Skrevet av Emne: Ex-spiller: Adam Forshaw  (Lest 57549 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #240 på: Juli 28, 2021, 00:32:20 »
Kjekt å lese at Forshaw kom inn som innbytter i dagens treningskamp.  Men det store spørsmålet er vel hvor lenge han holder denne gangen?  Noen som har troen på at han kommer til å bidra for oss denne sesongen eller er det over og ut for ham når kontrakten går ut?
Hadde jo vært kjekt å se hva han egentlig er god for hvis det bor mer i han.
Stor fan av Forshaw. Meget sikker med ball. Utrettelig jobbing uten ball. Jeg synes personlig han var vår beste rett før skaden. Et godt lim mellom det defensive og det offensive. En av boros beste sesongen de rykket ned fra PL.
2 år vekke. Nja. Tviler, men håper av hele mitt hjerte at et slikt balltalent kan komme tilbake.
Hvis han gjør er det en meget bra spiller og en som kam gi oss en ekstra dimensjon hva gjelder posession sentralt i områder vi til tider slet i fjor.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #242 på: August 26, 2021, 09:17:14 »
Det er svært mange Leeds fans som har harselert med Forshaw, og at han aldri skulle komme tilbake, og ihvertfall ikke fighte for en plass på laget.  Mange som har tatt feil.  Forshaw innehar masse gode kvaliteter som vi trenger, bl.a stenge rom i midtbaneleddet sentralt (som vi ofte ser oppstår, særlig med motstandere som har offensive midtstoppere).  Da Forshaw og Phillips spilte sammen i anker rolle på midten så spilte vi til tider ypperlig fotball, vi fikk mer trygghet defensivt.  Han er veldig sikker med ball og distribuerer godt, og er en ballvinner.  Kan komme litt til kort mot ekstra kjappe spillere, men Forshaw leser spillet godt og har god oversikt over egne medspillere på banen, og bidrar ofte til 1-touch og mer tempo i spillet vårt.  Jeg er veldig glad for å se han tilbake og håper Bielsa er interessert igjen å bruke Kalvin og ham sammen på midten i noen kamper.
MFLU - Miracles For Leeds United

Killa

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #243 på: August 26, 2021, 10:12:10 »
Det er svært mange Leeds fans som har harselert med Forshaw, og at han aldri skulle komme tilbake, og ihvertfall ikke fighte for en plass på laget.  Mange som har tatt feil.  Forshaw innehar masse gode kvaliteter som vi trenger, bl.a stenge rom i midtbaneleddet sentralt (som vi ofte ser oppstår, særlig med motstandere som har offensive midtstoppere).  Da Forshaw og Phillips spilte sammen i anker rolle på midten så spilte vi til tider ypperlig fotball, vi fikk mer trygghet defensivt.  Han er veldig sikker med ball og distribuerer godt, og er en ballvinner.  Kan komme litt til kort mot ekstra kjappe spillere, men Forshaw leser spillet godt og har god oversikt over egne medspillere på banen, og bidrar ofte til 1-touch og mer tempo i spillet vårt.  Jeg er veldig glad for å se han tilbake og håper Bielsa er interessert igjen å bruke Kalvin og ham sammen på midten i noen kamper.

Kan Forshaw's oppstandelse fra de døde være noe av grunnen til at Orta/ Bielsa & co har tonet ned jakten på forsterkninger i midtbaneleddet?
Han er jo riktignok kanskje en litt annen type midtbanespiller enn den kreative 10'eren det har vært snakket mye om, men han er muligens kapabel til å steppe inn som cover for Phillips hvis han skulle misse noen kamper? Den back-up rollen der har jo også vært nevnt som en mangel i dagen stall....

