Skrevet av Emne: Ex-spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski  (Lest 98555 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #420 på: Januar 31, 2021, 22:01:51 »
Alioski var spilleren som løp mest for oss i dag, 11.18 km. Ellers er det Klich, Phillips og Harrison som pleier å toppe den statsen. Ayling og Dallas har også hatt mest meter en kamp hver.
Hvilken side bruker du for disse stats?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #421 på: Januar 31, 2021, 22:31:04 »
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10157800400462026&set=gm.3372595156177953&__cft__[0]=AZWdaMZ3eNjESRqOZUdAKTPgADqCjt0KvglObLPDfN1EGBw_-mvDo5SrQRkGB9sEh4OeoIp8bGWp-R-ZXPvcZBF7wR7mpiNkMr5yglUTxsUFys1sobWukckYxqfJcLHxIAdwSe7BjC5Ppy18eqINQRNE_dFc48Leu2FCuGNoHgtAeFDVMw2sKcZrVFcBukPn0qghs4wip4S2GM2713ljgyyH&__tn__=EH-R

Hallgeir *

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #422 på: Februar 01, 2021, 20:22:27 »
Sitter og ser på Norges svar på Gianni Alioski:

Sjekk ut Kygo!
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #423 på: Mars 23, 2021, 14:05:01 »
Da ser det ut som Alioski har funnet seg ny klubb etter sesongen.
Han kjenner nok ikke historikken ift valget av klubb han går til, det er vel en av de værste hendelsene i Leeds`historie
fra Europa - ift at 2 av våre ble knivdrept før kamp.

Alioski har vært en fargeklatt, og en anvendelig spiller for klubben - i mangel av noe bedre i mange kamper - MEN han har alltid gitt 100%
ut i fra det han evner og besitter av kvalitet.  Championship matchet han brukbart, PL er ett hakk for høyt - men Tyrkisk liga kan være
en god løsning...se bare på Ekuban om dagen! ;)

https://www.leedsallover.com/report-senior-leeds-united-man-agrees-to-summer-elland-road-exit/
 

NT

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #424 på: Mars 23, 2021, 15:22:24 »
Da ser det ut som Alioski har funnet seg ny klubb etter sesongen.
Han kjenner nok ikke historikken ift valget av klubb han går til, det er vel en av de værste hendelsene i Leeds`historie
fra Europa - ift at 2 av våre ble knivdrept før kamp.

Alioski har vært en fargeklatt, og en anvendelig spiller for klubben - i mangel av noe bedre i mange kamper - MEN han har alltid gitt 100%
ut i fra det han evner og besitter av kvalitet.  Championship matchet han brukbart, PL er ett hakk for høyt - men Tyrkisk liga kan være
en god løsning...se bare på Ekuban om dagen! ;)

https://www.leedsallover.com/report-senior-leeds-united-man-agrees-to-summer-elland-road-exit/

Ikke trygg på denne kilden, det vil nok komme mange rykter omkring Alioski fremover og fremtiden.  Uansett hva vi måtte mene om hans kvaliteter, han har vært en sterk bidragsyter i Leeds. Når jeg ser på statistikken hans, så har han jo aldri vært skadet. Alltid fit, alltid klar og en som fort fixet Bielsastilen.  https://www.transfermarkt.com/ezgjan-alioski/leistungsdatendetails/spieler/129604/verein/399

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #425 på: Mars 23, 2021, 16:23:57 »
Da ser det ut som Alioski har funnet seg ny klubb etter sesongen.
Han kjenner nok ikke historikken ift valget av klubb han går til, det er vel en av de værste hendelsene i Leeds`historie
fra Europa - ift at 2 av våre ble knivdrept før kamp.

