Skrevet av Emne: Breaking news i engelsk fotball  (Lest 330246 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #600 på: Desember 18, 2018, 12:21:15 »
Så fikk Mourinho sparken i Scum, som må ut med ca. 260 mill. kroner i kompensasjon. Ole Gunnar Solskjær har vært nevnt som mulig midlertidig erstatter.

https://www.nettavisen.no/sport/fotball/premierleague/mourinho-ferdig-i-united/3423570700.html

https://www.nettavisen.no/sport/fotball/premierleague/hevder-solskjr-er-aktuell-som-united-manger/3423570740.html

Når det gjelder Bielsa står hans odds til å overta jobben på permanent basis i 50/1. Til sammenligning står Zidane i 2/1.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-odds-manchester-united-15566459
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #601 på: Desember 18, 2018, 12:37:04 »
Det hadde egentlig vært ganske typisk for oss om Bielsa forsvant til Scum på nåværende tidspunkt. 1/50 er god nok odds for vår ulykke.

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #602 på: Desember 18, 2018, 12:41:58 »
Det hadde egentlig vært ganske typisk for oss om Bielsa forsvant til Scum på nåværende tidspunkt. 1/50 er god nok odds for vår ulykke.
Har vel mer tro på både Zidane og Solskjær fremfor Bielsa.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #603 på: Desember 18, 2018, 12:48:59 »
Blir ingen av de. Tipper Carlos Queiroz

Andersen

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #604 på: Desember 18, 2018, 15:51:27 »
Tror nok at Bielsa heller vil bygge opp et kommende premier leage som Leeds en å gå til en klubb med overbetalte primadonna spillere .

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #605 på: Desember 18, 2018, 15:53:42 »
Tror nok at Bielsa heller vil bygge opp et kommende premier leage som Leeds en å gå til en klubb med overbetalte primadonna spillere .
Tror at Bielsa til Scum er totalt urealistisk uansett.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #606 på: Desember 18, 2018, 19:47:59 »
Han er visst kontaktet.
Ups & Ups!!

Bromancer

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #607 på: Desember 18, 2018, 20:00:01 »
Han er visst kontaktet.

NEI NEI NEI! DET SKJER FAEN IKKE! DA ER DET FAEN MEG SLUTT!

Carl Fisker

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #608 på: Desember 18, 2018, 20:02:23 »
Han er visst kontaktet.
Hvor har du det fra?

Hallgeir *

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #609 på: Desember 18, 2018, 20:11:05 »
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #610 på: Desember 18, 2018, 20:17:11 »
Han er visst kontaktet.
Solskjær, ja. Ikke Bielsa. Nå må du slutte og trolle.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #611 på: Desember 18, 2018, 20:34:18 »
Han er visst kontaktet.
Solskjær, ja. Ikke Bielsa. Nå må du slutte og trolle.
Det sirkulerte også en falsk Phil Hay-tweet om at Bielsas agent hadde blitt forespurt...
Måtte faktisk sjekke den ekte Hay sin twitterfeed for sikkerhets skyld :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #612 på: Desember 18, 2018, 21:25:05 »
Var den jeg så da sikkert. Tullet ikke jeg, trudde på det jeg.
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #613 på: Desember 18, 2018, 23:54:07 »
Sky Bet #RequestABet

Dear #LUFC fans who have been in touch,

 We appreciate all contacts, we will however have to politely decline your requests for odds on Dave Hockaday to replace Jose Mourinho as #MUFC manager.

 Regards, @RequestABet
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #614 på: Desember 19, 2018, 11:52:58 »
Tror nok at Bielsa heller vil bygge opp et kommende premier leage som Leeds en å gå til en klubb med overbetalte primadonna spillere .

Helt klart. Bielsa er noe for seg selv. Han forlater ikke Leeds før det evt. skulle skurre i samarbeidet med styret og øvrig ledelse.
Dette er hans prosjekt, og ingen klubb vil friste han, selv ikke Real Madrid. Tror nå jeg.  :)

Cherry

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #615 på: Desember 19, 2018, 12:07:05 »
Ble Solskjær da  ;D
 

berlin

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #616 på: Desember 19, 2018, 12:10:38 »
Ble Solskjær da  ;D

Det får bære eller briste. Gøy for Solskjær. Håper faktisk at han ikke gjør seg helt bort.

For vi ser vel frem til Leeds-Man U i seriekamp neste sesong? og da må ikke Man U rykke ned.  ;D

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #617 på: Desember 19, 2018, 12:25:00 »
Ble Solskjær da  ;D
Solskjær et feilskjær? Eller en solskinnshistorie? :P
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ibster

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #618 på: Desember 19, 2018, 12:47:10 »
Ble Solskjær da  ;D
Solskjær et feilskjær? Eller en solskinnshistorie? :P

Om ansettelse av Solskjær (eller annen midlertidig manager):

"Tidligere United-spiller Darren Fletcher mener det vil ødelegge to sesonger for klubben, både den inneværende og neste.

– Manchester United skulle aldri ha vært i denne posisjonen. De nesten avskriver denne sesongen og den neste, for om de ansetter en ny manager til sommeren, vil han ikke ha mye tid til å lete etter nye spillere, sier Fletcher til BBC, som har funnet fem Premier League-titler med klubben på sine tolv år i klubben."

Tullete argument, klubben vår er totalt forandret sportslig sett på et drøyt halvår. Og hovedtreneren har ~90% av æren for det.

roaldv

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #619 på: Desember 19, 2018, 12:48:21 »
Ble Solskjær da  ;D
Som Leeds- og RBK-supporter føler jeg at dette er en klassisk vinn-vinn situasjon ;)
Men, neida, jeg håper jo litt at han lykkes, men så var det dette med å sitte og håpe at ManU skal vinne fotballkamper, da! Får se hva jeg lander på når han er på plass?

