Skrevet av Emne: Ex-spiller: Caleb Ekuban  (Lest 43881 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #180 på: August 04, 2019, 15:04:05 »
«Returnert for pre-season i/hos Trabzonspor i Tyrkia», men fortsatt ikke solgt....
 

RoarG

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #181 på: August 04, 2019, 15:08:18 »
«Returnert for pre-season i/hos Trabzonspor i Tyrkia», men fortsatt ikke solgt....
Dette drar ut. Nå får tyrkerne se til å betale, skal de fortsatt bruke han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #182 på: August 04, 2019, 15:33:46 »
Ikke det at jeg har trua på Ekuban. Men 1 mp for en siss er lite. Og hvem vet. Har tatt feil før med Wood. Så sett hardt mot hardt. Enten betaler de i morgen, eller så trekker Leeds seg fra avtalen. Mangler jo spisser i klubben for tiden, og hvem vet. Kan jo hende det løsner for Ekuban

Runar

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #183 på: August 04, 2019, 16:42:46 »
«Returnert for pre-season i/hos Trabzonspor i Tyrkia», men fortsatt ikke solgt....

Akkurat lånt Sørloth også.... Må få en avklaring på denne snart. Skulle vært førstemann ut etter at utlånet gikk bra og klubben hadde option.
 

RoarG

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #184 på: August 04, 2019, 17:12:06 »
Ikke det at jeg har trua på Ekuban. Men 1 mp for en siss er lite. Og hvem vet. Har tatt feil før med Wood. Så sett hardt mot hardt. Enten betaler de i morgen, eller så trekker Leeds seg fra avtalen. Mangler jo spisser i klubben for tiden, og hvem vet. Kan jo hende det løsner for Ekuban
Enig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kolstad

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #185 på: August 08, 2019, 21:44:35 »
Ble det noe overgang?

Runar

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #186 på: August 08, 2019, 21:46:05 »
Ble det noe overgang?

Overgangsfristen i utlandet er lengre.
 

jaho

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #187 på: August 09, 2019, 00:19:02 »
Ble det noe overgang?

Overgangsfristen i utlandet er lengre.

Scoret idag (eller i går kveld for å være nøyaktig) Reduserte mot Sparta Praha etter 83 min før Sørloth utlignet etter 89 min

Runar

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #188 på: August 09, 2019, 00:57:44 »
Ble det noe overgang?

Overgangsfristen i utlandet er lengre.

Scoret idag (eller i går kveld for å være nøyaktig) Reduserte mot Sparta Praha etter 83 min før Sørloth utlignet etter 89 min

Med assist til Sørloth...Klassespller det.
 

Cherry

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #189 på: August 09, 2019, 09:00:54 »
......så han er på lån fortsatt?  Ikke noe cash £££?
 

enur

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #190 på: August 21, 2019, 19:38:44 »
Hva er egentlig status nå?

Trabzonspor har forsterket seg på spissplass med Sturridge og Sørloth, så spørs vel hvor mye spilletid Ekuban får.
____________
enur

Marching on together

kilgallon

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #191 på: August 22, 2019, 21:44:08 »
Hva er egentlig status nå?

Trabzonspor har forsterket seg på spissplass med Sturridge og Sørloth, så spørs vel hvor mye spilletid Ekuban får.
Hattrick i kveld i Europa League :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #192 på: August 22, 2019, 23:06:12 »
Hva er egentlig status nå?

Trabzonspor har forsterket seg på spissplass med Sturridge og Sørloth, så spørs vel hvor mye spilletid Ekuban får.
Hattrick i kveld i Europa League :)
Bra svar på tiltale det, av Caleb :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #193 på: August 23, 2019, 08:27:23 »
Siden Caleb fortsatt spiller i Trazonspor må vi vel ha kommet frem til en avtale, siden låneavtalen gikk ut etter forrige sesong. Er problemet at tyrkerne ikke gjør opp for seg, eller er hele denne saken ute av verden?


Eriksen55

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #194 på: August 23, 2019, 08:28:37 »
Hva er egentlig status nå?

Trabzonspor har forsterket seg på spissplass med Sturridge og Sørloth, så spørs vel hvor mye spilletid Ekuban får.
Hattrick i kveld i Europa League :)
Bra svar på tiltale det, av Caleb :D

Tror nok spørsmålet er hvem av dem skal spille med Ekuban. En som er kronisk skadet eller en som er vaksinert mot å score.

