Skrevet av Emne: Ex-spiller: Robbie Rogers  (Lest 33234 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #120 på: Februar 15, 2013, 19:18:33 »
Supert at han står fram ;D

HåvardK

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #121 på: Februar 15, 2013, 19:55:01 »
Forklarer vel hvorfor han ble så utstøtt som en del observerte da laget besøkte Sandefjord i sommer.

roaldv

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #122 på: Februar 15, 2013, 20:39:55 »
Forklarer vel hvorfor han ble så utstøtt som en del observerte da laget besøkte Sandefjord i sommer.
Har du sikkert rett i, dessverre! Er nok ikke akkurat Mensa-klubben disse gutta våre, så du skal passe deg vel for å være litt annerledes:-(

DenHviteYeboah

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #123 på: Februar 15, 2013, 20:42:44 »
Forklarer vel hvorfor han ble så utstøtt som en del observerte da laget besøkte Sandefjord i sommer.
Foppalmiljøet er jo helt latterlig homofobe :(
Hva er problemet med at en spiller er homo? Vi andre lever i 2013, mens mange tydligvis er i 1953....

rd1

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #124 på: Februar 15, 2013, 21:20:46 »
Pinlige holdninger, dersom han ble fryst ut!
"Who needs Cantona??"

samadhi

marching on together,
derudaf forever...

Solberg

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #126 på: Februar 15, 2013, 21:43:37 »
dersom dette stemmer er det skammelig og trist. Viser det seg at warnock kjente til dette og ikke gjorde noe\ støttet spillerne ved å låne han ut er det komplett skandale. Sånne holdninger vil vi ikke ha i leeds.i så fall få ut warnock.blir trist av hele greia. Og kjenner jeg mister engasjement av sånt

h.b

  • Gjest
Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #127 på: Februar 15, 2013, 21:46:03 »
Er du homo og fotballspiller. Hold kjeft. SAteve Hodge skjønte det for noen år siden. Feil eller ikke. Det er få straigte fotballspillere som liker å bøye seg ned etter såpa i dusjen når det er homofile rundt en. Toalt galt at slike syn får stå. Men en homofil bør her holde kjeft, ellers så har du ingen fremtid lenger ( Desverre  ???  :'(  )

flynn

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #128 på: Februar 15, 2013, 21:59:06 »
Det er ganske sannsynlig at miljøet i Leeds-garderoben er sterkt medvirkende årsak til at gutten nå gir opp karrieren og står fram med sin hemmelighet. Synd og skam i såfall, men noe godt kommer det vel ut av det også, ettersom han nå slipper å snike seg rundt.
Ønsker deg alt vel i resten av livet Robbie, synd det ikke klaffet for deg i den hvite trøya!

flynn

HåvardK

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #129 på: Februar 15, 2013, 22:55:21 »
Er du homo og fotballspiller. Hold kjeft. SAteve Hodge skjønte det for noen år siden. Feil eller ikke. Det er få straigte fotballspillere som liker å bøye seg ned etter såpa i dusjen når det er homofile rundt en. Toalt galt at slike syn får stå. Men en homofil bør her holde kjeft, ellers så har du ingen fremtid lenger ( Desverre  ???  :'(  )
Vet ikke helt hva du mener her, Håkon. Men hvis du mener at homofile bør holde kjeft av prinsipp. Ja da bør du i aller høyeste grad gå i deg selv.

TK20

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #130 på: Februar 15, 2013, 23:13:04 »
Er du homo og fotballspiller. Hold kjeft. SAteve Hodge skjønte det for noen år siden. Feil eller ikke. Det er få straigte fotballspillere som liker å bøye seg ned etter såpa i dusjen når det er homofile rundt en. Toalt galt at slike syn får stå. Men en homofil bør her holde kjeft, ellers så har du ingen fremtid lenger ( Desverre  ???  :'(  )

Ikke alltid lett å skjønne hva du mener, men her tror jeg du tråkka over streken.

