Skrevet av Emne: Breaking news i engelsk fotball  (Lest 330148 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Forever Whites

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1290 på: September 09, 2022, 12:18:28 »
Tydeligvis ikke noe genistrek å holde 1 minutt stillhet for Dronningen i kampen mellom FC Zürich og Arsenal i går.  Blir bare flau over enkelte.

https://tv.vg.no/video/245543/stygge-scener-buer-under-markeringen?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row2_pos2&utm_medium=df-86-dd7ea44a
Medlem 94237

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1291 på: September 10, 2022, 08:23:18 »
Tydeligvis ikke noe genistrek å holde 1 minutt stillhet for Dronningen i kampen mellom FC Zürich og Arsenal i går.  Blir bare flau over enkelte.

https://tv.vg.no/video/245543/stygge-scener-buer-under-markeringen?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row2_pos2&utm_medium=df-86-dd7ea44a
Enkelte eier ikke takt og tone. Slike mennesker er sin egen verste fiende.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1292 på: September 12, 2022, 12:08:48 »
Da får vi håpe PL gjør som EFL og sier at fotballen kan nå rulle igjen!
Men ser også at det er ikke sikkert at Sky Sport har teknisk materiell til å dekke PL til helgen pga. begravelsen.
« Siste redigering: September 12, 2022, 12:11:05 av GeirO »
MOT

Russel_Doig

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1293 på: September 12, 2022, 13:26:53 »
Da får vi håpe PL gjør som EFL og sier at fotballen kan nå rulle igjen!
Men ser også at det er ikke sikkert at Sky Sport har teknisk materiell til å dekke PL til helgen pga. begravelsen.

Føler meg 97% sikker på at dei ikkje tillater at Leeds spiller i Manchester søndag.

Josch

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1294 på: September 12, 2022, 18:38:18 »
Da får vi håpe PL gjør som EFL og sier at fotballen kan nå rulle igjen!
Men ser også at det er ikke sikkert at Sky Sport har teknisk materiell til å dekke PL til helgen pga. begravelsen.

Føler meg 97% sikker på at dei ikkje tillater at Leeds spiller i Manchester søndag.

Denne kampen og minst en til er utsatt.

SupALeedS

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1295 på: September 12, 2022, 18:59:46 »
2 oktober må det gå ann å spille fotball kamp vel?
Alex

Milou

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1296 på: September 12, 2022, 23:00:14 »
Ein heil månad utan Leeds-kampar? Eg hadde så smått starta å førebu meg på at der kom til å skje i VM-pausen, men å få ein ekstra pause no var ein ekstra nedtur. Vi får satse på at det hjelper Leeds. Eg tippar det i alle fall ikkje er ein ulempe å få utsatt Man U, no som dei er litt i dytten. Dei vil jo også ha eit tøffare kampprogram enn oss når kampen etterkvart blir spelt.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Sterland

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1297 på: September 13, 2022, 06:29:43 »
Ein heil månad utan Leeds-kampar? Eg hadde så smått starta å førebu meg på at der kom til å skje i VM-pausen, men å få ein ekstra pause no var ein ekstra nedtur. Vi får satse på at det hjelper Leeds. Eg tippar det i alle fall ikkje er ein ulempe å få utsatt Man U, no som dei er litt i dytten. Dei vil jo også ha eit tøffare kampprogram enn oss når kampen etterkvart blir spelt.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk
Skulle gjerne hatt Man U nå til helgen, etter at de har spilt e-cup borte på torsdag. Kjedelig med så lang pause. Går en del U21 matcher live i den perioden, allerede førstkommende fredag, hjemme mot Southampton. Blir streamet live på Lutv. Går an å håpe på et fyrverkeri fra Gnonto :)

Andersen

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1298 på: September 13, 2022, 17:20:02 »
Hvis det er snakk om 1mnd pause med PL kamper , så vil det i hvert fall gavne Leeds som har noen spillere på skadelista , en rusten Bamford , Cooper , Firpo , Dallas som sies å være i trening igjen .