DenHviteYeboah

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #620 på: Desember 19, 2018, 13:12:54 »
Ble Solskjær da  ;D
Som Leeds- og RBK-supporter føler jeg at dette er en klassisk vinn-vinn situasjon ;)
Men, neida, jeg håper jo litt at han lykkes, men så var det dette med å sitte og håpe at ManU skal vinne fotballkamper, da! Får se hva jeg lander på når han er på plass?
Det sørgelige ved dette er at norsk media kommer til å gå amok. Det er en patetisk dekning av klubben i Akersgata allerede, og den vil bare øke på. :(

ollan

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #621 på: Desember 19, 2018, 13:50:40 »
Var den jeg så da sikkert. Tullet ikke jeg, trudde på det jeg.
ikke tro på alt som står på internett ;D ;D
Ollan

B_Ød

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #622 på: Desember 19, 2018, 13:59:52 »
Var den jeg så da sikkert. Tullet ikke jeg, trudde på det jeg.
ikke tro på alt som står på internett ;D ;D

gammal og litt treg ama, da blir det ofte sånn.  ???
Ups & Ups!!

Reaney

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #623 på: Desember 19, 2018, 21:38:55 »
Må vi ha denne tråden her? Sier som Terje Hansen. "Who cares! We are Leeds."

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #624 på: Desember 19, 2018, 22:49:35 »
Ble Solskjær da  ;D
Solskjær et feilskjær? Eller en solskinnshistorie? :P

Om ansettelse av Solskjær (eller annen midlertidig manager):

"Tidligere United-spiller Darren Fletcher mener det vil ødelegge to sesonger for klubben, både den inneværende og neste.

– Manchester United skulle aldri ha vært i denne posisjonen. De nesten avskriver denne sesongen og den neste, for om de ansetter en ny manager til sommeren, vil han ikke ha mye tid til å lete etter nye spillere, sier Fletcher til BBC, som har funnet fem Premier League-titler med klubben på sine tolv år i klubben."

Tullete argument, klubben vår er totalt forandret sportslig sett på et drøyt halvår. Og hovedtreneren har ~90% av æren for det.
Fletcher er et surrehue. Alle 3 ansettelsene etter Fergie har vært katastrofer. Mourinho er jo anti-Bielsa. Han får jo gråstein ut av gull. Pogba går fra å være verdens beste spiller fra i sommer (verdensmester) til en som sitter og suller bort livet på benken. Alt fordi Mourinho skal være alfahann og pisse på alle. Man måtte jo gjøre noe nå. De ville ha havnet utenfor topp 6 med Mourinho. Kan Bielsa, kan andre også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #625 på: Desember 19, 2018, 23:47:52 »
Ble Solskjær da  ;D
Som Leeds- og RBK-supporter føler jeg at dette er en klassisk vinn-vinn situasjon ;)
Men, neida, jeg håper jo litt at han lykkes, men så var det dette med å sitte og håpe at ManU skal vinne fotballkamper, da! Får se hva jeg lander på når han er på plass?
Det sørgelige ved dette er at norsk media kommer til å gå amok. Det er en patetisk dekning av klubben i Akersgata allerede, og den vil bare øke på. :(
Tenkte det samme. Det er nesten ikke til å holde ut...
Jon R.

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #626 på: Desember 19, 2018, 23:54:02 »
Ble Solskjær da  ;D
Som Leeds- og RBK-supporter føler jeg at dette er en klassisk vinn-vinn situasjon ;)
Men, neida, jeg håper jo litt at han lykkes, men så var det dette med å sitte og håpe at ManU skal vinne fotballkamper, da! Får se hva jeg lander på når han er på plass?
Det sørgelige ved dette er at norsk media kommer til å gå amok. Det er en patetisk dekning av klubben i Akersgata allerede, og den vil bare øke på. :(
Tenkte det samme. Det er nesten ikke til å holde ut...
Bare en ting som nytter, å få Leeds opp i PL, og deretter vinne den og CL. Vel, det var 3 ting, da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

flynn

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #627 på: Desember 21, 2018, 01:03:38 »
I mangel av bedre tråder enn denne å poste i; jeg har brukt hele kvelden på å binge-watche «Sunderland, Til I Die» på Netflix. En meget god serie, og en fin påminnelsen at det av og til finnes dem som har det værre enn Leeds-supporterne. Serien følger hele fjorårssesongen deres, fra nedrykk og sesongstart med stor optimisme under Grayson, til det som blir en nitrist sesong og som vi husker, nytt nedrykk. Alt i velkjent Netflix-stil. Vi kommer tett på ledelsen, spillere, ansatte og fans, og det tegnes et tydelig bilde av en klubb og en by med sterke bånd seg imelllom. Anbefales som juleundeeholdning, alternativt en juletragedie...

flynn
« Siste redigering: Desember 21, 2018, 09:49:57 av flynn »

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #629 på: Desember 28, 2018, 19:37:15 »
I mangel av bedre tråder enn denne å poste i; jeg har brukt hele kvelden på å binge-watche «Sunderland, Til I Die» på Netflix. En meget god serie, og en fin påminnelsen at det av og til finnes dem som har det værre enn Leeds-supporterne. Serien følger hele fjorårssesongen deres, fra nedrykk og sesongstart med stor optimisme under Grayson, til det som blir en nitrist sesong og som vi husker, nytt nedrykk. Alt i velkjent Netflix-stil. Vi kommer tett på ledelsen, spillere, ansatte og fans, og det tegnes et tydelig bilde av en klubb og en by med sterke bånd seg imelllom. Anbefales som juleundeeholdning, alternativt en juletragedie...

flynn

1+
Meget bra!