Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914666 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3210 på: Juli 02, 2018, 14:12:57 »
Phil Hay

I've been consistently told at this end that the Mbakogu deal is dead, finito, not happening. Odd because it seems to be in the Italian press every day.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3211 på: Juli 02, 2018, 14:14:14 »
Phil Hay

the total cost of signing Hernandez is high. Leeds been in two minds over whether to commit to it. Plus, Bielsa wants Vydra.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3213 på: Juli 02, 2018, 18:15:01 »
Oppsummerende for ettermiddagen på waccoe:

owt ?
---
 
Telegraph saying we’re close to Vydra for a rumoured £11m
 
Knudsen & Garbutt are the LWB we are looking at.
 

Er dette samme Knudsen som spelte VM-kamp for Danmark i dag? Han var jo eit offensivt våpen med lange innkast og enkelte bra raid. Men defensivt sleit han ein del, men Kroatia har jo også ein del fleire kvaliteter enn dei fleste lag i Championship.
Hvis vi henter Knudsen mener jeg vi også bør hente Per-Ove Ludvigsen.
Jon R.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3214 på: Juli 02, 2018, 19:30:18 »
Oppsummerende for ettermiddagen på waccoe:

owt ?
---
 
Telegraph saying we’re close to Vydra for a rumoured £11m
 
Knudsen & Garbutt are the LWB we are looking at.
 

Er dette samme Knudsen som spelte VM-kamp for Danmark i dag? Han var jo eit offensivt våpen med lange innkast og enkelte bra raid. Men defensivt sleit han ein del, men Kroatia har jo også ein del fleire kvaliteter enn dei fleste lag i Championship.
Hvis vi henter Knudsen mener jeg vi også bør hente Per-Ove Ludvigsen.

Og hvor er grevlingen begravd?
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3215 på: Juli 02, 2018, 19:44:23 »
Jeg er litt småbekymret for tiden. Virker ikke som vi klarer å hale i land verken Hernandez eller Vydra. Nå linkes vi til Baghdad Bounedjah, en fra Algeria som er toppscorer i den Quatarske ligaen. Meget god scoringsrate, men den ligaen er vel knapt nok norsk 2. divisjon i kvalitet tenker jeg. Jerry Mbakogu er plutselig på radaren igjen til dumpepris. Begge disse spillerne er jo et hav ned i kvalitet i forhold til Abel og Vydra. Klokka tikker og vi er bare 34 dager unna serieåpning. Få ut fingen!!!  :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3217 på: Juli 02, 2018, 19:46:10 »
Jeg er litt småbekymret for tiden. Virker ikke som vi klarer å hale i land verken Hernandez eller Vydra. Nå linkes vi til Baghdad Bounedjah, en fra Algeria som er toppscorer i den Quatarske ligaen. Meget god scoringsrate, men den ligaen er vel knapt nok norsk 2. divisjon i kvalitet tenker jeg. Jerry Mbakogu er plutselig på radaren igjen til dumpepris. Begge disse spillerne er jo et hav ned i kvalitet i forhold til Abel og Vydra. Klokka tikker og vi er bare 34 dager unna serieåpning. Få ut fingen!!!  :(

auren

Det skal sies at fra Leeds er det tight som bare det. Journalistene får snuppets fra 'selgende klubb' mens det er stille fra Leeds...

Hay har jo sine kilder men de sier lite...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3218 på: Juli 02, 2018, 19:50:17 »
Jeg er litt småbekymret for tiden. Virker ikke som vi klarer å hale i land verken Hernandez eller Vydra. Nå linkes vi til Baghdad Bounedjah, en fra Algeria som er toppscorer i den Quatarske ligaen. Meget god scoringsrate, men den ligaen er vel knapt nok norsk 2. divisjon i kvalitet tenker jeg. Jerry Mbakogu er plutselig på radaren igjen til dumpepris. Begge disse spillerne er jo et hav ned i kvalitet i forhold til Abel og Vydra. Klokka tikker og vi er bare 34 dager unna serieåpning. Få ut fingen!!!  :(

auren

Det skal sies at fra Leeds er det tight som bare det. Journalistene får snuppets fra 'selgende klubb' mens det er stille fra Leeds...

Hay har jo sine kilder men de sier lite...

Det er deilig at det går an den dag idag 
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3219 på: Juli 02, 2018, 19:54:48 »
Walid Byrka

Leeds United have made an offer for Algeria international, Baghdad Bounedjah, the greatest player North Africa has ever produced ! #LUFC #LeedsUnited


All jokes aside, Bounedjah is an extremely talented forward with a tremendous goalscoring record everywhere he's played. He has 64 goals in 57 appearances for Al-Sadd in 2.5 seasons at the club, including 28 goals in 21 appearances just this past season #LUFC #LeedsUnited

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3220 på: Juli 02, 2018, 19:56:25 »
Jeg er litt småbekymret for tiden. Virker ikke som vi klarer å hale i land verken Hernandez eller Vydra. Nå linkes vi til Baghdad Bounedjah, en fra Algeria som er toppscorer i den Quatarske ligaen. Meget god scoringsrate, men den ligaen er vel knapt nok norsk 2. divisjon i kvalitet tenker jeg. Jerry Mbakogu er plutselig på radaren igjen til dumpepris. Begge disse spillerne er jo et hav ned i kvalitet i forhold til Abel og Vydra. Klokka tikker og vi er bare 34 dager unna serieåpning. Få ut fingen!!!  :(

auren

Det skal sies at fra Leeds er det tight som bare det. Journalistene får snuppets fra 'selgende klubb' mens det er stille fra Leeds...

