Skrevet av Emne: Tannbleking - Leeds spillere  (Lest 895 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Reaney

Tannbleking - Leeds spillere
« på: Januar 07, 2023, 15:35:37 »
Er det flere enn meg som har oppdaget at flere og flere Leeds spillere har tatt en Klopp og bleket tennene sine? Det tydeligste eksempelet er vel Gelhardt, men ta en titt på portrettbildene på Leeds´s offisielle nettside, så er det tilsynelatende bra flere. Så for noen dager siden Luke Ayling fra sin Bristol City periode og selv og gliset er det samme, så "glinset" det ikke like mye som nå.
Så hvis noen vet navnet på "Tannblekeren fra Leeds" (hvis han i det hele tatt er derfra), så "spytt" ut.
Her er min uoffisielle liste over Leeds spillere med mest synlig tannbleking basert på granskning av portrettbilder på leedsunited.com (kan absolutt være flere).
Robles, Ayling, Firpo, Cooper, Summerville, Adams, Sinisterra, Bamford, Rodrigo, Gelhardt, Greenwood, James (utlånt).
"Paint it White - We are Leeds."
« Siste redigering: Januar 07, 2023, 15:38:24 av Reaney »

stian

Sv: Tannbleking - Leeds spillere
« Svar #1 på: Januar 07, 2023, 20:30:11 »
Det sier litt om spillet vårt for tiden, når det som blender oss mest er tennene til gutta :)

Hallgeir *

Sv: Tannbleking - Leeds spillere
« Svar #2 på: Januar 07, 2023, 20:37:35 »
Det sier litt om spillet vårt for tiden, når det som blender oss mest er tennene til gutta :)

Eller hva noen gidder å bry seg om. (med all respekt)

Verden er uansett gal - sånn er det bare.
Super Leeds since 1968

Carl Fisker

Sv: Tannbleking - Leeds spillere
« Svar #3 på: Januar 07, 2023, 22:21:24 »
Hvis de først skulle farge tennene sine, så er jo hvit et god valg.

Cherry

Sv: Tannbleking - Leeds spillere
« Svar #4 på: Januar 09, 2023, 18:01:59 »
Sært emne du tar opp her.
Vurdert selv?
 

Reaney

Sv: Tannbleking - Leeds spillere
« Svar #5 på: Januar 09, 2023, 21:32:57 »
Ha, ha, Cherry. Har en tannlegevenn som fraråder tannbleking på det sterkeste ved at emaljen svekkes. Så det blir nok ikke noe sånt for min del selv om jeg betrakter meg som "All White"  :)