"Det er få straigte fotballspillere som liker å bøye seg ned etter såpa i dusjen når det er homofile rundt en". WTF.

pedro

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #131 på: Februar 15, 2013, 23:38:09 »
Mye friske diskusjoner her på forumet, men og diskutere homoseksualitet trodde eg aldri eg skulle oppleva ::)hvertfall ikkje med lik temperatur som i  kamptrådar :D. Nå må dokke ta dokker ei pæra, søndag er det kamp og den skal vinnes, MOT enten du er bøg eller ikkje bøg ;)
Leedsomaniac

Bites Yer Legs

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #132 på: Februar 15, 2013, 23:39:53 »
Er det noe belegg for å si at han ble "fryst ut"? Jæv*a trist i så fall.

Det jeg leser ut av hjemmesiden hans er at hans hans kristne oppdragelse og tro har vært den største utfordringen.

Skulle virkelig ønsket at han følte seg komfortabel nok til å stå fram i Leeds.
KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #134 på: Februar 15, 2013, 23:51:42 »
Er det noe belegg for å si at han ble "fryst ut"? Jæv*a trist i så fall.

Det jeg leser ut av hjemmesiden hans er at hans hans kristne oppdragelse og tro har vært den største utfordringen.

Skulle virkelig ønsket at han følte seg komfortabel nok til å stå fram i Leeds.
leeds som klubb nämnde han inget om varken positivt eller negativt i det här fallet
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #135 på: Februar 16, 2013, 08:29:13 »
Er du homo og fotballspiller. Hold kjeft. SAteve Hodge skjønte det for noen år siden. Feil eller ikke. Det er få straigte fotballspillere som liker å bøye seg ned etter såpa i dusjen når det er homofile rundt en. Toalt galt at slike syn får stå. Men en homofil bør her holde kjeft, ellers så har du ingen fremtid lenger ( Desverre  ???  :'(  )

Ikke alltid lett å skjønne hva du mener, men her tror jeg du tråkka over streken.

"Det er få straigte fotballspillere som liker å bøye seg ned etter såpa i dusjen når det er homofile rundt en". WTF.


Hvis du hadde lest mellom linjene hadde du lest at detrte er synet til spillere. Og det at slike syn får stå. Ja det er totalt feil. Men jeg hadde ihvertfall ikke risikert karrieren min på grunn av at jeg på ren stahet skulle stå frem og tatt støyten

Henning

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #136 på: Februar 16, 2013, 10:31:00 »
No er her mykje spekulasjonar om kva som har skjedd i tida i Leeds, utan at ein har noko grunn til det vel?

Henning


oivindh

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #138 på: Februar 16, 2013, 10:55:55 »
Er du homo og fotballspiller. Hold kjeft. SAteve Hodge skjønte det for noen år siden. Feil eller ikke. Det er få straigte fotballspillere som liker å bøye seg ned etter såpa i dusjen når det er homofile rundt en. Toalt galt at slike syn får stå. Men en homofil bør her holde kjeft, ellers så har du ingen fremtid lenger ( Desverre  ???  :'(  )

Ikke alltid lett å skjønne hva du mener, men her tror jeg du tråkka over streken.

"Det er få straigte fotballspillere som liker å bøye seg ned etter såpa i dusjen når det er homofile rundt en". WTF.
Jeg tror nok at akkurat den setningen refererer til en nokså kjent Pondus-stripe, eller hva h.b. ? :-)

h.b

  • Gjest
Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #139 på: Februar 16, 2013, 10:59:14 »
Er du homo og fotballspiller. Hold kjeft. SAteve Hodge skjønte det for noen år siden. Feil eller ikke. Det er få straigte fotballspillere som liker å bøye seg ned etter såpa i dusjen når det er homofile rundt en. Toalt galt at slike syn får stå. Men en homofil bør her holde kjeft, ellers så har du ingen fremtid lenger ( Desverre  ???  :'(  )

Ikke alltid lett å skjønne hva du mener, men her tror jeg du tråkka over streken.

"Det er få straigte fotballspillere som liker å bøye seg ned etter såpa i dusjen når det er homofile rundt en". WTF.
Jeg tror nok at akkurat den setningen refererer til en nokså kjent Pondus-stripe, eller hva h.b. ? :-)


 ;)

Svend Anders

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #140 på: Februar 16, 2013, 12:01:09 »
Robbie takker jo veldig for tiden med lagkameratene, så jeg får det ikke helt til å stemme med at han har vært utstøtt?

Får heller ingen klar indikasjon på om noen andre i troppen har visst om legningen før nå.

