Skrevet av Emne: Breaking news i engelsk fotball  (Lest 330115 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Kato

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #750 på: Mars 09, 2019, 21:24:53 »
Darren Moore fikk sparken i WBA akkurat!
Idiotisk. Har vel gjort en OK jobb for dem?

Det har han så absolutt.

Men krav og ambisjoner går som vanlig foran sunn fornuft.

Mannskap/lønnsnivå som vel bør eie denne divisjonen.
 

Bjorn

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #751 på: Mars 09, 2019, 21:29:28 »
Merkelig at WBA sparker Darren Moore nå ?; Laget har vel 1o - 11 kamper igjen og mange poeng å spille om , i hvert fall PO plass.

Dette skjønner jeg ikke.  :o :o Håper det nå går skikkelig åt skogen med dem!  >:(
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #752 på: Mars 09, 2019, 21:52:52 »
Darren Moore fikk sparken i WBA akkurat!
Idiotisk. Har vel gjort en OK jobb for dem?

Det har han så absolutt.

Men krav og ambisjoner går som vanlig foran sunn fornuft.

Mannskap/lønnsnivå som vel bør eie denne divisjonen.
De tok en sjanse da de ansatte en uerfaren manager på slutten av fjorårs-sesongen. Og spillerlønningene rår ikke manageren over.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #753 på: Mars 09, 2019, 22:08:31 »
Darren Moore fikk sparken i WBA akkurat!
Idiotisk. Har vel gjort en OK jobb for dem?

Det har han så absolutt.

Men krav og ambisjoner går som vanlig foran sunn fornuft.

Mannskap/lønnsnivå som vel bør eie denne divisjonen.
De tok en sjanse da de ansatte en uerfaren manager på slutten av fjorårs-sesongen. Og spillerlønningene rår ikke manageren over.

Det brenner vel under beina på de økonomisk. Bare tenk hva Gayle må ha i lønn. 50K i uka....?

Dråpen sportslig var vel da Harvey Barnes ble hentet tilbake til Leicester.
« Siste redigering: Mars 09, 2019, 22:12:03 av Kato »
 

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #754 på: Mars 09, 2019, 22:25:51 »
Darren Moore fikk sparken i WBA akkurat!
Idiotisk. Har vel gjort en OK jobb for dem?

Det har han så absolutt.

Men krav og ambisjoner går som vanlig foran sunn fornuft.

Mannskap/lønnsnivå som vel bør eie denne divisjonen.
De tok en sjanse da de ansatte en uerfaren manager på slutten av fjorårs-sesongen. Og spillerlønningene rår ikke manageren over.

Det brenner vel under beina på de økonomisk. Bare tenk hva Gayle må ha i lønn. 50K i uka....?

Dråpen sportslig var vel da Harvey Barnes ble hentet tilbake til Leicester.
Kan manageren lastes for at moderklubben henter en spiller tilbake, da? Toget om direkte opprykk har nok gått, men PO greier de sikkert. Mye mer usikkert for Derby, da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #755 på: Mars 09, 2019, 22:31:23 »
Darren Moore fikk sparken i WBA akkurat!
Idiotisk. Har vel gjort en OK jobb for dem?

Det har han så absolutt.

Men krav og ambisjoner går som vanlig foran sunn fornuft.

Mannskap/lønnsnivå som vel bør eie denne divisjonen.
De tok en sjanse da de ansatte en uerfaren manager på slutten av fjorårs-sesongen. Og spillerlønningene rår ikke manageren over.

Det brenner vel under beina på de økonomisk. Bare tenk hva Gayle må ha i lønn. 50K i uka....?

Dråpen sportslig var vel da Harvey Barnes ble hentet tilbake til Leicester.
Kan manageren lastes for at moderklubben henter en spiller tilbake, da? Toget om direkte opprykk har nok gått, men PO greier de sikkert. Mye mer usikkert for Derby, da.

4-4-4 på siste 12 er vel ikke godt nok med det mannskapet. Eierne mener de skal opp, ekspertene mente vel også før sesongen at de var favoritter. Økonomisk er det jo 5.-divisjoner mellom rikeste og fattigste i championship. Og WBA tipper jeg har snittlønn som er høyere enn de 5-6 laveste... til sammen.
 

berlin

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #756 på: Mars 09, 2019, 23:30:29 »
WBA:

"But we have to place the club's best interests at the forefront of our thinking and we must do everything we can to try to deliver the promotion we have targeted."