auren

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #244 på: August 26, 2021, 10:18:44 »
Det er svært mange Leeds fans som har harselert med Forshaw, og at han aldri skulle komme tilbake, og ihvertfall ikke fighte for en plass på laget.  Mange som har tatt feil.  Forshaw innehar masse gode kvaliteter som vi trenger, bl.a stenge rom i midtbaneleddet sentralt (som vi ofte ser oppstår, særlig med motstandere som har offensive midtstoppere).  Da Forshaw og Phillips spilte sammen i anker rolle på midten så spilte vi til tider ypperlig fotball, vi fikk mer trygghet defensivt.  Han er veldig sikker med ball og distribuerer godt, og er en ballvinner.  Kan komme litt til kort mot ekstra kjappe spillere, men Forshaw leser spillet godt og har god oversikt over egne medspillere på banen, og bidrar ofte til 1-touch og mer tempo i spillet vårt.  Jeg er veldig glad for å se han tilbake og håper Bielsa er interessert igjen å bruke Kalvin og ham sammen på midten i noen kamper.

Kan Forshaw's oppstandelse fra de døde være noe av grunnen til at Orta/ Bielsa & co har tonet ned jakten på forsterkninger i midtbaneleddet?
Han er jo riktignok kanskje en litt annen type midtbanespiller enn den kreative 10'eren det har vært snakket mye om, men han er muligens kapabel til å steppe inn som cover for Phillips hvis han skulle misse noen kamper? Den back-up rollen der har jo også vært nevnt som en mangel i dagen stall....

Absolutt. I tillegg til at de nå ser på Bate som en mulig bidragsyter allerede denne sesongen. O'Brien fra Hudds hadde nok slitt mye benk, så da er det like greit at Forshaw/Bate gjør det samme.

Kreativ 10-er har vi savnet lenge. Ihvertfall en som er god nok. Pablo var nok for gammel/bidro ikke nok defansivt for Bielsa. Rodrigo er også for dårlig defansivt. Roberts er fortsatt for uferdig. Klich kanskje den beste vi har i den rollen, men prestasjonene hans har variert stort siste sesong.

En ving som kan bekle venstre, høyre og 10-er rollen er noe vi bør få inn. Kent er nevnt, absolutt en spennende spiller, men usikker på nivået. Kanskje Lang blir hentet likevel?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #245 på: August 26, 2021, 10:35:59 »
Det er svært mange Leeds fans som har harselert med Forshaw, og at han aldri skulle komme tilbake, og ihvertfall ikke fighte for en plass på laget.  Mange som har tatt feil.  Forshaw innehar masse gode kvaliteter som vi trenger, bl.a stenge rom i midtbaneleddet sentralt (som vi ofte ser oppstår, særlig med motstandere som har offensive midtstoppere).  Da Forshaw og Phillips spilte sammen i anker rolle på midten så spilte vi til tider ypperlig fotball, vi fikk mer trygghet defensivt.  Han er veldig sikker med ball og distribuerer godt, og er en ballvinner.  Kan komme litt til kort mot ekstra kjappe spillere, men Forshaw leser spillet godt og har god oversikt over egne medspillere på banen, og bidrar ofte til 1-touch og mer tempo i spillet vårt.  Jeg er veldig glad for å se han tilbake og håper Bielsa er interessert igjen å bruke Kalvin og ham sammen på midten i noen kamper.

At mange har harselert med Forshaw er å ta litt i. Mange, undertegnede inkludert, har stilt spørsmål ved om han kunne komme tilbake etter et skademareritt og komme inn på nivå som er langt høyere enn det han spilte på da han ble skadd.

Det hadde vært helt gull om han beviser så mye på treningsfeltet at Bielsa & co ser at han er bedre enn det vi kan kjøpe inn, men det skal mer til enn en bra kamp mot Crewe før jeg er overbevist. Hvis han kommer inn og beviser i Premier League skal jeg hylle ham herfra til evigheten. Det vil være en råsterk prestasjon, både av Forshaw som kjemper seg tilbake og klubben som klarer å være tålmodige.

PetterH

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #246 på: August 26, 2021, 12:35:53 »
Forshaw var jo veldig ustabil nivå messig når han spilte for oss i CC.
Ja , han hadde sine gode perioder , men også perioder hvor han var ganske svak.