Hay har jo sine kilder men de sier lite...

Så er spm hvorfor det er så stille? Kanskje de ikke klarer å lande sine top targets. Hvis det ikke kommer inn flere spillere denne uken er det svært dårlig forarbeid av klubben.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3221 på: Juli 02, 2018, 19:57:03 »
Leeds in advanced talks with Algerian striker Bounedjah

DZ Football
Dean Ammi

25 mins ago

Advertisements
Championship side Leeds United are in advanced talks to sign Algerian forward Baghdad Bounedjah, according to DZ Foot.

The striker, who currently plays in Qatar for Al Sadd alongside the likes of Xavi, has a very impressive goal record in the Middle East.

Marcelo Bielsa’s team have reportedly made an offer for the 26-year-old from Oran. The player is now considering his options, having also been linked with a move to Lille in Ligue 1 so far this summer.

Bounedjah has 4 goals in 14 appearances for the Algerian national team, but this season he has been extremely prolific in the Asian Champions League with 9 goals in 8 games in that continental competition.

In total, he scored 28 goals in all tournaments during the 2017/18 campaign and so a move to Leeds would certainly increase their chances of promotion to the Premier League.

In the last few days, we have also seen an Algerian forward sign in the second tier of England as Hilal Soudani completed a move to Nottingham Forest.

Bounedjah has no experience of European football, having played in Algeria, Tunisia and Qatar. Perhaps this is the time for his big step up under an intelligent manager. He has been at Al Sadd since the year 2015.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3222 på: Juli 02, 2018, 19:58:55 »
Walid Byrka

Leeds United have made an offer for Algeria international, Baghdad Bounedjah, the greatest player North Africa has ever produced ! #LUFC #LeedsUnited


All jokes aside, Bounedjah is an extremely talented forward with a tremendous goalscoring record everywhere he's played. He has 64 goals in 57 appearances for Al-Sadd in 2.5 seasons at the club, including 28 goals in 21 appearances just this past season #LUFC #LeedsUnited

Youtube

https://youtu.be/x2LUhQ-OPCA
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Glenn K

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3223 på: Juli 02, 2018, 20:01:01 »
Vanskelig å bedømme nivået til Bounedjah når han spiller i Qatar. Men spennende hvis det stemmer at han holder Slimani fra Leicester ute av startoppstillingen på landslaget.

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3224 på: Juli 02, 2018, 20:10:25 »
Kan jo ikke være helt unrukelig nivå Xavi spiller jo der  8)
Leeds Carajo!

Leedsgutt

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3225 på: Juli 02, 2018, 20:38:08 »
Ja så lenge vi ikke hører noe fra PhilHay om dette så er det bare spekulasjoner

Men virker som han bøtter inn mål selvom det er ligaen i qatar

Bounedjah is an extremely talented forward with a tremendous goalscoring record everywhere he's played. He has 64 goals in 57 appearances for Al-Sadd in 2.5 seasons at the club, including 28 goals in 21 appearances just this past season #LUFC #LeedsUnited
He's also starting to cement his place as the starting striker for Algeria ahead of Islam Slimani, Bounedjah has 3 goals in Algeria's last 4 games and 4 goals in 15 caps overall

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3226 på: Juli 02, 2018, 21:19:31 »
Fra Waccoe:

Interestingly, Baghdad was linked with Bielsa's former club Lille recently. Could be a Bielsa signing
 
http://lagazettedufennec.com/filinfo/mercato-lille-a-offre-de-5me-bounedjah/
 
These guys correctly reported Forest's interest in their Algerian striker last week
 
http://lagazettedufennec.com/filinfo/mercato-soudani-proche-de-nottingham-forest/ 


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3227 på: Juli 02, 2018, 22:29:48 »
https://thisisfutbol.com/2018/07/blogs/leeds-monitoring-haaland/

Sikkert bare bullsjit , men en interessant tanke...

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3228 på: Juli 02, 2018, 22:44:10 »
Oppsummerende for ettermiddagen på waccoe:

owt ?
---
 
Telegraph saying we’re close to Vydra for a rumoured £11m
 
Knudsen & Garbutt are the LWB we are looking at.
 

Er dette samme Knudsen som spelte VM-kamp for Danmark i dag? Han var jo eit offensivt våpen med lange innkast og enkelte bra raid. Men defensivt sleit han ein del, men Kroatia har jo også ein del fleire kvaliteter enn dei fleste lag i Championship.
Hvis vi henter Knudsen mener jeg vi også bør hente Per-Ove Ludvigsen.

Og hvor er grevlingen begravd?

