Skrevet av Emne: Hvem skal ut?  (Lest 5575 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Hvem skal ut?
« på: Juli 19, 2017, 14:00:49 »
Etter en sommer som minner litt om sommeren 2014 med veldig mye nye signeringer, må Leeds etter all sannsynlighet også kvitte seg med noen spillere.

Så hvem skal ut?

Vi har pr nå 3 keepere

6 forsvarsspillere (med Denton) 7 dersom Anita er forsvarsspiller

7 sentrale midtbanespillere, offensive og defensive (Vieira, Phillips, Bridcutt, O'Kane, Saiz, Pablo, Klich) 8 med Anita.

5 kantspillere (Sacko, Dallas, Roofe, Doukara, Alioski)

3 spisser (Wood, Antonsson og Ekuban)

Dave, Erwin er ikke tatt med, de vet vi jo skal ut.

Om vi tenker at vi skal ha dobbel dekning på alle plasser så trenger vi 20 utespillere.
'
Nå er det uttalt at vi tar utgangspunkt i 4-2-3-1 som formasjon. Det snakkes stadig om at nye spillere er på vei inn, spesielt forsvarere, ubalansen i antall er vel først og fremst fra midtbanen og framover. Som i 2014 hadde vi en altfor stor tropp med altfor mange spillere som var tilnærmet like god. Det skapte problemer i garderoben, vanskelige treningsforhold og unødvendig usikkerhet og støy inn mot sesong.

Ser vi på PL de siste 3 sesongene, så er det det laget som har fått spille flest kamper med sitt beste lag som vinner serien. Så konseptet stor stall må ikke handle om antall spillere.

Spillere ut:

Antonsson - det holder med 2 reine spisser når du bare spiller med 1, i hvertfall om du har kantspillere som kan spille spiss dersom vi plutselig skulle spille med mer enn en midt spiss. Ekuban er kjøpt inn, Wood er udiskutabel, da må dessverre Antonsson ut. Utelukker ikke at han kan hevde seg i Championship, men det blir nok ikke i Leeds.

Silvestri (Green) - Jeg tror at tyskeren er handlet inn som førstevalg, jeg tror at Green ikke vil bruke sitt siste år på benken, jeg tror her er det en løpende vurdering. Både Silvestri og Green er ikke noe keepere som liker å bruke beina, jeg tror begge kan forsvinne ut, men da må Orta hente inn enda en ny. 

Kanskje
Bridcutt, Phillips, O`Kane - hvem skal ut? Med Klich og Anita inn, sammen med Saiz så ser jeg ikke at det er behov eller plass til alle. Jeg tenker at det handler om hvem klubben kan bli kvitt. Bridcutt og O`Kane er nok de dyreste, så klubben håper nok mest på at noen skal komme inn for disse to. Bridcutt skal det ha vært interesse for tidligere i sommer. Med Vieira og Anita inne så er det mulig at han ikke trengs lenger, men om Anita skal spille back så er det naturlig at en tenker at Klich og Saiz skal erstatte O`Kane eller eventuelt Phillips.

Hernadez - Saiz er nok en direkte utfordrer til Pablo, han er godt voksen, han er nok blant de som tjener best i gruppen. Vi har spillere som Roofe som også kan bekle den rollen som offensivmidtbanespiller, det samme er rapportene på Klich og Alioski dersom det skulle være behov.

Cooper - Bør være vurdert som for dårlig. Har slitt i flere år, dersom Orta og TC får tilgang på de spillerne de ønsker er Cooper historie. Han ønsker nok ikke nok en sesong på benken. Han vil nok spille mer fotball, han er nok billig i drift og bør være mulig å selge til andre klubber uten for mye vanskeligheter.

Dallas - med 5 kantspillere er det rom for å kvitte seg med en, Dallas har vært bra de første tre ukene av pre season, uten at det trenger å bety noe. Doukara et annet alternativ å kvitte seg med, men kan vurderes som mer hensiktsmessig å beholde da ha også er spiss. Sacko er jo kjøpt i sommer så han regner jeg med ikke skal selges. Vanskelig å få noe inntrykk av hvem som skal spille på hvilken side foreløpig. Jeg er minst glad i Dallas av våre kantspillere og tror at Sacko og Alioski til høyre, mens Doukara og Roofe som alternativ til venstre holder kontra å beholde Dallas som et alternativ nummer fem på begge sider.   

