Skrevet av Emne: Leeds vs QPR 11. mars  (Lest 6953 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kjelvi

Leeds vs QPR 11. mars
« på: Januar 07, 2017, 19:44:44 »
Kjelvi, Leon og Nisse på tur! Kvartfinale i FAC eller seriekamp mot QPR. Noen andre på farta?

testo

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #1 på: Januar 08, 2017, 16:59:43 »
Kjelvi, Leon og Nisse på tur! Kvartfinale i FAC eller seriekamp mot QPR. Noen andre på farta?

Er det sikkert at det blir enten FAC eller seriekamp denne dagen. Kan vel fort bli cup på søndag?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #2 på: Januar 09, 2017, 15:34:11 »
Eg og to blad Hoff er på farta :)
Fly og Marriott er booket!
COME ON LEEDS !!

kjelvi

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #3 på: Januar 10, 2017, 09:17:04 »
Kjelvi, Leon og Nisse på tur! Kvartfinale i FAC eller seriekamp mot QPR. Noen andre på farta?
Er det sikkert at det blir enten FAC eller seriekamp denne dagen. Kan vel fort bli cup på søndag?
Få ting som er sikkert i livet... Derfor har vi retur på mandag!

testo

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #4 på: Januar 10, 2017, 13:42:43 »
Kjelvi, Leon og Nisse på tur! Kvartfinale i FAC eller seriekamp mot QPR. Noen andre på farta?
Er det sikkert at det blir enten FAC eller seriekamp denne dagen. Kan vel fort bli cup på søndag?
Få ting som er sikkert i livet... Derfor har vi retur på mandag!

Kan være lurt ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

leedstomadness

Leeds-QPR 11 mars, men så var denne ****** cupen da
« Svar #5 på: Januar 23, 2017, 15:33:08 »
Gleder seg i lange tider, så dukker cup-spøkelse opp. Hvorfor kan ikke disse cupkampene gå på ukedager?
Selv om det er FA-cupen, så hadde det holdt at finalen ble spilt på lørdag.
"Quarter-Finals Saturday 11 March 2017" og vegen dit er ikke umulig med Sutton nå på søndag, og da spørs
det hvordan det går og hvem vi møter "Fifth Round Saturday 18 February 2017" Fælt å måtte ønske seg et Leeds-tap
i cupen, men serien og VÃ…R kamp er viktigere. MOT

Tom S

Sv: Leeds-QPR 11 mars, men så var denne ****** cupen da
« Svar #6 på: Januar 23, 2017, 20:11:07 »
Nå er det jo mulig at ein evt kvartfinale går på Elland Road, og da er det jo ingen problem  :)
Men, skulle vi komme så langt (historien tilsier ikkje at vi er eit cuprun-lag) og få bortekamp ser det litt meir skummelt ut...
Eg har booket fly og Marriott til denne helga og satser på at det ååårdner seg  8)
COME ON LEEDS !!

leedstomadness

Sv: Leeds-QPR 11 mars, men så var denne ****** cupen da
« Svar #7 på: Januar 23, 2017, 21:33:46 »
Hvis det eventuellt blir bortekamp i 4.runde også, da vil jeg føle meg roligere for hjemmekamp den 11 mars.
Har vært borti at kampen har blitt flyttet fordi motstanderen har kamp i FA-cupen, men det er ingen fare her når QPR røk i forrige runde.
Enn så lenge forbeholder jeg meg retten til å ergre meg over cup-kamper på lørdag :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #8 på: Januar 23, 2017, 23:29:36 »
...ble tipset om at det var TO QPR-kamp-emner i 'På reise...'-tråden og det var vel unødvendig mange. Så da slo jeg de sammen. :)

PS! God tur!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedstomadness

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #9 på: Januar 25, 2017, 19:41:08 »
...ble tipset om at det var TO QPR-kamp-emner i 'På reise...'-tråden og det var vel unødvendig mange. Så da slo jeg de sammen. :)

PS! God tur!

Ahh, det var meg  ::) Sjekket, men tydligvis ikke godt nok. Trolig grepet av lett irritasjon i gjerningsøyeblikket  :D

Uno

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #10 på: Januar 26, 2017, 22:06:36 »
Vi er 12 fra Vestby, bor på Jury's Inn. Håper på seriekamp mot QPR! Vi ble snytt for kamp ifjor mot Middlesbrough da denne ble flyttet til mandag.
 

leedstomadness

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #11 på: Januar 29, 2017, 17:59:25 »
Nå er det iallefall ingen grunn for bekymring for flytting av kamp ettersom storlaget Sutton ble for sterke i cupen  :o

jsigbjor

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #12 på: Februar 04, 2017, 22:02:24 »
Vi er 9 stk fra Flekkefjord som har booket fly og plass på Marriott.

arneg

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #13 på: Februar 05, 2017, 18:44:57 »
Vi er to som er igang med å bestille fly og hotell nå.
Aldri vært på,tur før. På tide etter å ha fulgt Leeds siden tippekampens første år.
Kampbilletter? Noen som har tips?
 

testo

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #14 på: Februar 05, 2017, 19:24:50 »
Vi er to som er igang med å bestille fly og hotell nå.
Aldri vært på,tur før. På tide etter å ha fulgt Leeds siden tippekampens første år.
Kampbilletter? Noen som har tips?

