Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914628 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4800 på: Januar 04, 2019, 08:16:30 »
Fulham keeperen Fabri ryktes i diverse forum. Dette er vel keeperen Bielsa hadde i Betis?

Det høres faktisk ganske troverdig ut. Tipper Fulham er desperate etter å frigjøre plass til nye spillere i januar, og Fabri har ikke spilt på månedsvis.

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4801 på: Januar 04, 2019, 08:52:52 »
Fulham keeperen Fabri ryktes i diverse forum. Dette er vel keeperen Bielsa hadde i Betis?

Det høres faktisk ganske troverdig ut. Tipper Fulham er desperate etter å frigjøre plass til nye spillere i januar, og Fabri har ikke spilt på månedsvis.

Bielsa har aldri trent Betis, så det har neppe noen relevans at han har spilt der
 

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4802 på: Januar 04, 2019, 09:26:22 »
Fulham keeper Fabricio hadde vært en kanon signering og høres jo ikke usansynlig ut, da han er tydelig nr. 3 i køen der!!

Cherry

 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4804 på: Januar 04, 2019, 11:59:10 »
Fulham keeper Fabricio hadde vært en kanon signering og høres jo ikke usansynlig ut, da han er tydelig nr. 3 i køen der!!

Synes ikkje CV’en ser så veldig imponerende ut....

Borge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4805 på: Januar 04, 2019, 12:22:38 »
Fulham keeper Fabricio hadde vært en kanon signering og høres jo ikke usansynlig ut, da han er tydelig nr. 3 i køen der!!

Synes ikkje CV’en ser så veldig imponerende ut....
Er sikkert kjempegod siden han er nr 3 i Fulham... ;D
Borge

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4806 på: Januar 04, 2019, 20:29:02 »
Hay twitrer at vi er interessert i Zuber:

"The Steven Zuber link is genuine and Leeds have watched him for a while so that could be done. Hoffenheim aren’t making much use of him. But he won’t be the only midfielder they’re looking at."

Vedrørende Darlow sier han:

"All joking aside, they really want Karl Darlow but would prefer a loan. Newcastle would want about £4m, if indeed they’re willing to sell, so Leeds might end up looking elsewhere."


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4807 på: Januar 04, 2019, 20:33:41 »
Hay twitrer at vi er interessert i Zuber:

"The Steven Zuber link is genuine and Leeds have watched him for a while so that could be done. Hoffenheim aren’t making much use of him. But he won’t be the only midfielder they’re looking at."

Vedrørende Darlow sier han:

"All joking aside, they really want Karl Darlow but would prefer a loan. Newcastle would want about £4m, if indeed they’re willing to sell, so Leeds might end up looking elsewhere."


auren
Bør få ny keeper ASAP. Denne Darlow-saken bør avklares raskt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4808 på: Januar 04, 2019, 21:49:27 »
Hay twitrer at vi er interessert i Zuber:

"The Steven Zuber link is genuine and Leeds have watched him for a while so that could be done. Hoffenheim aren’t making much use of him. But he won’t be the only midfielder they’re looking at."

Vedrørende Darlow sier han:

"All joking aside, they really want Karl Darlow but would prefer a loan. Newcastle would want about £4m, if indeed they’re willing to sell, so Leeds might end up looking elsewhere."


auren
Bør få ny keeper ASAP. Denne Darlow-saken bør avklares raskt.
Det er sjelden noen transfers som avklares raskt i denne klubben....

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4809 på: Januar 04, 2019, 22:33:26 »
Llorente med hat trick for Tottenham i kveld i FA-cupen. En spiller som har spilt for Bielsa  og som vi hadde trengt. Men som vanlig er vi bevisstløse i slike sammenhenger, og kan nå bare glemme å sikre oss denne kvalitetsspilleren.

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4810 på: Januar 04, 2019, 22:38:01 »
Llorente med hat trick for Tottenham i kveld i FA-cupen. En spiller som har spilt for Bielsa  og som vi hadde trengt. Men som vanlig er vi bevisstløse i slike sammenhenger, og kan nå bare glemme å sikre oss denne kvalitetsspilleren.