Ayling - Jeg tror at dersom vi får de spillerne vi vil ha så kan Orta og TC finne på å kvitte seg med Ayling. Dette er jo avhengig av om Anita er rekruttert som back eller sentral midtbanespiller. Er han rekruttert som back så tenker jeg at vi er en kjøp av venstreback unna å selge Ayling. Med mindre Denton lånes ut og tanken er at Berardi og ny venstreback skal bekle den rollen, mens Anita og Ayling skal dekke motsatt side. Synes uansett Anita er en merkelig rekruttering. Men tror vel først og fremst at dersom klubben ikke får full klaff på rekrutteringen så beholdes Ayling fordi han også kan spille stopper.

Konklusjon

Det er ikke noe lett å se hvem som skal bekle hvilken rolle i dagens tropp. Troppen er spennende, men det var spennende elementer i 2014 også, men usikkerheten og tilliten var altfor liten. For oss som sa at det vi trengte fra i fjor var 3-4 forsterkninger, venter potensielt enda på det. I samme slengen har vi fått 10 nye spillere. Dette er gjerne ulempen med nytt trenerteam og ny sportslig ledelse. Hvem vurderer nivået på de spillerne som allerede er i klubben? Det gir veldig mye omveltninger i spillerstallen, jeg tror det er viktig at troppen krymper fram mot seriestart, samt at vi henter spillere til forsvaret vårt.
 

Kato

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #1 på: Juli 19, 2017, 14:14:10 »
Vi har vel strengt tatt ikke hentet 10 nye spillere. Sackho og Pontus var her i fjor. Jeg ville kvittet meg med Doukara før Dallas. Dallas har en evne til å være involvert i scoringer, har vært bra i pre-season og er bedre defensivt. O'Kane, Phillips og Bridcutt kan shippes.
 

Runar

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #2 på: Juli 19, 2017, 14:24:37 »
Vi har vel strengt tatt ikke hentet 10 nye spillere. Sackho og Pontus var her i fjor. Jeg ville kvittet meg med Doukara før Dallas. Dallas har en evne til å være involvert i scoringer, har vært bra i pre-season og er bedre defensivt. O'Kane, Phillips og Bridcutt kan shippes.

10 stk kastet jeg ut som et anslag, orket ikke telle helt over. Blir nok ikke så langt unna 10 når vinduet er stengt uansett.

Du ville kvitte deg med alle tre? Phillis, Bridcutt og O`Kane?

Dallas står med 5 målpoeng på altomfotball.no og Doukara med 7 så det er vel tilnærmet likt. 
 

Killa

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #3 på: Juli 19, 2017, 14:25:56 »
Vi har vel strengt tatt ikke hentet 10 nye spillere. Sackho og Pontus var her i fjor. Jeg ville kvittet meg med Doukara før Dallas. Dallas har en evne til å være involvert i scoringer, har vært bra i pre-season og er bedre defensivt. O'Kane, Phillips og Bridcutt kan shippes.
Blir det ikke vel tynt med sentrale midtbanespillere om vi skal hive ut alle disse 3...?

Kato

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #4 på: Juli 19, 2017, 14:27:20 »
Vi har vel strengt tatt ikke hentet 10 nye spillere. Sackho og Pontus var her i fjor. Jeg ville kvittet meg med Doukara før Dallas. Dallas har en evne til å være involvert i scoringer, har vært bra i pre-season og er bedre defensivt. O'Kane, Phillips og Bridcutt kan shippes.
Blir det ikke vel tyne med sentrale midtbanespillere om vi skal hive ut alle disse 3...?

Anita, Vieira og Klich er vel først i køa.
 