HåvardK

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1299 på: September 13, 2022, 22:41:05 »
Hvis det er snakk om 1mnd pause med PL kamper , så vil det i hvert fall gavne Leeds som har noen spillere på skadelista , en rusten Bamford , Cooper , Firpo , Dallas som sies å være i trening igjen .
Nå er det kanskje ikke HELT usannsynlig at et par stykker drar på seg en smell eller tre i pausen, eller?

Cherry

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1300 på: September 14, 2022, 11:54:19 »
Ikke Breaking News, men realitet ift VM:

Det vil spilles 16 Premier League-runder frem til helgen 12. og 13. november, som blir siste serierunde før VM.
Spillerne vil så møte opp med sine landslag, mandag 14. november.
VM i Qatar starter mandag 21. november – og avsluttes med VM-finalen søndag 18. desember.

Neste Premier League-runde etter VM blir på Boxing Day – mandag 26. desember.

..altså ganske laaaaang pause 6 uker etter man kommer i gang igjen nå 2.oktober mot Villa.

f**kings`UEFA....legge VM til Quatar....rein pur galskap ispedd myyyyye korrupsjon.

Hallgeir *

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1301 på: September 21, 2022, 17:24:17 »
Brendan Rodgers er vel snart sparket som manager for Leicester?
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1302 på: September 22, 2022, 17:04:37 »
Ny head coach i Brighton er en viss Roberto De Zerbi. Jeg ser jo hvor han har vært, sist i Shaktar Donetsk, før det i Sassuolo, Italia.

Aldri hørt om han.
« Siste redigering: September 22, 2022, 17:12:02 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

peacock

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1304 på: Oktober 03, 2022, 08:14:36 »
Kunne jo ikke vare for Lage.
Ingen engelske klubber vil over tid tolerere 8 portugisere fra start.

Fantasyland

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1305 på: Oktober 03, 2022, 09:08:31 »
Kunne jo ikke vare for Lage.
Ingen engelske klubber vil over tid tolerere 8 portugisere fra start.

Hehe, tenker heller 1 seier på siste 15 PL-kamper var tungen på vektskålen, for å bruke et slitt uttrykk.

leedslife

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1306 på: Oktober 12, 2022, 18:36:06 »
Exclusive: Chelsea are closing in on the agreement with Southampton to appoint Joe Shields as new Director of Recruitment. 🚨🔵 #CFC

Huge statement by club owners as Shields is highly rated after his top work with Southampton and Man City, discovering many talents.

Wow. Var ikke mange månedene i Soton.
Bra signering a Chelsea.  Var jo veldig intr i Lavia i vinduets siste dager. Den interessen gir mer mening nå.

GeirO

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1307 på: Oktober 24, 2022, 21:31:42 »
Ex Arsenal manager Unai Emery overtar Aston Villa.

baste

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1308 på: Oktober 24, 2022, 22:42:17 »
Ex Arsenal manager Unai Emery overtar Aston Villa.

Godt valg…men hvem kan Leeds klare å hente ?

leedslife

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1309 på: Oktober 24, 2022, 22:43:36 »
Ex Arsenal manager Unai Emery overtar Aston Villa.

Godt valg…men hvem kan Leeds klare å hente ?
jøss
spennende
fra Gerrard til Emery.
Veldig spenstig.

Hallgeir *

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1310 på: Oktober 25, 2022, 19:17:42 »
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1311 på: Oktober 27, 2022, 17:14:20 »
Klopp får bot men ikke utestengelse etter ditt røde kort. Vanskelig å forstå hva Marsch gjorde som var verre.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


auren

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1312 på: Oktober 27, 2022, 22:00:22 »
Klopp får bot men ikke utestengelse etter ditt røde kort. Vanskelig å forstå hva Marsch gjorde som var verre.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Forskjellige regler for Kong Salomon og Jørgen Hattemaker. Korrupt som fy!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1313 på: Oktober 28, 2022, 08:40:53 »
Klopp får bot men ikke utestengelse etter ditt røde kort. Vanskelig å forstå hva Marsch gjorde som var verre.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Forskjellige regler for Kong Salomon og Jørgen Hattemaker. Korrupt som fy!

auren

Henger jo ikke på greip, forskjellig straff på kjettingkjeften og Marsch altså.
 