Så at han nå evt skal kunne bidra bra  i PL for oss, etter ca 2 sesonger på sidelinja ,
Vil i alle fall  for meg være ett under !

Men absolutt gledelig at han ser ut til å endelig være skadefri da , og håper selvfølgelig
på ett under !  :)
« Siste redigering: August 26, 2021, 13:27:12 av PetterH »
 

Russel_Doig

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #247 på: August 26, 2021, 13:36:06 »
Forshaw var jo veldig ustabil nivå messig når han spilte for oss i CC.
Ja , han hadde sine gode perioder , men også perioder hvor han var ganske svak.


Så at han nå evt skal kunne bidra bra  i PL for oss, etter ca 2 sesonger på sidelinja ,
Vil i alle fall  for meg være ett under !

Men absolutt gledelig at han ser ut til å endelig være skadefri da , og håper selvfølgelig
på ett under !  :)

Da bør du kanskje lese deg opp litt:

"“Forshaw is a player who, when he has played, he is always between the better players of the team,” said the head coach, of the man often credited with bringing control to Leeds’ play."

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/latest-leeds-united-news/marcelo-bielsa-his-chameleon-adam-forshaw-what-he-does-leeds-united-and-how-others-are-mitigating-his-absence-819603

Tipper han er inne på laget om noen få kamper.

Blank_File

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #248 på: August 26, 2021, 13:37:03 »
Forshaw var jo veldig ustabil nivå messig når han spilte for oss i CC.
Ja , han hadde sine gode perioder , men også perioder hvor han var ganske svak.


Så at han nå evt skal kunne bidra bra  i PL for oss, etter ca 2 sesonger på sidelinja ,
Vil i alle fall  for meg være ett under !

Men absolutt gledelig at han ser ut til å endelig være skadefri da , og håper selvfølgelig
på ett under !  :)
Her må jeg si meg enig. Og en annen ting med Forshaw som 8er at han ikke har boksegenskapene til Dallas. Bedre i distribusjonen og til å styre, men ikke i nærheten av Dallas offensivt. Noe av styrken til Leeds er at vi så ofte er fullt av folk i boksen til motstanderen.

ar9

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #249 på: August 26, 2021, 14:38:13 »
Forshaw var jo veldig ustabil nivå messig når han spilte for oss i CC.
Ja , han hadde sine gode perioder , men også perioder hvor han var ganske svak.


Så at han nå evt skal kunne bidra bra  i PL for oss, etter ca 2 sesonger på sidelinja ,
Vil i alle fall  for meg være ett under !

Men absolutt gledelig at han ser ut til å endelig være skadefri da , og håper selvfølgelig
på ett under !  :)
Her må jeg si meg enig. Og en annen ting med Forshaw som 8er at han ikke har boksegenskapene til Dallas. Bedre i distribusjonen og til å styre, men ikke i nærheten av Dallas offensivt. Noe av styrken til Leeds er at vi så ofte er fullt av folk i boksen til motstanderen.
Det jeg husker av spillet hans før han ble skadet var han veldig arbeidssom, jobbet mye box til box, vant mye dueller, pratet mye på banen og gav instruksjoner. Han var mye involvert i spillet mellom boksene og hadde mye ballkontakt.
Dog husker jeg og at han tråkket alt for mye på ballen og således hadde lett for å dra ned balltompoet. Avslutningsegenskapene var heller ikke noe å skrive hjem om. Han mangler de tingene som Klich og Dallas har men er kvassere til å vinne igjen ballen. Det er slik jeg husker han.

Så kan han jo ha tjuvtrenet bittelitt de siste to åra under opptreningen. Vi får se. Har mine tvil på at han tar en fast plass i første 11.ren når de fleste er tilgjengelige. Men vi kan nok få god nytte av ham allikevel.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #250 på: August 26, 2021, 15:32:52 »
Forshaw var jo veldig ustabil nivå messig når han spilte for oss i CC.
Ja , han hadde sine gode perioder , men også perioder hvor han var ganske svak.


Så at han nå evt skal kunne bidra bra  i PL for oss, etter ca 2 sesonger på sidelinja ,
Vil i alle fall  for meg være ett under !