Killa

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #5 på: Juli 19, 2017, 14:40:33 »
Vi har vel strengt tatt ikke hentet 10 nye spillere. Sackho og Pontus var her i fjor. Jeg ville kvittet meg med Doukara før Dallas. Dallas har en evne til å være involvert i scoringer, har vært bra i pre-season og er bedre defensivt. O'Kane, Phillips og Bridcutt kan shippes.
Blir det ikke vel tyne med sentrale midtbanespillere om vi skal hive ut alle disse 3...?

Anita, Vieira og Klich er vel først i køa.
Ja enig i det, men vi trenger vel kanskje litt mer enn 3 mann i de posisjonene?
Og muligens blir vel Anita til dels å finne på backplass kanskje?

Runar

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #6 på: Juli 19, 2017, 14:54:34 »
Vi har vel strengt tatt ikke hentet 10 nye spillere. Sackho og Pontus var her i fjor. Jeg ville kvittet meg med Doukara før Dallas. Dallas har en evne til å være involvert i scoringer, har vært bra i pre-season og er bedre defensivt. O'Kane, Phillips og Bridcutt kan shippes.
Blir det ikke vel tyne med sentrale midtbanespillere om vi skal hive ut alle disse 3...?

Anita, Vieira og Klich er vel først i køa.

Anita spilte vel ikke en eneste kamp som sentralmidtbane på Newcastle i fjor. Aner ikke hva Leeds har tenkt med den signeringen.
 

Eriksen55

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #7 på: Juli 19, 2017, 15:23:46 »
Vi har vel strengt tatt ikke hentet 10 nye spillere. Sackho og Pontus var her i fjor. Jeg ville kvittet meg med Doukara før Dallas. Dallas har en evne til å være involvert i scoringer, har vært bra i pre-season og er bedre defensivt. O'Kane, Phillips og Bridcutt kan shippes.
Blir det ikke vel tyne med sentrale midtbanespillere om vi skal hive ut alle disse 3...?

Anita, Vieira og Klich er vel først i køa.

Anita spilte vel ikke en eneste kamp som sentralmidtbane på Newcastle i fjor. Aner ikke hva Leeds har tenkt med den signeringen.

Han ble hentet som og spilte som defensiv midtbanespiller i Newcastle, kun sist sesong han ble brukt som høyreback. Håper Anita er tiltenkt midtbane i Leeds. I og med at vi har Ayling og Berardi så kan jeg ikke skjønne at vi skal hente han som back.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvem skal ut?
« Svar #8 på: Juli 19, 2017, 16:25:25 »
Bridcutt, veldig usikker, mener han spilte seg ut av Leeds forrige sesong men kan være villig til å gi han ett vindu til, hva sier du Bengt?

Hallgeir *

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #9 på: Juli 19, 2017, 16:58:17 »
Kommer ikke til å savne Bridcutt dersom han forsvinner.
Super Leeds since 1968

Frode

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #10 på: Juli 19, 2017, 17:07:00 »
Galskap å selge Philips, som var svært god i perioder sist sesong. Er ung og blir bedre. Bridcutt kan dra.
 

auren

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #11 på: Juli 19, 2017, 17:51:45 »
Keepere: Wiedvald, Green. Ship ut Silvestri. Farrell kan sendes ut på lån, men med tilbakelånsklausul hvis en av keeperne blir skadet.
Backer: Ayling, Berardi, Anita, Denton. Denton fersk og bør lånes ut. Behov for en venstreback. Kjøpes nok inn.
Stoppere: Pontus, Cooper, Pennington. Behov for en stopper til som helt sikkert kommer.
Sentrale midtbanespillere: Klich, Vieira, Phillips, Bridcutt, O´Kane. Her kan Bridcutt eller O`Kane shippes ut.
Vinger: Alioski, Sacko, Dallas, Doukara, Roofe. Her kan Dallas shippes ut. Doukara kan også spille på topp, derfor beholdes han.
Offansive midtbanespillere: Pablo, Saiz.
Spisser: Wood, Ekuban, Antonsson. Synes alle kan beholdes i og med at TC kommer til å bytte formasjon i ny og ne, da kan det være greit å ha noen rene spisser i stallen. Doukara og Roofe kan også spille på topp med makker. Skal noen ut er det Antonsson.