Kilde: https://www.bbc.com/sport/football/47511399

WBA mener altså at de fortsatt har en sjanse til direkte opprykk, må vel dette bety.

Vel, det virker som gambling, men hva vet vi? Ikke så mye, men de har altså vunnet kun en av de siste 9 (!) ligakampene hjemme på The Hawthorns. Det er jo en ganske heftig negativ statistikk. Det gir assosiasjoner til årlige diskusjoner her på forumet, om Leeds spillerne tålte forventningspresset på ER.

Så jeg synes ikke denne sparkingen er blant de 100 mest bisarre manager sparkingene, faktisk tvert imot.
Ikke det at jeg er så veldig redd for WBA skal true oss og NC og SU, men skal aldri si aldri.
 


Hallgeir *

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #757 på: Mars 10, 2019, 13:46:13 »
Jack Grealish ble angrepet av en tilskuer i kampen mot Birmingham. Han ble slått i bakken av et slag bakfra.  :o

Film av hendelsen ligger på VG nett.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #758 på: Mars 10, 2019, 14:31:50 »
Jack Grealish ble angrepet av en tilskuer i kampen mot Birmingham. Han ble slått i bakken av et slag bakfra.  :o

Film av hendelsen ligger på VG nett.

Grealish har nettopp putta. Og Grealish er en spiller som Leeds bør hente med tanke på neste sesong i Premier League

Jon R

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #759 på: Mars 10, 2019, 15:18:54 »
Jack Grealish ble angrepet av en tilskuer i kampen mot Birmingham. Han ble slått i bakken av et slag bakfra.  :o

Film av hendelsen ligger på VG nett.

Grealish har nettopp putta. Og Grealish er en spiller som Leeds bør hente med tanke på neste sesong i Premier League
No way. Overpriset og for lite end product for pengene. Fantastisk med ballen i beina og en gamechanger når han har dagen, men har alt for lite å vise til som forsvarer 30 mill pristagen Villa har satt på han. Pablo feks har vært en langt bedre spiller enn Grealish siste to sesongene. Jeg hadde heller ønsket meg han nr 10 Jutkiewicz på Birmingham hvis vi skulle hentet noen fra Championship.
Jon R.

leedslife

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #760 på: Mars 10, 2019, 15:27:19 »
Jack Grealish ble angrepet av en tilskuer i kampen mot Birmingham. Han ble slått i bakken av et slag bakfra.  :o

Film av hendelsen ligger på VG nett.

Grealish har nettopp putta. Og Grealish er en spiller som Leeds bør hente med tanke på neste sesong i Premier League
No way. Overpriset og for lite end product for pengene. Fantastisk med ballen i beina og en gamechanger når han har dagen, men har alt for lite å vise til som forsvarer 30 mill pristagen Villa har satt på han. Pablo feks har vært en langt bedre spiller enn Grealish siste to sesongene. Jeg hadde heller ønsket meg han nr 10 Jutkiewicz på Birmingham hvis vi skulle hentet noen fra Championship.

Tvilsom til begge. ingen tvil om at Grealish er spennende, men vi har rett og slett ikke sjans til å konkurrer med de klubbene har ryktes til.Han 10eren på Bham er jo en bra CC spiller, men tvilsomt at klubben investerer penger i en som er 30 år.
Det vil jo bryte med hvordan klubben tenker.
Skal vi først hente spillere i den alderen regner jeg med det er spillere på abs øverste nivå.
Freeman for meg personlig ville vært en kjempe signering.
Vil tro han passer bra inn i måten vi spiller fotball på og han har levert veldig godt over tid.
OK alder også.

h.b

  • Gjest
Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #761 på: Mars 10, 2019, 16:12:27 »
Jack Grealish ble angrepet av en tilskuer i kampen mot Birmingham. Han ble slått i bakken av et slag bakfra.  :o

Film av hendelsen ligger på VG nett.