Men absolutt gledelig at han ser ut til å endelig være skadefri da , og håper selvfølgelig
på ett under !  :)
Her må jeg si meg enig. Og en annen ting med Forshaw som 8er at han ikke har boksegenskapene til Dallas. Bedre i distribusjonen og til å styre, men ikke i nærheten av Dallas offensivt. Noe av styrken til Leeds er at vi så ofte er fullt av folk i boksen til motstanderen.
Det jeg husker av spillet hans før han ble skadet var han veldig arbeidssom, jobbet mye box til box, vant mye dueller, pratet mye på banen og gav instruksjoner. Han var mye involvert i spillet mellom boksene og hadde mye ballkontakt.
Dog husker jeg og at han tråkket alt for mye på ballen og således hadde lett for å dra ned balltompoet. Avslutningsegenskapene var heller ikke noe å skrive hjem om. Han mangler de tingene som Klich og Dallas har men er kvassere til å vinne igjen ballen. Det er slik jeg husker han.

Så kan han jo ha tjuvtrenet bittelitt de siste to åra under opptreningen. Vi får se. Har mine tvil på at han tar en fast plass i første 11.ren når de fleste er tilgjengelige. Men vi kan nok få god nytte av ham allikevel.

Enig med de som skriver god i gjenvinning og å strø små pasninger rundt seg.
Men han var kratilsk dårlig mht avslutninger...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #252 på: August 26, 2021, 17:27:59 »
Svar på tiltale fra Rad om vi trenger en ny midtbanespiller:


https://twitter.com/andrearadri/status/1430887123800911873?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1430887123800911873%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.waccoe.com%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fandrearadri%2Fstatus%2F1430887123800911873%3Fs%3D21


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uforsvarlig gambling å satse på han. Har hatt mye skadeproblemer siden han kom, og kan aldri tenke meg han holder seg skadefri ut sesongen. PT er vi etter min mening svekket etter dette transfervinduet, om det ikke skjer noe helt på slutten

TK20

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #253 på: August 26, 2021, 18:24:31 »
Svar på tiltale fra Rad om vi trenger en ny midtbanespiller:


https://twitter.com/andrearadri/status/1430887123800911873?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1430887123800911873%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.waccoe.com%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fandrearadri%2Fstatus%2F1430887123800911873%3Fs%3D21


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uforsvarlig gambling å satse på han. Har hatt mye skadeproblemer siden han kom, og kan aldri tenke meg han holder seg skadefri ut sesongen. PT er vi etter min mening svekket etter dette transfervinduet, om det ikke skjer noe helt på slutten

Interessant at du mener vi er svekket. Vil du utdype hvorfor?

Eriksen55

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #254 på: August 26, 2021, 19:00:07 »
Svar på tiltale fra Rad om vi trenger en ny midtbanespiller:


https://twitter.com/andrearadri/status/1430887123800911873?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1430887123800911873%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.waccoe.com%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fandrearadri%2Fstatus%2F1430887123800911873%3Fs%3D21


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uforsvarlig gambling å satse på han. Har hatt mye skadeproblemer siden han kom, og kan aldri tenke meg han holder seg skadefri ut sesongen. PT er vi etter min mening svekket etter dette transfervinduet, om det ikke skjer noe helt på slutten

Uforsvarlig gambling?

Dallas, Klich, Forshaw, Shackleton, Bate, Jenkins og Phillips kan alle spille i 8er rollen.

Forshaw har vært lenge skadet. Bortsett fra et ankel/beinbrudd ( eller var det kneskade?) Så har de aller fleste avbrekkene vært relatert til hofta. En hofte som klubben har sagt de gamblet på at skulle slippe operasjon og lot Forshaw kjøre på. Det viste seg å være feil. Han og klubben sier at hofta er fin og plager ham ikke. Da er det ingen grunn til å bekymre seg for det.
Forshaw har jo trent de siste to årene, han starter jo ikke på null.

