Skrevet av Emne: Sesongen i Championship - 2017-18  (Lest 60535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #210 på: Januar 09, 2018, 22:52:36 »
35 millioner pund i Championship er latterlig. Ferdig snakka. Dette må jo være dobbel pris i forhold til tidligere overgangsrekord?

Kan dog ikke fatte hvorfor en så god spiss skal gå til Wolves og Englands nest øverste divisjon, selv om de rykker opp denne sesongen. Milan betalte vel 38 millioner euro for ham i sommer, så de må nok opp en god del mer. Uansett så tror jeg dette ryktet er bull.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #211 på: Januar 10, 2018, 09:44:56 »
35 millioner pund i Championship er latterlig. Ferdig snakka. Dette må jo være dobbel pris i forhold til tidligere overgangsrekord?

Kan dog ikke fatte hvorfor en så god spiss skal gå til Wolves og Englands nest øverste divisjon, selv om de rykker opp denne sesongen. Milan betalte vel 38 millioner euro for ham i sommer, så de må nok opp en god del mer. Uansett så tror jeg dette ryktet er bull.

auren
Synes du heller skal tenke på hvilket signal dette sender ut til vi som er "konkurrenter" til Wolves. Han går sikkert ikke til Wolves, men det kan tenkes at spillere som er nesten like gode kommer til å gjøre det....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #212 på: Januar 11, 2018, 13:22:27 »
Hull-Leeds den 27.januar er allerede utsatt i og med at Hull gikk videre til fjerde runde. Så selv om Leeds bir utslått av Newport blir det ingen ligakamp den helgen (om det ikke blir utsatte kamper i mellomtiden som kan spiles den helgen).

www.hulldailymail.co.uk/sport/football/football-news/hull-citys-championship-fixture-versus-1022645

kanskje det blir Fulham-Leeds den 27 januar? Fulham også utslått .dette er opprinnelig midtukekamp i april
og kan være aktuelt.Eller kanskje ikke, da vi helst vil ha med Saiz

Kampen er terminfestet i april, og blir da spilt i april.

Skjedd foer da at kamper har blitt flytta framover. Seinest Nottingham forrige sesong. (Som eg foroevrig gjekk glipp av)

Ja, den ble flyttet frem 3 dager siden Leeds enn så lenge var med i FA-Cupen. Flytter ikkje en kamp frem til januar som skal gå i april.

Dette skjer nesten hver sesong da lag er utslått av cupen.Istedenfor spillefri i 14 dager,og et beinhardt program med mye
midtukekamper mot tampen av sesongen.Det dukker opp flere utsatte kamper pga både vær og championshiplag som er involvert
i FA-cupen.Større inntekter og lettere for supportere og legge kamper til helga.Om dette blir en realitet er en annen sak
Fasiten ser ut til å bli at kampen blir flyttet tre dager bakover i tid til tirsdag 30.januar :)

https://www.hullcitytigers.com/news/articles/2018/201718-leeds-united-h-date-change/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #213 på: Januar 11, 2018, 13:40:33 »
Hull-Leeds den 27.januar er allerede utsatt i og med at Hull gikk videre til fjerde runde. Så selv om Leeds bir utslått av Newport blir det ingen ligakamp den helgen (om det ikke blir utsatte kamper i mellomtiden som kan spiles den helgen).

www.hulldailymail.co.uk/sport/football/football-news/hull-citys-championship-fixture-versus-1022645

kanskje det blir Fulham-Leeds den 27 januar? Fulham også utslått .dette er opprinnelig midtukekamp i april
og kan være aktuelt.Eller kanskje ikke, da vi helst vil ha med Saiz

Kampen er terminfestet i april, og blir da spilt i april.

Skjedd foer da at kamper har blitt flytta framover. Seinest Nottingham forrige sesong. (Som eg foroevrig gjekk glipp av)

Ja, den ble flyttet frem 3 dager siden Leeds enn så lenge var med i FA-Cupen. Flytter ikkje en kamp frem til januar som skal gå i april.

Dette skjer nesten hver sesong da lag er utslått av cupen.Istedenfor spillefri i 14 dager,og et beinhardt program med mye
midtukekamper mot tampen av sesongen.Det dukker opp flere utsatte kamper pga både vær og championshiplag som er involvert
i FA-cupen.Større inntekter og lettere for supportere og legge kamper til helga.Om dette blir en realitet er en annen sak
Fasiten ser ut til å bli at kampen blir flyttet tre dager bakover i tid til tirsdag 30.januar :)

https://www.hullcitytigers.com/news/articles/2018/201718-leeds-united-h-date-change/

Blir vel flyttet fremover i tid, Askbjørn?  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #214 på: Januar 20, 2018, 13:37:04 »
stats‏
@lufcstats

Leeds heading to Spain after today’s game for some warm weather training.

