Skrevet av Emne: Breaking news i engelsk fotball  (Lest 330056 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #570 på: November 02, 2018, 23:39:46 »
Trevor Simmons

If Huddersfield fail to score against Fulham on Monday, they will become the first side in English top flight history not to score in any of opening 6 home League games. It's been 10 and a half hours since they scored a PL goal at home #HTFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #571 på: November 03, 2018, 10:37:58 »
Duncan Alexander

Another PL year with no clubs having a heritage W-D-L record of 4-4-2 after 10 games. Has only happened twice in the last 13 seasons after the 1990s saw it occur 10 times
Uhyre interessant statistikk!  ::) ;D
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #572 på: November 03, 2018, 13:48:34 »
Duncan Alexander

Another PL year with no clubs having a heritage W-D-L record of 4-4-2 after 10 games. Has only happened twice in the last 13 seasons after the 1990s saw it occur 10 times
Uhyre interessant statistikk!  ::) ;D


Mest fordi vi er programforpliktet til å hate den lille klubben litt vest for oss.....  :P
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #573 på: November 03, 2018, 14:07:48 »
Duncan Alexander

Another PL year with no clubs having a heritage W-D-L record of 4-4-2 after 10 games. Has only happened twice in the last 13 seasons after the 1990s saw it occur 10 times
Uhyre interessant statistikk!  ::) ;D


Mest fordi vi er programforpliktet til å hate den lille klubben litt vest for oss.....  :P
Tranmere?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #574 på: November 03, 2018, 14:46:06 »
Duncan Alexander

Another PL year with no clubs having a heritage W-D-L record of 4-4-2 after 10 games. Has only happened twice in the last 13 seasons after the 1990s saw it occur 10 times
Uhyre interessant statistikk!  ::) ;D


Mest fordi vi er programforpliktet til å hate den lille klubben litt vest for oss.....  :P
? Denne statistikken har da ingenting med Hudds å gjøre.  ???
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #575 på: November 03, 2018, 18:02:37 »
Duncan Alexander

Another PL year with no clubs having a heritage W-D-L record of 4-4-2 after 10 games. Has only happened twice in the last 13 seasons after the 1990s saw it occur 10 times
Uhyre interessant statistikk!  ::) ;D


Mest fordi vi er programforpliktet til å hate den lille klubben litt vest for oss.....  :P
? Denne statistikken har da ingenting med Hudds å gjøre.  ???


Ã…hhhh, lørdag Jon....det er lørdag!  ::) ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JaJa

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #576 på: November 04, 2018, 22:16:50 »
Nå kommer det frem i lyset hvordan Man C og PSG har omgått systemet med pengebruk i flere år. Og det med hjelp fra FIFA-president Gianno Infantino.
FootballLeaks kan bli interressant å lese.
Blir spennende om UEFA kommer til å straffe klubbene eller om det bare er dobbeltrollen til FIFA presidenten som kommer til å sitte med svarte-per

Cannavaro

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #577 på: November 04, 2018, 23:05:20 »
Nå kommer det frem i lyset hvordan Man C og PSG har omgått systemet med pengebruk i flere år. Og det med hjelp fra FIFA-president Gianno Infantino.
FootballLeaks kan bli interressant å lese.
Blir spennende om UEFA kommer til å straffe klubbene eller om det bare er dobbeltrollen til FIFA presidenten som kommer til å sitte med svarte-per
Ja det blir interessant å følge føljetongen med footballeaks, masse avsløringer vil komme i etterkant av en datalekkasje av 70 millioner dokumenter fra internasjonal toppfotball.  Manchester City vedtok en bot på rundt 500 millioner i 2014 for å unngå straff som følge av FFP. Personlig har jeg vanskelig for å ha tillit til Infantino også, det er altfor mye korrupsjon og bestikkelse fortsatt høyt oppe i internasjonale idrettsorganisasjoner.  FFP er jo latterlig når man kommer unna med bøter fremfor mer alvorlige følger.  I England er ikke organisasjoner som FA eller EFP  til å stole på.
MFLU - Miracles For Leeds United

Andersen

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #578 på: November 05, 2018, 12:49:32 »
Hvis det stemmer det som kommer frem om Man City og PSG og denne Infantino , så burde Infantino sparkes tvert og dømmes for korrupsjon . Man City og PSG får hver sine megabøter , og strippes for sine hjemlige titler !  >:(

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #579 på: November 05, 2018, 13:38:44 »
Hvis det stemmer det som kommer frem om Man City og PSG og denne Infantino , så burde Infantino sparkes tvert og dømmes for korrupsjon . Man City og PSG får hver sine megabøter , og strippes for sine hjemlige titler !  >:(
Det kommer aldri til å skje. De mektige vet å sno seg unna. Fotballen, med FIFA i spissen, har styrt seg selv som om det var en egen stat. De har mektige støttespillere utenfor fotballen, både i politikk og i næringsliv. Og hadde vi vært like ivriger til å kritisere dersom det var Leeds United som hadde fått stjernespillere og titler på dette viset? Jeg tviler, man smiler og ler hele veien til puben med misunnelige Scum-fans som tilskuere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ibster

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #580 på: November 14, 2018, 10:33:54 »
Ranieri ny manager i Fulham!

stian

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #581 på: November 14, 2018, 11:18:04 »
Ranieri ny manager i Fulham!