SupALeedS

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #255 på: August 26, 2021, 20:31:30 »
Jeg deler samme oppfatning det å signere og erstattte 2 spillere er for meg altfor svakt vindu. Sett i lys om Leeds skal fremover som klubb. 2 året i Premier League er tøft. Jeg mener klubben lider av en offensiv spiller. En som kan ha målpoeng. Som kan åpne motstandere. I dag har vi en spiller som leverer, Raphinha.

Ut har vi mistet:

Pablo Hernandez
Gaetano Berardi
Alioski
Kiko Casilla
Leif Davis

En kvalitetsignering hadde jeg faktisk sett for meg altså, kjeksen Forshaw kan vi umulig sette all vår lit til?
Alex

Sterland

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #256 på: August 26, 2021, 21:37:59 »
Svar på tiltale fra Rad om vi trenger en ny midtbanespiller:


https://twitter.com/andrearadri/status/1430887123800911873?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1430887123800911873%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.waccoe.com%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fandrearadri%2Fstatus%2F1430887123800911873%3Fs%3D21


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uforsvarlig gambling å satse på han. Har hatt mye skadeproblemer siden han kom, og kan aldri tenke meg han holder seg skadefri ut sesongen. PT er vi etter min mening svekket etter dette transfervinduet, om det ikke skjer noe helt på slutten

Uforsvarlig gambling?

Dallas, Klich, Forshaw, Shackleton, Bate, Jenkins og Phillips kan alle spille i 8er rollen.

Forshaw har vært lenge skadet. Bortsett fra et ankel/beinbrudd ( eller var det kneskade?) Så har de aller fleste avbrekkene vært relatert til hofta. En hofte som klubben har sagt de gamblet på at skulle slippe operasjon og lot Forshaw kjøre på. Det viste seg å være feil. Han og klubben sier at hofta er fin og plager ham ikke. Da er det ingen grunn til å bekymre seg for det.
Forshaw har jo trent de siste to årene, han starter jo ikke på null.
Kjenner ikke veldig godt til skadesituasjonen til Forshaw, men registrer at han stort sett har vært ute siden vi signet han. Setter absolutt ikke min lit til at han er tilgjengelig for spill hele sesongen. Tenker han like mye som en 4er og erstatter for Phillips som en 8er. Ser du liter opp Shackleton, Bate og Jenkins som mulig 8ere evt 4ere, med respekt å melde tror jeg alle de faller greit igjennom i PL. Bate kan muligens komme dit.. Mitt poeng er at det er gambling å ikke ha en erstatter til Phillips. Der er vi pt tynne. I tillegg mangler vi en 10er.  ¨

Jeg mener vi er svekket etter dette transfervinduet. Firpo virker ikke som noen forbedring ift Alioski, men det gjenstår og se. Klaesson ser jeg på som en svekkelse vs Casilla. Pablo er ikke erstattet, og vi er syltynne i 10er rollen. Vi har mistet Poveda. Får håpe at noen av unggutta klarer å ta steget. Har tro på Summerville, Bate og Gelhardt, men at det blir noe særlig mer enn et og annet innhopp tviler jeg på.   

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #257 på: August 26, 2021, 22:22:55 »
Svar på tiltale fra Rad om vi trenger en ny midtbanespiller:


https://twitter.com/andrearadri/status/1430887123800911873?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1430887123800911873%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.waccoe.com%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fandrearadri%2Fstatus%2F1430887123800911873%3Fs%3D21


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uforsvarlig gambling å satse på han. Har hatt mye skadeproblemer siden han kom, og kan aldri tenke meg han holder seg skadefri ut sesongen. PT er vi etter min mening svekket etter dette transfervinduet, om det ikke skjer noe helt på slutten

Uforsvarlig gambling?

Dallas, Klich, Forshaw, Shackleton, Bate, Jenkins og Phillips kan alle spille i 8er rollen.