Grealish har nettopp putta. Og Grealish er en spiller som Leeds bør hente med tanke på neste sesong i Premier League
No way. Overpriset og for lite end product for pengene. Fantastisk med ballen i beina og en gamechanger når han har dagen, men har alt for lite å vise til som forsvarer 30 mill pristagen Villa har satt på han. Pablo feks har vært en langt bedre spiller enn Grealish siste to sesongene. Jeg hadde heller ønsket meg han nr 10 Jutkiewicz på Birmingham hvis vi skulle hentet noen fra Championship.

Tvilsom til begge. ingen tvil om at Grealish er spennende, men vi har rett og slett ikke sjans til å konkurrer med de klubbene har ryktes til.Han 10eren på Bham er jo en bra CC spiller, men tvilsomt at klubben investerer penger i en som er 30 år.
Det vil jo bryte med hvordan klubben tenker.
Skal vi først hente spillere i den alderen regner jeg med det er spillere på abs øverste nivå.
Freeman for meg personlig ville vært en kjempe signering.
Vil tro han passer bra inn i måten vi spiller fotball på og han har levert veldig godt over tid.
OK alder også.
Skal vi hente folk fra Championship når vi spiller i Premier League, ja da bør vi hente spillere som har vist eksepsjonelle ferdigheter. Da er nok Grelish i den kategorien.
Ellers bør vi hente spillere med kvaliter nok til å heve laget. Og med den tynne stallenLeeds besitter. Da kan det hende at vi bruker 100 mp på spillere før neste sesong

leedslife

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #762 på: Mars 10, 2019, 16:31:14 »
Jack Grealish ble angrepet av en tilskuer i kampen mot Birmingham. Han ble slått i bakken av et slag bakfra.  :o

Film av hendelsen ligger på VG nett.

Grealish har nettopp putta. Og Grealish er en spiller som Leeds bør hente med tanke på neste sesong i Premier League
No way. Overpriset og for lite end product for pengene. Fantastisk med ballen i beina og en gamechanger når han har dagen, men har alt for lite å vise til som forsvarer 30 mill pristagen Villa har satt på han. Pablo feks har vært en langt bedre spiller enn Grealish siste to sesongene. Jeg hadde heller ønsket meg han nr 10 Jutkiewicz på Birmingham hvis vi skulle hentet noen fra Championship.

Tvilsom til begge. ingen tvil om at Grealish er spennende, men vi har rett og slett ikke sjans til å konkurrer med de klubbene har ryktes til.Han 10eren på Bham er jo en bra CC spiller, men tvilsomt at klubben investerer penger i en som er 30 år.
Det vil jo bryte med hvordan klubben tenker.
Skal vi først hente spillere i den alderen regner jeg med det er spillere på abs øverste nivå.
Freeman for meg personlig ville vært en kjempe signering.
Vil tro han passer bra inn i måten vi spiller fotball på og han har levert veldig godt over tid.
OK alder også.
Skal vi hente folk fra Championship når vi spiller i Premier League, ja da bør vi hente spillere som har vist eksepsjonelle ferdigheter. Da er nok Grelish i den kategorien.
Ellers bør vi hente spillere med kvaliter nok til å heve laget. Og med den tynne stallenLeeds besitter. Da kan det hende at vi bruker 100 mp på spillere før neste sesong
Vist eksepsjonelle ferdigheter er vel å ta i. Hadde neppe spilt i CC da.
Hvis vi rykker opp er jeg nok ganske sikker på at vi kommer til å bruke betydelig summer merket til overganger. Tror nok absolutt planen er å få etablert Leeds så høyt opp mot topp 6 som er mulig.
Problemet vårt vi likevel være at vi ikke er på samme nivå med klubber som f.eks Tottenham.
De kan vise til stjernespillere, spill i europa, nytt stadion og lønnsbetingelser som går langt over oss. I tillegg har de vist stabilitet sesong etter sesong.

Rykker vi opp er vi avhengig av å finne den gylne middelvei ifht spillerlogestikk.

Vi må nok fortsatt sette vår lit til egne akademispillere og smarte signeringer.
Selv om kvaliteten blir nok vesentlig bedre hvis vi rykker opp.