1. Tror lønna hans brekker budsjettet
2. Vi har 2(3) gode spisser og har ikke problemer på den plassen.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4811 på: Januar 04, 2019, 22:46:04 »
Sikkert 70-80k pund i uka. Men siden han har spilt for Bielsa tidligere så ordner alt seg.
Kan trylle med økonomi også Bielsa

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4812 på: Januar 04, 2019, 22:54:42 »
Nå nevnes Zuber mer og mer på Twitter.. Ingen tvil om at han passer Bielsa og det han sier....anvendlig og bedre enn dem vi har. Ihvertfall på papiret...Alfonso Pedreza gjorde også det!! Men Zuber hadde vært knall!


leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4813 på: Januar 04, 2019, 23:03:24 »
Nå nevnes Zuber mer og mer på Twitter.. Ingen tvil om at han passer Bielsa og det han sier....anvendlig og bedre enn dem vi har. Ihvertfall på papiret...Alfonso Pedreza gjorde også det!! Men Zuber hadde vært knall!

Hvor realistisk er det?
Bør jo være en spiller som kan bidra i PL også hvis vi rykker opp.
Har jo både erfaring fra CL og VM.

Noen som kjenner til han?
Ser jo veldig bra ut på youtube. Minnes jo en viss Alioski som så ut som Messi fra div youtube klipp ;D ;D

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4814 på: Januar 05, 2019, 09:13:15 »
Llorente med hat trick for Tottenham i kveld i FA-cupen. En spiller som har spilt for Bielsa  og som vi hadde trengt. Men som vanlig er vi bevisstløse i slike sammenhenger, og kan nå bare glemme å sikre oss denne kvalitetsspilleren.

Jeg mener det hadde vært den beste veien til opprykk. Llorente vil gi oss det lille ekstra, kanonsterk i lufta og bedre enn flere tror langs bakken. Men økonomien brekker vel en slik handel, og han er vel for langt fremme i køen til å bli sluppet i Spurs.
 

kongsmo

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4815 på: Januar 05, 2019, 10:04:44 »
Llorente med hat trick for Tottenham i kveld i FA-cupen. En spiller som har spilt for Bielsa  og som vi hadde trengt. Men som vanlig er vi bevisstløse i slike sammenhenger, og kan nå bare glemme å sikre oss denne kvalitetsspilleren.
Hører vel til i ønsker tråden og ikke rykte tråden? Eller har det vært noen seriøse rykter om Llorente?

Kan godt være de er bevisstløse, men å påstå det i sammenheng med denne spilleren blir, tror verken Llorente eller Spurs er særlig interesssert i det....

Sent fra min H8324 via Tapatalk

"SNIFFER"

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4816 på: Januar 05, 2019, 10:26:15 »
Llorente med hat trick for Tottenham i kveld i FA-cupen. En spiller som har spilt for Bielsa  og som vi hadde trengt. Men som vanlig er vi bevisstløse i slike sammenhenger, og kan nå bare glemme å sikre oss denne kvalitetsspilleren.

Jeg mener det hadde vært den beste veien til opprykk. Llorente vil gi oss det lille ekstra, kanonsterk i lufta og bedre enn flere tror langs bakken. Men økonomien brekker vel en slik handel, og han er vel for langt fremme i køen til å bli sluppet i Spurs.

Jeg mener en erstatter for Saiz er langt mer prekært enn enda en spiss. Bradley Dack inn ville gitt oss større sjanse for opprykk enn llorente i mine øyne. /rant

Salim lamrani siterte Mariel Emina fra soton på Twitter. Et omen om noe? Sikkert bare tilfeldigheter...

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4817 på: Januar 05, 2019, 20:40:08 »
Og her kommer et desperat nesten-rykte for å vekke til live Leeds' forgangne interessere for Kyle Bartley. Snakk om å piske en død hest,

https://www.footballfancast.com/championship/leeds/hys-should-leeds-try-to-sign-kyle-bartley-again
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4818 på: Januar 05, 2019, 21:58:20 »
Llorente med hat trick for Tottenham i kveld i FA-cupen. En spiller som har spilt for Bielsa  og som vi hadde trengt. Men som vanlig er vi bevisstløse i slike sammenhenger, og kan nå bare glemme å sikre oss denne kvalitetsspilleren.