Forshaw har vært lenge skadet. Bortsett fra et ankel/beinbrudd ( eller var det kneskade?) Så har de aller fleste avbrekkene vært relatert til hofta. En hofte som klubben har sagt de gamblet på at skulle slippe operasjon og lot Forshaw kjøre på. Det viste seg å være feil. Han og klubben sier at hofta er fin og plager ham ikke. Da er det ingen grunn til å bekymre seg for det.
Forshaw har jo trent de siste to årene, han starter jo ikke på null.
Kjenner ikke veldig godt til skadesituasjonen til Forshaw, men registrer at han stort sett har vært ute siden vi signet han. Setter absolutt ikke min lit til at han er tilgjengelig for spill hele sesongen. Tenker han like mye som en 4er og erstatter for Phillips som en 8er. Ser du liter opp Shackleton, Bate og Jenkins som mulig 8ere evt 4ere, med respekt å melde tror jeg alle de faller greit igjennom i PL. Bate kan muligens komme dit.. Mitt poeng er at det er gambling å ikke ha en erstatter til Phillips. Der er vi pt tynne. I tillegg mangler vi en 10er.  ¨

Jeg mener vi er svekket etter dette transfervinduet. Firpo virker ikke som noen forbedring ift Alioski, men det gjenstår og se. Klaesson ser jeg på som en svekkelse vs Casilla. Pablo er ikke erstattet, og vi er syltynne i 10er rollen. Vi har mistet Poveda. Får håpe at noen av unggutta klarer å ta steget. Har tro på Summerville, Bate og Gelhardt, men at det blir noe særlig mer enn et og annet innhopp tviler jeg på.

Eg forstår argumentet med at vi kan fremstå svekket mannskapsmessig i forhold til forrige sesong.
Alioski/Firpo tror eg etterhvert vil fremstå som en klar styrkelse - ikke i starten...

'Alle' vet at klubben ikke vil kjøpe en Phillips-erstatter. En slik erstatter ville kostet store summer (om han var like god), og han ville kommet med garanti om å starte på benken (dvs etter min mening, ikke Berge, han ville kunne spilt i 8'r rolle de gangene han ikke skulle erstatte Phillips, men igjen, vi ville nok snakket £40m og det er PENGER).

Og så har v i de 'store talentene' klubben har investert i siste halvannet året. Nå MÅ de få slippe til i kamper på førstelaget, ellers vil det gå på troverdigheten løs og ved neste korsvei vil tilsvarende spillere takke nei til Leeds fordi de ser at talentene slett ikke slipper til.
Kinnear har altså navngitt fem av disse og sagt at de vil være en integrert del av førstelaget denne sesongen. Et kjempegodt signal, og etter min mening nødvendig.

Tenk om Bate, Geldhardt, Greenwood, Drameh og Summerville vil få runs i laget som Struijk har fått før dem.

Er de gode nok? Det vet vi ikke før de er prøvd, og prøvd skikkelig.

Så får det være at vi ikke kjøpte en slik seniorspiller denne sommeren. Om Bate er så god som tendensene tyder på vil signaleffekten være helt enorm - og neste år vil en ny Bate ønske å signere for klubben.

Have faith!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #258 på: August 26, 2021, 22:33:33 »
Svar på tiltale fra Rad om vi trenger en ny midtbanespiller:


https://twitter.com/andrearadri/status/1430887123800911873?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1430887123800911873%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.waccoe.com%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fandrearadri%2Fstatus%2F1430887123800911873%3Fs%3D21


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uforsvarlig gambling å satse på han. Har hatt mye skadeproblemer siden han kom, og kan aldri tenke meg han holder seg skadefri ut sesongen. PT er vi etter min mening svekket etter dette transfervinduet, om det ikke skjer noe helt på slutten

Uforsvarlig gambling?

Dallas, Klich, Forshaw, Shackleton, Bate, Jenkins og Phillips kan alle spille i 8er rollen.

