Skrevet av Emne: Kamp:Carabao Cup 4.r vs Leicester City @King P Stadium tirs 24/10-17 kl. 20.45  (Lest 26016 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
CBJ MYE bedre enn mot Burnley. Bortsett fra et par svake pasninger, syns jeg han var solid, med mange gode inngripener. Har håp for ham.
Er ellers ikke redd for å få ei bøtte vann i trynet på fredag, da jeg tipper Lonergan er tilbake.
CBJ kom bra fra dette. Det gjorde ikke f.eks Pontus, han viste vel hvorfor han blir benkesliter fremover.
Klich spilte seg ikke inn på laget selv om han ikke var dårlig, Grot vste at han kan ha noe å tilby om han brukes riktig.

Og Pablo ville spille seg inn igjen på laget. :)

...det gjorde nok Anita også. Selv om CBJ begynte å puste ham i nakken utover kampen.

Roofe virket også fresh selv om han ikke lyktes helt med sluttproduktene.




Og så tror jeg vi bytter keeper fra denne kampen til den neste. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Alioski - Saiz - Pablo
       
          Lasogga

 

h.b

  • Gjest
God første omgang. Andre omgang var klasseforskjell. Grot, Ignachi og Sacko er ikke gode nok for et lag på nest øverste nivå

Promotion 2010

God første omgang. Andre omgang var klasseforskjell. Grot, Ignachi og Sacko er ikke gode nok for et lag på nest øverste nivå


Ignachi ??
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Alioski - Saiz - Pablo
       
          Lasogga
Tirsdag -> Fredag
Ser for meg at det kan bli i korteste laget med restitusjon for gamle Pablo.
Men han var bra i dag, han var det. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Alioski - Saiz - Pablo
       
          Lasogga

Hvis du vil ha disse front 4 spillerne på fredag så har du ikke sett mange Leedskamper i det siste. Tipper det blir samme lag som mot BC. Det forventer jeg!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Nørgaard

Synes vi gjorde det godt med B-holdet mod et PL-hold/lag
ALAW!

Bring on Sheff Utd

h.b

  • Gjest
God første omgang. Andre omgang var klasseforskjell. Grot, Ignachi og Sacko er ikke gode nok for et lag på nest øverste nivå


Ignachi ??

Skal stå Cibicki. Iphonen roter

ibster

CBJ MYE bedre enn mot Burnley. Bortsett fra et par svake pasninger, syns jeg han var solid, med mange gode inngripener. Har håp for ham.
Er ellers ikke redd for å få ei bøtte vann i trynet på fredag, da jeg tipper Lonergan er tilbake.
CBJ kom bra fra dette. Det gjorde ikke f.eks Pontus, han viste vel hvorfor han blir benkesliter fremover.
Klich spilte seg ikke inn på laget selv om han ikke var dårlig, Grot vste at han kan ha noe å tilby om han brukes riktig.

Og Pablo ville spille seg inn igjen på laget. :)

...det gjorde nok Anita også. Selv om CBJ begynte å puste ham i nakken utover kampen.

Roofe virket også fresh selv om han ikke lyktes helt med sluttproduktene.




Og så tror jeg vi bytter keeper fra denne kampen til den neste. :)

Enig med deg Asbjørn.

Buddy

Glad for at TC holder huet kaldt og prioriterer det viktigste. På fredag går livet videre, og vi har friske bein som kan dra en uhyre viktig seier i land.
Jo, vi er litt svake på et par plasser, men sammenligna med tidligere sesonger er vi lysår bedre. Nå er det mulig å fylle de siste hulla. 

ar9

Kunne keeper ha hatt den siste?
Begge skuddene fra Leicester er da helt klistret i stolperoten. Kan ikke laste keeper for dem, de må blokkeres av forsvaret.
Joda. Men han ser vel utgangen av begge skuddene. Hadde vært toppredninger hvis han hadde tatt dem, dog. Allikevel har jeg sett keepere med bedre rekkevidde.
Mahrez kommer i full fart helt fra sidelinja. Parkerer Vørn totalt og knaller ballen inn i motsatt stolperot.
Vi har vel sett han score slike før mot alt som er av PL keepere.
Vår målvakt kan da ikke plassere seg på feil side og lukte at det kommer ett skudd der. Det kunne like gjerne kommet i nærmeste kryss eller som en stikk ball andre veien.
Med det tempoet revene setter opp siste halvtimen nytter det ikke å henge ut enkeltspillere hos oss. Nok av andre anledninger de fort kunne scoret på. Klasseforskjell, velfortjent.
Men... vi gjorde oss ikke bort.