Gjerne ikke dumt med 10 dager til neste kamp.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #215 på: Januar 20, 2018, 15:04:27 »
stats‏
@lufcstats

Leeds heading to Spain after today’s game for some warm weather training.

Gjerne ikke dumt med 10 dager til neste kamp.

Adam Pope

Warm weather training in Murcia for #lufc after today’s game.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #216 på: Januar 20, 2018, 18:38:23 »
Ute neste kamp :
Phillips starter 2 kampers karantene
Saiz har 4 kamper igjen
O' Kane har 2 kamper igjen
Cooper starter 3 kampers karantene

Ekuban skadet.

Forshaw tilgjengelig, og forhåpentligvis 1 ny spiss til....
 

auren

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #217 på: Januar 21, 2018, 18:16:53 »
Laget drar noen dager til Spania nå, før Hullkampen den 30/1:

Every fit senior player going to Spain with Christiansen tomorrow. Caleb Ekuban and Luke Ayling could also travel, although that was still to be decided last night. Squad are there until Friday. #lufc

Spent på om vi klarer å omgruppere og fremstå helt annerledes mot Hull om halvannen uke. Vi var griseheldige som slo Hull på ER lille julaften, og det vil nok bli en tøff kamp. Spesielt siden vi har såpass mange ute med suspansjon. Vil ha følgende lag:

Wiedwall - Berardi, Jansson, Pennington, De Bock - Vieira, Forshaw - Alioski, Hernandez, Roofe - Lasogga

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #218 på: Januar 21, 2018, 18:22:44 »
Laget drar noen dager til Spania nå, før Hullkampen den 30/1:

Every fit senior player going to Spain with Christiansen tomorrow. Caleb Ekuban and Luke Ayling could also travel, although that was still to be decided last night. Squad are there until Friday. #lufc

Spent på om vi klarer å omgruppere og fremstå helt annerledes mot Hull om halvannen uke. Vi var griseheldige som slo Hull på ER lille julaften, og det vil nok bli en tøff kamp. Spesielt siden vi har såpass mange ute med suspansjon. Vil ha følgende lag:

Wiedwall - Berardi, Jansson, Pennington, De Bock - Vieira, Forshaw - Alioski, Hernandez, Roofe - Lasogga

auren
Vieira?? Med tanke på hvor dårlig han var i går, samt hvor fantastisk Phillips var i 2. omgang så setter du likevel Vieira først?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #219 på: Januar 21, 2018, 18:37:06 »

Vieira?? Med tanke på hvor dårlig han var i går, samt hvor fantastisk Phillips var i 2. omgang så setter du likevel Vieira først?

Hehe, du fikk kanskje ikke med deg at Phillips fikk sitt tiende gule? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #220 på: Januar 27, 2018, 09:37:05 »
Alle ser på kameraet mens LONERGAN tekster med Sunderland!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #221 på: Januar 27, 2018, 10:46:58 »
Alle ser på kameraet mens LONERGAN tekster med Sunderland!



Haha, tenkte det samme når jeg så bildet!

Jon R

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #222 på: Januar 27, 2018, 13:02:20 »
Hvem er han karen som står til venstre for Grot? (står plassert i en stor kjerne av spillere så jeg vil anta at det er en spiller)
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #223 på: Januar 27, 2018, 14:07:59 »
Hvem er han karen som står til venstre for Grot? (står plassert i en stor kjerne av spillere så jeg vil anta at det er en spiller)
Paul Butler (treneren)

- men Grot var da ikke med til Spania :o
Spilte han ikke U23 mens de var i DSpania da :o :o :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #224 på: Januar 27, 2018, 15:18:36 »
Hvem er han karen som står til venstre for Grot? (står plassert i en stor kjerne av spillere så jeg vil anta at det er en spiller)
Paul Butler (treneren)

- men Grot var da ikke med til Spania :o
Spilte han ikke U23 mens de var i DSpania da :o :o :o
Paul Butler treneren, ikke spilleren heldigvis.  :D
Jon R.