Forshaw har vært lenge skadet. Bortsett fra et ankel/beinbrudd ( eller var det kneskade?) Så har de aller fleste avbrekkene vært relatert til hofta. En hofte som klubben har sagt de gamblet på at skulle slippe operasjon og lot Forshaw kjøre på. Det viste seg å være feil. Han og klubben sier at hofta er fin og plager ham ikke. Da er det ingen grunn til å bekymre seg for det.
Forshaw har jo trent de siste to årene, han starter jo ikke på null.
Kjenner ikke veldig godt til skadesituasjonen til Forshaw, men registrer at han stort sett har vært ute siden vi signet han. Setter absolutt ikke min lit til at han er tilgjengelig for spill hele sesongen. Tenker han like mye som en 4er og erstatter for Phillips som en 8er. Ser du liter opp Shackleton, Bate og Jenkins som mulig 8ere evt 4ere, med respekt å melde tror jeg alle de faller greit igjennom i PL. Bate kan muligens komme dit.. Mitt poeng er at det er gambling å ikke ha en erstatter til Phillips. Der er vi pt tynne. I tillegg mangler vi en 10er.  ¨

Jeg mener vi er svekket etter dette transfervinduet. Firpo virker ikke som noen forbedring ift Alioski, men det gjenstår og se. Klaesson ser jeg på som en svekkelse vs Casilla. Pablo er ikke erstattet, og vi er syltynne i 10er rollen. Vi har mistet Poveda. Får håpe at noen av unggutta klarer å ta steget. Har tro på Summerville, Bate og Gelhardt, men at det blir noe særlig mer enn et og annet innhopp tviler jeg på.

Shack, Bate og Jenkins kan spille der. Men mye skal gå galt om dem spiller der over en flere kamper. Men det er jo begrenset hvor mange alternativer man skal ha i hver rolle. Hadde vi hentet en til i den rollen hadde veien frem for talentene blitt håpløs. Den er nok lang nok som den er... Tror man heller ikke skal undervurdere signaleffekten det gir i gruppa at alle som bidro til den gode sesongen i fjor blir satset på.

Uansett er Dallas, Klich, Forshaw og Phillips foran dem i køa. Jeg mener vi er bra besatt i 8er rollen.

I 4er rollen er Phillips bankers. Alternativene er Koch, Strujik, Forshaw, Jenkins og Bate.  Syntes det er ok også jeg :)

Du må jo gi Firpo mer enn 2 x45 min før du feller en dom.  Klaesson er jeg også skeptisk til nå, nen på sikt kan han bli bra. Husker mange var skeptisk til Meslier også. Poveda er erstattet av Summerville. Pablo spilte knapt i fjor, så  hans bidrag på benken erstattes internt ser det ut til.

Det jeg er enig i og som jeg sliter med å forstå er at det ikke har blitt handlet inn en solid og hardtarbeidende playmaker i 10er rollen. I tilegg en knallgod venstreving inn og Costa ut. Da har vi 3 gode vinger + Summerville.

At vi er svekket ift i fjor vet ingen enda. Heldigvis er det ikke antall pund brukt som alene avgjør om man har styrket seg.
« Siste redigering: August 26, 2021, 22:41:33 av Eriksen55 »

Reaney

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #259 på: August 26, 2021, 23:39:59 »
Forshaw er altså vår "nysignering" på midtbanen etter en god kamp mot bunnlaget Crewe fra League 1. Ja, ja. Vi skal i hvert fall ikke beskyldes for å være kravstore. Status fram til nå: Skadeforfulgt og null mål. Vi får håpe det bedrer seg.

Eriksen55

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #260 på: August 26, 2021, 23:47:58 »
Forshaw er altså vår "nysignering" på midtbanen etter en god kamp mot bunnlaget Crewe fra League 1. Ja, ja. Vi skal i hvert fall ikke beskyldes for å være kravstore. Status fram til nå: Skadeforfulgt og null mål. Vi får håpe det bedrer seg.

