Skrevet av Emne: Følg Championship Norge på Facebook og Twitter !  (Lest 1560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsgutt

Følg Championship Norge på Facebook og Twitter !
« på: Oktober 09, 2012, 15:28:42 »
Vet ikke hvor jeg skal sette dette, men gjerne lik Championship Norge på Facebook, og følg de på Twitter ! :)

Er ikke innblandet med de, men det er veldig mye bra informasjon som kommer derfra :)

Torpe-do

Sv: Følg Championship Norge på Facebook og Twitter !
« Svar #1 på: September 07, 2017, 19:46:54 »
Jeg synes Mr. Aase burde engasjere litt flere skribenter! Det hadde absolutt vært ønskelig med litt mer stoff i hverdagen på denne siden.

RoarG

Sv: Følg Championship Norge på Facebook og Twitter !
« Svar #2 på: September 07, 2017, 21:10:35 »
Jeg synes Mr. Aase burde engasjere litt flere skribenter! Det hadde absolutt vært ønskelig med litt mer stoff i hverdagen på denne siden.
Enig. Men folk mener seg kanskje ikke kompentente nok til å skrive? Han kan jo mye, og har nok satt seg grundig inn i de ulike lagene. Slikt tar tid, og folk kanskje ikke har det heller? Et typisk ildsjel-prosjekt den sida. Fulgte med stor interesse tabelltipsene hans før sesongen. Imponerende oversikt, får man si.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Torpe-do

Sv: Følg Championship Norge på Facebook og Twitter !
« Svar #3 på: September 07, 2017, 21:14:48 »
Ja, det er imponerende detaljert - om alle lagene.
Jeg ser jo at det kunne være vanskelig å komme inn som skribent med en slik målestokk. Er nok ikke mange rundtom som kan skilte med slik kunnskap om annet enn sitt eget lag.

Nei hvordan det skulle bli gjort er vel det jeg ønsker å brainstorm litt!

Leeds-fans skriver om Leeds osv? Hadde nok satt fart i kommentar-feltene i alle fall!


Sent from my iPhone using Tapatalk