Skrevet av Emne: Spiller: Laurens De Bock  (Lest 33470 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Annesj

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #60 på: Februar 22, 2018, 12:10:17 »
Problemet med de bock og forsåvidt hele forsvaret er manglende tempo. Vi trenger raskere forsvar

Her er jeg helt enig med deg. Alltid vært en forkjemper for raske spillere uansett posisjon egentlig, men raske forsvarere og stoppere er prima. Recovery pace er undervurdert.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Torpe-do

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #61 på: Februar 22, 2018, 14:57:23 »
Problemet med de bock og forsåvidt hele forsvaret er manglende tempo. Vi trenger raskere forsvar

Her er jeg helt enig med deg. Alltid vært en forkjemper for raske spillere uansett posisjon egentlig, men raske forsvarere og stoppere er prima. Recovery pace er undervurdert.

Dette kom i alle fall godt til syne i gårdagens kamp, mot Vyrda! Spesielt ein situasjon i andre omgang, riktignok mot Cooper var det vel..

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #62 på: Februar 22, 2018, 15:41:07 »
Problemet med de bock og forsåvidt hele forsvaret er manglende tempo. Vi trenger raskere forsvar
Det tror jeg ikke er problemet med De Bock. I går var faktum at han gjorde enkle feil (dårlige mottak osv), noe som ikke kunne ha vært 'fikset' med fart. De Bock var og er god fremover.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #63 på: Februar 24, 2018, 18:52:49 »
Hecky on De Bock absence vs Brentford:

He was out of the XI, with the homegrown players rule, without having Adam in the squad.


Hva er den regelen?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #64 på: Februar 24, 2018, 22:40:01 »
Hecky on De Bock absence vs Brentford:

He was out of the XI, with the homegrown players rule, without having Adam in the squad.


Hva er den regelen?
Av de 18 som er med i kamptroppen, må et visst antall være trent av Leeds i minst 3 år mellom 15-21 år gamle. Husker ikke hvor mange, men det er ihvertfall grunnen til De Bock's utelatelse, og sannsynligvis Anita's utelatelse forrige kamp.

Milou

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #65 på: Februar 24, 2018, 22:58:40 »
Hecky on De Bock absence vs Brentford:

He was out of the XI, with the homegrown players rule, without having Adam in the squad.


Hva er den regelen?
Av de 18 som er med i kamptroppen, må et visst antall være trent av Leeds i minst 3 år mellom 15-21 år gamle. Husker ikke hvor mange, men det er ihvertfall grunnen til De Bock's utelatelse, og sannsynligvis Anita's utelatelse forrige kamp.

Denne regelen var ny for meg også, men ikkje heilt riktig det du skriv. Det er kun 1 spelar som må komme frå egne rekker. Regelen er at minst 6 spelarar i ein 18-manns tropp må ha spelt i England (eller Wales) i minst 3 år før fyllte 21 år:
https://www.sports.legal/2017/04/part-one-home-grown-player-requirements-in-english-football-and-the-introduction-of-club-developed-players/

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #66 på: Februar 24, 2018, 23:19:25 »
Hecky on De Bock absence vs Brentford:

He was out of the XI, with the homegrown players rule, without having Adam in the squad.


Hva er den regelen?
Av de 18 som er med i kamptroppen, må et visst antall være trent av Leeds i minst 3 år mellom 15-21 år gamle. Husker ikke hvor mange, men det er ihvertfall grunnen til De Bock's utelatelse, og sannsynligvis Anita's utelatelse forrige kamp.

Denne regelen var ny for meg også, men ikkje heilt riktig det du skriv. Det er kun 1 spelar som må komme frå egne rekker. Regelen er at minst 6 spelarar i ein 18-manns tropp må ha spelt i England (eller Wales) i minst 3 år før fyllte 21 år:
https://www.sports.legal/2017/04/part-one-home-grown-player-requirements-in-english-football-and-the-introduction-of-club-developed-players/

Gode grunner til å kjøpe juniorspillere fra utlandet!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #67 på: Februar 24, 2018, 23:21:40 »
Hecky on De Bock absence vs Brentford:

He was out of the XI, with the homegrown players rule, without having Adam in the squad.


Hva er den regelen?
Av de 18 som er med i kamptroppen, må et visst antall være trent av Leeds i minst 3 år mellom 15-21 år gamle. Husker ikke hvor mange, men det er ihvertfall grunnen til De Bock's utelatelse, og sannsynligvis Anita's utelatelse forrige kamp.