Om noen år er Ekuban en spiller vi angrer på at vi kvittet oss med!

Er han solgt eller er det fortsatt utlån?


raggen

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #195 på: August 23, 2019, 09:24:28 »
Hva er egentlig status nå?

Trabzonspor har forsterket seg på spissplass med Sturridge og Sørloth, så spørs vel hvor mye spilletid Ekuban får.
Hattrick i kveld i Europa League :)
Bra svar på tiltale det, av Caleb :D

Tror nok spørsmålet er hvem av dem skal spille med Ekuban. En som er kronisk skadet eller en som er vaksinert mot å score.

Om noen år er Ekuban en spiller vi angrer på at vi kvittet oss med!

Er han solgt eller er det fortsatt utlån?
ifølge transfermarkt ble han solgt for 1 mill euro den 1 juli i år.
en spennende spiller men i en alder av 25 år så må det være en impact spiller med engang og det ble han desverre ikke i leeds
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kickthemdown

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #196 på: August 24, 2019, 08:51:11 »
Hva er egentlig status nå?

Trabzonspor har forsterket seg på spissplass med Sturridge og Sørloth, så spørs vel hvor mye spilletid Ekuban får.
Hattrick i kveld i Europa League :)
Bra svar på tiltale det, av Caleb :D

Tror nok spørsmålet er hvem av dem skal spille med Ekuban. En som er kronisk skadet eller en som er vaksinert mot å score.

Om noen år er Ekuban en spiller vi angrer på at vi kvittet oss med!

Er han solgt eller er det fortsatt utlån?
Helt sikker på at Leeds skrev på Facebook om at Caleb ble solgt tidligere i sommer.

RoarG

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #197 på: August 24, 2019, 10:37:31 »
Hva er egentlig status nå?

Trabzonspor har forsterket seg på spissplass med Sturridge og Sørloth, så spørs vel hvor mye spilletid Ekuban får.
Hattrick i kveld i Europa League :)
Bra svar på tiltale det, av Caleb :D

Tror nok spørsmålet er hvem av dem skal spille med Ekuban. En som er kronisk skadet eller en som er vaksinert mot å score.

Om noen år er Ekuban en spiller vi angrer på at vi kvittet oss med!

Er han solgt eller er det fortsatt utlån?
Helt sikker på at Leeds skrev på Facebook om at Caleb ble solgt tidligere i sommer.
Fra Transfermarkt:
https://www.transfermarkt.com/caleb-ekuban/profil/spieler/199953
Som man ser er han ikke lengre Leeds-spiller. På tide å sette "Ex-" foran spiller nå.
Kontrakten utgår 31.05.22.
https://www.trabzonspor.org.tr/tr/takimlar/futbol-a-takimi/caleb-ansah-ekuban
« Siste redigering: August 24, 2019, 10:45:30 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #198 på: August 24, 2019, 21:55:25 »
Gårsdagens Q&A med Phil:
The biggest question at the moment.

Where do we stand with Ekuban? I don't remember seeing that we sold him on the official site, did his new club take up an option to buy him so we didn't announce it or what? Scored a hattrick in the Europa leauge last night


Phil Hay
Aug 23, 9:03am

@Joshua L. strange one. It was agreed right at the start of the summer and Leeds were literally waiting for Trabzonspor to pay the money. He's gone and he's playing for them but it hasn't been formally announced. Sometimes clubs do that but it's a little odd.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #199 på: Oktober 03, 2019, 22:08:37 »
Nå er han forsvunnet fra lagoppstillinger i Trabzonspor også, etter at både Sørloth og Stuuridge er ankommet der...
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #200 på: Oktober 03, 2019, 22:12:21 »
Nå er han forsvunnet fra lagoppstillinger i Trabzonspor også, etter at både Sørloth og Stuuridge er ankommet der...

Håper vi har fått pengene!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #201 på: Oktober 03, 2019, 23:21:26 »
Nå er han forsvunnet fra lagoppstillinger i Trabzonspor også, etter at både Sørloth og Stuuridge er ankommet der...

Sikkert på at han ikke er skadet?

Tror han fikk en alvorlig skade for noen uker siden.
 