Ut: Silvestri, Denton (lån), Bridcutt/O`Kane, Dallas, Antonsson (?)
Inn: Venstreback og stopper.

Totalt 22 stk (23 hvis Antonsson beholdes). Her har jeg sikkert glemt noen. Gomes er utelatt, da han primært er tatt inn som del av U-23 laget.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #12 på: Juli 19, 2017, 19:08:59 »
Vi har vel strengt tatt ikke hentet 10 nye spillere. Sackho og Pontus var her i fjor. Jeg ville kvittet meg med Doukara før Dallas. Dallas har en evne til å være involvert i scoringer, har vært bra i pre-season og er bedre defensivt. O'Kane, Phillips og Bridcutt kan shippes.
Blir det ikke vel tyne med sentrale midtbanespillere om vi skal hive ut alle disse 3...?

Anita, Vieira og Klich er vel først i køa.

Anita spilte vel ikke en eneste kamp som sentralmidtbane på Newcastle i fjor. Aner ikke hva Leeds har tenkt med den signeringen.

Han ble hentet som og spilte som defensiv midtbanespiller i Newcastle, kun sist sesong han ble brukt som høyreback. Håper Anita er tiltenkt midtbane i Leeds. I og med at vi har Ayling og Berardi så kan jeg ikke skjønne at vi skal hente han som back.

Men har bare spilt back i pre season for Leeds, så derfor er jeg ikke overbevist.
 

Kato

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #13 på: Juli 19, 2017, 19:23:21 »
Galskap å selge Philips, som var svært god i perioder sist sesong. Er ung og blir bedre. Bridcutt kan dra.

Alt annet enn svært god det jeg så sist sesong. Oppskrytt.
 

Frode

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #14 på: Juli 19, 2017, 19:25:02 »
Galskap å selge Philips, som var svært god i perioder sist sesong. Er ung og blir bedre. Bridcutt kan dra.

Alt annet enn svært god det jeg så sist sesong. Oppskrytt.
Månedens spiller i november, vel?
 

Leedsfan

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #15 på: Juli 19, 2017, 19:26:35 »
Bridcutt, veldig usikker, mener han spilte seg ut av Leeds forrige sesong men kan være villig til å gi han ett vindu til, hva sier du Bengt?

Hvis han slutter å gå ned mellom midtstopperne med ballen og makkeren hans på midten blir alene og isolert så vil han kanskje se bedre ut.

Tror Bridcutt passer bedre med en midtbane som har 3 sentrale midtbanespillere hvor han er ankeret og har 2 indreløpere ved siden/foran seg.

Bridcutt vil nok også passe bedre i et lag som dominerer spillet enn et lag som blir baktunge.

Jeg har ikke gitt opp Bridcutt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #16 på: Juli 19, 2017, 20:28:52 »
Keepere: Wiedvald, Green. Ship ut Silvestri. Farrell kan sendes ut på lån, men med tilbakelånsklausul hvis en av keeperne blir skadet.
Backer: Ayling, Berardi, Anita, Denton. Denton fersk og bør lånes ut. Behov for en venstreback. Kjøpes nok inn.
Stoppere: Pontus, Cooper, Pennington. Behov for en stopper til som helt sikkert kommer.
Sentrale midtbanespillere: Klich, Vieira, Phillips, Bridcutt, O´Kane. Her kan Bridcutt eller O`Kane shippes ut.
Vinger: Alioski, Sacko, Dallas, Doukara, Roofe. Her kan Dallas shippes ut. Doukara kan også spille på topp, derfor beholdes han.
Offansive midtbanespillere: Pablo, Saiz.
Spisser: Wood, Ekuban, Antonsson. Synes alle kan beholdes i og med at TC kommer til å bytte formasjon i ny og ne, da kan det være greit å ha noen rene spisser i stallen. Doukara og Roofe kan også spille på topp med makker. Skal noen ut er det Antonsson.

Ut: Silvestri, Denton (lån), Bridcutt/O`Kane, Dallas, Antonsson (?)
Inn: Venstreback og stopper.