Xern

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #225 på: Januar 27, 2018, 15:53:15 »
Hvem er han karen som står til venstre for Grot? (står plassert i en stor kjerne av spillere så jeg vil anta at det er en spiller)
Paul Butler (treneren)

- men Grot var da ikke med til Spania :o
Spilte han ikke U23 mens de var i DSpania da :o :o :o
Kanskje de har redigert ham inn?  ::) ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Gufrias

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #226 på: Januar 28, 2018, 19:41:06 »
Hvem er han karen som står til venstre for Grot? (står plassert i en stor kjerne av spillere så jeg vil anta at det er en spiller)
Paul Butler (treneren)

- men Grot var da ikke med til Spania :o
Spilte han ikke U23 mens de var i DSpania da :o :o :o
Kanskje de har redigert ham inn?  ::) ;D
Grot er ikke i bildet. Han ser sånn ut:
Hekta på Leeds siden 1974

jaho

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #227 på: Januar 29, 2018, 11:00:45 »
Hvem er han karen som står til venstre for Grot? (står plassert i en stor kjerne av spillere så jeg vil anta at det er en spiller)
Paul Butler (treneren)

- men Grot var da ikke med til Spania :o
Spilte han ikke U23 mens de var i DSpania da :o :o :o
Kanskje de har redigert ham inn?  ::) ;D
Grot er ikke i bildet. Han ser sånn ut:


hvem er så han mellom Lasogga og Butler....

Gufrias

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #228 på: Januar 29, 2018, 12:30:11 »


hvem er så han mellom Lasogga og Butler....
Der hadde han gjemt seg ja. Helt bakerst i midten. Sorry, jeg så feil.

Men - fullstendig ute av stand til å lære av mine egne feil - er det der Butler, da? Trodde det var han som sto bak skuldra til TC nederst til høyre
Please correct me if I'm wrong
« Siste redigering: Januar 29, 2018, 12:32:05 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #229 på: Januar 30, 2018, 09:15:23 »
Miazek (?) - den nye keeperen står ved siden av Grot
 

Cherry

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #230 på: Januar 30, 2018, 09:21:28 »
Tilbake til trådtittel:

Nå er det 18 kamper igjen, og det forundrer meg fortsatt med ett par lag på tabellen - sæærlig Wednesday som jo har en grusom sesong så langt :o
Boro tror jeg nå kommer til seg selv, når Pulis får satt system ut i praksis (kick and run) der i gården.....sterk tropp - kanskje divisjonens beste.
Villa vil være farlige hele veien inn, og Fulham har dessverre også funnet seg selv igjen...

Cardiff og Bristol City skjønner jeg ikke stort av...de ligger for høyt.
Nå kommer Februar , som for oss blir en tid med mange vanskelige, gode motstandere etter hverandre....spennende og se hvor vi ligger 1.mars.

Vi ligger vel pr i dag "on schedule"- ift og klare sesongens mål.....Play Off.
 

DenHviteYeboah

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #231 på: Januar 30, 2018, 09:44:48 »
Tilbake til trådtittel:

Nå er det 18 kamper igjen, og det forundrer meg fortsatt med ett par lag på tabellen - sæærlig Wednesday som jo har en grusom sesong så langt :o
Boro tror jeg nå kommer til seg selv, når Pulis får satt system ut i praksis (kick and run) der i gården.....sterk tropp - kanskje divisjonens beste.
Villa vil være farlige hele veien inn, og Fulham har dessverre også funnet seg selv igjen...

Cardiff og Bristol City skjønner jeg ikke stort av...de ligger for høyt.
Nå kommer Februar , som for oss blir en tid med mange vanskelige, gode motstandere etter hverandre....spennende og se hvor vi ligger 1.mars.

Vi ligger vel pr i dag "on schedule"- ift og klare sesongens mål.....Play Off.
jepp, 5 poeng til play off er mulig. De 4 neste kampene avgjør sesongen etter min mening ;)

Josch

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #232 på: Januar 31, 2018, 17:51:41 »
Nå kommer 4 kamper mot flere play off kandidater. Med god uttelling så er vi med for fullt, selv om det er lite sannsynlig. Jeg tror vi muligens kan gå forbi Sheff U, Preston og Bristol C. Villa, Boro (Pulis) og Fulham er blitt gode de siste ukene. Vi tar ikke igjen dem. Jeg så litt av Sheff U - Villa i går. Begge spiller bedre enn Leeds.

auren

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #233 på: Januar 31, 2018, 17:59:56 »
Nå kommer 4 kamper mot flere play off kandidater. Med god uttelling så er vi med for fullt, selv om det er lite sannsynlig. Jeg tror vi muligens kan gå forbi Sheff U, Preston og Bristol C. Villa, Boro (Pulis) og Fulham er blitt gode de siste ukene. Vi tar ikke igjen dem. Jeg så litt av Sheff U - Villa i går. Begge spiller bedre enn Leeds.

