Skrevet av Emne: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV  (Lest 35460 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Josch

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #330 på: Oktober 27, 2017, 23:52:18 »
Jeg synes det blir merkelig å kritisere Lonergan for dårlige utspill eller dårlig igangsetting. Han er kjøpt inn med de styrker og svakheter han har. Han bør ikke sette i gang spillet som en playmaker hvis det er hans svake side. Hvis TC vil at keeper skal igangsette angrep så må jo Leeds skaffe to sånne keepere. Lonergan bør ikke gjøre noe han ikke kan.

Ansvaret sitter lenger opp i systemet .
« Siste redigering: Oktober 27, 2017, 23:54:25 av Josch »

Kato

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #331 på: Oktober 27, 2017, 23:53:56 »
Lonergan holdt oss inne som du sier. Men det han gjør offensivt med ballen er ikke tilpasset fysikken i laget og spillestilen jeg tror TC prøver å innarbeide.
...kan være du har rett idet, men jeg ser ikke at han hadde alternativer idag idet hele tatt....hadde han?
Det jeg så var at han hadde en angripende spiss ganske tett på seg stort sett hver gang, og ingen sidebacker dypt nok, så jeg var glad han spilte safe, dvs. langt. Tror nok også det påvirket Lonergan at han mistet ballen  stygt i 1.omgang (hans eneste feil), så han var nok bevisst å spille trygt. Veldig greit valg.

Sikkert vel gjennomtenkt fra Sheff U å presse keeper hardt. Litt av paradokset i dette er at Lonergan kan jo ikke få skylda for dette. Han har sine begrensninger langs bakken. Det visste vi før vi signet han. Men Orta og TC har bare tenkt back-up. Heldigvis er han bedre på strek enn jeg trodde.

Dilemmaet er at hans offensive bidrag forsterker akilleshælen vår med tanke på fysiske kamper.
 

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #332 på: Oktober 27, 2017, 23:55:58 »
Det skremmende er at vi ikke klarer å sette inn en sluttspurt på hjemmebane i de siste 10 min. Dette var faktisk vårt beste manskap så vi har ingen unnskyldning. Sheff U spilte typisk ch.ship fotball med "fysikk/kampvilje" og gav 110%. Fortjent seier.

Jeg gruer meg faktisk til flere slike kamper nå fremover. Dette ser ikke bra ut.

Enig. Dette ser ikke bra nok ut. Vi har ikke nok muskler, og ei heller en kampplan når vi møter fysiske lag som i dag. Hverken de nyinnkjøpte ( unntatt Saiz) eller Thomas evner og takle dette..

I dag var det bare glimtvis kvalitet som gav oss målsjanser: Målet og stolpeskuddet er gode prestasjoner. Men vi mangler en dimensjon som er viktig i denne ligaen : offervilje og "galskap".


Det var det Jansson som sto i bresjen for i fjor, HVOR ER HAN NÃ…???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Movy

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #333 på: Oktober 28, 2017, 00:22:48 »
SU hadde tøfler på føttene, vi spilte med bly i skoa. Og feilpasninger! Ayling håpløs i så måte, spesielt i første. Imponert over Blades! De vil gjøre det bra, så et knepent tap i kveld er kanskje ikke så galt.... trøster jeg meg med.