Alioski har vært en fargeklatt, og en anvendelig spiller for klubben - i mangel av noe bedre i mange kamper - MEN han har alltid gitt 100%
ut i fra det han evner og besitter av kvalitet.  Championship matchet han brukbart, PL er ett hakk for høyt - men Tyrkisk liga kan være
en god løsning...se bare på Ekuban om dagen! ;)

https://www.leedsallover.com/report-senior-leeds-united-man-agrees-to-summer-elland-road-exit/

Dette har vært gjennomdebattert på twitter gjennom de siste 4-5 ukene. Konklusjonen er at en slik Alioski-overgang ikke vil være I NÆRHETEN av Kewells overgang til Galatasarsay. Kewell var med under kampene da drapene ble gjennomført. For Alioski er det en del av klubbens historie over et tiår før han ankom.
Det kan ikke sammenlignes overhodet.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #426 på: Mars 23, 2021, 23:19:42 »
Da ser det ut som Alioski har funnet seg ny klubb etter sesongen.
Han kjenner nok ikke historikken ift valget av klubb han går til, det er vel en av de værste hendelsene i Leeds`historie
fra Europa - ift at 2 av våre ble knivdrept før kamp.

Alioski har vært en fargeklatt, og en anvendelig spiller for klubben - i mangel av noe bedre i mange kamper - MEN han har alltid gitt 100%
ut i fra det han evner og besitter av kvalitet.  Championship matchet han brukbart, PL er ett hakk for høyt - men Tyrkisk liga kan være
en god løsning...se bare på Ekuban om dagen! ;)

https://www.leedsallover.com/report-senior-leeds-united-man-agrees-to-summer-elland-road-exit/

Dette har vært gjennomdebattert på twitter gjennom de siste 4-5 ukene. Konklusjonen er at en slik Alioski-overgang ikke vil være I NÆRHETEN av Kewells overgang til Galatasarsay. Kewell var med under kampene da drapene ble gjennomført. For Alioski er det en del av klubbens historie over et tiår før han ankom.
Det kan ikke sammenlignes overhodet.
Eg er einig. I tillegg til Kewells eigne erfaringar med Galatasaray, skulle ein kunne «forvente» meir av Kewell, som eit tilnærma akademiprodukt. Kewell kan råtne på rot og ta seg ein bolle. Alioski unnar eg alt vel, sjølv om han stikk til Galatasaray. Vil alltid føretrekke eit anna klubbvalg, men spelar liten rolle ifm Alioski, syns eg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forever Whites

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #427 på: Mars 31, 2021, 22:57:24 »
Sikkert herlig for Alioski å få være med Nord-Makedonia å ta skalpen til Tyskland i dag.  Spilte 90min der de vant 2-1 til slutt.  :)
Medlem 94237

Per-Stian

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #428 på: Mai 02, 2021, 12:51:07 »
Alioski har ein ekstrem løpskapasitet og jobbar iherdig på kryss og tvers av bana. Dette har gjort han til ein annleis og godkjend venstreback. Gårsdagens 45 minutt mot Brighton viste tydeleg Alioski sine svakheiter. Enkle balltap, dårleg førsteberøring/demping og ekstremt unaudsynte frispark.

Eg har satt pris på nord-makedonaren, og han har gitt oss fleire utsøkte mål, men gårsdagens omgang håpar eg var det siste i Leeds-drakta. Slike opptredenar kostar oss poeng og vippar kampar i vår disfavør. Takk for alt og lukke til vidare! Leeds må legge lista høgare.

Killa

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #429 på: Mai 02, 2021, 13:53:52 »
Alioski har ein ekstrem løpskapasitet og jobbar iherdig på kryss og tvers av bana. Dette har gjort han til ein annleis og godkjend venstreback. Gårsdagens 45 minutt mot Brighton viste tydeleg Alioski sine svakheiter. Enkle balltap, dårleg førsteberøring/demping og ekstremt unaudsynte frispark.

Eg har satt pris på nord-makedonaren, og han har gitt oss fleire utsøkte mål, men gårsdagens omgang håpar eg var det siste i Leeds-drakta. Slike opptredenar kostar oss poeng og vippar kampar i vår disfavør. Takk for alt og lukke til vidare! Leeds må legge lista høgare.

Kunne ikke vært mer enig Per-Stian!! Bifalles 100%.

Johnnyj

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #430 på: Mai 02, 2021, 23:11:39 »
Alioski har ein ekstrem løpskapasitet og jobbar iherdig på kryss og tvers av bana. Dette har gjort han til ein annleis og godkjend venstreback. Gårsdagens 45 minutt mot Brighton viste tydeleg Alioski sine svakheiter. Enkle balltap, dårleg førsteberøring/demping og ekstremt unaudsynte frispark.