Enig, Vi bør ha følgende poengfangst neste 7 kamper for å kunne snakke om play off:

Cardiff (h): 3 poeng
Sheff Utd (b): 3 poeng
Bristol City (h): 3 poeng
Derby (b): 0/1 poeng
Brentford (h): 3 poeng
Mboro (b): 1 poeng
Wolves (h): 1/3 poeng

Totalt 14/17 poeng av 21 mulige. Alt under 14 poeng er for dårlig slik tingenes tilstand er nå. 17 eller bedre vil være helt fantastisk.

Tipper dog 3,1,1,0,3,0,1 = 9 poeng og avskrevet play off.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #234 på: Januar 31, 2018, 21:56:15 »
Peter-Maurice

Ambition?  Long contracts bringing young players in. What's not ambitous there ?

 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #235 på: Januar 31, 2018, 22:30:42 »
Nå kommer 4 kamper mot flere play off kandidater. Med god uttelling så er vi med for fullt, selv om det er lite sannsynlig. Jeg tror vi muligens kan gå forbi Sheff U, Preston og Bristol C. Villa, Boro (Pulis) og Fulham er blitt gode de siste ukene. Vi tar ikke igjen dem. Jeg så litt av Sheff U - Villa i går. Begge spiller bedre enn Leeds.

Enig, Vi bør ha følgende poengfangst neste 7 kamper for å kunne snakke om play off:

Cardiff (h): 3 poeng
Sheff Utd (b): 3 poeng
Bristol City (h): 3 poeng
Derby (b): 0/1 poeng
Brentford (h): 3 poeng
Mboro (b): 1 poeng
Wolves (h): 1/3 poeng

Totalt 14/17 poeng av 21 mulige. Alt under 14 poeng er for dårlig slik tingenes tilstand er nå. 17 eller bedre vil være helt fantastisk.

Tipper dog 3,1,1,0,3,0,1 = 9 poeng og avskrevet play off.

auren
Er ikke så sikker på at ligaplasseringen til motstanderen betyr så mye.

Har vi dagen kan vi slå hvemsomhelst.

Har vi ikke dagen kan vi tape for hvemsomhelst.

Kommer vi i flytsonen kan alt skje.

Finner vi ikke ut av det er vi i trøbbel.
 
#høyttoppunkt #endalaverebunnpunkt
Jon R.

Josch

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #236 på: Januar 31, 2018, 22:39:48 »
Jeg mener nå fortsatt at kamper mot play off rivaler er "6-poengs" kamper.  Slike kamper avgjør om vi kommer over play off streken. Vi kan "reparere" tidligere svake resultater i disse kampene.

Jon R

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #237 på: Januar 31, 2018, 22:57:56 »
Jeg mener nå fortsatt at kamper mot play off rivaler er "6-poengs" kamper.  Slike kamper avgjør om vi kommer over play off streken. Vi kan "reparere" tidligere svake resultater i disse kampene.
Ja det er riktig, men ethvert poeng teller i en liga der «alle slår alle.»

#Får håpe vi slipper «6 poengskamper» mot bunnlagene utover våren.
Jon R.

OVEA

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #238 på: Februar 01, 2018, 16:08:53 »
Ja, godt at vi hadde ein god start i høst og sanka ein del poeng på dei første sju kampene.
Etter dette har vi ikkje sanka stort meir poeng enn øvrige bunnlag har gjort.......

Cherry

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #239 på: Februar 02, 2018, 12:15:38 »
Ute i morgen mot Cardiff:

Phillips soner siste kamp
O`Kane soner siste kamp
Saiz soner 4. kamp av 6
Cooper soner 2. kamp av 4
Shaugnessy garantert skadet..
Ekuban ennå 2 uker igjen til klar...i flg TC.
...men Pennington visstnok klar igjen ;)

Pontus 1. gult fra 2 kamper karantene

Heldigvis har vi Tyler, Forshaw og De Bock som de nye "inne" i tropp.