Skrevet av Emne: EX-Spiller: Felix Wiedwald  (Lest 43614 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #240 på: Mars 03, 2018, 23:49:29 »
Vi har et keeperproblem. Tryggheten i laget starter bakfra, og med Wiedwald har vi ikke det vi trenger. Jeg nekter å tro at vi starter neste sesong med Wiedwald som no.1. Jeg er dog skeptisk til å hive inn Peacock-Farrel. Jeg tror vi ødelegger ham hvis vi hiver ham inn til ulvene (bokstavelig talt) i en så vanskelig periode.

Trur ikke vi ødelegger en sulten, talentfull keeper med å sette han innpå. Kan med sitt ungdommelig mot, visa alle, at han skulle vært satset på for lenge siden.
Noen vokser med oppgaven, Milner taklet det å komme innpå, som ung.
Velg å tru at Peacock ønsker å prøve seg. Hvis ikke, så har han jo ingen ambisjoner «at all» ?


Come on Leeds, avslutt sesongen, slik vi startet den


MOT

Hallgeir *

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #241 på: Mars 03, 2018, 23:53:00 »
LUFCdata

Felix Wiedwald has made FIVE defensive errors directly leading to a goal conceded in 2017/18, no @SkybetChamp player has managed more. #LUFC
Tallenes tale er klar.
Jeg føler dog at det ikke er tabbene som gjør at Felix ikke er god nok. Jeg mener han ikke er god nok rett og slett på et generelt grunnlag. Han er relativt rolig med ballen i bena, men ikke eksepsjonelt rolig. Tilslaget er ikke bedre enn hva som strengt tatt er et must for en keeper, og fyren er ikke god på feltarbeid, og ikke mer enn OK på strek. Har sagt det fra dag 1 at jeg har til gode å se Felix være redningsmannen vår i en kamp, og det sier jeg fortsatt. Wiedwald er i mine øyner et bomkjøp, men heldigvis ikke et svært dyrt bomkjøp. Behold fyren som 2. keeper neste år, og kjøp inn en ny førstekeeper som denne gangen må være god.

Borte mot Hull reddet han ett poeng og var vår beste spiler. Men han er ikke god nok uansett.
Super Leeds since 1968

Xern

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #242 på: Mars 04, 2018, 00:09:31 »
LUFCdata

Felix Wiedwald has made FIVE defensive errors directly leading to a goal conceded in 2017/18, no @SkybetChamp player has managed more. #LUFC
Tallenes tale er klar.
Jeg føler dog at det ikke er tabbene som gjør at Felix ikke er god nok. Jeg mener han ikke er god nok rett og slett på et generelt grunnlag. Han er relativt rolig med ballen i bena, men ikke eksepsjonelt rolig. Tilslaget er ikke bedre enn hva som strengt tatt er et must for en keeper, og fyren er ikke god på feltarbeid, og ikke mer enn OK på strek. Har sagt det fra dag 1 at jeg har til gode å se Felix være redningsmannen vår i en kamp, og det sier jeg fortsatt. Wiedwald er i mine øyner et bomkjøp, men heldigvis ikke et svært dyrt bomkjøp. Behold fyren som 2. keeper neste år, og kjøp inn en ny førstekeeper som denne gangen må være god.

Borte mot Hull reddet han ett poeng og var vår beste spiler. Men han er ikke god nok uansett.
Er vel riktig akkurat det ja. Men: enslig svale gjør ingen sommer  ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

berlin

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #243 på: Mai 09, 2018, 11:07:38 »
Må være en klar kandidat for "å forsøke å bli kvitt", evt. faktisk terminere kontrakten, selv om det koster?

Totalt ubrukelig, ja hjelpesløs i feltet. La gå at den tyske keeperskolen sverger mer til at keeper skal holde seg på strek,
men det får da være grenser. Kamper er forskjellige og han må jo kunne gå ut i feltet.

Skulle hatt en som er hakket bedre enn Lonergan, men vet ikke om klubben vil være ute etter ny førstekeeper eller
en backup for BPF.

jokern

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #244 på: Juni 19, 2018, 16:43:07 »

Promotion 2010

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #245 på: Juni 19, 2018, 16:55:32 »
Wiedwald bekreftet til Frankfurt.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/23444/wiedwald


Goalkeeper leaves.

Leeds United can confirm goalkeeper Felix Wiedwald has today left the club, completing a permanent move to German Bundesliga outfit Eintracht Frankfurt.

The 28-year-old departs Elland Road after one season at the club, where he made 30 appearances for the Whites in all competitions.

We wish Felix good luck for the future.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #246 på: Juni 19, 2018, 17:18:36 »
Phil Hay vet litt mer:

Goalkeeper Felix Wiedwald has completed a move to Eintracht Frankfurt. Leaves Leeds United after one season and 30 appearances. #lufc

a three-year contract for Wiedwald at Frankfurt. No mention of a fee. Says he thinks he has "developed personally through the experience abroad". #lufc

Wieldwald is going to Frankfurt as second choice and back-up to Frederik Ronnow, who Eintracht signed from Brondby in April.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: EX-Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #247 på: Januar 02, 2019, 21:02:05 »
Ronan Murphy
‏
Verified account
 
@swearimnotpaul
 1h1 hour ago
More
OFFICIAL: Duisburg have signed Eintracht Frankfurt goalkeeper Felix Wiedwald on loan until the end of the season. #SGE #MSV


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #248 på: August 24, 2020, 21:34:13 »
Simon
@simonw91
So Lonergan confirms in his second spell at Leeds he wasn’t arsed at all and Wiedwald refused to work hard in training because he “received the same salary regardless”. Pair of cocks.

Sitat
Where's this...?

On an Undr the Cosh podcast

https://twitter.com/UndrTheCosh/status/1297921881408970753?s=20
« Siste redigering: August 24, 2020, 22:40:39 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!