Eg har satt pris på nord-makedonaren, og han har gitt oss fleire utsøkte mål, men gårsdagens omgang håpar eg var det siste i Leeds-drakta. Slike opptredenar kostar oss poeng og vippar kampar i vår disfavør. Takk for alt og lukke til vidare! Leeds må legge lista høgare.
Enig i at kampen mot Brighton var skandaløst dårlig av Gjanni.
Men alle kan ha en dårlig dag på jobben.
Litt drøyt å håpe på at det var hans siste kamp for oss. Han har tross alt vært overraskende god i den siste perioden han har spilt. På bakgrunn av det er det også flere som har ønsket at han skal få en ny kontrakt.

I mine øyne har han legendestatus fordi han har bidratt med å få klubben tilbake til Premier League. Synes han har tatt store steg i år også. Personlig blir jeg ikke skuffet hvis han drar i sommervinduet. Men håper han i såfall får en fin avskjed og får dra med verdigheten i behold. Tror han kommer til å spille alle de siste kampene også. Og det bekymrer meg ikke.

auren

Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #431 på: Mai 05, 2021, 21:09:57 »
Kanskje vi skal ta de siste innleggene her og opprette en legende-tråd Asbjørn?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ingve1960

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #432 på: Mai 06, 2021, 20:14:01 »
Har sett kampen mot brighton på ny og notert litt.
Ja Alioski gjør ingen god kamp men å si at de ikke vil se han i leeds drakt igjen er totalt håpløst (hva med de tre forige kampene).
Alioski glør 7/8 feil noen små og noen store da har jeg notert lange litt kreativt i mellomrom mot bamford, tyler osv. Vis vi tar med dårlige innlegg, feilpass i bakrom øl så har både dallas Jack og klich like mange feil.

Når det gjelder straffe så starter det med et dårlig frispark (Alioski er med på å lage dette)klich bommer og bamford gir retur dette gjør at alioski tar et steg mot venstre og på hoppe tilbake mot wellbeck og kløner det til, burde vert averget av klich eller bamford.

I det 39min mister Llorente ballen rett i beina til wellbeck på 7 meter wellbeck passer trossard som skyter over fra kloss hold. Dette er en mye større tabbe en noen av de alioski gjør men blir ikke nevnt med et ord. Alioski stikker opp i banen og når ikke trossard når Llorente misser men er sikker på at vis trossard skårer hadde alioski fot mer tyn for ikke følge mann enn Llorente for tabben..
Jeg håper og tror at vi får se alioski i 4 kamper til..

Forever Whites

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #433 på: Mai 07, 2021, 23:56:20 »
Alioski har ein ekstrem løpskapasitet og jobbar iherdig på kryss og tvers av bana. Dette har gjort han til ein annleis og godkjend venstreback. Gårsdagens 45 minutt mot Brighton viste tydeleg Alioski sine svakheiter. Enkle balltap, dårleg førsteberøring/demping og ekstremt unaudsynte frispark.

Eg har satt pris på nord-makedonaren, og han har gitt oss fleire utsøkte mål, men gårsdagens omgang håpar eg var det siste i Leeds-drakta. Slike opptredenar kostar oss poeng og vippar kampar i vår disfavør. Takk for alt og lukke til vidare! Leeds må legge lista høgare.

Deg om dette.  Allioski har gjort en kjempejobb for klubben.  Ser ham gjerne en sesong til hos oss.  En kamp og ute?  No way.
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #434 på: Mai 15, 2021, 16:18:19 »
Spilte vel egentlig igjen en god kamp - nå anklages han vel for rasisme og vi har sett det siste av ham :(

(Nå vet vi jo ikke ennå hvilke beviser som finnes men vi vet hva som har skjedd før :( )

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #435 på: Mai 15, 2021, 16:21:17 »
Ser strengt tatt ut som Alioski først ble spyttet på ja

https://twitter.com/kobeydavidson_/status/1393570341709045760?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #436 på: Mai 15, 2021, 16:22:29 »
Dyche:
Report being made by one of our players to the referee and that will be given to The FA.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

gekon17

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #437 på: Mai 15, 2021, 17:46:02 »
Så kampen uten lyd...skal allioski ha sagt noe eller er det grimasene?