MOT

Gufrias

Skuffende. Leicester ikke bedre enn at vi kunne vunnet denne. Men mannskapet vi stiller med i dag er ikke godt nok. Grot, Coboski, Sackho, Borthwick-Jackson ikke i nærheten av å være gode nok. Pontus/Shaugnessy er ikke en god kombinasjon for meg.
Oppløftende, vil jeg si. Vi er så gode at vi kunne ha slått PL-laget Leicester, hvis vi ikke hadde hvilt så mange viktige spillere. At reservene slet er bare naturlig med sånn motstand.
Hekta på Leeds siden 1974

raggen

Slutt. 3-1. Etter en god 1. omgang så styrer Leicester showet i andre omgang og vinner fortjent. Personlige feil frarøver oss en mulig kvartfinale.

Uansett: henger ikke med nebbet etter denne forestillingen. Det er på fredag kveld det gjelder!

auren

enig.. vil trekke frem anita og grot som de som skuffer (personlig) mest.. anita har ikke farta som trengs defansivt og grot er heldigvis ung men faller fort igjennom foreløpig. kunne hatt ett mål ikveld.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Hagrid LCFC

Sat near away fans today. Disgraceful loud chanting & majority remained standing all game even AFTER i’d informed the nearest steward. Have noted row & seat numbers of culprits. #Lufc #Mot #Lcfc




LOL
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Hagrid LCFC

Sat near away fans today. Disgraceful loud chanting & majority remained standing all game even AFTER i’d informed the nearest steward. Have noted row & seat numbers of culprits. #Lufc #Mot #Lcfc




LOL

Ikke bra

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trålern1975

Selv på 3-1 var det kun "we all love Leeds" man hørte fra tribunen :) Hærlig!
Mtp på kampen skinte det gjennom etterhvert at Leicester har ett helt annet nivå og tempo ved gjenvinning/overganger.

Barba

Selv på 3-1 var det kun "we all love Leeds" man hørte fra tribunen :) Hærlig!


Jo, men så høyt da. Og stående og greier. >:(
Barba - MOT

auren

Selv på 3-1 var det kun "we all love Leeds" man hørte fra tribunen :) Hærlig!


Jo, men så høyt da. Og stående og greier. >:(

Slik jeg tolket dette innlegget hendte det ikke på borteseksjonen men blant hjemmefansen. Hvis ikke er det jo bare morsomt

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Noen timer på avstand tenker jeg at det ikke skal legges for mye i denne kampen. To reservepregede lag som ønsker å gå videre, men ikke på død og liv. Leicester har klassespillere å putte inn, mens Leeds sparer Saiz fullt og helt.

Ting jeg tar med meg:
- Wiedwald har en utrolig tynnslitt selvtillit. Lonergan utvilsomt nummer en pdd.
- Hvor er Jansson blitt av?
- Anita avkledd på høyreback i førsteomgang og mot Mahrez på 3-1. Har sett han like dårlig i en kamp tidligere i år, uten at jeg husker hvilken mostander det var. Han reiste seg derimot etterpå så jeg er ikke spesielt bekymra der, men Berardi er klart førstevalg når han er tilbake.
- VI er veldig avhengig av Saiz og Lasogga, som selvsagt ikke er overraskende. Jeg gidder ikke avskrive en 19-åring som er uferdig som spiller, men han trenger tid. Uten de to nevnte på banen, er det LANGT opp til motstanders mål - selv med ballspillerne Pablo og Roofe på banen. Etter utligningen etablerer Leeds ingenting på revenes banehalvdel kampen ut. I starten var det bedre, men da lar hjemmelaget Leeds trille.
- Klich finner seg fortsatt ikke til rette i elleveren. Var god mot Burnley forrige runde og hadde en fin tendens, men har falt tilbake.
- Cibicki er langt unna

To viktige kamper nå! Fire til seks poeng der og status i slutten av oktober vil totalt sett være meget bra.
« Siste redigering: Oktober 25, 2017, 08:27:50 av Dennis »
Marching on together!

samadhi

Fikk bare sett første 60 minutta da stømmen gikk >:( så hørte siste halvtimen på radio.

1.omg er vi på høyde og vel så det med Leicester. Synd at vi slipper inn mål rett etter at vi scoret selv, det ga hjemmelaget blod på tann.

Grot viste noen fine takter innimellom synes jeg selv om det ikke alltid ble så effektivt. Whelan var forøvrig veldig kritisk til Grot ved kampslutt, for ung og umoden i spillestilen, ville ha innpå Lasogga selv om 3 bytter var gjort  ;D "Have to do it simple"

Chibicki har fortsatt til gode å gjøre en imponerende involvering i de kampene jeg har sett han. Virker veldig veik og helt ute av det.