Sent fra min YOGA Tablet 2-1050F via Tapatalk


Myhre10

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #334 på: Oktober 28, 2017, 00:24:10 »
MAIN THREAT: Leeds United's Samuel Saiz and Sheffield United's Cameron Carter-Vickers battle for the ball. PHIL HAY Published: 22:06 Friday 27 October 2017 3 HAVE YOUR SAY Thomas Christiansen’s Whites fell to a 2-1 defeat to new Championship leaders Sheffield United at Elland Road. But how did the YEP’s Phil Hay rate the performances? Andy Lonergan - The only reason why Leeds were in the game at half-time. His two saves from Sharp were fantastic. 8/10 Luke Ayling - Off the boil in a big way, losing the ball too often and straying out of position. Was a long way from home when Brooks claimed the win. 5/10 Matthew Pennington - Nervous and unsteady from the moment he failed to stay with Sharp in the second minute. Gives Christiansen a headache, and not in a good way. 4/10 Liam Cooper - The was no grit or communication in the backline before the break and Sharp should have had a hat-trick. Went off injured. 5/10 Vurnon Anita - Still doesn’t look like a satisfactory answer at left-back and this is a position which Leeds might need to address in the January window. 5/10 Ronaldo Vieira - Dynamite at Ashton Gate but far less combustible last night and too often found himself chasing Sheffield United’s midfield. 5/10 Eunan O’Kane - Finally got into the mode of dictating play after half-time but not for the first time, United’s midfield were weak. A lack of movement up front didn’t help. 5/10 Gjanni Alioski - Can’t seem to get himself going again after an excellent first month. Finished weakly from a header which, despite the balance of the night, could have won the game. 5/10 Kalvin Phillips - A peach of a finish, produced from nothing, and a better second half but that can’t obscure the fact that Sheffield United were a class apart in periods. Also lucky to dodge a red card. 6/10 Samuel Saiz - Hit the post and did everything he could to force a win after half-time. The one player who Sheffield United struggled to contain. 7/10 Pierre-Michel Lasogga - Not the impact Leeds needed from their centre-forward. The service was poor but so were his levels of involvement. 4/10 Substitutes: Pontus Jansson (for Cooper, 57) - Swept up time and again until the defence suddenly went to pieces in the build-up to Brooks’ goal. 6/10 Pablo Hernandez (for Alioski, 70) - Got on the ball but couldn’t do anything with it. 5/10 Jay-Roy Grot (for Aninta, 83) - Hasn’t often looked like scoring during his time on the pitch and didn’t look like scoring. 5/10 Subs (not used): Felix Wiedwald, Conor Shaughnessy, Kemar Roofe, Stuart Dallas. Referee: Scott Duncan (Northumberland) - Some very questionable decisions when it came to handing out cards. 4/10 Attendance: 34,504

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-1-sheffield-united-2-lonergan-and-saiz-head-and-shoulders-above-the-rest-player-ratings-1-8828392

B_Ød

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #335 på: Oktober 28, 2017, 01:43:56 »
Lonergan holdt oss inne som du sier. Men det han gjør offensivt med ballen er ikke tilpasset fysikken i laget og spillestilen jeg tror TC prøver å innarbeide.
...kan være du har rett idet, men jeg ser ikke at han hadde alternativer idag idet hele tatt....hadde han?
Det jeg så var at han hadde en angripende spiss ganske tett på seg stort sett hver gang, og ingen sidebacker dypt nok, så jeg var glad han spilte safe, dvs. langt. Tror nok også det påvirket Lonergan at han mistet ballen  stygt i 1.omgang (hans eneste feil), så han var nok bevisst å spille trygt. Veldig greit valg.

Sikkert vel gjennomtenkt fra Sheff U å presse keeper hardt. Litt av paradokset i dette er at Lonergan kan jo ikke få skylda for dette. Han har sine begrensninger langs bakken. Det visste vi før vi signet han. Men Orta og TC har bare tenkt back-up. Heldigvis er han bedre på strek enn jeg trodde.

Dilemmaet er at hans offensive bidrag forsterker akilleshælen vår med tanke på fysiske kamper.
Jeg følger deg ikke...hva mener du med dette?
Ville Felix vært et bedre valg, eller ønsker du Tony Adams som keeper?
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #336 på: Oktober 28, 2017, 02:24:59 »
Det var jo litt intensitet og spore i kveld, men hva skjer med dødballene? Jeg har aldri sett noe så galt som i dag før noen gang.

baste

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #337 på: Oktober 28, 2017, 02:56:19 »
Sikreste tegn på tap, er å spille ballen hejmmover hele tiden...er vi så jævla på defansiven, så tap vi...dette har vi sett mange ganger før..


Noen må stå fram, å lede laget,,.



