Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 920661 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Henning

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1140 på: August 09, 2017, 19:13:19 »
Helander nevnes igjen.

http://www.weallloveleeds.co.uk/latest/heaven-and-hel-ander-as-leeds-line-up-dream-partnership

Artikkelen er jo datert 28/7  :-\

auren

Aj, den så jeg ikke.
Den ble slengt ut på facebook idag...

Eg har ikkje følgt med på Helander - ryktene, men har han ikkje nettopp signert for Bologna?

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1141 på: August 10, 2017, 19:33:14 »
Phil Hay: Leeds United are targeting Hamburg striker Pierre-Michel Lasogga, the YEP understands.

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-target-hamburg-striker-1-8697128

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1142 på: August 10, 2017, 19:44:03 »
Småskeptisk til denne. Høyt ansett tidligere og har vært en av lønnslederne i Hamburg, men har slitt i noen sesonger nå. Kanskje godt av et klubbskifte?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Glenn K

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1143 på: August 10, 2017, 19:57:27 »
Ser ut som en spisstype ala Wood, 25 år, spiller jevnlig i Bundesliga og har også scoret en del der. Svakt med kun ett mål forrige sesong, riktignok.
Tror ikke man kan håpe på noe særlig bedre backup, er jo Wood som skal være vår storscorer uansett. Helt greit spør du meg.

Tom

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1144 på: August 10, 2017, 20:17:21 »
Ser ut som en spisstype ala Wood, 25 år, spiller jevnlig i Bundesliga og har også scoret en del der. Svakt med kun ett mål forrige sesong, riktignok.
Tror ikke man kan håpe på noe særlig bedre backup, er jo Wood som skal være vår storscorer uansett. Helt greit spør du meg.

Helt enig. Synes dette virker som en fornuftig signering. Har Ok statistikk fra Bundesliga som holder veldig mye høyere nivå enn Championship. Mål i hver 3.kamp i Hertha og mål i hver 4.kamp i Hamburg. Dog litt nedadgående kurve. Som backup (hvis han er tiltenkt det) tror jeg ikke vi kan forlange så mye mer. Se hva Huddersfield oppnådde med å hente tyskere fra 2.bundesliga..
 

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1145 på: August 10, 2017, 20:50:51 »
Vi har jo lyktes brukbart med å hente spisser fra Bundesliga før..... :)

Budda

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1146 på: August 10, 2017, 22:15:39 »
Tosterud, kommentator på Eurosport:

Scoret ikke nok mål i BL. Har dog sine perioder. Kan passe Championship bra. Jobbespiss. Kaster seg inn i dueller og taklinger.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1147 på: August 10, 2017, 22:37:47 »
Ny spiss inn. Er dette for å gardere seg i tilfelle Wood forsvinner, eller regner de med at han forsvinner allerede

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1148 på: August 10, 2017, 22:43:58 »
Ny spiss inn. Er dette for å gardere seg i tilfelle Wood forsvinner, eller regner de med at han forsvinner allerede
Eller ....... For å ha dekningen som trengs når man skal spille noen og 50 kamper  ::) Ufattelig deilig å endelig kunne ha dugende back up på alle posisjoner (minus midtstopperplassen).

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1149 på: August 10, 2017, 22:55:40 »
Ny spiss inn. Er dette for å gardere seg i tilfelle Wood forsvinner, eller regner de med at han forsvinner allerede
Eller ....... For å ha dekningen som trengs når man skal spille noen og 50 kamper  ::) Ufattelig deilig å endelig kunne ha dugende back up på alle posisjoner (minus midtstopperplassen).

Kan umulig hente denne spissen og betale den lønna han skal ha for å sitte som cover. Blir kanskje lagets best betalte spiller. Og slikt setter man ikke på benken. Skal man låne en spiller, ja da bør det være for å gå rett inn på laget når man snakker om over 30 mill i lønn

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1150 på: August 10, 2017, 22:59:02 »
Ny spiss inn. Er dette for å gardere seg i tilfelle Wood forsvinner, eller regner de med at han forsvinner allerede
Eller ....... For å ha dekningen som trengs når man skal spille noen og 50 kamper  ::) Ufattelig deilig å endelig kunne ha dugende back up på alle posisjoner (minus midtstopperplassen).

