Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914580 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4621 på: November 24, 2018, 11:43:52 »
Ny spiller inn på prøvespill: Adam Lovatt fra Hastings United. Lovatt er midtbanespiller. Alderen er ikke oppgitt i denne artikkelen. Prøvespillsperioden er på 5 dager, og starter på mandag 3. desember. Måtte du slå til i Leeds, Adam.

https://www.bexhillobserver.net/sport/football/hastings-united-ace-to-go-on-trial-with-leeds-united-1-8717193

PS. Denne artikkelen oppgir Lovatts alder til 18 år. Verdt å merke seg at også WBA er interessert i Lovatts tjenester. DS.
https://thisisfutbol.com/2018/11/blogs/non-league-ace-lovatt-set-for-trial-with-leeds/
« Siste redigering: November 24, 2018, 13:47:23 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4622 på: November 26, 2018, 15:48:51 »
Pålitelige James Mashment

Leeds reportedly set to turn to Rangers keeper Wes Foderingham as they seek replacement for Jamal Blackman and experienced competition for Bailey Peacock-Farrell

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4623 på: November 26, 2018, 22:27:40 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4624 på: November 27, 2018, 00:04:38 »
Benjamin Wills

Wes Foderingham linked to Leeds is an interesting one. Bailey Peacock-Farrell has had some difficulty at times this season & Foderingham would suit Bielsa's style down to ground.

Would be very on board with that if I was a #LUFC fan.

Would like to see Wes back in England.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4625 på: November 27, 2018, 11:57:39 »
Noen som vet hvor trolig det er at Leeds vil få tillatelse til å hente en Keeper på emergensy loan nå !!! Hva må til for at det vil bli mulig

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4626 på: November 27, 2018, 12:28:58 »
Noen som vet hvor trolig det er at Leeds vil få tillatelse til å hente en Keeper på emergensy loan nå !!! Hva må til for at det vil bli mulig

Nå er Peacock-Farrell klar til spill allerede i kveld, så tror ikke dette blir aktuelt med det første. Det var snakk om at de skulle søke dispensasjon før BC-matchen, men vet ikke om det ble gjort.

En ny annenkeeper kommer nok inn så fort vi skriver 2019. Foderingham fra Rangers ryktes i tillegg til Heaton fra Burnley.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4627 på: November 27, 2018, 13:10:58 »
Noen som vet hvor trolig det er at Leeds vil få tillatelse til å hente en Keeper på emergensy loan nå !!! Hva må til for at det vil bli mulig

Nå er Peacock-Farrell klar til spill allerede i kveld, så tror ikke dette blir aktuelt med det første. Det var snakk om at de skulle søke dispensasjon før BC-matchen, men vet ikke om det ble gjort.

En ny annenkeeper kommer nok inn så fort vi skriver 2019. Foderingham fra Rangers ryktes i tillegg til Heaton fra Burnley.

auren

Vi oppfyller vel 'nødlån-paragrafen' kun når både første- og andrekeeper er ute...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4628 på: November 27, 2018, 13:22:44 »
Når få vi se denne spilleren??
Spennende talent

Exciting Leeds talent Kun Temenuzkhov picks perfect time to score under-23 goal

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4629 på: November 27, 2018, 13:39:02 »
Ok takk  :) Hvis Heaton kommer blir nok han 2 keeper lenge!!

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4630 på: November 27, 2018, 13:47:44 »
Ok takk  :) Hvis Heaton kommer blir nok han 2 keeper lenge!!

Denna karen er i landslagsdiskusjonen med England, så hvis han kommer er han vel fort et førstevalg...

Sakset dette fra Wikipedia:

On 21 May 2015, Heaton was called up to the England senior team for the first time ahead of a friendly against the Republic of Ireland and a UEFA Euro 2016 qualifying match against Slovenia. Heaton continued to be included in Roy Hodgson's squads before finally making his debut as an 87th-minute substitute in place of Fraser Forster in England's Euro 2016 warm-up match against Australia, played at Sunderland's Stadium of Light.

On 16 May 2018, he was one of 5 players named on standby for the 23-man England national team squad for the 2018 FIFA World Cup.



Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4631 på: November 27, 2018, 16:52:31 »
Ok takk  :) Hvis Heaton kommer blir nok han 2 keeper lenge!!

Denna karen er i landslagsdiskusjonen med England, så hvis han kommer er han vel fort et førstevalg...

Sakset dette fra Wikipedia:

On 21 May 2015, Heaton was called up to the England senior team for the first time ahead of a friendly against the Republic of Ireland and a UEFA Euro 2016 qualifying match against Slovenia. Heaton continued to be included in Roy Hodgson's squads before finally making his debut as an 87th-minute substitute in place of Fraser Forster in England's Euro 2016 warm-up match against Australia, played at Sunderland's Stadium of Light.