46 kamper, vi kan enda rykke direkte opp.



ragnar

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #338 på: Oktober 28, 2017, 03:02:14 »
Mange har hevdet flere ganger at Leeds mangler spillere med pondus på midtbanen. Det blir altfor veikt. Vinner ikke mye i luften offensivt heller. Dette er vel rett og slett for puslete foreløpig. Dette var en dritt kamp fra Leeds sin side. Mye å ta tak i ihvertfall.
*In El Loco we trust!*

Kato

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #339 på: Oktober 28, 2017, 08:26:39 »
Lonergan holdt oss inne som du sier. Men det han gjør offensivt med ballen er ikke tilpasset fysikken i laget og spillestilen jeg tror TC prøver å innarbeide.
...kan være du har rett idet, men jeg ser ikke at han hadde alternativer idag idet hele tatt....hadde han?
Det jeg så var at han hadde en angripende spiss ganske tett på seg stort sett hver gang, og ingen sidebacker dypt nok, så jeg var glad han spilte safe, dvs. langt. Tror nok også det påvirket Lonergan at han mistet ballen  stygt i 1.omgang (hans eneste feil), så han var nok bevisst å spille trygt. Veldig greit valg.

Sikkert vel gjennomtenkt fra Sheff U å presse keeper hardt. Litt av paradokset i dette er at Lonergan kan jo ikke få skylda for dette. Han har sine begrensninger langs bakken. Det visste vi før vi signet han. Men Orta og TC har bare tenkt back-up. Heldigvis er han bedre på strek enn jeg trodde.

Dilemmaet er at hans offensive bidrag forsterker akilleshælen vår med tanke på fysiske kamper.
Jeg følger deg ikke...hva mener du med dette?
Ville Felix vært et bedre valg, eller ønsker du Tony Adams som keeper?

Du skjønner godt hva jeg mener, en moderne keeper. Det holder ikke å bare være skuddstopper i dag.
 

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #340 på: Oktober 28, 2017, 09:11:18 »
Lonergan holdt oss inne som du sier. Men det han gjør offensivt med ballen er ikke tilpasset fysikken i laget og spillestilen jeg tror TC prøver å innarbeide.
...kan være du har rett idet, men jeg ser ikke at han hadde alternativer idag idet hele tatt....hadde han?
Det jeg så var at han hadde en angripende spiss ganske tett på seg stort sett hver gang, og ingen sidebacker dypt nok, så jeg var glad han spilte safe, dvs. langt. Tror nok også det påvirket Lonergan at han mistet ballen  stygt i 1.omgang (hans eneste feil), så han var nok bevisst å spille trygt. Veldig greit valg.

Sikkert vel gjennomtenkt fra Sheff U å presse keeper hardt. Litt av paradokset i dette er at Lonergan kan jo ikke få skylda for dette. Han har sine begrensninger langs bakken. Det visste vi før vi signet han. Men Orta og TC har bare tenkt back-up. Heldigvis er han bedre på strek enn jeg trodde.

Dilemmaet er at hans offensive bidrag forsterker akilleshælen vår med tanke på fysiske kamper.
Jeg følger deg ikke...hva mener du med dette?
Ville Felix vært et bedre valg, eller ønsker du Tony Adams som keeper?

Du skjønner godt hva jeg mener, en moderne keeper. Det holder ikke å bare være skuddstopper i dag.
I championship holder det helt fint! Premier League er en annen historie.....

Woody

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #341 på: Oktober 28, 2017, 09:16:53 »
Det var jo litt intensitet og spore i kveld, men hva skjer med dødballene? Jeg har aldri sett noe så galt som i dag før noen gang.

Intensitet?den var jo helt fraværende i første omgang,vi løp bare imellom og på etterskudd.Det kom seg i andre omgang,men vi må opp flere hakk.Om vi har sett de dårligere enn dett?jo takk det har vi.
LIFE IS LEEDS

Sterland

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #342 på: Oktober 28, 2017, 09:44:32 »
Sheffield United fremstod som et kvalitetslag ift oss. Vi sliter med å skape oss en spillestil. og klarer ikke å legge press på motstanderen. Dette synes jeg har vært et problem i årevis, og vi har stort sett vært avhengig av enkeltprestasjoner for å skape resultater.

Jon R

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #343 på: Oktober 28, 2017, 12:10:40 »
Nok en kamp der motstanderen ser ut som Barcelona. I går var det Duffy som var dagens Messi. Det er skremmende hvor lett vi gjør det for motstanderen på dårlige dager. Når dødballene og fremspillene blir så skandaløst dårlig som i går fortjener vi ikke poeng. Hjem og trene!!! >:(
Jon R.

Jon R

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #344 på: Oktober 28, 2017, 12:12:32 »
Var over og så Leeds mot Leicester og ble positivt overrasket over spillet selv om det røynet på  på slutten. Så ikke kampen i kveld, men nytt tap førte t il ut av playoff sonen. Ting tyder på nok en sesong i midtskiktet.
Heldigvis er ikke sesongen over!
Jon R.

