Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 919967 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1080 på: August 04, 2017, 23:17:59 »
Skuffende. Berardi klart bedre.

Hva baserer du den vurderingen på? Var jo veldig lovende under van Gaal. Har han virkelig tapt seg så mye på en sesong?  At han mislyktes litt i Wolves kan skyldes tilfeldigheter. Jeg vet ikke nok om karen dessverre


Sent from my iPhone using Tapatalk

Har sett han i en kamp for ManU. Mener å huske han kom inn som innbytter. Gjorde seg ikke bort i den kampen.
« Siste redigering: August 04, 2017, 23:20:36 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1081 på: August 04, 2017, 23:37:36 »
Skuffende. Berardi klart bedre.

Hva baserer du den vurderingen på? Var jo veldig lovende under van Gaal. Har han virkelig tapt seg så mye på en sesong?  At han mislyktes litt i Wolves kan skyldes tilfeldigheter. Jeg vet ikke nok om karen dessverre


Sent from my iPhone using Tapatalk

Har sett han i en kamp for ManU. Mener å huske han kom inn som innbytter. Gjorde seg ikke bort i den kampen.
Det kryr av unge lovende talenter som debuterer med bravur på seniornivå, for så å forsvinne (noen som husker Rob Bowman?) Bare noen få klarer å ta steget fullt og helt, og disse "forsvinner" sjelden et år eller to. Så ham et par kamper for ManU - var ok, verken mer eller mindre. Fallende kurve etter dette. Sorry, men har ikke troen (men tar gjerne feil)
 

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1082 på: August 04, 2017, 23:59:48 »
Er ikke spesielt fornøyd med at vi låner fra scum.. Men når han først er her :

* Mye mer offensiv enn Berardi.
* Meget bra innlegg.
* Kjappere enn Berardi.
* Ikke like solid defensiv som Berardi.

Hentet inn fordi han passer mye bedre til taktikken til Thomas enn det Berardi gjør. Jeg elsker Berardi men jeg ( og Thomas) elsker offensive backer mer...

Velkommen til det riktige United lille scummer.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1083 på: August 05, 2017, 01:03:41 »
Skuffende. Berardi klart bedre.

Hva baserer du den vurderingen på? Var jo veldig lovende under van Gaal. Har han virkelig tapt seg så mye på en sesong?  At han mislyktes litt i Wolves kan skyldes tilfeldigheter. Jeg vet ikke nok om karen dessverre


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hadde vel cruciate ligament den sesongen! Over it now!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1084 på: August 05, 2017, 04:38:17 »
Blåser i hvor man har spilt før, bare han gjør en god jobb for oss.  Så, jeg ønsker Borthwick-Jackson velkommen til klubben. Håper han slår til her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1085 på: August 05, 2017, 09:23:34 »
Blåser i hvor man har spilt før, bare han gjør en god jobb for oss.  Så, jeg ønsker Borthwick-Jackson velkommen til klubben. Håper han slår til her.

Blåser i hvor han har spilt før eg også, utenom når vi låner. Nå skal vi altså ha en fyr som skal hjelpe oss på kort sikt, men først og fremst spille seg i form til å bidra på en av våre største rivaler i fremtiden. Dette liker eg dårlig. Med en utkjøpsavtale neste sommer på plass hadde alt vært ok.

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1086 på: August 05, 2017, 09:50:28 »
Ha en Manchester United spiller på lån i Leeds blir totalt feil for min del...
Leeds Carajo!

Gufrias

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1087 på: August 05, 2017, 11:01:39 »
Ha en Manchester United spiller på lån i Leeds blir totalt feil for min del...
Jeg tåler godt at legender som Johnny Giles og Gordon Strachan kom derfra, så da har jeg ingen problemer med å kjøpe eller låne andre heller. Det viktige er hvordan de presterer i hvitt.
Hekta på Leeds siden 1974

Trulsaren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1088 på: August 05, 2017, 11:23:50 »
Blir som å banne i kirken dette, men jeg hadde tatt både en og to spillere som er eid av både Scum, Chelski og en viss tyrkisk klubb på lån - så lenge det hadde gjort muligheten større for at vi kommer oss til PL.