On 16 May 2018, he was one of 5 players named on standby for the 23-man England national team squad for the 2018 FIFA World Cup.

Jeg tipper han glemte en "ikke" der.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4632 på: Desember 01, 2018, 23:29:31 »
Freddie Woodman, keeper i Newcastle, på vei til Leeds på lån?

https://www.footballtransfertavern.com/premier-league/leeds-closing-in-on-freddie-woodman/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4633 på: Desember 03, 2018, 11:37:59 »

Nederlandsk ving/ angriper fra Besiktas - tidligere Sunderland.

Skeptisk - noen som kan si noe om denna fyren her?

https://www.hitc.com/en-gb/2018/12/03/report-leeds-united-scout-besiktas-attacker-jeremain-lens/

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4634 på: Desember 03, 2018, 11:52:04 »

Nederlandsk ving/ angriper fra Besiktas - tidligere Sunderland.

Skeptisk - noen som kan si noe om denna fyren her?

https://www.hitc.com/en-gb/2018/12/03/report-leeds-united-scout-besiktas-attacker-jeremain-lens/

For noen mål viktige mål han putta mot Sarpsborg. Trøkk, kraft og finesse har denne karen. Hvorfor ikke? Spilte høyreving mot Sarpsborg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4635 på: Desember 03, 2018, 11:59:13 »
Har iværtfall syk fart, Sarpsborg hadde store problemer med å følge han!!! vil tro at han kunne tilføre Leeds en ekstra dimmensjon på wingen og lage trøbbel for de aller fleste becker i CC

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4636 på: Desember 03, 2018, 12:01:20 »
Har iværtfall syk fart, Sarpsborg hadde store problemer med å følge han!!! vil tro at han kunne tilføre Leeds en ekstra dimmensjon på wingen og lage trøbbel for de aller fleste becker i CC

OK, jeg så ikke Sarp-kampen - men da er kanskje min skepsis ubegrunnet etter det dere skriver.
Eller kanskje motstanden i CCC er hakket tøffere enn Sarp...?

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4637 på: Desember 03, 2018, 12:27:11 »
Vil kansje tro at CC er hakke bedre en norsk tippeliga men Sarpsborg burde hevdet seg ok. Besiktas og Gent bør vel også holde bra CC nivå!! Uansett virker Lens til å være et lite hakk vassere en Sacko på farta og mye bedre med ball, er vel mer tvilende på om han er intressert i å ta turen til CC!!

arneg

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4638 på: Desember 03, 2018, 14:42:49 »
Ser kamper og mål han har puttet gjennom karrieren.
Virker helt grei. Og kampen mot Sarpsborg tyder på at han fortsatt har kvaliteter.
Alderen er heller ikke avskrekkende
 

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4640 på: Desember 04, 2018, 12:54:02 »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4641 på: Desember 04, 2018, 13:09:51 »
Absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg i Leeds
https://www.hitc.com/en-gb/2018/12/04/leeds-united-fans-react-to-reported-interest-in-besiktas-star-je/

Leeds skal ha som mål å rykke opp denne sesongen og være med og kjempe om Europacup-spill neste sesong. Da er ikke en avdanka 31-åring som herjer med Sarpsborg noe for klubben. Styr unna!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4642 på: Desember 04, 2018, 19:38:30 »
Clarke til City? The Sun tror i alle fall det. Klandrer dem ikke. Clarke i stedet for Harrison må jo være en no brainer.

https://www.mcfcwatch.com/2018/12/04/manchester-city-to-make-january-move-for-leeds-united-winger-report/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4643 på: Desember 04, 2018, 22:49:53 »
Clarke til City? The Sun tror i alle fall det. Klandrer dem ikke. Clarke i stedet for Harrison må jo være en no brainer.

https://www.mcfcwatch.com/2018/12/04/manchester-city-to-make-january-move-for-leeds-united-winger-report/

Bør isåfall selges med en klausul om at dem må hente tilbake Harrison!

Spøk til side. Dette tror jeg ikke på. Leeds selger nok ikke han billig og gutten må jo være dum om han går. Førstelagsfotball i Leeds under Bielsa kontra å være en av 42 vinger i City akademiet og bli lånt ut til Bolton om 3 år..

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4644 på: Desember 04, 2018, 23:35:10 »
Clarke til City? The Sun tror i alle fall det. Klandrer dem ikke. Clarke i stedet for Harrison må jo være en no brainer.

https://www.mcfcwatch.com/2018/12/04/manchester-city-to-make-january-move-for-leeds-united-winger-report/

Bør isåfall selges med en klausul om at dem må hente tilbake Harrison!