Jon R

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #763 på: Mars 10, 2019, 17:27:36 »
Vi må nok basere oss på på hente spillere i priskategorien 5- 12 millioner pund. Dvs vi må kjøpe smart. Som hovedregel er britiske spillere overpriset og overvurdert. 30 millioner pund for en offensiv spiller med et snitt på under 10 målpoeng i sesongen er jo galskap hvis man skal bygge en PL stall med et begrenset budsjett.
Jon R.

Jon R

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #764 på: Mars 10, 2019, 18:35:52 »
Jack Grealish ble angrepet av en tilskuer i kampen mot Birmingham. Han ble slått i bakken av et slag bakfra.  :o

Film av hendelsen ligger på VG nett.

Grealish har nettopp putta. Og Grealish er en spiller som Leeds bør hente med tanke på neste sesong i Premier League
No way. Overpriset og for lite end product for pengene. Fantastisk med ballen i beina og en gamechanger når han har dagen, men har alt for lite å vise til som forsvarer 30 mill pristagen Villa har satt på han. Pablo feks har vært en langt bedre spiller enn Grealish siste to sesongene. Jeg hadde heller ønsket meg han nr 10 Jutkiewicz på Birmingham hvis vi skulle hentet noen fra Championship.

Tvilsom til begge. ingen tvil om at Grealish er spennende, men vi har rett og slett ikke sjans til å konkurrer med de klubbene har ryktes til.Han 10eren på Bham er jo en bra CC spiller, men tvilsomt at klubben investerer penger i en som er 30 år.
Det vil jo bryte med hvordan klubben tenker.
Skal vi først hente spillere i den alderen regner jeg med det er spillere på abs øverste nivå.
Freeman for meg personlig ville vært en kjempe signering.
Vil tro han passer bra inn i måten vi spiller fotball på og han har levert veldig godt over tid.
OK alder også.
Skal vi hente folk fra Championship når vi spiller i Premier League, ja da bør vi hente spillere som har vist eksepsjonelle ferdigheter. Da er nok Grelish i den kategorien.
Ellers bør vi hente spillere med kvaliter nok til å heve laget. Og med den tynne stallenLeeds besitter. Da kan det hende at vi bruker 100 mp på spillere før neste sesong
Du vet at 100 mp er 1.2- 1.3 mrd kroner? Disse spillerne skal jo ha PL lønn også. Det er ikke en sjanse i havet at det vil skje med mindre vi blir kjøpt opp av en oligark som både har penger og advokater som kan finne huller i FFP regelverket.
Jon R.

Stut og Fjærkre

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #765 på: Mars 30, 2019, 18:09:14 »
https://www.theguardian.com/football/2019/mar/28/points-deduction-birmingham-serious-situation-garry-monk

Birmingham har klart å drifte klubben så uansvarlig at de har blitt trukket ni poeng.

Cherry

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #766 på: Mars 31, 2019, 10:19:19 »
https://www.theguardian.com/football/2019/mar/28/points-deduction-birmingham-serious-situation-garry-monk

Birmingham har klart å drifte klubben så uansvarlig at de har blitt trukket ni poeng.

De ble trukket disse forrige uke mener jeg, men ikke alle tabeller er justert/ har fått dette med seg.
Noen som vet mer ang de 3 andre lagene som er nevnt rundt trekk... altså om disse nå har sluppet unna?
 

HåvardK

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #767 på: Mars 31, 2019, 12:18:01 »
Og det er visst flere sanksjoner på trappene.

Jon R

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #768 på: Mars 31, 2019, 22:44:39 »
Og det er visst flere sanksjoner på trappene.
Aston Villa bør ligge tynt an.
Jon R.

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #769 på: April 01, 2019, 14:14:01 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ar9

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #770 på: April 01, 2019, 20:29:46 »
Hair Island

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #771 på: April 04, 2019, 21:50:50 »
UTROLIGE FORSKJELLER I PL:


Richard Jolly

The Premier League's bottom three have played 31 league games against the top six this season. They have lost all 31.
P31 W0 D0 L31 F17 A91 Pts 0.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #772 på: April 04, 2019, 23:23:20 »
Fydda

Nick Harris

£260.6m: paid by Premier League clubs to agents in 2018-19, which doesn't include sums paid by players to agents.

£260.6m: the wages for all employees, not just players, at all 24 League Two clubs combined. For four years.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #773 på: April 05, 2019, 19:16:03 »
Sky Sports News

BREAKING: Due to a critical failure of the stadium’s IT system, Saturday’s Championship match been Bolton and Ipswich is in doubt.