Ja. Med samme begrunnelse som deg , Reaney, har jeg nevnt han flere ganger her på  forumet.
Noen mener han er for statisk, og mener at ikke tilfører Leeds noe.
Jeg er av en annen mening, LLorente er en proven spiss, en smart spiller som vet å komme i posisjon og vet hvor målet står.
At han er 33 år taler ikke imot han, for det er nå vi trenger han. Uten sammenligning forøvrig, men Lee Chapman ble
en kjempehit i Leeds, og det var det ikke mange som trodde på forhånd.


berlin

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4819 på: Januar 05, 2019, 22:04:18 »
Llorente med hat trick for Tottenham i kveld i FA-cupen. En spiller som har spilt for Bielsa  og som vi hadde trengt. Men som vanlig er vi bevisstløse i slike sammenhenger, og kan nå bare glemme å sikre oss denne kvalitetsspilleren.

Jeg mener det hadde vært den beste veien til opprykk. Llorente vil gi oss det lille ekstra, kanonsterk i lufta og bedre enn flere tror langs bakken. Men økonomien brekker vel en slik handel, og han er vel for langt fremme i køen til å bli sluppet i Spurs.

Dødsens enig. Har nevnte han flere ganger. Vet at det er et ønske og ikke et rykte. Erfaren og lur spiller, kunne blitt en "Lee Chapman" for oss ut sesongen og evt. første sesong i PL. Han kunne latt seg friste, det tror jeg. Lønna? Her må det gjøres unntak, og lovnader: Alle som blir funnet verdige til å bli med Leeds til PL, vil få lønnsopprykk.
Det er mange måter å forhandle kontrakter på.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4820 på: Januar 06, 2019, 17:52:46 »
Mye tyn av Baker, Harrison og Forshaw etter kamp i dag, men d er jo de vi har...
Leser at d er mest fokus på en ving og en keeper.
Resultatet fra Derby kampen tror jeg blir avgjørende ift hvor mye som skjer...
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4821 på: Januar 06, 2019, 18:31:34 »
Mye tyn av Baker, Harrison og Forshaw etter kamp i dag, men d er jo de vi har...
Leser at d er mest fokus på en ving og en keeper.
Resultatet fra Derby kampen tror jeg blir avgjørende ift hvor mye som skjer...
Det kommer nok noen nye inn skal du se.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4822 på: Januar 06, 2019, 19:28:24 »
Denne Zuber samt to nye lånespillere...gjerne to av de ungguttene som startet for Man.City i dag bør være på plass allerede tirsdag... Keeperplassen har vi litt tid på å finne den riktige & smarte løsningen...

MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4823 på: Januar 06, 2019, 23:28:56 »
Denne Zuber samt to nye lånespillere...gjerne to av de ungguttene som startet for Man.City i dag bør være på plass allerede tirsdag... Keeperplassen har vi litt tid på å finne den riktige & smarte løsningen...

MOT

I tilegg til Zuber kunne jeg tenkt meg Marcus Maddison på lån med oppsjon. Lei av de unge talentene fra storklubbene. Sjelden det lykkes. Vi har to eksempler i klubben nå.

En sulten Maddison, vil nok gi alt for å imponere. Hans livs sjanse. Han har så mye assist at det er latterlig. Kan spille begge vinger og i midten i tilegg.


Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4824 på: Januar 07, 2019, 09:03:03 »
Mye tyn av Baker, Harrison og Forshaw etter kamp i dag, men d er jo de vi har...
Leser at d er mest fokus på en ving og en keeper.
Resultatet fra Derby kampen tror jeg blir avgjørende ift hvor mye som skjer...

Synes da ikke det var så mye tyn, Forshaw hard da vittelig fått en haug med poeng på MoM tråden sikkert 80% som har han blant de 3, men det betyr kansje at de resterende var skremmende dårlige!!
Jeg mener at 4shaw er en nyttig type spiller bare han blir brukt riktig, han har en stabiliserende spillestil og trenger kreative spillere rundet seg. Men han har store begrensninger da han er litt treig og litt fordårlig hodestyrke til å være en def. midtbanespiller.

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4825 på: Januar 07, 2019, 10:33:02 »
Denne Zuber samt to nye lånespillere...gjerne to av de ungguttene som startet for Man.City i dag bør være på plass allerede tirsdag... Keeperplassen har vi litt tid på å finne den riktige & smarte løsningen...

MOT

I tilegg til Zuber kunne jeg tenkt meg Marcus Maddison på lån med oppsjon. Lei av de unge talentene fra storklubbene. Sjelden det lykkes. Vi har to eksempler i klubben nå.

En sulten Maddison, vil nok gi alt for å imponere. Hans livs sjanse. Han har så mye assist at det er latterlig. Kan spille begge vinger og i midten i tilegg.

Virker som en spennende spiller Maddison. Spørsmålet blir om han er god nok til å gå rett inn på ett topplag i Championship.

I alle turneringer i år har han starter 18 kamper og kommet innpå 8 ganger. Står med 2 mål og 13 assist. Ganske bra det.
marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4826 på: Januar 07, 2019, 10:40:20 »
Mye tyn av Baker, Harrison og Forshaw etter kamp i dag, men d er jo de vi har...
Leser at d er mest fokus på en ving og en keeper.
Resultatet fra Derby kampen tror jeg blir avgjørende ift hvor mye som skjer...

Synes da ikke det var så mye tyn, Forshaw hard da vittelig fått en haug med poeng på MoM tråden sikkert 80% som har han blant de 3, men det betyr kansje at de resterende var skremmende dårlige!!
Jeg mener at 4shaw er en nyttig type spiller bare han blir brukt riktig, han har en stabiliserende spillestil og trenger kreative spillere rundet seg. Men han har store begrensninger da han er litt treig og litt fordårlig hodestyrke til å være en def. midtbanespiller.

Samt livsfarlig i negativ forstand når han skal slå passninger. Pasningene blir som oftest altfor løse, og da får vi det andre laget farlig nær egen 16 meter, da 4Shaw operer rundt vår egen 16 meter, titt og ofte

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4827 på: Januar 07, 2019, 11:39:23 »
Mye tyn av Baker, Harrison og Forshaw etter kamp i dag, men d er jo de vi har...
Leser at d er mest fokus på en ving og en keeper.
Resultatet fra Derby kampen tror jeg blir avgjørende ift hvor mye som skjer...

Synes da ikke det var så mye tyn, Forshaw hard da vittelig fått en haug med poeng på MoM tråden sikkert 80% som har han blant de 3, men det betyr kansje at de resterende var skremmende dårlige!!
Jeg mener at 4shaw er en nyttig type spiller bare han blir brukt riktig, han har en stabiliserende spillestil og trenger kreative spillere rundet seg. Men han har store begrensninger da han er litt treig og litt fordårlig hodestyrke til å være en def. midtbanespiller.

Samt livsfarlig i negativ forstand når han skal slå passninger. Pasningene blir som oftest altfor løse, og da får vi det andre laget farlig nær egen 16 meter, da 4Shaw operer rundt vår egen 16 meter, titt og ofte
Bielsa har forklart 4erens rolle i intervjuer. Det ligger i den rollens natur at den kan være risikofylt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4828 på: Januar 07, 2019, 11:44:17 »
3 spillere Leeds bør få tak i:

https://footballleagueworld.co.uk/27-year-old-arrives-3-realistic-signings-leeds-united-should-try-snap-up-this-week/4/

Darlow: Tilby 1 million pund i lånefee og kjøp for 3 millioner ved sesongslutt hvis vi fortsatt ønsker ham.
Zuber: Sikkert tilgjengelig for under 5 millioner pund. Lån med opsjon på kjøp?
Lowe: Bør være tilgjengelig for rundt 3 millioner pund.

Spørsmålet er om vi har cash nok. Jeg blir overrasket hvis vi ikke har minst 5 millioner pund liggende. Kjøp Lowe, lån Darlow og Zuber. Da er vi godt forspent!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4829 på: Januar 07, 2019, 13:56:34 »
Virker som om Ibai Gomez glipper....men om han noen gang har vært aktuell vet vi vel ikke da..:

https://www.footballtransfertavern.com/ticker/opinion-jack-harrison-could-dictate-leeds-uniteds-transfer-policy-in-make-or-break-january/