Movy

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #345 på: Oktober 28, 2017, 12:12:39 »
Nok en kamp der motstanderen ser ut som Barcelona. I går var det Duffy som var dagens Messi. Det er skremmende hvor lett vi gjør det for motstanderen på dårlige dager. Når dødballene og fremspillene blir så skandaløst dårlig som i går fortjener vi ikke poeng. Hjem og trene!!! >:(
Bare Saiz som hadde tøfler på i går...

Sent fra min YOGA Tablet 2-1050F via Tapatalk


RoarG

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #346 på: Oktober 28, 2017, 12:15:32 »
Nok en kamp der motstanderen ser ut som Barcelona. I går var det Duffy som var dagens Messi. Det er skremmende hvor lett vi gjør det for motstanderen på dårlige dager. Når dødballene og fremspillene blir så skandaløst dårlig som i går fortjener vi ikke poeng. Hjem og trene!!! >:(
Enig. Vi får trene på å fremstå som et lag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #347 på: Oktober 28, 2017, 12:18:42 »
Var over og så Leeds mot Leicester og ble positivt overrasket over spillet selv om det røynet på  på slutten. Så ikke kampen i kveld, men nytt tap førte t il ut av playoff sonen. Ting tyder på nok en sesong i midtskiktet.
Enig. I denne sesongen må TC få tid til å finne ut av ting. Ã… rope om play off, eller bedre plasseringer, blir helt malplassert.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Nørgaard

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #348 på: Oktober 28, 2017, 12:30:20 »
Den værste i går var Lasogga. Han fik ikke fat i noget og vi har ikke noget at skifte ind der kan gøre en forskel.

Torpe-do

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #349 på: Oktober 28, 2017, 12:40:57 »
Var over og så Leeds mot Leicester og ble positivt overrasket over spillet selv om det røynet på  på slutten. Så ikke kampen i kveld, men nytt tap førte t il ut av playoff sonen. Ting tyder på nok en sesong i midtskiktet.
Enig. I denne sesongen må TC få tid til å finne ut av ting. Ã… rope om play off, eller bedre plasseringer, blir helt malplassert.

Nå har vel også Raddisen uttalt at minimumsmålet for i år er PO?

RoarG

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #350 på: Oktober 28, 2017, 13:08:58 »
Var over og så Leeds mot Leicester og ble positivt overrasket over spillet selv om det røynet på  på slutten. Så ikke kampen i kveld, men nytt tap førte t il ut av playoff sonen. Ting tyder på nok en sesong i midtskiktet.
Enig. I denne sesongen må TC få tid til å finne ut av ting. Ã… rope om play off, eller bedre plasseringer, blir helt malplassert.

Nå har vel også Raddisen uttalt at minimumsmålet for i år er PO?
Da må det blas opp beløp til spillerkjøp som langt overstiger de småbeløpene man har kjøpt spillere for til nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #351 på: Oktober 28, 2017, 13:12:34 »
Var over og så Leeds mot Leicester og ble positivt overrasket over spillet selv om det røynet på  på slutten. Så ikke kampen i kveld, men nytt tap førte t il ut av playoff sonen. Ting tyder på nok en sesong i midtskiktet.
Heldigvis er ikke sesongen over!

Seseongen, Jon Ragnar, seseongen

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #352 på: Oktober 28, 2017, 13:16:29 »
Fullstendig enig med DHY.

I tillegg når vi har en tysk førstekeeper med en rekkevidde som en treåring!

Nei, her har Klubben bommet totalt i researchen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #353 på: Oktober 28, 2017, 13:31:05 »
Var over og så Leeds mot Leicester og ble positivt overrasket over spillet selv om det røynet på  på slutten. Så ikke kampen i kveld, men nytt tap førte t il ut av playoff sonen. Ting tyder på nok en sesong i midtskiktet.
Enig. I denne sesongen må TC få tid til å finne ut av ting. Ã… rope om play off, eller bedre plasseringer, blir helt malplassert.