Spøk til side. Dette tror jeg ikke på. Leeds selger nok ikke han billig og gutten må jo være dum om han går. Førstelagsfotball i Leeds under Bielsa kontra å være en av 42 vinger i City akademiet og bli lånt ut til Bolton om 3 år..
Sorry, men:
1) City kan betale hva det skal koste
2) Høyere lønn
3) PL-klubb og ligavinner-kandidat
4) Garantert spill i Europa

Her bli det nok salg om budet kommer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Torpe-do

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4645 på: Desember 04, 2018, 23:41:05 »
Clarke til City? The Sun tror i alle fall det. Klandrer dem ikke. Clarke i stedet for Harrison må jo være en no brainer.

https://www.mcfcwatch.com/2018/12/04/manchester-city-to-make-january-move-for-leeds-united-winger-report/

Bør isåfall selges med en klausul om at dem må hente tilbake Harrison!

Spøk til side. Dette tror jeg ikke på. Leeds selger nok ikke han billig og gutten må jo være dum om han går. Førstelagsfotball i Leeds under Bielsa kontra å være en av 42 vinger i City akademiet og bli lånt ut til Bolton om 3 år..
Sorry, men:
1) City kan betale hva det skal koste
2) Høyere lønn
3) PL-klubb og ligavinner-kandidat
4) Garantert spill i Europa

Her bli det nok salg om budet kommer.

Dei kan få låne han. La ham spele på seg litt erfaring, hehe  ;) ;D ;D

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4646 på: Desember 05, 2018, 07:15:58 »
Clarke til City? The Sun tror i alle fall det. Klandrer dem ikke. Clarke i stedet for Harrison må jo være en no brainer.

https://www.mcfcwatch.com/2018/12/04/manchester-city-to-make-january-move-for-leeds-united-winger-report/

Bør isåfall selges med en klausul om at dem må hente tilbake Harrison!

Spøk til side. Dette tror jeg ikke på. Leeds selger nok ikke han billig og gutten må jo være dum om han går. Førstelagsfotball i Leeds under Bielsa kontra å være en av 42 vinger i City akademiet og bli lånt ut til Bolton om 3 år..
Sorry, men:
1) City kan betale hva det skal koste
2) Høyere lønn
3) PL-klubb og ligavinner-kandidat
4) Garantert spill i Europa

Her bli det nok salg om budet kommer.

City kan hvis dem vil ja.Men står på at gutten tar et dumt valg om han vil gå nå i januar.

Han blir neppe hentet til a-stallen, men til akademiet og u23. Han vil gå fra å være et spesielt talent som får sjanser på a-laget til en av mange talentfulle. Han er ikke unik og vil være langt unna en startplass i City. City har jo lånt ut langt bedre spillere enn Clarke.

Vet ikke hvor mye mer lønna er på akademiet til City.

Clarke blir neppe hentet for å spille i Europa. Dessuten er vel ikke City sin deltagelse i Europa så sikker lenger...

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4647 på: Desember 05, 2018, 07:22:17 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4648 på: Desember 05, 2018, 08:32:20 »
Latterlige rykter

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4649 på: Desember 05, 2018, 10:18:04 »
Clarke til City? The Sun tror i alle fall det. Klandrer dem ikke. Clarke i stedet for Harrison må jo være en no brainer.

https://www.mcfcwatch.com/2018/12/04/manchester-city-to-make-january-move-for-leeds-united-winger-report/

Bør isåfall selges med en klausul om at dem må hente tilbake Harrison!

Spøk til side. Dette tror jeg ikke på. Leeds selger nok ikke han billig og gutten må jo være dum om han går. Førstelagsfotball i Leeds under Bielsa kontra å være en av 42 vinger i City akademiet og bli lånt ut til Bolton om 3 år..
Sorry, men:
1) City kan betale hva det skal koste
2) Høyere lønn
3) PL-klubb og ligavinner-kandidat
4) Garantert spill i Europa

Her bli det nok salg om budet kommer.

City kan hvis dem vil ja.Men står på at gutten tar et dumt valg om han vil gå nå i januar.

Han blir neppe hentet til a-stallen, men til akademiet og u23. Han vil gå fra å være et spesielt talent som får sjanser på a-laget til en av mange talentfulle. Han er ikke unik og vil være langt unna en startplass i City. City har jo lånt ut langt bedre spillere enn Clarke.

Vet ikke hvor mye mer lønna er på akademiet til City.

Clarke blir neppe hentet for å spille i Europa. Dessuten er vel ikke City sin deltagelse i Europa så sikker lenger...
Hva tror du Radrizzani sier til Clarke hvis det tikker inn et bud på £25 mill i januar? er City skikkelig interesserte, så betaler de og gutten er dessverre tapt for oss. Jeg hater at det er slik i foppallen, men vi står helt maktesløse i forhold til slike pengemaskiner, og myndighetene lar de holde på  >:(
Det beste er hvis dette er bare tull, og gutten kan få utvikle seg hos oss. Time vill sjåvv....