Skrevet av Emne: Spiller: Stuart Dallas  (Lest 61977 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Sv: Spiller: Stuart Dallas
« Svar #300 på: Mai 24, 2021, 00:53:10 »
Og tre nye priser i kveld på klubbens fest i kveld. Dallas ble Player of the year, Players Player of the year, samt vinner av årets mål, selvfølgelig det mot City. Da slår vi fast at «alle» i klubben synes Dallas var best denne sesongen. Pluss undertegnede.

PS! Overraskende at ikke Raphinha var blant de fem nominerte til Player of the year....
MOT

Cannavaro

« Svar #301 på: Mai 24, 2021, 12:30:26 »
Bare å hedre Stuart for denne fantastiske sesongen.....han beskriver jo også veldig godt denne perioden som har vært så fantastisk med Leeds.....Bielsa overtar før 18/19 sesongen og bringer oss "hjem" til Premier League (der vi definitivt hører hjemme som klubb), han utvikler spillerne som er i klubben, samt at noen nye kommer til.  Dallas har vært med hele tiden sammen med flere, men han har utviklet seg sammen med laget og kanskje den som har passet best inn i spillestilen til Bielsa, uansett hvor på banen han spiller....
Jeg syns Dallas har en glimrende årvåkenhet i spillet sitt, flink til å lese spillet,  forflytte seg og være taktisk, gjør enkle ting ofte, men smarte berøringer og løp...han er lojal og har en fin fremtoning og er en av kommunikatørene i laget.  Et flott eksemplar av en Leeds spiller.  Bare å hylle Stuart Dallas for den han er egentlig, og denne sesongen vil nok fremstå som kanskje den beste gjennom karrieren hans.
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

« Svar #302 på: Juli 02, 2021, 11:20:08 »
Dallas fornyer fram til 2024 :). Viktig spiller og kontinuitetsbærer.

https://www.youtube.com/watch?v=c7HyuxGsux8
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Torpe-do

« Svar #303 på: Juli 02, 2021, 12:28:00 »
Herlege nyhende!

Sent from my iPhone using Tapatalk

gulle

« Svar #304 på: Juli 03, 2021, 20:13:10 »
Dallas har vokst til å bli en av bærebjelkene i dagens Leedslag. Gode nyheter!
Nå rykker vi opp! Jasederja

auren

« Svar #305 på: Juli 03, 2021, 20:50:20 »
Herlege nyhende!

En av spillerne du hadde giftet deg med etter opprykket dette kanskje? Eller er det verre stilt?

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

« Svar #306 på: Juli 03, 2021, 21:12:20 »
Herlege nyhende!

En av spillerne du hadde giftet deg med etter opprykket dette kanskje? Eller er det verre stilt?

auren

Som moderator ønsker man ikke å være en "party pooper", men jeg må jo si at, uansett hvem som slettet "den tråden", var det en god gjerning.  ;)
Super Leeds since 1968

Torpe-do

« Svar #307 på: Juli 04, 2021, 19:09:40 »
Herlege nyhende!

auren

Hehe

Torpe-do

« Svar #308 på: Juli 04, 2021, 19:15:43 »
Herlege nyhende!

auren

Som moderator ønsker man ikke å være en "party pooper", men jeg må jo si at, uansett hvem som slettet "den tråden", var det en god gjerning.  ;)
Eg fann ut korleis eg gjorde det, så eg gjorde det sjølv.
No håpar eg alle berre kan gløyme at den vart laga i fyste omgang.

Hallgeir *

« Svar #309 på: Juli 04, 2021, 20:01:21 »
Herlege nyhende!

auren

Eg fann ut korleis eg gjorde det, så eg gjorde det sjølv.
No håpar eg alle berre kan gløyme at den vart laga i fyste omgang.

Klokt valg.  :)
Super Leeds since 1968