Skrevet av Emne: MoM / Player of the Season - Poengligaen  (Lest 4502 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: MoM / Player of the Season - Poengligaen
« Svar #30 på: August 07, 2017, 10:12:56 »
3 - Ayling
2 - Philips
1 - Hernandez
COME ON LEEDS !!

Torpe-do

Sv: MoM / Player of the Season - Poengligaen
« Svar #31 på: August 07, 2017, 10:37:43 »
3 - Ayling
2 - Phillips
1 - Hernandez

Sydhagen

Sv: MoM / Player of the Season - Poengligaen
« Svar #32 på: August 07, 2017, 10:44:34 »
Glem avstemningen. Den kan ikke brukes til å rangere tre spillere. Legg inn deres tre favoritter, til hhv 3,2 og 1 poeng i denne tråden, eller aller helst kamptråden!  Jeg skal være mer presis i instruksjonene når jeg selv vet hvordan det fungerer best. Til moderatorene: om avstemningen i denne tråden kan slettes så hadde det vært supert!

flynn

Jeg kan slette den, men vil du heller legge inn hele troppen og bare gå for MOM?

Nei, jeg synes det er fint å kunne stemme fram tre og ikke kun en. Tror vi går for å ikke bruke avstemninger, men heller at folk legger sine votes inn i den aktuelle kamptråden. En avstemning vil vel måtte nullstilles før hver ny kamp også. Det er ikke sikkert det passer å drive med forbederelser hver gang, så ett opplegg som går av seg selv er å foretrekke. Altså; slett hele avstemningen om du kan!

flynn

Lage en egen MOM tråd for hver kamp?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bye

Sv: MoM / Player of the Season - Poengligaen
« Svar #33 på: August 07, 2017, 12:08:04 »
Hadde giddet avstemningen hvis Phillips var et alternativ... ;)
Trønder i Bergen!

flynn

Sv: MoM / Player of the Season - Poengligaen
« Svar #34 på: August 07, 2017, 12:33:33 »
Hadde giddet avstemningen hvis Phillips var et alternativ... ;)

Det er han. Se bort fra lista over. Bare skriv hvem du gir hhv 3, 2 og 1 poeng

flynn

Sv: MoM / Player of the Season - Poengligaen
« Svar #35 på: August 07, 2017, 12:33:57 »
Glem avstemningen. Den kan ikke brukes til å rangere tre spillere. Legg inn deres tre favoritter, til hhv 3,2 og 1 poeng i denne tråden, eller aller helst kamptråden!  Jeg skal være mer presis i instruksjonene når jeg selv vet hvordan det fungerer best. Til moderatorene: om avstemningen i denne tråden kan slettes så hadde det vært supert!

flynn

Ja, det er kanskje det greieste...

flynn

Jeg kan slette den, men vil du heller legge inn hele troppen og bare gå for MOM?

Nei, jeg synes det er fint å kunne stemme fram tre og ikke kun en. Tror vi går for å ikke bruke avstemninger, men heller at folk legger sine votes inn i den aktuelle kamptråden. En avstemning vil vel måtte nullstilles før hver ny kamp også. Det er ikke sikkert det passer å drive med forbederelser hver gang, så ett opplegg som går av seg selv er å foretrekke. Altså; slett hele avstemningen om du kan!

flynn

Lage en egen MOM tråd for hver kamp?

Promotion 2010

Sv: MoM / Player of the Season - Poengligaen
« Svar #36 på: August 07, 2017, 14:28:34 »
Glem avstemningen. Den kan ikke brukes til å rangere tre spillere. Legg inn deres tre favoritter, til hhv 3,2 og 1 poeng i denne tråden, eller aller helst kamptråden!  Jeg skal være mer presis i instruksjonene når jeg selv vet hvordan det fungerer best. Til moderatorene: om avstemningen i denne tråden kan slettes så hadde det vært supert!

flynn

Jeg kan slette den, men vil du heller legge inn hele troppen og bare gå for MOM?

Nei, jeg synes det er fint å kunne stemme fram tre og ikke kun en. Tror vi går for å ikke bruke avstemninger, men heller at folk legger sine votes inn i den aktuelle kamptråden. En avstemning vil vel måtte nullstilles før hver ny kamp også. Det er ikke sikkert det passer å drive med forbederelser hver gang, så ett opplegg som går av seg selv er å foretrekke. Altså; slett hele avstemningen om du kan!

flynn

Fikset!

Et godt initiativ uansett!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: MoM / Player of the Season - Poengligaen
« Svar #37 på: August 07, 2017, 15:24:49 »
Phillips: 3p.
O`Kane: 2p. Hvis ikke dommer hadde blåst av kampen hadde han løpt enda  :D. Noen som har funnet opta-statistikk på hvor mye han løp i går?
Ayling: 1p.

Trondjo

Sv: MoM / Player of the Season - Poengligaen
« Svar #38 på: August 07, 2017, 21:08:45 »
Ayling-3
Phillips-2
Pablo-1

 

John I

Sv: MoM / Player of the Season - Poengligaen
« Svar #39 på: August 07, 2017, 22:01:49 »
3. Ayling
2. Phillips
1. Pennington
Marching on together

Henning

Sv: MoM / Player of the Season - Poengligaen
« Svar #40 på: August 07, 2017, 22:06:36 »
3 poeng - O`Kane
2 poeng - Cooper
1 poeng - Phillips