Dennis

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1314 på: Oktober 28, 2022, 10:45:48 »
Klopp får bot men ikke utestengelse etter ditt røde kort. Vanskelig å forstå hva Marsch gjorde som var verre.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Forskjellige regler for Kong Salomon og Jørgen Hattemaker. Korrupt som fy!

auren

Henger jo ikke på greip, forskjellig straff på kjettingkjeften og Marsch altså.

Nå vet jeg ikke hva Marsch sa mot Brentford, men Jurgen Klopp løp mot fjerdedommer og glefset som en rabiat. Samme hva han har sagt, så er det aggressivt og ikke slik trenere skal oppføre seg.

Han har derimot lagt seg flat så mulig han redder noe der, men det er liten tvil om at det er forskjell på folk i PL. Jeg hadde nesten trodd han hadde mistet litt status etter refs mot Arsenal og utvisningen sist. Den gang ei. Liverpool er jo en helt spesiell klubb...
Marching on together!

Lucas the Kop Cat

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1315 på: Oktober 28, 2022, 10:59:16 »
Klopp får bot men ikke utestengelse etter ditt røde kort. Vanskelig å forstå hva Marsch gjorde som var verre.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Forskjellige regler for Kong Salomon og Jørgen Hattemaker. Korrupt som fy!

auren

Henger jo ikke på greip, forskjellig straff på kjettingkjeften og Marsch altså.

Nå vet jeg ikke hva Marsch sa mot Brentford, men Jurgen Klopp løp mot fjerdedommer og glefset som en rabiat. Samme hva han har sagt, så er det aggressivt og ikke slik trenere skal oppføre seg.

Han har derimot lagt seg flat så mulig han redder noe der, men det er liten tvil om at det er forskjell på folk i PL. Jeg hadde nesten trodd han hadde mistet litt status etter refs mot Arsenal og utvisningen sist. Den gang ei. Liverpool er jo en helt spesiell klubb...
Og på en måte blir det dobbeltsteraff for oss i og med at det er mot Leeds han slipper å sone.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Fantasyland

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1316 på: November 06, 2022, 18:26:07 »

The Athletic | Football
@TheAthleticFC
Southampton have decided to sack manager Ralph Hasenhuttl.

#SaintsFC have agreed to sack the Austrian either during the World Cup break or before they play their final match before the tournament vs Liverpool at Anfield next Saturday.

More from
@dansheldonsport
 &
@J_Tanswell

RedBull-ball ingen hit i PL…

GeirO

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1317 på: November 06, 2022, 21:12:45 »

The Athletic | Football
@TheAthleticFC
Southampton have decided to sack manager Ralph Hasenhuttl.

#SaintsFC have agreed to sack the Austrian either during the World Cup break or before they play their final match before the tournament vs Liverpool at Anfield next Saturday.

More from
@dansheldonsport
 &
@J_Tanswell

RedBull-ball ingen hit i PL…
Å nei....da må vi tåle nye Kjetil Knudsen-rykter :o
MOT

morten1966

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1318 på: November 07, 2022, 07:04:16 »
Er det noen som veit hva den effektive spilletiden i kampen Leeds- Everton var i høst?

Andersen

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #1319 på: November 07, 2022, 10:50:33 »
Det ryktes at Southampton er interessert i vår Jesse March  som ny manager. Southamptons østeriske manager får sparken , men om han fører laget i den siste kampen før VM pausen er uklart , og Southampton bruker VM pausen til å finne en ny manager.