Denne regelen var ny for meg også, men ikkje heilt riktig det du skriv. Det er kun 1 spelar som må komme frå egne rekker. Regelen er at minst 6 spelarar i ein 18-manns tropp må ha spelt i England (eller Wales) i minst 3 år før fyllte 21 år:
https://www.sports.legal/2017/04/part-one-home-grown-player-requirements-in-english-football-and-the-introduction-of-club-developed-players/
Takk for oppklaring! Er vel også et hakk strengere i ligaen over mtp. CL osv, men det er jo et bitte litte granne lenger perspektiv  8) :-X

Xern

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #68 på: Mars 08, 2018, 14:13:52 »
Kan ikke skjønne at denne karen, til 3 millioner pund som har 130 kamper for Club Brugge ikke skal klare benken engang? Anita, som er en lav, relativt treig midtbanespiller skal liksom kle venstrebacken bedre? De Bock har ikke spilt fantastisk de kampene han rakk å spille, men det har ikke Anita gjort heller. Har litt mer troa på å la De Bock spille seg inn i rollen, men kanskje han trenger tid på treningsfeltet for å venne seg til måten vi spiller på i laget og i Championship? Det forklarer dog ikke hvorfor han ikke klarer benken engang :o
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Torpe-do

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #69 på: Mars 08, 2018, 15:00:00 »
Kan ikke skjønne at denne karen, til 3 millioner pund som har 130 kamper for Club Brugge ikke skal klare benken engang? Anita, som er en lav, relativt treig midtbanespiller skal liksom kle venstrebacken bedre? De Bock har ikke spilt fantastisk de kampene han rakk å spille, men det har ikke Anita gjort heller. Har litt mer troa på å la De Bock spille seg inn i rollen, men kanskje han trenger tid på treningsfeltet for å venne seg til måten vi spiller på i laget og i Championship? Det forklarer dog ikke hvorfor han ikke klarer benken engang :o

Har óg meir tru på at De Bock spelar seg inn på backen etterkvart.

leedslife

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #70 på: Mars 08, 2018, 15:42:28 »
Pearce i u-23 troppen. Har sett han i noen kamper for U-23. Nå er dette veldig tynt grunnlag. Men gutten har bra med fart og en veldig god venstrefot. Hadde vært morsomt om han kunne fått prøvd seg på a-laget.
vanskelig å finne gode venstrebacker. hva har vi å tape på det?
de bock og anita fungerer jo ikke overhodet.
noe ungt pågangsmot inn.

SupALeedS

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #71 på: April 09, 2018, 15:57:59 »
Hvor har det blitt av denne karn? :S Noen som vet?
Alex

samadhi

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #72 på: April 09, 2018, 16:50:24 »
Hvor har det blitt av denne karn? :S Noen som vet?

Hamstringskadet.
marching on together,
derudaf forever...

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #73 på: April 09, 2018, 16:55:33 »
Hvor har det blitt av denne karn? :S Noen som vet?

Hamstringskadet.
Kanonsignering av Orta.....

samadhi

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #74 på: April 09, 2018, 22:13:35 »
Hvor har det blitt av denne karn? :S Noen som vet?

Hamstringskadet.
Kanonsignering av Orta.....

Enig. Jeg har også trua på De Bock, og tror han vil bli en viktig brikke og fast inventar på Leeds til neste år. Spillerne vi hentet i januar viste nye takter fra Orta og Leeds som er lovende når vi nå snart går inn i sommeren.

Synd han er skadet.....
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #75 på: April 09, 2018, 22:17:12 »
Hvor har det blitt av denne karn? :S Noen som vet?

Hamstringskadet.
Kanonsignering av Orta.....

Enig. Jeg har også trua på De Bock, og tror han vil bli en viktig brikke og fast inventar på Leeds til neste år. Spillerne vi hentet i januar viste nye takter fra Orta og Leeds som er lovende når vi nå snart går inn i sommeren.

Synd han er skadet.....
   ;D
Jon R.

Kato

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #76 på: April 10, 2018, 07:45:59 »
Hvor har det blitt av denne karn? :S Noen som vet?

Hamstringskadet.
Kanonsignering av Orta.....

Enig. Jeg har også trua på De Bock, og tror han vil bli en viktig brikke og fast inventar på Leeds til neste år. Spillerne vi hentet i januar viste nye takter fra Orta og Leeds som er lovende når vi nå snart går inn i sommeren.

Synd han er skadet.....

Alt for tidlig å slakte. Tror De Bock med tillit og spilletid vil gi oss mer robusthet på venstre back. Hvis mentaliteten er sterk nok til å slå tilbake. 630 minutter fotball for oss er ikke mye før det dømmes.
 

Xern

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #77 på: April 23, 2018, 12:34:55 »
Har han blitt totalt fryst ut eller er fyren skadet? Verste kjøp på lenge om vi betalte 3,5 millioner for en vi setter på B-laget
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

leedslife

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #78 på: April 23, 2018, 12:37:16 »
Skadet.. Pluss at han har vel fortsatt jetlag etter Derby borte.

