Hvordan henge med i opprykkskampen vår 2017

Started by HåvardK, February 15, 2017, 15:43:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nørgaard

Quote from: Kontakinte on March 06, 2017, 15:42:28
Quote from: Nørgaard on March 06, 2017, 12:40:56
Midtbanen blir kritiseret meget ofte herinde, men må minde om at vi skal forsvare med 5 på midten og der blir Bridcutt og O'Kane tit isoleret da de offensive midtbanespillere ikke hjælper nok defensivt. Chelsea under Mourinho spillede samme system og de mestrede det og en spiller som Willian løb konstant helt med tilbage og var altid med helt fremme.
Hallo!! Chelsea har Kante som er laget av noe som egentlig ikke finnes.  ;)

Ja nu har de Kante, men ikke dengang. De spiller heller ikke 4-2-3-1 nu  ;)

Sydhagen

Quote from: Nørgaard on March 06, 2017, 15:44:08
Quote from: Kontakinte on March 06, 2017, 15:42:28
Quote from: Nørgaard on March 06, 2017, 12:40:56
Midtbanen blir kritiseret meget ofte herinde, men må minde om at vi skal forsvare med 5 på midten og der blir Bridcutt og O'Kane tit isoleret da de offensive midtbanespillere ikke hjælper nok defensivt. Chelsea under Mourinho spillede samme system og de mestrede det og en spiller som Willian løb konstant helt med tilbage og var altid med helt fremme.
Hallo!! Chelsea har Kante som er laget av noe som egentlig ikke finnes.  ;)

Ja nu har de Kante, men ikke dengang. De spiller heller ikke 4-2-3-1 nu  ;)

Nei, er vel mer en 3-4-3 der det fort blir 5-4-1 i forsvar. En genial formasjon der de er bunnsolide defensivt og bra offensivt.
Conte er etter min mening den beste treneren per idag. Har gjort geniale ting med Juventus, Italia og nå Chelsea.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

gulle

I år rykker vi opp!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly