Skrevet av Emne: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga  (Lest 60430 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #150 på: Desember 12, 2017, 20:21:16 »
Dean Moore(adm i the Leeds United group) uttalte på videoblogg i går det var tvilsomt om Lasogga kom tilbake i Leedsdrakt, angivelig på flaska...
What?
Tragisk om så er tilfelle.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Det er det så visst.

Og i så fall er vi temmelig tynt besatt mht. spisser. Da må det handles i januar.
Super Leeds since 1968

raggen

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #151 på: Desember 12, 2017, 21:17:00 »
den så jeg ikke komme.. og er det tilfelle så er d bare trist :-\ :-\
Forever Leeds United!!!!!!!!

Budda

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #152 på: Desember 12, 2017, 21:22:18 »
Dean Moore(adm i the Leeds United group) uttalte på videoblogg i går det var tvilsomt om Lasogga kom tilbake i Leedsdrakt, angivelig på flaska...

Link?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

stian

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #153 på: Desember 13, 2017, 14:45:13 »
Hvis karen har ramla på fylla tipper jeg det jobbes med å avslutte kontrakten...

Merkelig at man ikke finner noen rykter på nettet hvis det stemmer, så vi kan håpe på at det ikke er tilfelle.

B_Ød

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #154 på: Desember 13, 2017, 15:12:02 »
utrolig trist hvis tilfelle...har vel akkurat blitt far...
Ups & Ups!!

auren

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #155 på: Desember 13, 2017, 18:04:14 »
Satser på at dette er ondsinnede rykter. Klubben twitrer ihvertfall at Lasogga er tilbake i full trening:

@Lasogga10 continued his recovery today as he stepped back out onto the training pitch.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #156 på: Desember 13, 2017, 19:00:47 »
Synes bare man bør la vær å formidle onde rykter som ikke er bekreftet.

h.b

  • Gjest
Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #157 på: Desember 13, 2017, 19:03:13 »
Synes bare man bør la vær å formidle onde rykter som ikke er bekreftet.

Nå vil nok aldri dette bli bekrefta om det er sant eller ikke fra offisielle hold. Er han på benken i helga, ja da er det bare sprøyt. Er han det ikke, vil det nok dessvere bare bli mere rykter

Jon R

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #158 på: Desember 13, 2017, 19:07:07 »
Synes bare man bør la vær å formidle onde rykter som ikke er bekreftet.
+1.
Jon R.

Josch

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #159 på: Desember 13, 2017, 19:17:21 »
Synes bare man bør la vær å formidle onde rykter som ikke er bekreftet.

Nå vil nok aldri dette bli bekrefta om det er sant eller ikke fra offisielle hold. Er han på benken i helga, ja da er det bare sprøyt. Er han det ikke, vil det nok dessvere bare bli mere rykter
Med "bekreftet" mente jeg også avdekket som fakta, av f.eks seriøse medier.

Promotion 2010

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #160 på: Desember 23, 2017, 22:17:16 »
WIN rate with oh without Lasogga:

LUFCdata
Leeds' win rate this season (all comps): 

With Lasogga: 36%
Without Lasogga: 60%
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #161 på: Desember 24, 2017, 12:01:08 »
WIN rate with oh without Lasogga:

LUFCdata
Leeds' win rate this season (all comps): 

With Lasogga: 36%
Without Lasogga: 60%

Den der er oppsiktsvekkende!!
Vi blir mer statiske med Lasogga på banen.
I går var han igjen " rusten" etter 6 uker borte, og jeg misliker sterkt at en så svær kropp som tyskeren har ikke evner og gi mer juling/ vinne fler dueller og klarer og holde mer på ball!

Håper virkelig på Ulloa/ Ings- type i vinduet....
 

Jon R

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #162 på: Januar 02, 2018, 00:37:36 »
Mot Forest: Startet som en potetsekk etter hvilen men jobbet seg gradvis inn i kampen. Vi var bedre offensivt med Lasogga enn uten i dag. Kanskje han er på gang?
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #163 på: Januar 02, 2018, 08:32:59 »
Jeg lurer veldig på hva Orta tenkte da vi solgte Wood....Lasogga var altså den man vurderte som nærmest i nivå til Wood ut i fra tidspunkt, pris og lønn?
Nå virker han på meg både utrent og lat :(

auren

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #164 på: Januar 02, 2018, 08:37:53 »
Jeg lurer veldig på hva Orta tenkte da vi solgte Wood....Lasogga var altså den man vurderte som nærmest i nivå til Wood ut i fra tidspunkt, pris og lønn?
Nå virker han på meg både utrent og lat :(

Før skaden så leverte Lasogga bra med mål og assist. Etter skaden har han vært en skygge av seg selv, dog han har spilt lite. Han kan gjerne sendes tilbake til Tyskland mot at vi henter inn en ny kraftspiss. Men det tviler jeg på skjer...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Allanclarke

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #165 på: Januar 02, 2018, 13:39:08 »
Likte aldri denne signeringen. Og det viser seg at mannen er ubrukelig. Første kamp var bra, men det var mot selveste Burton. Send han tilbake til Tyskland og hent inn en spiss som kjenner til ligaen.

Annesj

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #166 på: Januar 02, 2018, 14:00:52 »
Jeg lurer veldig på hva Orta tenkte da vi solgte Wood....Lasogga var altså den man vurderte som nærmest i nivå til Wood ut i fra tidspunkt, pris og lønn?
Nå virker han på meg både utrent og lat :(

Ã…penbart. For mye penger å si nei til. Galskap å ikke selge mine øyne. Spes siden Wood selv ville til PL. Lite å få gjort med. Vi burde kunnet hentet en bedre erstatter dog.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #167 på: Januar 02, 2018, 14:29:10 »
Jeg lurer veldig på hva Orta tenkte da vi solgte Wood....Lasogga var altså den man vurderte som nærmest i nivå til Wood ut i fra tidspunkt, pris og lønn?
Nå virker han på meg både utrent og lat :(

Ã…penbart. For mye penger å si nei til. Galskap å ikke selge mine øyne. Spes siden Wood selv ville til PL. Lite å få gjort med. Vi burde kunnet hentet en bedre erstatter dog.

Det eneste positive med denne signeringen, var vel bekreftelsen på at det noen ganger er bra å låne en spiller, istedetfor å kjøpe.

Formoder en retur av Lasogga gjør at vi får frigjort en del lønnscash som gjør det mulig å skaffe oss en spiss.
En sånn en som kan score litt mål.

Returnere Lasogga, frigjøre lønnskostnader til og låne inn Ings eller Ulloa  ;)
 

Annesj

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #168 på: Januar 02, 2018, 14:42:38 »
Jeg lurer veldig på hva Orta tenkte da vi solgte Wood....Lasogga var altså den man vurderte som nærmest i nivå til Wood ut i fra tidspunkt, pris og lønn?
Nå virker han på meg både utrent og lat :(

Ã…penbart. For mye penger å si nei til. Galskap å ikke selge mine øyne. Spes siden Wood selv ville til PL. Lite å få gjort med. Vi burde kunnet hentet en bedre erstatter dog.

Det eneste positive med denne signeringen, var vel bekreftelsen på at det noen ganger er bra å låne en spiller, istedetfor å kjøpe.

Formoder en retur av Lasogga gjør at vi får frigjort en del lønnscash som gjør det mulig å skaffe oss en spiss.
En sånn en som kan score litt mål.

Returnere Lasogga, frigjøre lønnskostnader til og låne inn Ings eller Ulloa  ;)

Leeds betaler vel bar en liten prosentandel a lønna til lasogga så spørs om det er nok. Ings og Ulloa er urealistiske tror jeg.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #169 på: Januar 02, 2018, 18:34:38 »
Er det faktisk ingen som reagerer på det utrolig rare løpesettet? Han ser veldig treg ut på de første metrene, men når han har fått opp dampen så kliner han til.


På plussiden spillemessig er kombinasjonsspillet og presisjonen. Han virker kvikk i hodet og bruker begge bein, bryst og hode til å styre ballen til medspiller.

I tillegg har vi endelig en spiss med vilje og et meget bra tilslag!

 :)


Nå snart 4 måneder senere:

Fortsatt treg og med et klønete løpssett, kombinasjlnsspillet er fraværende og viljen er nesten borte! Skal man virkelig se RUSTEN ut fortsatt etter måneder i klubben?

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ragnar

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #170 på: Januar 03, 2018, 23:32:58 »
Lassogga er jeg har til gode å imponere. Spørs om lånet blir forlenget etter ses eller omgjort til kjøp.
*In El Loco we trust!*

raggen

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #171 på: Januar 04, 2018, 04:10:25 »
håper ikke lasogga blir med videre.. ikke vist gode nok takter til og bli med videre!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kontakinte

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #172 på: Januar 04, 2018, 09:47:48 »
Hvis man sammenlikner løpesettet hans nå og tidligere, så er det totalt forandret. Han ser veldig hemmet ut å er antakelig tapet opp i alle bevegelige kroppsdeler. Ikke noe å satse på etter denne sesongen. Spillere som har hatt alvorlige kneskader kommer sjelden tilbake i god gammel form.

Det er jeg redd gjelder Ings også, som mange ønsker her inne. Styr unna mener jeg.

Bortsett fra Akel L Svindal da, men han er syk i hode ;D       

B_Ød

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #173 på: Januar 04, 2018, 10:03:03 »
Sikkert en hyggelig kar, men som poengtert en eller annen plass..vi er midt i sesong nå, og jeg hadde forventer mer..det gjelder forøverig laget som helhet. Burde kunne fyre på alle sylindre pr nå.
Ups & Ups!!

Skådd

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #174 på: Januar 04, 2018, 11:06:30 »
trur ikkje Lasogga er det som skal til for å rykke opp :( da trengs det meir stabilitet / kvalitet

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #175 på: Januar 04, 2018, 12:02:11 »
Er det faktisk ingen som reagerer på det utrolig rare løpesettet? Han ser veldig treg ut på de første metrene, men når han har fått opp dampen så kliner han til.


På plussiden spillemessig er kombinasjonsspillet og presisjonen. Han virker kvikk i hodet og bruker begge bein, bryst og hode til å styre ballen til medspiller.

I tillegg har vi endelig en spiss med vilje og et meget bra tilslag!

 :)


Nå snart 4 måneder senere:

Fortsatt treg og med et klønete løpssett, kombinasjlnsspillet er fraværende og viljen er nesten borte! Skal man virkelig se RUSTEN ut fortsatt etter måneder i klubben?

 ::)

Han har jo vært skadet eller vært på fylla i flere uker! Han er jo ikke matchfit ennå og for å bli det så må han få spille mer. Det kommer ikke inn en ny spiss i januar, Lasogga må få spille seg i form selv om han er frustrerende å se på per nå. Sitter han på benken og får 10-15 minutter her og der så får vi aldri sett han fra hans beste side i hvert fall.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #176 på: Januar 04, 2018, 13:22:46 »
Han har jo vært skadet eller vært på fylla i flere uker! Han er jo ikke matchfit ennå og for å bli det så må han få spille mer. Det kommer ikke inn en ny spiss i januar, Lasogga må få spille seg i form selv om han er frustrerende å se på per nå. Sitter han på benken og får 10-15 minutter her og der så får vi aldri sett han fra hans beste side i hvert fall.

nuhvel....

Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #177 på: Januar 05, 2018, 07:49:04 »
Han har jo vært skadet eller vært på fylla i flere uker! Han er jo ikke matchfit ennå og for å bli det så må han få spille mer. Det kommer ikke inn en ny spiss i januar, Lasogga må få spille seg i form selv om han er frustrerende å se på per nå. Sitter han på benken og får 10-15 minutter her og der så får vi aldri sett han fra hans beste side i hvert fall.

nuhvel....

????
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #178 på: Januar 05, 2018, 08:02:00 »
Han har jo vært skadet eller vært på fylla i flere uker! Han er jo ikke matchfit ennå og for å bli det så må han få spille mer. Det kommer ikke inn en ny spiss i januar, Lasogga må få spille seg i form selv om han er frustrerende å se på per nå. Sitter han på benken og får 10-15 minutter her og der så får vi aldri sett han fra hans beste side i hvert fall.

nuhvel....

????

bare vært litt ute av det mtp å skjønne ironi/sarkasme i det siste...vet ikke hvor jeg skal legge denne  :D
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #179 på: Januar 05, 2018, 08:05:10 »
Det er faktisk seriøst ment foruten første setning. Han har vært ute i noen uker, om det har vært en fysisk skade eller fylla som noen mente vet ikke jeg.


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.