Pt. er det slik at ingen av disse er i direkte konkurranse med Leeds så lenge vi er der vi er (sett bort ifra cup). Så om Cameron blomstrer i Leeds-trøyen så ser jeg på det som at vi har gjort en kjempegod deal som har gjort vår klubb bedre framfor å hjelpe en rival..

Ã… selektere spillere basert på hvem som eier de mener jeg er et skudd i blinde, i hvert fall om man ser på dagens spillere hvor lojalitet ofte er et fremmedord. Jeg er sikker på at Cameron driter 23-0 i om det er Leeds United eller Sheffield United han lånes ut til så lenge han kan utvikle seg og få en bedre karriere i United (tolk det som du vil ;) ).
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1089 på: August 05, 2017, 16:49:59 »
Ha en Manchester United spiller på lån i Leeds blir totalt feil for min del...
Jeg tåler godt at legender som Johnny Giles og Gordon Strachan kom derfra, så da har jeg ingen problemer med å kjøpe eller låne andre heller. Det viktige er hvordan de presterer i hvitt.

Jo, men detter lån ikke kjøp. Kan ikke sammenlignes spør du meg.
Leeds Carajo!

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1090 på: August 05, 2017, 18:31:13 »
Særdeles skuffet over at man ikke har klart å se behovet for en rutinert og god venstreback og midtstopper av klasse før Bolton matchen. Her kommer vi igjen til å tape mange poeng i begynnelsen av sesongen er jeg redd. Forsvaret er faktisk betraktelig svekket siden i fjor. Det er en skrekkelig feilvurdering av Rad og gjengen. Det kan virke som at det må komme noen stygge tap før de åpner pengeboken ordentlig...

Nå spilte vi stort sett med 3 av 4 i forrige sesong. Pr i dag er Pennington inne for Bartley. Kan ikkje tenke meg at det er betraktelig svekket fra i fjor, men ønsker en solid ny midtstopper
Tror Alta har rett. Det er limet som mangler. Dirigenten. Pennington, om enn bra så langt, har ikke slått meg som et lederemne.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Hvor mange anså Bartley som "limet" på denne tiden 2016? Bartley ble ikke god før Pontus kom. Taylor bidro ikke i nærheten av potensialet sitt i fjor og Berardi var ikke noe dårligere i de kampene han spilte. Faktum er vel at vi ikke vet om vi er svekket/styrket/status quo før vi har sett stopperne/backrekka i aksjon i "ekte" kamper.
Jon R.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1091 på: August 05, 2017, 18:37:00 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
Så hva skjer med denne? Tidenes lengste medical?  ???
Jon R.

Frode

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1092 på: August 05, 2017, 18:42:18 »
Joe Lolley (Hudds) nevnes ...
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1093 på: August 05, 2017, 18:48:44 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
Så hva skjer med denne? Tidenes lengste medical?  ???


Det handler vel mer om kontortiden i Football League!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1094 på: August 05, 2017, 19:54:01 »



Sent from my iPhone using Tapatalk

Her snakker vi ihvertfall en erfaren mann:

https://en.wikipedia.org/wiki/Reto_Ziegler


auren

Han hadde vært ett godt alternativ!

Ser vi er linket med spiss Joe Lolley fra Hudds' nå i kveld.
 

Nørgaard

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1095 på: August 05, 2017, 21:13:21 »
Hvad skete der egentlig med Ryan Kent?

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1096 på: August 05, 2017, 21:22:43 »
Hvad skete der egentlig med Ryan Kent?

PL lagene skal velge ut sine tropper på 25 spillere, når det er gjort så vet man hvem som må ut på lån eller spille på U23 lagene!

Blir vel klart i neste uke!



Tror ikke Kent er på toppen av vår liste lenger. Vi trenger flere alternativer bak på banen!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ove

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1097 på: August 05, 2017, 22:14:18 »
Flint er tilgjengelig for riktig pris ifølge Bristol City`s manager.
Bryan vil ikke bli solgt til en Chamnpionship klubb.

http://www.insidefutbol.com/2017/08/05/leeds-united-target-confirmed-as-available-for-right-price/345947/
 

Frode

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1098 på: August 06, 2017, 10:13:36 »
Wood ryktes til Brighton for 12mp ...
 

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1099 på: August 06, 2017, 10:23:11 »
Wood ryktes til Brighton for 12mp ...