Uansett et tøft og modig valg! Lykke til videre, Robbie.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dennis

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #141 på: Februar 16, 2013, 13:04:38 »
Er du homo og fotballspiller. Hold kjeft. SAteve Hodge skjønte det for noen år siden. Feil eller ikke. Det er få straigte fotballspillere som liker å bøye seg ned etter såpa i dusjen når det er homofile rundt en. Toalt galt at slike syn får stå. Men en homofil bør her holde kjeft, ellers så har du ingen fremtid lenger ( Desverre  ???  :'(  )

Ikke alle spillere har like steinalderholdninger som de du skildrer. Neuer er en verdensklassespiller som har stått frem og fortsatt gjør sakene bra. Så skal jeg ikke være naiv og påstå at det ikke vil skje i fremtiden, samt at disse spillerne vil være et lett target for hets fra publikum.

Robbie Rogers sluttet på dagen og har aldri vært noen spiller i toppklassen, men han vil fortsatt være blant de som gikk i bresjen for å få bukt med holdningene.

Kudos til han! Har aldri forstått hvordan det er mulig å være homofob. Usikre på egen legning, muligens?
Marching on together!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #142 på: Februar 16, 2013, 13:51:07 »
Er du homo og fotballspiller. Hold kjeft. SAteve Hodge skjønte det for noen år siden. Feil eller ikke. Det er få straigte fotballspillere som liker å bøye seg ned etter såpa i dusjen når det er homofile rundt en. Toalt galt at slike syn får stå. Men en homofil bør her holde kjeft, ellers så har du ingen fremtid lenger ( Desverre  ???  :'(  )

Ikke alle spillere har like steinalderholdninger som de du skildrer. Neuer er en verdensklassespiller som har stått frem og fortsatt gjør sakene bra. Så skal jeg ikke være naiv og påstå at det ikke vil skje i fremtiden, samt at disse spillerne vil være et lett target for hets fra publikum.

Robbie Rogers sluttet på dagen og har aldri vært noen spiller i toppklassen, men han vil fortsatt være blant de som gikk i bresjen for å få bukt med holdningene.

Kudos til han! Har aldri forstått hvordan det er mulig å være homofob. Usikre på egen legning, muligens?
Støttes!!




Bites Yer Legs

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #146 på: Mars 29, 2013, 11:07:32 »
Bra intervju, reflektert og fin fyr Robbie. Kanskje comeback.

http://www.guardian.co.uk/football/2013/mar/29/robbie-rogers-coming-out-gay
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #148 på: September 27, 2017, 17:52:53 »
Flotte nyheter og fantastisk tiltak av klubben. MarchingOutTogether var også et svært treffende og fint navn:




Former midfielder links up with fan group.

Following the recent successful launch of MarchingOutTogether, the group for LGBT fans of Leeds United and their friends, in the next exciting development, the organisation have announced the appointment of Robbie Rogers as a patron of the group.

Andrew Harrison, co-founder of the group said: "As a gay man, a former Leeds United player and a USA international currently playing for LA Galaxy, Robbie is an obvious choice to raise the profile of MarchingOutTogether.

"We believe his support will help us achieve our objectives of making Elland Road a more welcoming place for LGBT supporters and assist us in joining the fight against homophobia and other discrimination in football generally. Thank you Robbie".

In offering his support to the group Robbie Rogers said: "I am delighted to accept the invitation to become a patron of MarchingOutTogether and to renew my connection with Leeds United.

“I received a warm welcome from the Leeds fans before a match, when I returned to Elland Road a few years ago, as an openly gay man, but football still faces a huge challenge to overcome homophobia in all parts of the game.

“I am passionate about playing my role in combating homophobia and other forms of discrimination in sport and football generally and I believe the recent growth of LGBT fan groups is an important part of this campaign.

“I would like to wish MarchingOutTogether every success and I look forward to playing my part as their patron.”

https://www.leedsunited.com/news/club-news/22386/robbie-rogers-becomes-marching-out-together-patron

auren
« Siste redigering: September 27, 2017, 17:58:10 av Promotion 2010 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Ex-spiller: Robbie Rogers
« Svar #149 på: September 27, 2017, 21:44:45 »
Rad har gassen i bånn for prosjekt "gjenreisning av omdømme / styrking av merkevare".  :)
Jon R.