RoarG

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #202 på: Januar 28, 2021, 13:33:06 »
Leeds-flopp Caleb Ekuban matchvinner i tyrkisk cupfinale for Trabzonspor. Grattis, Caleb :).

https://tbrfootball.com/leeds-player-and-hadi-sacko-respond-as-caleb-ekuban-scores-cup-final-winner/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #203 på: Januar 28, 2021, 13:51:13 »
Enda en som har forlatt Leeds og som vinner trofe på øverste nivå. Begynner å bli mange av dem. Noen har også landet titler før de ble Leeds spillere. Men blir du Leeds spiller, så er det slutt på å vinne noe (regner som dere skjønner ikke opprykk). Se bare på mange av O´Learys lads.
Husker at jeg fikk en dyster tanke i hodet i Ljungkile (Sverige) i 2000 under pre-season da mark Viduka kom fra Celtic som nybakt League Cup Winner. Tanken var som følger: "Stakkars fyr, nå har du signet for en klubb som ikke vinner titler." Fikk dessverre rett.

Milou

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #204 på: Januar 28, 2021, 18:11:23 »
Skulle vere interessant å vite korleis Viduka rangerer League cup seier i Skottland i forhold til å spele semifinale i Champions League eller score 4 mot Liverpool?

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


HåvardK

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #205 på: Januar 28, 2021, 18:11:42 »
Enda en som har forlatt Leeds og som vinner trofe på øverste nivå. Begynner å bli mange av dem. Noen har også landet titler før de ble Leeds spillere. Men blir du Leeds spiller, så er det slutt på å vinne noe (regner som dere skjønner ikke opprykk). Se bare på mange av O´Learys lads.
Husker at jeg fikk en dyster tanke i hodet i Ljungkile (Sverige) i 2000 under pre-season da mark Viduka kom fra Celtic som nybakt League Cup Winner. Tanken var som følger: "Stakkars fyr, nå har du signet for en klubb som ikke vinner titler." Fikk dessverre rett.
Ja, du har sannelig opplevd mye fælt.

Håvard

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #206 på: Januar 29, 2021, 21:09:29 »
Enda en som har forlatt Leeds og som vinner trofe på øverste nivå. Begynner å bli mange av dem. Noen har også landet titler før de ble Leeds spillere. Men blir du Leeds spiller, så er det slutt på å vinne noe (regner som dere skjønner ikke opprykk). Se bare på mange av O´Learys lads.
Husker at jeg fikk en dyster tanke i hodet i Ljungkile (Sverige) i 2000 under pre-season da mark Viduka kom fra Celtic som nybakt League Cup Winner. Tanken var som følger: "Stakkars fyr, nå har du signet for en klubb som ikke vinner titler." Fikk dessverre rett.
Ja, du har sannel :D opplevd mye fælt.

Reaney

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #207 på: Januar 30, 2021, 00:55:31 »
Mark Viduka endte dessverre med å bli en "non winner" i engelsk fotball.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #208 på: Januar 30, 2021, 09:51:39 »
Mark Viduka endte dessverre med å bli en "non winner" i engelsk fotball.

...i pokaler, ja.

Men spør "hvilkensomhelst Leedsfan", og de vil fortelle om opplevelsen Mark Viduka gav oss, bl.a. med de fire målene mot de røde.

Yeboah er et annet eksempel, spilte ikke mange sesongene for oss, men du verden for et renomè han etterlot seg!

Pokaler er ikke alt...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Spiller: Caleb Ekuban
« Svar #209 på: Januar 30, 2021, 11:45:05 »
Enda en som har forlatt Leeds og som vinner trofe på øverste nivå. Begynner å bli mange av dem. Noen har også landet titler før de ble Leeds spillere. Men blir du Leeds spiller, så er det slutt på å vinne noe (regner som dere skjønner ikke opprykk). Se bare på mange av O´Learys lads.
Husker at jeg fikk en dyster tanke i hodet i Ljungkile (Sverige) i 2000 under pre-season da mark Viduka kom fra Celtic som nybakt League Cup Winner. Tanken var som følger: "Stakkars fyr, nå har du signet for en klubb som ikke vinner titler." Fikk dessverre rett.

Sorry Reaney. Denne cup-finalen var ikke "øverste nivå"  . Det var super-cupen, mellom cupmester og seriemester fra i fjor (skulle vært spilt før seriestart).
Dette kan ikke kalles en tittel.

Den vanlige cupen i Tyrkia avholder kvartfinaler i februar.