Nå har vel også Raddisen uttalt at minimumsmålet for i år er PO?
Da må det blas opp beløp til spillerkjøp som langt overstiger de småbeløpene man har kjøpt spillere for til nå.
Ja dette er en gjenganger på forumet.....det er mange som har skreket etter kvalitetsspillere i mange år, men de koster penger som kjent....man kan spørre seg hva Radrizzani egentlig har brukt av midler til nye spillere? Siden vi solgte Wood for £15mil, så ender vi vel opp som en "selling Club" foreløpig...vi får se hva Rad gjør i januar.....

Josch

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #354 på: Oktober 28, 2017, 13:49:28 »
Var over og så Leeds mot Leicester og ble positivt overrasket over spillet selv om det røynet på  på slutten. Så ikke kampen i kveld, men nytt tap førte t il ut av playoff sonen. Ting tyder på nok en sesong i midtskiktet.
Enig. I denne sesongen må TC få tid til å finne ut av ting. Ã… rope om play off, eller bedre plasseringer, blir helt malplassert.
Hallo! Radrizzani har selv sagt at sesongen var mislykket for Leeds-fans i 2016/17 da vi ikke nådde play off i mai. TC kan ikke få en sesong på å bli kjent med engelsk fotball før han leverer. 

Målet er play off denne sesongen. Punktum!!

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #355 på: Oktober 28, 2017, 13:54:13 »
Var over og så Leeds mot Leicester og ble positivt overrasket over spillet selv om det røynet på  på slutten. Så ikke kampen i kveld, men nytt tap førte t il ut av playoff sonen. Ting tyder på nok en sesong i midtskiktet.
Enig. I denne sesongen må TC få tid til å finne ut av ting. Ã… rope om play off, eller bedre plasseringer, blir helt malplassert.

Nå har vel også Raddisen uttalt at minimumsmålet for i år er PO?
Da må det blas opp beløp til spillerkjøp som langt overstiger de småbeløpene man har kjøpt spillere for til nå.
Ja dette er en gjenganger på forumet.....det er mange som har skreket etter kvalitetsspillere i mange år, men de koster penger som kjent....man kan spørre seg hva Radrizzani egentlig har brukt av midler til nye spillere? Siden vi solgte Wood for £15mil, så ender vi vel opp som en "selling Club" foreløpig...vi får se hva Rad gjør i januar.....

Rad sa i januar 2017 at disse midtsesongvinduene er vanskelige. Da ble to håpløse lån fremfor en spiss av klasse og en midtstopper til.

I går så vi hvorfor bunnlaget Everton IKKE har bruk for Pennington - altfor ustabil.

CBJ er også en håpløs lånespiller. 6 kamper for Wolves i fjor, nå snart der for Leeds, men helt håpløs!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #356 på: Oktober 28, 2017, 14:27:45 »
Januarvinduet ER vanskelig. Tilbudet av spillere er begrenset og de gode er veldig dyre. Situasjonen er kinkig: lenge til neste vindu og spillerne ser ikke ut til å holde mål. I alle fall ikke fra kamp til kamp.

HåvardK

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #357 på: Oktober 28, 2017, 16:41:26 »
Så ikke kampen i går, så skal ikke uttale meg om den. Men syns det er merkelig mye  fokus på at Lonergan slo langt på tilbakespill. Han gjorde det samme mot BC, og både eksperter og wannabees var temmelig samstemt på at det var årsbeste. Kanskje en kan se på utespillerne som åpenbart taper mange dueller? Jeg bare spør.

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #358 på: Oktober 28, 2017, 16:55:47 »
Etter at Sheffield United gikk over til å spille 3 bak så har de vunnet over 70% av kampene. Sier ikke at vi vil gjøre det sammen, men det så ut som de var 12-13 mann utpå banen det meste av kampen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Kamp: vs Sheffield United @ Elland Road, 27/10 2017, kl. 20.45, på TV
« Svar #359 på: Oktober 28, 2017, 17:50:44 »
Så ikke kampen i går, så skal ikke uttale meg om den. Men syns det er merkelig mye  fokus på at Lonergan slo langt på tilbakespill. Han gjorde det samme mot BC, og både eksperter og wannabees var temmelig samstemt på at det var årsbeste. Kanskje en kan se på utespillerne som åpenbart taper mange dueller? Jeg bare spør.

Var vel det jeg prøvde å få sagt igår også..så..godt poeng
Ups & Ups!!