Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914575 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3030 på: Juni 25, 2018, 11:06:00 »
https://www.birminghammail.co.uk/sport/football/transfer-news/david-stockdale-leeds-united-birmingham-14798509

Kjenner at jeg ikke er så gira på Stockdale. Han ønsker nok å bli den best betalte i klubben hvis han kommer, og det er han vel neppe verdt...

auren
Enig!
Kanskje vi skulle gå for den svenske landslagskeeperen? Olsen?

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3031 på: Juni 25, 2018, 17:55:06 »
Silly Season

http://www.footballnewshound.com/View.aspx?Si=11&Ap=Common&Al=newsview.html&Un=Leeds&NI=4035223


Jarrad Bowen


Phil Hay
Hull City winger/forward

Og han skal vi ha! Hulls beste spiller.  Konstant uromoment.

Det ville vært en fantastisk signéring. En av de største talentene i Championship. Men det er vel mest sannsynlig at han går til PL.


Ser også at vi har blitt linket til Marco Van Ginkel. DET ville vært tiårets overgang. Han er en klassespiller som er helt urealistisk for oss.
Måtte le da jeg leste flere her inne som var usikre på om han er god nok mtp nivået i Nederland. MVG er nok i klassen 20-25 millioner£, og den hylla kan vi bare drømme om å plukke fra.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3032 på: Juni 25, 2018, 18:56:20 »

Daryl
Claims of a "second bid" going in for Vadis Odjidja-Ofoe from Leeds?
#lufc



Engelse ploeg wil Vadis, maar ziet nieuw bod in de prullenbak verdwijnen

Engelse ploeg wil Vadis, maar ziet nieuw bod in de prullenbak verdwijnen
Engelse ploeg wil Vadis, maar ziet nieuw bod in de prullenbak verdwijnen

De toekomst van Vadis Odjidja is nog altijd onzeker. Leeds United wil hem uit Griekenland weghalen, maar komt er maar niet uit met Olympiakos.

De interesse van de Engelse tweedeklasser is niet nieuw. Twee weken geleden deed het al een bod op de middenvelder, maar zag dat de prullenbak in verdwijnen. Volgens Griekse bronnen is dat nu opnieuw gebeurd met een tweede bod van de Engelsen.

Vadis mag Olympiakos deze zomer verlaten, maar de Griekse topclub laat onze landgenoot niet zomaar gaan. Het wil 2,5 miljoen euro vangen voor de middenvelder. Dat bedrag betaalde het zelf een jaar geleden om de speler over te nemen bij het Poolse Legia Warschau.

Het contract van Vadis loopt in Griekenland nog door tot medio 2020. In het verleden speelde Vadis onder meer voor RSC Anderlecht en Club Brugge. In de wandelgangen klonk het al dat die twee clubs ook nog aan hem denken, maar voorlopig worden paars-wit en Blauw-Zwart niet concreet voor hun ex-speler.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3033 på: Juni 26, 2018, 09:19:21 »
Sam Byram, Kyle Bartley, Jarrod Bowen, Abel Hernandez, Ben-Mhanni, Boaz Myhill....mest av dagens rykter på LNN.

Virker som det er enighet blant fans om og kvitte seg med Phillips.... mens mange er ghappy med og se
Ideguchi og Klich på pre-season  :D
 

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3034 på: Juni 26, 2018, 09:24:12 »
Byram går vel til nottingham. Ikke trenger vi han heller.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3035 på: Juni 26, 2018, 10:07:20 »
Sam Byram, Kyle Bartley, Jarrod Bowen, Abel Hernandez, Ben-Mhanni, Boaz Myhill....mest av dagens rykter på LNN.

Virker som det er enighet blant fans om og kvitte seg med Phillips.... mens mange er ghappy med og se
Ideguchi og Klich på pre-season  :D

Ikke vet jeg hvilke fans det refereres til, men regner med ikke alle har like god grunn til å sende ut Phillips. I mine øyne mener jeg Phillips har det som trengs videre. Ideguchi er jo et heller usikkert kort. Til syvende og sist er det heldigvis ikke fansen som bestemmer hvem som skal videre eller ikke.  ;)

Jeg sier igjen.. Jeg liker Bowen ryktet. Håper det er noe i det.

Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3036 på: Juni 26, 2018, 11:33:55 »
Alan Nixon

Vydra rated at 8 by Leeds. A few ways of doing Grabban. Need an out and out striker.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3037 på: Juni 26, 2018, 12:13:01 »
Sam Byram, Kyle Bartley, Jarrod Bowen, Abel Hernandez, Ben-Mhanni, Boaz Myhill....mest av dagens rykter på LNN.

Virker som det er enighet blant fans om og kvitte seg med Phillips.... mens mange er ghappy med og se
Ideguchi og Klich på pre-season  :D

Ikke vet jeg hvilke fans det refereres til, men regner med ikke alle har like god grunn til å sende ut Phillips. I mine øyne mener jeg Phillips har det som trengs videre. Ideguchi er jo et heller usikkert kort. Til syvende og sist er det heldigvis ikke fansen som bestemmer hvem som skal videre eller ikke.  ;)

Jeg sier igjen.. Jeg liker Bowen ryktet. Håper det er noe i det.

YEP linken på Leeds United i dag ift hva "engelske" fans skriver ift Phillips.
 

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3038 på: Juni 26, 2018, 12:48:35 »
Leeds decide against signing long-term £4.5m striker target, Jerry Mbakogu, according to reports.

Bra!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3039 på: Juni 26, 2018, 13:08:10 »
Sam Byram, Kyle Bartley, Jarrod Bowen, Abel Hernandez, Ben-Mhanni, Boaz Myhill....mest av dagens rykter på LNN.

Virker som det er enighet blant fans om og kvitte seg med Phillips.... mens mange er ghappy med og se
Ideguchi og Klich på pre-season  :D

Ikke vet jeg hvilke fans det refereres til, men regner med ikke alle har like god grunn til å sende ut Phillips. I mine øyne mener jeg Phillips har det som trengs videre. Ideguchi er jo et heller usikkert kort. Til syvende og sist er det heldigvis ikke fansen som bestemmer hvem som skal videre eller ikke.  ;)

Jeg sier igjen.. Jeg liker Bowen ryktet. Håper det er noe i det.

YEP linken på Leeds United i dag ift hva "engelske" fans skriver ift Phillips.

Heldigvis har Bielsa peiling. Garanterer at Phillips blir en svært viktig brikke kommende sesong

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3040 på: Juni 26, 2018, 15:20:47 »
Sam Byram, Kyle Bartley, Jarrod Bowen, Abel Hernandez, Ben-Mhanni, Boaz Myhill....mest av dagens rykter på LNN.

Virker som det er enighet blant fans om og kvitte seg med Phillips.... mens mange er ghappy med og se
Ideguchi og Klich på pre-season  :D

Ikke vet jeg hvilke fans det refereres til, men regner med ikke alle har like god grunn til å sende ut Phillips. I mine øyne mener jeg Phillips har det som trengs videre. Ideguchi er jo et heller usikkert kort. Til syvende og sist er det heldigvis ikke fansen som bestemmer hvem som skal videre eller ikke.  ;)

Jeg sier igjen.. Jeg liker Bowen ryktet. Håper det er noe i det.

YEP linken på Leeds United i dag ift hva "engelske" fans skriver ift Phillips.

Heldigvis har Bielsa peiling. Garanterer at Phillips blir en svært viktig brikke kommende sesong
Javel, basert på hva??

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3041 på: Juni 26, 2018, 15:28:13 »
Sam Byram, Kyle Bartley, Jarrod Bowen, Abel Hernandez, Ben-Mhanni, Boaz Myhill....mest av dagens rykter på LNN.

Virker som det er enighet blant fans om og kvitte seg med Phillips.... mens mange er ghappy med og se
Ideguchi og Klich på pre-season  :D

Ikke vet jeg hvilke fans det refereres til, men regner med ikke alle har like god grunn til å sende ut Phillips. I mine øyne mener jeg Phillips har det som trengs videre. Ideguchi er jo et heller usikkert kort. Til syvende og sist er det heldigvis ikke fansen som bestemmer hvem som skal videre eller ikke.  ;)

Jeg sier igjen.. Jeg liker Bowen ryktet. Håper det er noe i det.

