne sesongen, selv om det fortsatt glipper i ny og ne. Ut fra høydepunktene ser det også ut til at de beste angrepene har veldig bra presisjon og fart i lengderetning. Noterer meg også at Wood bidrar utover det å score selv og at Roofe virker frisk. Viktig også at Monk treffer på kampledelsen. Det bygger tillit blant spillere og hos vår utålmodige eier. Når laget blir enda mer samspilt kan vi ha et høyt toppnivå inne. Med borteseier mot Norwich er vi med i kampen om playoff og opprykk.
« Siste redigering: Oktober 30, 2016, 01:14:34 av stian »

Xern

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #193 på: Oktober 30, 2016, 09:19:54 »
https://t.co/XTwwYNcK72”

Høydepunktene

RÃ…TT! For en forsvarsinnsats på det frisparket til Burton før 2-0! Er det Mowatt som kaster seg foran og blokkerer to (om ikke flere) ganger? Herlig!

La merke til det samme. Det er en helt annen intensitet i det defensive spillet denne sesongen, selv om det fortsatt glipper i ny og ne. Ut fra høydepunktene ser det også ut til at de beste angrepene har veldig bra presisjon og fart i lengderetning. Noterer meg også at Wood bidrar utover det å score selv og at Roofe virker frisk. Viktig også at Monk treffer på kampledelsen. Det bygger tillit blant spillere og hos vår utålmodige eier. Når laget blir enda mer samspilt kan vi ha et høyt toppnivå inne. Med borteseier mot Norwich er vi med i kampen om playoff og opprykk.
Wood hadde jo til og med en klasseassist idag  :o 8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #194 på: Oktober 30, 2016, 11:29:28 »
Ut fra ratingene på waccoe slår det meg at grunnen til at midtbanen i går virket poor var at våre to sentrale spilte mot Burtons 3 (4-2-3-1 vs 3-5-2). Og at Sacko ikke hadde sine vanlige runs kan ha hatt med flere defensive plikter enn vanlig for å kompensere for dette??? #spekulasjon

Her et utdrag:
Can't see a thread so here goes:
 
Green 6 - solid, needs to command set-pieces more
 
Ayling 7 - great energy, top tackling, impressive
Jansson 7 - excellent as usual
Bartley 7 - unsung part of best centre-back pairing here for years
Taylor 6.5 - form improving 
 
Sacko 6 - once again his final ball was poor, potential but frustrating
Phillips 7 - coming on leaps and bounds, patchier form at times today but some very good work also
O'Kane 7 - industrious and showing a good football brain
Roofe 6 - unlucky with one good shot but needs to do a bit more 
 
Hernandez 7 - some lovely touches, including the pass for the first goal. Love watching him play.
 
Wood 7.5 - mom for me, his work rate has increased immeasurably recently, he's v important for us. Top pass for 2nd goal.
 
Doukara (sub) 7 - made a real impact. Proper handful when on form, needs consistency

- - - - - - - - - - - -

Green 5 - didn't have a lot to save but spilled a couple of balls in to the box. Distribution was slow. Calm influence. Benefits from a solid defence in front of him and I think that covers his faults. 
 
Ayling 8 - motm. Best performance by far. Got skinned once but offered our best attacking threat for much of the game. 
 
Jansson 7 - Decent. Up against a nuisance of a striker and didn't have it all his own way this week. 
 
Bartley 7+ - would have been an 8 had he not been turned round a couple of times. Must have been pleased to see the back of ward. Commanding and organised. 
 
Taylor 7 - looked decent and got forward well. Would have liked to have seen him attack more as they only had one man down his side. 
 
Sacko 5 - frustrating. Wasn't fun to watch today. Refused to take responsibility today and attack their wing back. 
 
Phillips 6 - got around the pitch well. We lost control of midfield at the start and end of the game but we were playing against three. 
 
O'Kane 7 - as above but deeper than Philips. 
 
Roofe 5 - jury remains out but two very good runs and collection when he came off the wing. I think that demonstrates he would be better in a central position. 
 
Hernandez 6+ - better than the wingers but only came into the game after 70 minutes. Struggled in a congested midfield. But real quality after that. 
 
Wood 7 - goal and assist. Played the target man role well today and was very mobile. Poor service to him. 
 
Doukara (sub) 8 - looks so much fatter than before, even his head. It's brought out an entirely different player! Hes ditched the languid style, grafted and made a real impact. 
 

- - - - - - - - - - - - - - - - -

Just me that thought Roofe did well today then. Looked more dangerous than at any other time this season and was better than Sacko IMO and unlucky to be subbed. Think he's settling into then role, the side and the level and will be a hell of a player.
 
Ayling
Bartley
Wood 
 
Best three for me today, which seems to happen a lot. Ayling possibly buy of season for money spent. Bartley is a hell of a CB. A perfect captain and leader.

- - - - - - - - - - - - - - - - -

Doukara.
Fair play to him for turning it around.
A great photo on Hay's twitter showing grit to get it over the line. Complemented Mowatt's blocks on the other end! And Doukara acknowledging Mowatt's efforts shows there is a great team spirit. And the stuff in between! The break, Wood's pass. Sorry I cannot stop thinking about it. Been a long time since I have been so excited about the team.
And Hernandez's pass for the first!

- - - - - - - - - - - - - -

Decent performance all in all i thought yesterday.
 
They started quite brightly but from the off they never really had the quality to hurt us apart from set pieces. 2 of there center halfs were monsters and Jansson and Bartley had more to deal with in 2 lads who matched them physically.
 