Totalt 22 stk (23 hvis Antonsson beholdes). Her har jeg sikkert glemt noen. Gomes er utelatt, da han primært er tatt inn som del av U-23 laget.

auren

En bra oppsummering.
Ayling MÃ… beholdes som back, imponerte de fleste i forrige sesong.
En stopper til ( i tillegg til ankomne Pennington) og en venstre back er det vi trenger - enig!
 

Eriksen55

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #17 på: Juli 20, 2017, 09:00:34 »
Vi har vel strengt tatt ikke hentet 10 nye spillere. Sackho og Pontus var her i fjor. Jeg ville kvittet meg med Doukara før Dallas. Dallas har en evne til å være involvert i scoringer, har vært bra i pre-season og er bedre defensivt. O'Kane, Phillips og Bridcutt kan shippes.
Blir det ikke vel tyne med sentrale midtbanespillere om vi skal hive ut alle disse 3...?

Anita, Vieira og Klich er vel først i køa.

Anita spilte vel ikke en eneste kamp som sentralmidtbane på Newcastle i fjor. Aner ikke hva Leeds har tenkt med den signeringen.

Han ble hentet som og spilte som defensiv midtbanespiller i Newcastle, kun sist sesong han ble brukt som høyreback. Håper Anita er tiltenkt midtbane i Leeds. I og med at vi har Ayling og Berardi så kan jeg ikke skjønne at vi skal hente han som back.

Men har bare spilt back i pre season for Leeds, så derfor er jeg ikke overbevist.

Enig. Men vil tro det kan ha med at Ayling har måtte spille stopper og Berardi venstre. Vi får vente å se. Uansett fint med spillere som kan spille i flere posisjoner.

Har spurt noen kompiser som holder med Newcastle. Dem er helt klare på at han er soleklart bestsom sentral midtbanespiller. Dekker store rom og løper mye. God til å vinne ball og sette i gang angrep. Som høyreback helt ordinær, god defensivt, litt treig og sjelden eller aldri spesielt god fremover. Fryktelige innlegg sier dem.

Hvis vi skal spille med 2 på midten så tror jeg en duo med Anita og Bridcutt kan bli veldig bra. Vieira og Klich reserver.  Phillips og O'kane blir det vel mindre spilletid på. Men TC liker også 4 3 3 så da er det vel kanskje greit med 6 sentrale midtbanespillere. Kanskje Phillips kan lånes ut.

Hvis vi henter inn en venstreving til så mener jeg Dallas bør selges. Antonsson har jeg ingen tru på og håper blir solgt.

Med en stopper til inn, samt venstreback så tenker jeg at Denton, som ikke imponerte når han fikk sjansen sist sesong kan lånes ut.

Konklusjon: Denton (lån) Phillips (lån) Dallas og Antonsson ut  :)

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem skal ut?
« Svar #18 på: Juli 20, 2017, 09:21:38 »
Ut. Første jeg vil ha ut er Bridcutt. utrolig svak spiller og en spiller som hemmer det offansive

flynn

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #19 på: Juli 20, 2017, 09:38:14 »
Jeg skal ikke begi meg inn på å mene så mye om selve temaet. Men, jeg vil gjerne dele ut kudos til Runar og de som har hengt seg på meningsutvekslingen. En forfriskende, saklig, informerende og på alle måter god tråd  :)

flynn

Nørgaard

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #20 på: Juli 20, 2017, 10:25:35 »
Dallas, Douk og Antonsson ud.

DenHviteYeboah

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #21 på: Juli 20, 2017, 11:17:03 »
Kommer aldri til å forstå hvorfor Bridcutt skal spille fast på laget..

Eriksen55

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #22 på: Juli 20, 2017, 11:55:42 »
Kommer aldri til å forstå hvorfor Bridcutt skal spille fast på laget..

Det kan jo være at han passer bedre med en type spiller som Anita. Hvem vet. Han er jo ikke en dårlig fotballspiller. Men han må heve seg betraktelig fra fjoråret.