LUTV hadde bilder av han sammen med Ayling under opptrening forrige uke. Sikkert tilbake for fult i pre-season

auren

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #79 på: April 23, 2018, 13:46:05 »
Han hadde en forferdelig Derby-kamp. Men kampene før det var bra. Han kan vi absolutt ikke avskrive. Tror vi har en god venstreback i godeste Laurens, med Pearce som back up.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #80 på: April 23, 2018, 18:12:19 »
Jeg er klar for å gi han sjansen, med sin karriere som bakgrunn.
MOT

baste

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #81 på: April 24, 2018, 00:21:56 »
Tom Pearce og Delton som backup...kanskje og beholde Barardi ..
La De Bock dra videre..

Kontakinte

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #82 på: April 24, 2018, 14:36:53 »
Bomkjøp! En type Warnock light :( Nei, sats på ungutta (Pearce).

Cherry

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #83 på: April 24, 2018, 15:01:16 »
Mange som har hatt en tendens til og ha en fryktelig dårlig 1.sesong i laget vårt.......kan ta med Wood og Mc Cormack i den kategorien også.
MEN, hvis alle disse fra årets sesong blomstrer i neste.... :o ;D
 

auren

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #84 på: April 24, 2018, 17:36:45 »
Bomkjøp! En type Warnock light :( Nei, sats på ungutta (Pearce).

Basert på hva? Han har jo knapt spilt for klubben. Flere greie kamper før han hadde en elendig kamp mot Derby. Der var han dog ikke den eneste som hadde en off day. Etter dette har han stort sett vært skadet.

Tror han blir førstevalget på venstrebacken neste sesong.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Ny spiller: Laurens De Bock
« Svar #85 på: April 24, 2018, 19:05:49 »
Så debuten hans mot Millwall. Da tenkte jeg at han så meget lovende ut, milevis mye bedre enn hva han presterte i den siste kampen jeg så han spille for oss (Derby). Merkelig å avskilte en spiller etter 5 kamper. Har fortsatt trua på at han kan bli bra.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #86 på: August 08, 2018, 16:46:35 »
https://www.voetbal24.be/news/laurens-de-bock-verlaat-leeds-united-na-mislukt-avontuur?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter


Laurens De Bock verlaat Leeds United na mislukt avontuur'

Laurens De Bock komt bij Leeds niet in de plannen voor van coach Marcelo Bielsa. Tijdens de eerste competitiewedstrijd zat de linksachter zelfs niet in de kern.


Norsk:

Laurens De Bock forlater Leeds United etter mislykket eventyr '

Laurens De Bock vises ikke i Leeds i planen til trener Marcelo Bielsa. Under første ligaspill var venstrebacken ikke engang i kjernen.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #87 på: August 09, 2018, 13:46:54 »
https://www.voetbal24.be/news/laurens-de-bock-verlaat-leeds-united-na-mislukt-avontuur?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter


Laurens De Bock verlaat Leeds United na mislukt avontuur'

Laurens De Bock komt bij Leeds niet in de plannen voor van coach Marcelo Bielsa. Tijdens de eerste competitiewedstrijd zat de linksachter zelfs niet in de kern.


Norsk:

Laurens De Bock forlater Leeds United etter mislykket eventyr '

Laurens De Bock vises ikke i Leeds i planen til trener Marcelo Bielsa. Under første ligaspill var venstrebacken ikke engang i kjernen.
Må være flaut for Orta hvis dette stemmer. Han kostet jo litt penger også, De Bock. Dårligste signering siste 10 åra?
Jon R.

RoarG

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #88 på: August 21, 2018, 16:39:18 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Spiller: Laurens De Bock
« Svar #89 på: August 21, 2018, 18:46:39 »
https://www.voetbal24.be/news/laurens-de-bock-verlaat-leeds-united-na-mislukt-avontuur?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter


Laurens De Bock verlaat Leeds United na mislukt avontuur'

Laurens De Bock komt bij Leeds niet in de plannen voor van coach Marcelo Bielsa. Tijdens de eerste competitiewedstrijd zat de linksachter zelfs niet in de kern.


Norsk:

Laurens De Bock forlater Leeds United etter mislykket eventyr '

Laurens De Bock vises ikke i Leeds i planen til trener Marcelo Bielsa. Under første ligaspill var venstrebacken ikke engang i kjernen.
Må være flaut for Orta hvis dette stemmer. Han kostet jo litt penger også, De Bock. Dårligste signering siste 10 åra?

Ja, denne er pinlig og ha på CV'n