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #439 på: Mai 15, 2021, 18:57:21 »
Dyche:
Report being made by one of our players to the referee and that will be given to The FA.
Aner ikke hva som ble sagt eller ikke, men det eneste som er noe å rapportere må være rasisme eller homofobe utsagn. Resten får man bli ferdig med på banen. Å lage arbeid for FA med å sende rapport på annet når du taper 4-0 blir bare et forsøk på å ta fokus vekk fra din egen dårlige prestasjon.

TK20

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #440 på: Mai 15, 2021, 19:12:23 »
Dyche:
Report being made by one of our players to the referee and that will be given to The FA.
Aner ikke hva som ble sagt eller ikke, men det eneste som er noe å rapportere må være rasisme eller homofobe utsagn. Resten får man bli ferdig med på banen. Å lage arbeid for FA med å sende rapport på annet når du taper 4-0 blir bare et forsøk på å ta fokus vekk fra din egen dårlige prestasjon.

Pinlig var det uansett.

ar9

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #441 på: Mai 15, 2021, 19:40:56 »
For meg virket det som en liten gutt som ble bøllet med av en som var større og sterkere.
Som da ville ta igjen på sin måte, og på trygg avstand. Men jeg aner jo ikke hvilke ord som evt har blitt utvekslet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #442 på: Mai 16, 2021, 00:07:46 »
Han er noe for seg selv vår Makedoner...på godt og vondt ja :o
 

Forever Whites

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #443 på: Mai 16, 2021, 09:46:37 »
Noen som vet hva som skjer med Alioski og kontrakten hans.  Synes absolutt vi bør beholde ham videre.  Gjerne i tillegg til en ny venstreback.
Medlem 94237

PetterH

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #444 på: Mai 16, 2021, 12:55:21 »
Lite smart av Alloiski !

Å oppføre deg som en apekatt rettet mot en
‘mørk’ spiller idag , er jo bare be om bråk , og sværter både seg selv og klubb.
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #445 på: Mai 16, 2021, 13:10:47 »
Lite smart av Alloiski !

Å oppføre deg som en apekatt rettet mot en
‘mørk’ spiller idag , er jo bare be om bråk , og sværter både seg selv og klubb.

Det som er bra er at han gjorde det mot benken også. Han er barnslig på godt og vondt. Blir vel straff, vi er jo Leeds..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #446 på: Mai 16, 2021, 13:17:02 »
Lite smart av Alloiski !

Å oppføre deg som en apekatt rettet mot en
‘mørk’ spiller idag , er jo bare be om bråk , og sværter både seg selv og klubb.

Det som er bra er at han gjorde det mot benken også. Han er barnslig på godt og vondt. Blir vel straff, vi er jo Leeds..

....gjort det før også!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

gekon17

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #447 på: Mai 16, 2021, 13:48:56 »
Lite smart av Alloiski !

Å oppføre deg som en apekatt rettet mot en
‘mørk’ spiller idag , er jo bare be om bråk , og sværter både seg selv og klubb.

Det som er bra er at han gjorde det mot benken også. Han er barnslig på godt og vondt. Blir vel straff, vi er jo Leeds..

....gjort det før også!
Det siste bildet er vel feiring til hjemme publikum etter scoring..?

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #448 på: Mai 16, 2021, 13:57:41 »
Noen som vet hva som skjer med Alioski og kontrakten hans.  Synes absolutt vi bør beholde ham videre.  Gjerne i tillegg til en ny venstreback.

Det kan du si... Jeg antar at Leeds' tilbud ikke var av de rauseste økonomisk (derav at Gjanni ikke var så begeistret for det, i tillegg til det sportslige aspektet med at det nok kommer inn en kvalitets-venstreback). HVIS Leeds er genuint interessert tenker eg at de øker den økonomiske biten...

That said, hvis man ser 'det store bildet' er backplassen et sted det er rom for forbedring for laget så jeg er ikke direkte imot fornying der.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Sv: Spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #449 på: Mai 16, 2021, 14:04:01 »
Lite smart av Alloiski !

Å oppføre deg som en apekatt rettet mot en
‘mørk’ spiller idag , er jo bare be om bråk , og sværter både seg selv og klubb.
Hvis de grimasene er apefjes, så har jeg misforstått helt. Er nå mer et klovnefjes etter mine begreper. Er nå slikt vi gjorde til hverandre som småunger.