En grei cupkamp som vi kunne vunnet om med bedre uttelling i 1.omgang. Veldig bra å komme såpass langt i cupen som gir de nest beste en sjanse til å vise seg frem.

marching on together,
derudaf forever...

Kato

Fikk bare sett første 60 minutta da stømmen gikk >:( så hørte siste halvtimen på radio.

1.omg er vi på høyde og vel så det med Leicester. Synd at vi slipper inn mål rett etter at vi scoret selv, det ga hjemmelaget blod på tann.

Grot viste noen fine takter innimellom synes jeg selv om det ikke alltid ble så effektivt. Whelan var forøvrig veldig kritisk til Grot ved kampslutt, for ung og umoden i spillestilen, ville ha innpå Lasogga selv om 3 bytter var gjort  ;D "Have to do it simple"

Chibicki har fortsatt til gode å gjøre en imponerende involvering i de kampene jeg har sett han. Virker veldig veik og helt ute av det.

En grei cupkamp som vi kunne vunnet om med bedre uttelling i 1.omgang. Veldig bra å komme såpass langt i cupen som gir de nest beste en sjanse til å vise seg frem.

Du gikk ikke glipp av noe siste 30. Enig i kritikken av Grot. Lite bevegelig. Greit at han er ung og må ta tida til hjelp, men viljen til å stå på har ingenting med alder å gjøre. Glir etter hvert rundt der fremme uten å være involvert i noe som helst. Roofe blir junior i det der feltet. Sackho hjelpeløs da han kom inn. Uten Pablo hadde det vært bekmørkt offensivt. Defensivt var det greit, men klare posisjonsutfordringer i relasjonen Shaughnessy/Jansson.

Dette Leicester-laget ligger ett fattig poeng over nedrykk, og sparte i tillegg mange. Selv om vi også gjorde det, synes jeg vi spesielt etter pause fremsto som tannløse. Det var vel ingen av de som fikk prøve seg som banket på a-lagsdøra. Noen av dem er vel kjøpt for fremtiden, men jeg stiller spørsmål ved en del av disse investeringene. Og ihvertfall at de har spilletid i dag.
 

HåvardK

CBJ MYE bedre enn mot Burnley. Bortsett fra et par svake pasninger, syns jeg han var solid, med mange gode inngripener. Har håp for ham.
Er ellers ikke redd for å få ei bøtte vann i trynet på fredag, da jeg tipper Lonergan er tilbake.
CBJ kom bra fra dette. Det gjorde ikke f.eks Pontus, han viste vel hvorfor han blir benkesliter fremover.
Klich spilte seg ikke inn på laget selv om han ikke var dårlig, Grot vste at han kan ha noe å tilby om han brukes riktig.

Og Pablo ville spille seg inn igjen på laget. :)

...det gjorde nok Anita også. Selv om CBJ begynte å puste ham i nakken utover kampen.

Roofe virket også fresh selv om han ikke lyktes helt med sluttproduktene.




Og så tror jeg vi bytter keeper fra denne kampen til den neste. :)
Bra noen ser det samme som meg angående CBJ. Mht Anita, liker jeg ham godt når han bar ball i beina og når han forsvarer seg mann mot mann. Ivrig med offensivt uten å prøve de helt store krumspring. Mister svært sjelden ballen. Imidlertid kom han på etterskudd plasseringsmessig flere ganger i går, særlig i første omgang. Men dette kan ha med manglende support fra midtbanen å gjøre.
Syns også Roofe var frisk i perioder. Skal f eks ha sin del av æren for målet vårt. Gjør allikevel tydelige feilvalg, og sinker spillet vårt av og til.
Grot var veldig positiv i første, men falt sammen i andre. For begge de to sistnevnte etterlyser jeg fortsatt stabilitet; toppnivået er veldig bra.

Bellini

Bra første omgang og stort fall i andre, men jeg synes det var mye mer positivt en dårlig er jo klart at vi i dag starter med mange spillere som har vært skadet/ikke fått mye spille tid til nå og trenger kamp trening. Klich, Grot, Cibicki, Shaughnessy alle faller av og sliter med å henge med i 2 omg. (Shaughnessy klarer seg best og har også fått mest spille tid til nå).
I tillegg når våre "ferskinger" begynner å slitte med kampformen 2 omg. hiver Leicester inn en frisk Riyad Mahrez på midtbanen og fra det og ut kampen henger Leeds i taua og det var lite tvil om hvor seieren ville gå. Men Leicester er et bra lag og at våre litt kamp rustne sliter med tempo til Mahrez og resten utover i 2 omg synes jeg ikke er bekymringsverdig.

GeirO

Kort oppsummert: Synes vi startet bra og så ble vi dårligere og dårligere og dårligere for hvert sekund som gikk (det endte veldig dårlig....)
MOT