???????????
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #774 på: April 13, 2019, 19:29:54 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #775 på: April 24, 2019, 19:12:22 »
Soccer AM
The first time that a team haven’t committed a single foul in 6,064 Premier League matches (2003/04 season)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #776 på: April 24, 2019, 22:39:27 »
Ikke akkurat braking news, men: Lukaku og Rashford minner ikke så rent lite om Pompel og Pilt. Sånn rent utseendemessig altså. Fnis ..:-)

flynn

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #777 på: April 25, 2019, 23:27:52 »
Bill Rice

Steve Dale says #BuryFC need £1.6m to pay wages, HMRC, and pensions - never mind creditors - to the end of May, and have a projected income of £180,000 for same period.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cannavaro

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #778 på: April 27, 2019, 00:15:04 »
Og Bolton spillerne streiker, har ikke fått lønn siden februar....
https://www.nettavisen.no/sport/bolton-kamp-avlyst-grunnet-spillerstreik/3423677401.html
MFLU - Miracles For Leeds United

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #779 på: Mai 04, 2019, 10:38:04 »
Bolton Wanderers' game against Brentford cancelled and Bees given three points

03 May 2019
Getty Images Bolton Wanderers have lost their past five games in a row
Bolton Wanderers were relegated from the Championship on 19 April
Bolton's rearranged Championship game against Brentford planned for 7 May will now not take place and the Bees will get three points for a 1-0 win.

The match was scheduled to take place on Saturday, 27 April but was called off 16 hours before kick-off as players refused to play over unpaid wages.

Unable to confirm that adequate safety personnel will be in place next week, Bolton were given a prohibition notice.

The EFL said Bolton were now guilty of misconduct and will be disciplined.

"Following the decision taken by Bolton Wanderers' Safety Advisory Group (SAG) to issue a prohibition notice preventing Tuesday's rearranged fixture with Brentford from taking place, the EFL will not be asking that the game is played at a future date," an English Football League statement said.

"There is no provision under EFL regulations to direct clubs to play at a later date than four days past the conclusion of the season and, as a result, it has been determined that Brentford will be awarded the three points on the basis of a 1-0 victory.

"As a consequence, Bolton Wanderers is now deemed to be guilty of misconduct by the EFL which will result in disciplinary proceedings against the club being taken at an appropriate time."

EFL 'aware' of Bassini claim that he owns Bolton
Bolton, who have already been relegated from the Championship to League One, were initially told that they must complete the fixture "at the earliest opportunity".

The EFL had said that it was "satisfied that a team can be selected from the players they have registered and available to them" for their remaining two league fixtures, even if first-team players did not make themselves available for selection.

Sunday's game away at Nottingham Forest will go ahead as planned after the squad made themselves available to play in that match.

BBC Sport understands the PFA agreed to loan the club money to cover part of the unpaid wages earlier this week, although defender Andy Taylor told BBC Radio 5 Live on Friday that they still have not received any payments towards their outstanding wages for March and April.

Despite the Brentford home fixture being rearranged for Tuesday, 7 May - two days after the season ends - the EFL made the decision to call the match off altogether and award the Bees victory in the process.

Brentford's three points move the west London club up three places to 12th in the table before their final-day fixture at home to Preston on Sunday (12:30 BST).

"I think it is a good decision and I am pleased with it," Brentford head coach Thomas Frank said.

"I feel sorry for the Bolton fans, staff and players because they are in a mess and it is not nice to be in a situation like that.

"Bolton as a club is one of the bigger ones in England, with a massive history. I don't think any club should be in a situation like that so I hope deep down that they can turn it around and come out on the other side."

An eventful day at Bolton Wanderers

Earlier on Friday, the EFL said it was "aware" of comments made by potential owner Laurence Bassini, who has said he is in full control of Bolton Wanderers, despite the club saying the takeover was off on Thursday.

Former Watford owner Bassini's intended purchase of the Championship club was originally announced on 17 April, however the takeover is still unresolved.

A 48-hour deadline for Bassini to provide the EFL with proof of funds for the takeover passed on Thursday evening, with the club claiming they considered his approach had come to an end.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973