Kan umulig hente denne spissen og betale den lønna han skal ha for å sitte som cover. Blir kanskje lagets best betalte spiller. Og slikt setter man ikke på benken. Skal man låne en spiller, ja da bør det være for å gå rett inn på laget når man snakker om over 30 mill i lønn

I artikkelen fra YEP sies det at Hamburg kan være villig til å bidra økonomisk for å få til et salg - slik jeg tolker det i form av en kompensasjon for nedgang i lønn. Eller er jeg helt på jordet...?

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1151 på: August 10, 2017, 23:01:18 »
Ny spiss inn. Er dette for å gardere seg i tilfelle Wood forsvinner, eller regner de med at han forsvinner allerede
Eller ....... For å ha dekningen som trengs når man skal spille noen og 50 kamper  ::) Ufattelig deilig å endelig kunne ha dugende back up på alle posisjoner (minus midtstopperplassen).

Kan umulig hente denne spissen og betale den lønna han skal ha for å sitte som cover. Blir kanskje lagets best betalte spiller. Og slikt setter man ikke på benken. Skal man låne en spiller, ja da bør det være for å gå rett inn på laget når man snakker om over 30 mill i lønn

I artikkelen fra YEP sies det at Hamburg kan være villig til å bidra økonomisk for å få til et salg - slik jeg tolker det i form av en kompensasjon for nedgang i lønn. Eller er jeg helt på jordet...?

Neida, du er inne på den fine gressmatten du!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1152 på: August 10, 2017, 23:46:05 »
Ny spiss inn. Er dette for å gardere seg i tilfelle Wood forsvinner, eller regner de med at han forsvinner allerede
Eller ....... For å ha dekningen som trengs når man skal spille noen og 50 kamper  ::) Ufattelig deilig å endelig kunne ha dugende back up på alle posisjoner (minus midtstopperplassen).

Kan umulig hente denne spissen og betale den lønna han skal ha for å sitte som cover. Blir kanskje lagets best betalte spiller. Og slikt setter man ikke på benken. Skal man låne en spiller, ja da bør det være for å gå rett inn på laget når man snakker om over 30 mill i lønn
Vi snakker 30 mill i lønn ? Er du helt sikker på at det ikke bare er i ditt hode? Om han kommer (som han nok gjør siden Hay sier det) så er han backup enten du vil det eller ikke. Han tjener heller ikke 30 mill i året fra Leeds iallefall. Maks 5 mill tror jeg vi sier.


Kato

 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1155 på: August 11, 2017, 18:30:43 »
Mer om Lasogga:

http://sportwitness.co.uk/latest-hamburg-lasogga-leeds-front-page-news-agent-comments-player-ready/

Bet meg merke i denne kommentaren:

Markus Gisdol has made it clear, through his recent selections, that Lasogga isn’t one of the forwards he’ll count on, with the newspaper then saying he’s considered ‘too slow, too immobile, technically weak. And too expensive.’


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1156 på: August 11, 2017, 18:32:29 »
Mer om Lasogga:

http://sportwitness.co.uk/latest-hamburg-lasogga-leeds-front-page-news-agent-comments-player-ready/

Bet meg merke i denne kommentaren:

Markus Gisdol has made it clear, through his recent selections, that Lasogga isn’t one of the forwards he’ll count on, with the newspaper then saying he’s considered ‘too slow, too immobile, technically weak. And too expensive.’