Trokke han går for 12 mp. Ihvertfall ikke så sent i overgangsvinduet. Da har Leeds altfor liten tid til å finne erstatter for en slik sum. Brighton må nok opp i et sted mellom 17-20 mp for å få Wood

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1100 på: August 06, 2017, 13:20:00 »
Wood ryktes til Brighton for 12mp ...
Legg på 8 mill pund så ... Om alt går til nye spillere. Mer enn en makssesong i fjor. Kommer til å bli langt verre for Wood i år.


Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1101 på: August 06, 2017, 13:26:28 »
Wood ryktes til Brighton for 12mp ...
Legg på 8 mill pund så ... Om alt går til nye spillere. Mer enn en makssesong i fjor. Kommer til å bli langt verre for Wood i år.
LOL. Ble jo totalt avskrevet av de fleste før fjorårssesongen. Med bedre spillere rundt seg blir det forhåpentligvis bedre arbeidsforhold for Wood, ikke verre. I "fratrekk" kommer økt oppmerksomhet fra forsvarere, som igjen kan veies opp av bedre bevegelse og fler folk inne i boksen.  ;D
« Siste redigering: August 06, 2017, 13:28:11 av Jon R »
Jon R.

Budda

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1102 på: August 06, 2017, 16:05:55 »
Wood ryktes til Brighton for 12mp ...

Alt for lavt. Middlesbrough har satt standaren på pris. Betalte ikke Villa også rundt 15 for Hogan i fjor? Ingen logikk i at Wood skal gå for mindre


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1103 på: August 07, 2017, 08:03:42 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1104 på: August 07, 2017, 09:48:37 »
Wood ryktes til Brighton for 12mp ...
Legg på 8 mill pund så ... Om alt går til nye spillere. Mer enn en makssesong i fjor. Kommer til å bli langt verre for Wood i år.
Enig i dett. Tror Brighton Leeds selger Wood for så lavt beløp lever de i drømmeland.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1105 på: August 07, 2017, 09:54:26 »
Vi har signert Oriol Rey fra Barcelona. 19 år.
Usikker på om han kommer til England, eller blir i Spania i farmerklubben vår...
 

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1106 på: August 07, 2017, 10:01:10 »
Wood ryktes til Brighton for 12mp ...
Legg på 8 mill pund så ... Om alt går til nye spillere. Mer enn en makssesong i fjor. Kommer til å bli langt verre for Wood i år.
LOL. Ble jo totalt avskrevet av de fleste før fjorårssesongen. Med bedre spillere rundt seg blir det forhåpentligvis bedre arbeidsforhold for Wood, ikke verre. I "fratrekk" kommer økt oppmerksomhet fra forsvarere, som igjen kan veies opp av bedre bevegelse og fler folk inne i boksen.  ;D
Så enda større og sterkere ut i går. Nærmer seg Lukaku når det gjelder styrke. Umulig å erstatte så nei takk til salg  :D

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1107 på: August 07, 2017, 10:15:57 »
Wood ryktes til Brighton for 12mp ...
Legg på 8 mill pund så ... Om alt går til nye spillere. Mer enn en makssesong i fjor. Kommer til å bli langt verre for Wood i år.
LOL. Ble jo totalt avskrevet av de fleste før fjorårssesongen. Med bedre spillere rundt seg blir det forhåpentligvis bedre arbeidsforhold for Wood, ikke verre. I "fratrekk" kommer økt oppmerksomhet fra forsvarere, som igjen kan veies opp av bedre bevegelse og fler folk inne i boksen.  ;D
Så enda større og sterkere ut i går. Nærmer seg Lukaku når det gjelder styrke. Umulig å erstatte så nei takk til salg  :D

Brighton fansen ikke akkurat overvetti interresert i Wood http://www.hitc.com/en-gb/2017/08/06/brighton-hove-albion-fans-chris-wood-leeds-reaction/

Kai

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1108 på: August 07, 2017, 10:44:48 »
Et bilde med "10:00" på Leeds' FB-side.
Da blir vel CBJ presentert om et kvarter.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1109 på: August 07, 2017, 11:18:13 »

Til den prisen er det vel bare å løpe og kjøpe.  ::) Høres ikke helt realistisk ut.
Jon R.