Kato

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #23 på: Juli 20, 2017, 11:58:06 »
Kommer aldri til å forstå hvorfor Bridcutt skal spille fast på laget..

Det kan jo være at han passer bedre med en type spiller som Anita. Hvem vet. Han er jo ikke en dårlig fotballspiller. Men han må heve seg betraktelig fra fjoråret.

Eventuelt at et formasjonsbytte bort fra to sittende kan passe han bedre. Eksempelvis som anker i en treer. Personlig ønsker jeg fysikk/høyde i en slik posisjon.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvem skal ut?
« Svar #24 på: Juli 20, 2017, 12:32:27 »
Bridcutt, veldig usikker, mener han spilte seg ut av Leeds forrige sesong men kan være villig til å gi han ett vindu til, hva sier du Bengt?

Eg sier at Bridcutt blir vår viktigste midtbanespiller denne sesongen

DenHviteYeboah

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #25 på: Juli 20, 2017, 13:39:10 »
Bridcutt, veldig usikker, mener han spilte seg ut av Leeds forrige sesong men kan være villig til å gi han ett vindu til, hva sier du Bengt?

Eg sier at Bridcutt blir vår viktigste midtbanespiller denne sesongen
Basert på hva?

Tom S

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #26 på: Juli 20, 2017, 15:33:54 »
Bridcutt, veldig usikker, mener han spilte seg ut av Leeds forrige sesong men kan være villig til å gi han ett vindu til, hva sier du Bengt?

Eg sier at Bridcutt blir vår viktigste midtbanespiller denne sesongen

Då skal topp 6 holde hardt...
COME ON LEEDS !!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvem skal ut?
« Svar #27 på: Juli 20, 2017, 15:40:54 »
Bridcutt, veldig usikker, mener han spilte seg ut av Leeds forrige sesong men kan være villig til å gi han ett vindu til, hva sier du Bengt?

Eg sier at Bridcutt blir vår viktigste midtbanespiller denne sesongen
Basert på hva?

Basert på at han er jævli god! Var enormt god i enkelte kamper i fjor, men hadde også noen som var litt for dårlig. Skadefri og i toppform, klasse!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvem skal ut?
« Svar #28 på: Juli 20, 2017, 16:53:25 »
Fikk rundt 25 min i dag...ikke førende, og det er det vi må ja, mye Monk btw i det vi så i dag.

Gufrias

Sv: Hvem skal ut?
« Svar #29 på: Juli 20, 2017, 17:03:11 »
Keepere: Wiedvald, Green. Ship ut Silvestri. Farrell kan sendes ut på lån, men med tilbakelånsklausul hvis en av keeperne blir skadet.
Backer: Ayling, Berardi, Anita, Denton. Denton fersk og bør lånes ut. Behov for en venstreback. Kjøpes nok inn.
Stoppere: Pontus, Cooper, Pennington. Behov for en stopper til som helt sikkert kommer.
Sentrale midtbanespillere: Klich, Vieira, Phillips, Bridcutt, O´Kane. Her kan Bridcutt eller O`Kane shippes ut.
Vinger: Alioski, Sacko, Dallas, Doukara, Roofe. Her kan Dallas shippes ut. Doukara kan også spille på topp, derfor beholdes han.
Offansive midtbanespillere: Pablo, Saiz.
Spisser: Wood, Ekuban, Antonsson. Synes alle kan beholdes i og med at TC kommer til å bytte formasjon i ny og ne, da kan det være greit å ha noen rene spisser i stallen. Doukara og Roofe kan også spille på topp med makker. Skal noen ut er det Antonsson.

Ut: Silvestri, Denton (lån), Bridcutt/O`Kane, Dallas, Antonsson (?)
Inn: Venstreback og stopper.

Totalt 22 stk (23 hvis Antonsson beholdes). Her har jeg sikkert glemt noen. Gomes er utelatt, da han primært er tatt inn som del av U-23 laget.

auren
Nesten helt enig. Men jeg mener at Dallas er undervurdert, og vil heller beholde ham enn Doukara.
Hekta på Leeds siden 1974