YEP linken på Leeds United i dag ift hva "engelske" fans skriver ift Phillips.

Heldigvis har Bielsa peiling. Garanterer at Phillips blir en svært viktig brikke kommende sesong
Javel, basert på hva??

I mine øyne, alder, løpskapasitet, fysikk,  evne til å komme til sjanser. Om Bielsa ser det samme vet jeg ikke, men min magefølelse sier at han er med.
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3042 på: Juni 26, 2018, 16:58:43 »
RYKTER ER DET VEL VI SKAL HA I DENNE TRÃ…DEN!!!



DARYL
FK Partizani Tirana wanting to re-sign Caleb Ekuban #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3043 på: Juni 26, 2018, 17:06:59 »
Man City boss Pep Guardiola ready to help new Leeds boss Marcelo Bielsa by loaning promising stars including Angus Gunn

The City chief revealed the new Whites manager has had a huge influence on his career and hailed his arrival in England

MANCHESTER CITY boss Pep Guardiola is ready to help Marcelo Bielsa at Leeds by loaning him some of his top young stars.

The City chief revealed the new Whites manager has had a huge influence on his career and hailed his arrival in England.

Man City boss Pep Gurdiola is ready to loan out many of his young stars this summer

Man City boss Pep Gurdiola is ready to loan out many of his young stars this summer
He is open to helping the Argentine, and the pair’s relationship could see some of his promising kids head to Elland Road.

Leeds are desperate to land England Under-21 goalkeeper Angus Gunn on a season-long loan deal.

The 22-year-old spent the last campaign at Norwich, and Bielsa is understood to be looking for a new No1.

Tosin Adarabioyo , Brahim Diaz and Lukas Nmecha are other names on his list of targets in the City youth ranks.

PA
Marco Bielsa is already eyeing up taking some of the City youngsters on season-long loan deals
Getty
City goalkeeper Angus Gunn is one of the names Bielsa wants to bring to Leeds this summer
MOST READ IN FOOTBALL
The trio will all be allowed to go out on loan next term to gain yet more first-team experience.

It is understood Bielsa’s high-press style of play is a huge factor in allowing players to join Leeds.

And the close proximity between the two clubs means City scouts can keep an eye on their talented kids.

Guardiola said: “My admiration for Marcelo Bielsa is huge because he makes the players much, much better.

Oleksandr Zinchenko shows off his dancing moves while relaxing at holiday resort

“Still, I didn’t meet one guy, a former player from Marcelo Biesla who speaks no good about him. They are grateful about his influence on their careers in football.
“He helped me a lot with his advice. Whenever I speak with him I always feel like he wants to help me.

“It is important for me to say this about Marcelo because it doesn’t matter how many titles he had in his career. We are judged by that – how much success we have, how many titles we have won.
“But that is much less influential than how he has influenced football and his football players. That is why, for me, he is the best coach in the world.”

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3044 på: Juni 26, 2018, 18:10:45 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3045 på: Juni 26, 2018, 20:01:10 »
Fra Waccoe:

Woahhhh.
Listening to this Phil Hay podcast and he says (regarding GK's):
"Interestingly...I assumed that it would be one or the other between Angus Gunn and David Stockdale and that Gunn is the one that they really wanted. I think there's a serious chance of that getting done. But the effort that they're putting into both makes me wonder if they might do both. (Gunn first choice, Stockdale cover). Which perhaps might mean BPF going out on loan."


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3046 på: Juni 26, 2018, 20:33:44 »
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3048 på: Juni 26, 2018, 23:23:25 »
Leeds United are reportedly looking into the prospects of AFC Bournemouth striker, Lewis Grabban. The Whites have appointed Marcelo Bielsa as their head coach who has started scouting for more additions ahead of the 2018/19 season.

The Argentine boss was quoted, “For the moment we are not intending to bring too many new faces in. From my point of view the club have plenty of players on the books who I believe we should keep. The club generally have 15 players more than we need and we still have four or five different positions where we need to strengthen.”

http://the4thofficial.net/2018/06/leeds-united-looking-sign-veteran-bournemouth-striker-right-man-bielsa/

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3049 på: Juni 26, 2018, 23:34:12 »
Phil Hay kommenterer at....