Peddien vendte vel tilbake til fotballen før denne sesongen. Har vel hatt ganske grei succe i gangene på Brann stadion kan det virke som.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3229 på: Juli 02, 2018, 23:02:12 »
https://thisisfutbol.com/2018/07/blogs/leeds-monitoring-haaland/

Sikkert bare bullsjit , men en interessant tanke...

Klassisk clickbaiting. «This is futbal» koker en hel sak om Haalands vanskelige valg mellom Leeds og ManU, med ESPN som kilde. I saken til ESPN er alt som står om Leeds bisetningen «has also been watched by his father's former club Leeds United».

Uansett kan det se ut til at Haaland er på radaren til Orta. Bare å få Alfie og sønn over til Leeds for å selge prosjekt Bielsa!

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3230 på: Juli 03, 2018, 00:05:18 »
Fra Waccoe:

Interestingly, Baghdad was linked with Bielsa's former club Lille recently. Could be a Bielsa signing
 
http://lagazettedufennec.com/filinfo/mercato-lille-a-offre-de-5me-bounedjah/
 
These guys correctly reported Forest's interest in their Algerian striker last week
 
http://lagazettedufennec.com/filinfo/mercato-soudani-proche-de-nottingham-forest/ 


auren

Jeg erklærer meg positiv til Baghdad B. Dette er kun ut fra magefølelsen som sier han tar Leeds med storm.
MOT

rd1

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3231 på: Juli 03, 2018, 00:45:45 »
Fra Waccoe:

Interestingly, Baghdad was linked with Bielsa's former club Lille recently. Could be a Bielsa signing
 
http://lagazettedufennec.com/filinfo/mercato-lille-a-offre-de-5me-bounedjah/
 
These guys correctly reported Forest's interest in their Algerian striker last week
 
http://lagazettedufennec.com/filinfo/mercato-soudani-proche-de-nottingham-forest/ 


auren

Jeg erklærer meg positiv til Baghdad B. Dette er kun ut fra magefølelsen som sier han tar Leeds med storm.

Vel vel.... crazy Leeds (jmf siste sesongene) el loco som manager og Bagdad på topp! Joda PL here we come!
"Who needs Cantona??"

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3232 på: Juli 03, 2018, 10:57:00 »
Det viktigste er at kvaliteten på nysigneringer er høyere enn det vi har. Uheldig signal hvis ender opp med 2. Og 3. Valg etter de vi egentlig ønsker å hente. Foreløpig rolig men bekymret...

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3233 på: Juli 03, 2018, 11:14:13 »
Walid Byrka

Leeds United have made an offer for Algeria international, Baghdad Bounedjah, the greatest player North Africa has ever produced ! #LUFC #LeedsUnited


All jokes aside, Bounedjah is an extremely talented forward with a tremendous goalscoring record everywhere he's played. He has 64 goals in 57 appearances for Al-Sadd in 2.5 seasons at the club, including 28 goals in 21 appearances just this past season #LUFC #LeedsUnited

Youtube

https://youtu.be/x2LUhQ-OPCA

Tangerer jo Braut Haaland her, fire mål i en og samme kamp.
MOT

Elland RD LS 11

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3234 på: Juli 03, 2018, 11:18:19 »
Lazio striker Felipe Caceido is open to a move to Leeds United according to Talksport. The Ecuador international previously played in England for Manchester City.

arneg

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3235 på: Juli 03, 2018, 11:23:03 »
Phil Hay:
To end the Jerry Mbakogu rumours - hearing that Leeds have formally written to Carpi to say they won't be exercising the option to sign him. That deal is dead. #lufc
 

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3236 på: Juli 03, 2018, 11:26:43 »
Det viktigste er at kvaliteten på nysigneringer er høyere enn det vi har. Uheldig signal hvis ender opp med 2. Og 3. Valg etter de vi egentlig ønsker å hente. Foreløpig rolig men bekymret...

Jo, men også hvilket spillertyper vi henter. De må være designet og signert for spillerstilen vår.
Baker f.eks. Meget bra løpskraft og en statistisk god treffprosent på pasninger.
Det er noe vi har manglet sårt på midtbanen vår. Skal tas med her at jeg har sett han lite, men ut i fra hva man leser og det lille man har sett virker han viktig i en treer.

Det løsner denne uka. Har nok inn 2 stk ila dagene nå.

Vydra er vel og bra, men vi trenger en Target spiss.
Jobben Llorente gjorde under Bielsa forrige gang han var suksessfull skal ikke undervurderes.


leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3237 på: Juli 03, 2018, 11:27:41 »
Phil Hay:
To end the Jerry Mbakogu rumours - hearing that Leeds have formally written to Carpi to say they won't be exercising the option to sign him. That deal is dead. #lufc

takk og lov

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3238 på: Juli 03, 2018, 12:15:39 »
Phil Hay

I've been consistently told at this end that the Mbakogu deal is dead, finito, not happening. Odd because it seems to be in the Italian press every day.

Super nyhet

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3239 på: Juli 03, 2018, 12:30:50 »
Phil Hay

I've been consistently told at this end that the Mbakogu deal is dead, finito, not happening. Odd because it seems to be in the Italian press every day.

Super nyhet
Kan bare bifalle :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020