auren

Var vel slik de fleste så på Wood for ca 1 år siden
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1157 på: August 11, 2017, 19:32:43 »
Hay
Breaking - Leeds United reject offer from Burnley for Chris Wood. £12m plus add-ins/bonuses. #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

enur

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1158 på: August 11, 2017, 22:12:36 »
Hay
Breaking - Leeds United reject offer from Burnley for Chris Wood. £12m plus add-ins/bonuses. #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prøver Burnley å bli det nye Norwich? Uansett, dette er et skambud i dagens marked. Til sammenligning gikk skadeplagede Assambalonga til Middlesbrough for ~ 15 m. Wood må da være verdt minst like mye?
____________
enur

Marching on together

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1159 på: August 12, 2017, 11:17:34 »
Rick Walkington @RJWalkington

Pierre-Michel Lasogga is sat with Felix Wiedweld having breakfast at the Clayton in Leeds. #lufc
10:38 - 12 Aug 2017

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1160 på: August 12, 2017, 11:23:33 »
Rick Walkington @RJWalkington

Pierre-Michel Lasogga is sat with Felix Wiedweld having breakfast at the Clayton in Leeds. #lufc
10:38 - 12 Aug 2017

auren

13 mål på 76 kamper for Hamburg. Får håpe han ikke kjøpes inn som erstatter for Wood. Det ser tungt ut.
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1161 på: August 12, 2017, 11:34:44 »
Rick Walkington @RJWalkington

Pierre-Michel Lasogga is sat with Felix Wiedweld having breakfast at the Clayton in Leeds. #lufc
10:38 - 12 Aug 2017

auren


Trolig Lasogga og kona:




Er vel lån vi prøver på! Lønn £ 59.000 i uken!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1162 på: August 12, 2017, 11:44:29 »
Rick Walkington @RJWalkington

Pierre-Michel Lasogga is sat with Felix Wiedweld having breakfast at the Clayton in Leeds. #lufc
10:38 - 12 Aug 2017

auren


Er det Patrik Sjøberg som sitter bakerst til høyre?

Trolig Lasogga og kona:




Er vel lån vi prøver på! Lønn £ 59.000 i uken!!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1163 på: August 12, 2017, 22:54:34 »
Birmingham visstnok ikke lenger interessert i Aden Flint..

Aden Flint was left out of Bristol City's matchday squad against Birmingham City today but Robins manager Lee Johnson says the interest in him from the Blues has now been ended.

Flint, also a reported target for Leeds United, has been the subject of three bids from the Blues, but Johnson said that a "final offer" from St Andrews' has been rejected.


The 28-year-old's absence from today's game was the second in a row that he has missed, after he dropped out of the squad in City's win over Plymouth Argyle in the Carabao Cup on Tuesday.

Flint had been expected to secure a move away from Ashton Gate, but it looks as though he will not be moving to Birmingham if he does move on before the end of the transfer window.

As reported by the Bristol Post , Johnson said: “Obviously there has been interest from Birmingham, I believe that interest has now ended.

Super Leeds since 1968

ingve1960

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1164 på: August 13, 2017, 17:36:53 »
Er det noen som vet akkurat hva som er ståa med green,synes det er rart han er benka når jeg ser felix.green hvar en av våre beste i fjor og tror han er den beste når vi tenker kommunikasjon og rutinen fra nivået.silvestri sleit jo der..

Trulsaren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1165 på: August 13, 2017, 17:44:09 »
Er det noen som vet akkurat hva som er ståa med green,synes det er rart han er benka når jeg ser felix.green hvar en av våre beste i fjor og tror han er den beste når vi tenker kommunikasjon og rutinen fra nivået.silvestri sleit jo der..
Han er ikke benket, han er skadet :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

ingve1960

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1166 på: August 13, 2017, 17:58:11 »
OK fine..vet du noe ang.skaden..langt frem..

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1167 på: August 13, 2017, 18:15:07 »
OK fine..vet du noe ang.skaden..langt frem..

Litt trøbbel med et kne! Ikke mye! Snart klar.

Fint å være skadet i august. Ingen vil ha deg!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ove

 

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020