Green.. 7. Didnt really have many saves to make but i thought he commanded his area well.. Kicking is shite.
Ayling.. 8. Hes a really good footballer and seems to read the game well, lack of pace may hinder him sometimes but he moved us forward and showed a great display of passing.
Bartley.. 7. Got caught facing his own goal a few times. which can be asking for trouble but he remained calm and composed and dealt with it. Headed onto his own bar also.
Jansson.. 8. Didnt have it all his own way from set pieces as there 2 center halfs matched him up physically but his class showed through some great interceptions and tackles.
Taylor.. 7. Just doing enough at the minute. Not a patch on the player he was last season.
Phillips.. 7. Puts himself about physically but his distribution of the ball is sometimes rushed.
O'Kane.. 7. Dont think he was as bad as some have mentioned. Just not up to his own high standards. Broke up play well ans tracked his runners not much going forward.
Sacko.. 6. Off day didnt seem to want to run at his man today which was a shame as the big guy on the left of there back 3 was very cumbersome. Tired maybe?
Hernandez.. 7. He has quality in abundance but decision making is a bit rushed at times still dont feel hes 100% fit. Great pass to set up Doukara for the pen.
Roofe.. 8 thought he was quality tbh, some great touches and got into some decent positions hes growing in confidence now.
Wood..9. Hes such a f**king athlete.. Looks so much stronger and quicker than he did under evans... Hold up play has improved 10 fold and what a pass to Doukara on the break. Hes one of the best strikers in this league.
 
Subs.
 
Doukara.. 9 MOTM for me..he won the gane for us..we didnt look like scoring until he came on and he changed the game. 
 
Mowatt.. Hes getting an 8 for that double block after the freekick alone great commitment thowing himself in front of the ball twice..

- - - - - - - - - - - - - - - - -
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #195 på: Oktober 30, 2016, 12:37:22 »
Vi har noe på gang med dette Leeds laget. Utrolig gøy å se innsatsen til gutta. Daukara har meldt seg på, og med det en ny kraft framover  :)
Dette kan gå helt inn. MOT

Bli Leedstur på nyåret.

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #196 på: Oktober 30, 2016, 17:57:25 »
Ayling gjør en kjempekamp mot Burton.

En haug med viktige tacklinger kampen gjennom . Han er også godt med offensivt, der han blant annet slår pasningen som Roofe stikker gjennom på og skyter skuddet som stryker den ene stolpen.

Berardi slipper ikke lett til på høyre back nå.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #197 på: Oktober 30, 2016, 22:32:11 »
Ayling gjør en kjempekamp mot Burton.

En haug med viktige tacklinger kampen gjennom . Han er også godt med offensivt, der han blant annet slår pasningen som Roofe stikker gjennom på og skyter skuddet som stryker den ene stolpen.

Berardi slipper ikke lett til på høyre back nå.

Han har vel gjort det bra fra første kamp. Ser han ofte er med i angrep langt oppe i banen. Et meget godt kjøp. Bedre enn Berardi.

Buddy

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #198 på: Oktober 31, 2016, 00:04:25 »
Berardi kan få venstrebacken.
Charlie trenger en utfordring.

Til alle forumets sutrekopper:
På lørdag var det stooooort å være på North Stand og mot slutten få to mål midt i fleisen. Da glemmes lett en frustrende førsteomgang. Fotball er bedre på ER enn foran skjermen!

flynn

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #199 på: Oktober 31, 2016, 16:15:00 »
Etter å ha sett extended highlights må jeg si at jeg er mer positiv enn etter å ha lidd meg gjennom kampen med LUTV-gutta live. Der fikk jeg inntrykk av at vi spilte en kamp lagt under pari, og var heldige som fikk noe som helst ut av den. Basert på highlights ser jeg at sjansene til Burton var mindre skumle enn de hørtes ut som, samtidig som våre var desto større. Virker som en real seier selv om alle virker enige i ut at prestasjonen var så der.

flynn


ollan

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #200 på: Oktober 31, 2016, 16:31:13 »
Etter å ha sett extended highlights må jeg si at jeg er mer positiv enn etter å ha lidd meg gjennom kampen med LUTV-gutta live. Der fikk jeg inntrykk av at vi spilte en kamp lagt under pari, og var heldige som fikk noe som helst ut av den. Basert på highlights ser jeg at sjansene til Burton var mindre skumle enn de hørtes ut som, samtidig som våre var desto større. Virker som en real seier selv om alle virker enige i ut at prestasjonen var så der.

flynn

njaa...1.omgangen var lite å skrive hjem om. Bedre i 2. og så løsnet alt når Doukara kom inn
Ollan

HåvardK

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #201 på: Oktober 31, 2016, 16:49:27 »
Etter å ha sett extended highlights må jeg si at jeg er mer positiv enn etter å ha lidd meg gjennom kampen med LUTV-gutta live. Der fikk jeg inntrykk av at vi spilte en kamp lagt under pari, og var heldige som fikk noe som helst ut av den. Basert på highlights ser jeg at sjansene til Burton var mindre skumle enn de hørtes ut som, samtidig som våre var desto større. Virker som en real seier selv om alle virker enige i ut at prestasjonen var så der.

flynn
Helt enig - altså basert på extended highlights.

Xern

Sv: Kamp vs Burton Albion @Elland Road lørdag 29/10-2016 kl 16:00
« Svar #202 på: Oktober 31, 2016, 17:21:07 »
Leeds - Newcastle passert 29.000 nå!  8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly