Skrevet av Emne: IFollow streame ALLE Leedskamper!  (Lest 3495 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

IFollow streame ALLE Leedskamper!
« på: Juni 27, 2017, 13:24:29 »
https://worldsoccertalk.com/2017/05/09/efl-ifollow-faq-need-know-football-leagues-new-streaming-service/

Q: In what countries is iFollow available?

A: iFollow is available as a streaming platform in every country outside the United Kingdom. For those living in the UK, an iFollow audio commentary subscription is available (but without streaming video).


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: IFollow streame ALLE Leedskamper!
« Svar #1 på: Juni 27, 2017, 13:31:08 »
har ikke Leeds takket nei til dette?
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: IFollow streame ALLE Leedskamper!
« Svar #2 på: Juni 27, 2017, 13:36:26 »
har ikke Leeds takket nei til dette?

Ja, tror det.
Leeds skal ordne dette med egen løsning.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: IFollow streame ALLE Leedskamper!
« Svar #3 på: Juni 27, 2017, 13:48:58 »
har ikke Leeds takket nei til dette?

Ja, tror det.
Leeds skal ordne dette med egen løsning.

Ikke noe offisielt ennå ang denne løsningen dog.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Torpe-do

Sv: IFollow streame ALLE Leedskamper!
« Svar #4 på: Juni 27, 2017, 14:54:44 »
Slik jeg leser det vil altså alle Leeds-kampene bli tilgjengelige gjennom streaming, bare igjennom Leeds' egen interface (LUTV?)?

.... leser jeg det riktig? Eller blir det mer som før, egentlig?

Sydhagen

Sv: IFollow streame ALLE Leedskamper!
« Svar #5 på: Juni 27, 2017, 15:29:45 »
Slik jeg leser det vil altså alle Leeds-kampene bli tilgjengelige gjennom streaming, bare igjennom Leeds' egen interface (LUTV?)?

.... leser jeg det riktig? Eller blir det mer som før, egentlig?

Ifollow vil fungere slik at alle kamper som ikke går på Sky vil gå på Ifollow.
Etter det jeg forstår har Leeds valgt å ikke være med på Ifollow, men heller satse på egen løsning. Vi venter fortsatt på info om hva denne løsningen vil være.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Larsen.

Sv: IFollow streame ALLE Leedskamper!
« Svar #6 på: Juni 29, 2017, 21:11:30 »
Endelig kom bekreftelsen!! LUTV streamer kampene LIVE for oss kommende sesong!!!

https://www.leedsunited.com/news/club-news/21996/lutv-now-free-as-lufc-announce-live-streaming
Pride of Yorkshire

GeirO

Sv: IFollow streame ALLE Leedskamper!
« Svar #7 på: Juni 29, 2017, 21:23:17 »
Endelig kom bekreftelsen!! LUTV streamer kampene LIVE for oss kommende sesong!!!

https://www.leedsunited.com/news/club-news/21996/lutv-now-free-as-lufc-announce-live-streaming

Fint det, men tør ikke juble før jeg ser kvaliteten på denne streamen.....
MOT

Promotion 2010

Sv: IFollow streame ALLE Leedskamper!
« Svar #8 på: Juni 29, 2017, 21:30:41 »
Endelig kom bekreftelsen!! LUTV streamer kampene LIVE for oss kommende sesong!!!

https://www.leedsunited.com/news/club-news/21996/lutv-now-free-as-lufc-announce-live-streaming

Fint det, men tør ikke juble før jeg ser kvaliteten på denne streamen.....

Mediemannen Rad gir oss sikkert noe skikkelig dårlig!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsgutt

Sv: IFollow streame ALLE Leedskamper!
« Svar #9 på: Juni 29, 2017, 21:32:39 »
Endelig kom bekreftelsen!! LUTV streamer kampene LIVE for oss kommende sesong!!!

https://www.leedsunited.com/news/club-news/21996/lutv-now-free-as-lufc-announce-live-streaming

Fint det, men tør ikke juble før jeg ser kvaliteten på denne streamen.....

Mediemannen Rad gir oss sikkert noe skikkelig dårlig!!!

kvaliteten på fruen som skal kommentere på LUTV var ikke dårlig vertfal.. Bra jobba Radz

Jon R

Sv: IFollow streame ALLE Leedskamper!
« Svar #10 på: Juni 29, 2017, 21:34:28 »
Endelig kom bekreftelsen!! LUTV streamer kampene LIVE for oss kommende sesong!!!

https://www.leedsunited.com/news/club-news/21996/lutv-now-free-as-lufc-announce-live-streaming

Fint det, men tør ikke juble før jeg ser kvaliteten på denne streamen.....
Sportsmedia & broadcasting er Radrizzanis spisskompetanse. Vil bli veldig overrasket hvis ikke en løsning med prima kvalitet er på plass før sesongstart.
Jon R.

B_Ød

Sv: IFollow streame ALLE Leedskamper!
« Svar #11 på: Juni 29, 2017, 21:59:57 »
Fett!!! 8)
Ups & Ups!!

Norwegian_Whites

Alle Kamper kan sees på LUTV
« Svar #12 på: Juni 30, 2017, 00:51:01 »
Leser på de offisielle sider at alle kamper streames live på LUTV. Alle utenfor UK/Ireland skal kunne se alle kampene live foruten de som er satt opp som SKY TV kamper. Er det mulig? Helt rått

h.b

  • Gjest
Sv: IFollow streame ALLE Leedskamper!
« Svar #13 på: Juni 30, 2017, 11:32:32 »
Her burde kanskje Raddiken få dette som app til apple tv. Da snakker vi 2100 century

Dennis

Sv: IFollow streame ALLE Leedskamper!
« Svar #14 på: Juni 30, 2017, 12:19:53 »
Her burde kanskje Raddiken få dette som app til apple tv. Da snakker vi 2100 century

Altså år 21.000? ;)

Tar gjerne en app til Apple TV sjæl, jeg asså.
Marching on together!

Xern

Sv: IFollow streame ALLE Leedskamper!
« Svar #15 på: Juni 30, 2017, 12:56:13 »
Her burde kanskje Raddiken få dette som app til apple tv. Da snakker vi 2100 century

Altså år 21.000? ;)

Tar gjerne en app til Apple TV sjæl, jeg asså.
Det blir strengt tatt år 210.000. Med andre ord ganske så fremtidsrettet, denne Raddiken.  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsgutt

Sv: Alle Kamper kan sees på LUTV
« Svar #16 på: Juni 30, 2017, 16:45:15 »
Leser på de offisielle sider at alle kamper streames live på LUTV. Alle utenfor UK/Ireland skal kunne se alle kampene live foruten de som er satt opp som SKY TV kamper. Er det mulig? Helt rått

Dette er mulig. Prisen blir 5 pund PER kamp. Siden det blir et Pay Per View system