Coyle muligens fortsetter lånet i Fleetwood (sounds likely to happen)

og at....

Ekuban sannsynligvis er ferdig i klubben! (looks that way)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3050 på: Juni 27, 2018, 00:06:26 »
Phil Hay re transfers

club’s attitude may have changed but the guidance I was given early on was that the budget wouldn’t allow for both deals, whilst leaving sufficient funds for the other signings they need


Q: Both Hernandez & Vydra?


Hay

no I’ll stick with what I’ve been told - not going to sign both

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3051 på: Juni 27, 2018, 00:14:50 »
Phil Hay - mer presis om transfers

so

Hernandez - Leeds need to decide whether to pay the money.
Vydra - Leeds need to decide whether to go to £11m/£12m.
Gunn - Leeds need to wait and see if City will let him come.
Stockdale - still discussing deal.
Bartley - need things to sort themselves out at Swansea


Q: How much for Vydra?


Phil Hay

think the total deal Leeds were talking about was around £10m but that includes add-ons




Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3052 på: Juni 27, 2018, 09:01:25 »
Tikk takk Tikk takk Tikk takk Tikk takk

Tida går....
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3053 på: Juni 27, 2018, 10:11:50 »
Innbiller meg at når Abel Hernandez så langt ikke har signert for noen andre, så er det gode muligheter for oss der. At vi henter folk fra Hulls medisinske apparat (som han kjenner godt), er vel heller ingen ulempe.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3054 på: Juni 27, 2018, 10:38:11 »
Innbiller meg at når Abel Hernandez så langt ikke har signert for noen andre, så er det gode muligheter for oss der. At vi henter folk fra Hulls medisinske apparat (som han kjenner godt), er vel heller ingen ulempe.

Vydra, Grabban eller Hernandez om du må velge en? Usikker sjøl, vanskelig den.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3055 på: Juni 27, 2018, 10:39:50 »
Innbiller meg at når Abel Hernandez så langt ikke har signert for noen andre, så er det gode muligheter for oss der. At vi henter folk fra Hulls medisinske apparat (som han kjenner godt), er vel heller ingen ulempe.

Vydra, Grabban eller Hernandez om du må velge en? Usikker sjøl, vanskelig den.
Vanskelig valg, ja. Men uansett er det kvalitet, liksom :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3056 på: Juni 27, 2018, 11:01:14 »
Innbiller meg at når Abel Hernandez så langt ikke har signert for noen andre, så er det gode muligheter for oss der. At vi henter folk fra Hulls medisinske apparat (som han kjenner godt), er vel heller ingen ulempe.

Vydra, Grabban eller Hernandez om du må velge en? Usikker sjøl, vanskelig den.

Hernandez som målscorer, mer usikker på om han passer inn i spillestilen.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3057 på: Juni 27, 2018, 11:22:49 »
Bare så det er sagt, Ideguchi/Klich trener med U23 :o
Roberts FORTSATT ute??? :o

Phil Hay
@PhilHayYEP

Replying to @LewyPearce @BennyTaylsLUFC
Roberts not with this group. Ideguchi and Klich have been with the 23s
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3058 på: Juni 27, 2018, 11:27:15 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
12 players in this senior training group - Roofe, Hernandez, Forshaw, Alioski, Saiz, Cooper, BPF, Berardi, Ayling, Dallas, Phillips, Pearce. Vieira here but not taking part yet after England duty.

https://twitter.com/PhilHayYEP/status/1011903080428920832


« Siste redigering: Juni 27, 2018, 12:17:55 av Promotion 2010 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3059 på: Juni 27, 2018, 11:39:07 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
12 players in this senior training group - Roofe, Hernandez, Forshaw, Alioski, Saiz, Cooper, BPF, Berardi, Ayling, Dallas, Phillips, Pearce. Vieira here but not taking part yet after England duty.

https://twitter.com/PhilHayYEP/status/1011903080428920832

I make the list of missing players;
Lonergan, Anita, De Bock, O'Kane, Sacko, Klich, Grot, Cibicki, Ekuban, Antonsson, Murphy, Idegucki. (12 players). Shaughnessy and Roberts possibly injured? Pontus at the WC, I presure the rest are with the U23's?