Måtte han skape nok et mirakel som ryster pengemafiaen som rår i fotball-Europa. Så lenge FFP ikke gjelder for de største klubbene, er det beste som kan skje at de blir tatt sportslig på senga av askeladd-klubber. Tviler meeeget sterkt på at Ranieri gjenskaper Leicester-eventyret, men artig hadde det vært!

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #582 på: November 14, 2018, 16:17:32 »
 ;D

Referee David McNamara suspended for 'rock, paper, scissors'

13 November 2018
REX/Shutterstock David McNamara
McNamara also operates as an official in the EFL
A referee has been suspended for three weeks for deciding a Women's Super League kick-off with a game of rocks, paper, scissors instead of a coin toss.

David McNamara made the error before Manchester City's home game against Reading on 26 October after leaving his coin in the dressing room.

The Football Association said he "accepted a charge of 'not acting in the best interests of the game'".

A coin toss to decide kick-offs is a requirement under the laws of the game.

In this case, it involved England and Manchester City skipper Steph Houghton and Reading captain Kirsty Pearce, before the teams shared a 1-1 draw.

FA women's refereeing manager Joanna Stimpson told The Times that the McNamara's mistake was "a moment of madness".

She added: "The referee forgot his coin and in that moment, in a TV game, he was really pushed for time.

"He should have been more prepared, he should have had a coin. It was disappointing, it's not appropriate, it's very unprofessional."

McNamara's ban will last from Monday, 26 November to Sunday, 16 December.

An FA spokesperson said: "The FA can confirm that referee David McNamara has been suspended for 21 days, starting from Monday 26 November, after accepting a charge of 'not acting in the best interests of the game'.

"This follows an incident in the FA WSL match between Manchester City and Reading on Friday 26 October when he failed to determine which team would kick off the match by the toss of a coin, as required by the Laws of the Game."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch


Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #584 på: November 15, 2018, 23:06:49 »
Lufc Leeds

Jansson says "shit" live on Sky

Klose says "f**k" live on Sky

Jansson receives a ban, Klose doesn't.

Jansson complains about officials in post match interview

Austin complains about officials in post match interview

Jansson receives a ban, Austin doesn't.

 @FA @EFL #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #585 på: November 16, 2018, 09:06:15 »
Lufc Leeds

Jansson says "shit" live on Sky

Klose says "f**k" live on Sky

Jansson receives a ban, Klose doesn't.

Jansson complains about officials in post match interview

Austin complains about officials in post match interview

Jansson receives a ban, Austin doesn't.

 @FA @EFL #LUFC

Det er helt utgjort dette her. Forutinntatte "gutteklubben grei" i forbundet ...som alltid vil straffe oss.
 

ibster

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #586 på: November 16, 2018, 09:33:14 »
Lufc Leeds

Jansson says "shit" live on Sky

Klose says "f**k" live on Sky

Jansson receives a ban, Klose doesn't.

Jansson complains about officials in post match interview

Austin complains about officials in post match interview

Jansson receives a ban, Austin doesn't.

 @FA @EFL #LUFC

Det er helt utgjort dette her. Forutinntatte "gutteklubben grei" i forbundet ...som alltid vil straffe oss.

Noen som har sett Austin eller Kloses kommentarer? Umulig å sidestille de med Janssons uttalelser uten å ha sett de.

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #587 på: November 26, 2018, 20:22:23 »
Jhonny Blain, som skriver om Chesterfield: Etter opprykket til LeagueOne for noen år siden datt de ned til Conference på 2 år!

Nå prøver de så godt som mulig å holde hodet over vannet med noen utrolige klubbrekorder:

The curious case of Chesterfield (continued):
Now 18 League matches without a win, equalling the club record.
Now drawn 8 consecutive League matches, equalling the club record.
Unbeaten in last 11 matches in all comps, best run for 12 years.


 :)


Det finnes alltid noe å glede seg over!!!!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #588 på: November 27, 2018, 18:26:57 »
Ikke BREAKING, men et EVENTYR:


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #589 på: Desember 01, 2018, 19:08:09 »
Andy

Dear @EFL... Please can you explain the length of ban given for biting, to Derby County player, Bradley Johnson? Especially when Souleymane Doukara, when at Leeds United, received double. Did Doukara use double the amount of teeth? #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #590 på: Desember 03, 2018, 18:56:59 »
Mark Hughes har fått fyken i Southampton. (TV2)
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #591 på: Desember 03, 2018, 19:11:40 »
Mark Hughes har fått fyken i Southampton. (TV2)
Soton trenger en mer fremtidsretta manager enn Hughes.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #592 på: Desember 04, 2018, 12:38:31 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #593 på: Desember 04, 2018, 12:48:45 »

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

moty

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #595 på: Desember 04, 2018, 20:59:20 »
Er det 1 april
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #596 på: Desember 15, 2018, 23:52:19 »
...og i kveld har både Middlesbrough og Sheffield Wednesday sparket trenerne sine :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #597 på: Desember 15, 2018, 23:55:22 »
...og i kveld har både Middlesbrough og Sheffield Wednesday sparket trenerne sine :o

 :o
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #598 på: Desember 16, 2018, 00:01:44 »
...og i kveld har både Middlesbrough og Sheffield Wednesday sparket trenerne sine :o

 :o

...og der beit jeg visst på noen fake twitter-accounter :o

Bek lager :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #599 på: Desember 16, 2018, 00:07:22 »
...og i kveld har både Middlesbrough og Sheffield Wednesday sparket trenerne sine :o

 :o

...og der beit jeg visst på noen fake twitter-accounter :o

Bek lager :(
Hadde det bare vært Wednesday hadde jeg trodd det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020