Skrevet av Emne: Brentford-Leeds tirsdag 4.april  (Lest 2354 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Brentford-Leeds tirsdag 4.april
« på: Januar 25, 2017, 20:53:26 »
Vurderer denne. Noen fare for at den blir flyttet? Og enda viktigere: Finnes det noen åpning for å få billett blant bortefansen?

HåvardK

Sv: Brentford-Leeds tirsdag 4.april
« Svar #1 på: Januar 26, 2017, 22:53:51 »
Ingen som har noe godt svar på dette spørsmålet?

Runar

Sv: Brentford-Leeds tirsdag 4.april
« Svar #2 på: Januar 26, 2017, 23:26:34 »
Om du er eller bli International Member på leedsunited.com har du gode muligheter til å få billett blant bortefansen, så sender du mail til anders@leedsunited.no å ser om ikke han fortsatt har tilgang på noen billetter fra klubben. Den kan vel kanskje bli flyttet, hva vet jeg... Men tirsdagskampene er mindre utsatt for den slags
 

HåvardK

Sv: Brentford-Leeds tirsdag 4.april
« Svar #3 på: Januar 27, 2017, 16:44:34 »
Om du er eller bli International Member på leedsunited.com har du gode muligheter til å få billett blant bortefansen, så sender du mail til anders@leedsunited.no å ser om ikke han fortsatt har tilgang på noen billetter fra klubben. Den kan vel kanskje bli flyttet, hva vet jeg... Men tirsdagskampene er mindre utsatt for den slags
Takk for svar!

sttunge

Sv: Brentford-Leeds tirsdag 4.april
« Svar #4 på: Februar 22, 2017, 01:10:52 »
Denne kampen skal jeg også reise på. Ankommer London tirsdag morgen og hjem på torsdag 6/4. Tror ikke denne blir flyttet. Leeds spiller seint lørdag mot Reading og da er det ikke fare for at vi må flytte til onsdag slik jeg ser det. Men vet jo aldri hva Sky finner på..
Blir spennende å se om jeg får kjøpt billett med bortefansen...Dette kan fort bli en kamp der årets historikk på bortekamper vil telle. Ã… da må du ha vært på en 15-16 kamper for å være sikker på å få kjøpt..Ikke enkelt å være Leeds fan.

HåvardK

Sv: Brentford-Leeds tirsdag 4.april
« Svar #5 på: Februar 22, 2017, 11:40:13 »
Har sjekket litt rundt. Brentford-fansen kan ikke hjelpe med billetter; har gitt opp å få sitte med bortefansen siden jeg ikke har vært på noen kamper denne sesongen. Kan se ut som om vi ender med å kjøpe hospitality package til 120 pund(!). Et annet alternativ er å melde seg inn i Brentford-klubben til 20 pund og kjøpe billett til 25, men det sitter jo langt inne.
Vi reiser hjem onsdag, og avventer litt med å kjøpe hospitality i tilfelle Sky skulle finne på nye sprell.

sttunge

Sv: Brentford-Leeds tirsdag 4.april
« Svar #6 på: Mars 22, 2017, 12:23:44 »
Er det flere som skal på denne kampen. Skulle vi avtalt å møtes i nærheten av banen før matchen.

HåvardK

Sv: Brentford-Leeds tirsdag 4.april
« Svar #7 på: Mars 22, 2017, 15:37:31 »
Jeg og Leeds-kompis Jostein fra Trondheim skal på denne kampen sammen med et par Brentford-supportere. Vi har gått til det skrittet å kjøpe hospitality-billetter for 120(!)pund stykket. Dette inkluderermiddag, drikke i pausen samt tilgang til en slags offisiell bar på Griffin Park før og etter kampen. Vi kommer derfor til å være der ganske tidlig, men ser for oss en pint eller to i femtida i nærheten av Hammersmith på vei til kampen.