Følg linken til INTERNATIONAL MEMBERSHIP 50EP registrer og betal så er det bare å kjøpe i vei. 
Billettsalg legges ut 2-3 uker før kamp og sendes hjem til din adresse, eller du kan plukke de opp i bua på ER, det velger du selv.
https://www.leedsunited.com/tickets/memberships
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

HåvardK

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #15 på: Februar 08, 2017, 17:06:48 »
Må en ha international membership for å få billetter til hjemmekamper også?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #16 på: Februar 08, 2017, 17:59:47 »
Må en ha international membership for å få billetter til hjemmekamper også?
Nope. Men du må registrere deg på hjemmesiden for å kunne kjøpe.
De fleste norske velger forresten 'Gold Membership' i stedet for 'International Membership' siden det er vel så bra mht hva man får igjen. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gruvegutten

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #17 på: Februar 10, 2017, 23:20:57 »
Må en ha international membership for å få billetter til hjemmekamper også?
Nope. Men du må registrere deg på hjemmesiden for å kunne kjøpe.
De fleste norske velger forresten 'Gold Membership' i stedet for 'International Membership' siden det er vel så bra mht hva man får igjen. :)


Trenger vel strengt tatt ikke noe nedlemskap for å få kjøpt billetter. Bare å registrere seg.....
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

Gruvegutten

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #18 på: Februar 10, 2017, 23:23:07 »
Må bo i Liverpool denne gangen, men havner i Leeds på formiddagen..............
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

Leif Egil

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #19 på: Februar 18, 2017, 22:33:15 »
Må bo i Liverpool denne gangen, men havner i Leeds på formiddagen..............
Jeg også - bor i Liverpool fredag - mandag. Tar (selvsagt) en dagstur til Leeds for å få med meg denne kampen. Noen som har erfaring med tog denne strekningen? Togtider, reisetid, priser mm.?
 

morty

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #20 på: Februar 19, 2017, 09:26:40 »
Du har  tog fra Liv kl 09.22 og hjem fra Leeds kl 20.09 fra £22.40 - bruker 1t 28 min uten bytte a tog
 

jordah

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #21 på: Februar 19, 2017, 13:56:34 »
Skal på kampen mot QPR og vurderer kjøpe billett på South Stand i stedet for på North Stand.
Noen som har erfaringer med dette? Virker som stemninga er bedre på South enn på North for tida?
 

morty

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #22 på: Februar 19, 2017, 18:22:11 »
Meget bra stemning , har stått der mange ganger .....
 

Tom S

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #23 på: Februar 20, 2017, 15:24:34 »
4 billetter på N8 i boks :)
COME ON LEEDS !!

Leif Egil

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #24 på: Februar 20, 2017, 22:17:52 »
Reiser alene på denne kampen (resten reisefølget mitt velger å tilbringe denne dagen i Liverpool...). Hvilken seksjon bør jeg kjøpe billett på? Hvile tribune er "best"?
 

B_Ød

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #25 på: Februar 24, 2017, 09:44:44 »
Var noe avventende til denne pga cup'n...nå ser det derimot meget bedre ut. Blir nok en 5-6 gamliser fra Gjøvik.
3 av oss bor på Queens (fredag til mandag) denne gangen, resten kommer opp fra London etter det jeg har forstått.
Ups & Ups!!

arneg

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #26 på: Februar 26, 2017, 21:48:58 »
Jeg og min bror drar fra Oslo fredag morgen via Kæbenhavn til Machester. Forstår,det slik at det lønner seg å kjøpe,tog på,forhånd? Hvor lenge på forhånd isåfall? Skal bo på Mariott. Skaffer billetter i morgen håper jeg. Ser ut som det er da de slipper billettene til de som er registrert på leedsumited.com. Håper å ramle Ihop med noen andre nordmenn. For meg er det første tur selv om jeg har vært fan siden første år med tippekamper. Min bror er på dannelsesreise da han har et forhold til et rødt lag i Liverpool.
 

Runar

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #27 på: Februar 26, 2017, 23:12:46 »
Jeg og min bror drar fra Oslo fredag morgen via Kæbenhavn til Machester. Forstår,det slik at det lønner seg å kjøpe,tog på,forhånd? Hvor lenge på forhånd isåfall? Skal bo på Mariott. Skaffer billetter i morgen håper jeg. Ser ut som det er da de slipper billettene til de som er registrert på leedsumited.com. Håper å ramle Ihop med noen andre nordmenn. For meg er det første tur selv om jeg har vært fan siden første år med tippekamper. Min bror er på dannelsesreise da han har et forhold til et rødt lag i Liverpool.


Bare å kjøpe de med en gang. Når prisene på toget er gått opp kommer de ikke ned igjen.
 

arneg

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #28 på: Februar 27, 2017, 10:36:39 »
Da er biletter i boks. Overnatting på Mariott og plasser på stadion er North Stand. Gleder meg som en gris. Regner med å møte flere norske på pilgrimstur.
 

B_Ød

Sv: Leeds vs QPR 11. mars
« Svar #29 på: Mars 03, 2017, 12:49:50 »
ser jo ut som det er mellom 40 og 50 bare her inne...hadde vært moro å sett litt "stats" over hvor mange fra skandinavia som faktisk var over hver helg.
Ups & Ups!!