Ser ihvertfall ingen grunn til å hente et nytt 4-5 valg. Da må det være bedre å bruke en man har og som har en høy stjerne i gruppa, kan Bielsaball og hans metoder  :)

Sterland

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #261 på: August 27, 2021, 06:59:36 »
Svar på tiltale fra Rad om vi trenger en ny midtbanespiller:


https://twitter.com/andrearadri/status/1430887123800911873?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1430887123800911873%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.waccoe.com%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fandrearadri%2Fstatus%2F1430887123800911873%3Fs%3D21


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uforsvarlig gambling å satse på han. Har hatt mye skadeproblemer siden han kom, og kan aldri tenke meg han holder seg skadefri ut sesongen. PT er vi etter min mening svekket etter dette transfervinduet, om det ikke skjer noe helt på slutten

Uforsvarlig gambling?

Dallas, Klich, Forshaw, Shackleton, Bate, Jenkins og Phillips kan alle spille i 8er rollen.

Forshaw har vært lenge skadet. Bortsett fra et ankel/beinbrudd ( eller var det kneskade?) Så har de aller fleste avbrekkene vært relatert til hofta. En hofte som klubben har sagt de gamblet på at skulle slippe operasjon og lot Forshaw kjøre på. Det viste seg å være feil. Han og klubben sier at hofta er fin og plager ham ikke. Da er det ingen grunn til å bekymre seg for det.
Forshaw har jo trent de siste to årene, han starter jo ikke på null.
Kjenner ikke veldig godt til skadesituasjonen til Forshaw, men registrer at han stort sett har vært ute siden vi signet han. Setter absolutt ikke min lit til at han er tilgjengelig for spill hele sesongen. Tenker han like mye som en 4er og erstatter for Phillips som en 8er. Ser du liter opp Shackleton, Bate og Jenkins som mulig 8ere evt 4ere, med respekt å melde tror jeg alle de faller greit igjennom i PL. Bate kan muligens komme dit.. Mitt poeng er at det er gambling å ikke ha en erstatter til Phillips. Der er vi pt tynne. I tillegg mangler vi en 10er.  ¨

Jeg mener vi er svekket etter dette transfervinduet. Firpo virker ikke som noen forbedring ift Alioski, men det gjenstår og se. Klaesson ser jeg på som en svekkelse vs Casilla. Pablo er ikke erstattet, og vi er syltynne i 10er rollen. Vi har mistet Poveda. Får håpe at noen av unggutta klarer å ta steget. Har tro på Summerville, Bate og Gelhardt, men at det blir noe særlig mer enn et og annet innhopp tviler jeg på.

Shack, Bate og Jenkins kan spille der. Men mye skal gå galt om dem spiller der over en flere kamper. Men det er jo begrenset hvor mange alternativer man skal ha i hver rolle. Hadde vi hentet en til i den rollen hadde veien frem for talentene blitt håpløs. Den er nok lang nok som den er... Tror man heller ikke skal undervurdere signaleffekten det gir i gruppa at alle som bidro til den gode sesongen i fjor blir satset på.

Uansett er Dallas, Klich, Forshaw og Phillips foran dem i køa. Jeg mener vi er bra besatt i 8er rollen.

I 4er rollen er Phillips bankers. Alternativene er Koch, Strujik, Forshaw, Jenkins og Bate.  Syntes det er ok også jeg :)

Du må jo gi Firpo mer enn 2 x45 min før du feller en dom.  Klaesson er jeg også skeptisk til nå, nen på sikt kan han bli bra. Husker mange var skeptisk til Meslier også. Poveda er erstattet av Summerville. Pablo spilte knapt i fjor, så  hans bidrag på benken erstattes internt ser det ut til.

Det jeg er enig i og som jeg sliter med å forstå er at det ikke har blitt handlet inn en solid og hardtarbeidende playmaker i 10er rollen. I tilegg en knallgod venstreving inn og Costa ut. Da har vi 3 gode vinger + Summerville.

At vi er svekket ift i fjor vet ingen enda. Heldigvis er det ikke antall pund brukt som alene avgjør om man har styrket seg.
Koch, Strujik vet vi ikke behersker 4er rollen. Forshaw muligens, men ekstremt skadeplaget. Jenkins og Bate er meget usikre kort. Er helt enig i at Bate har vært meget positiv for U23, men det er en usikkerhet ift nivået på U23 ligaen, og det faktum at i en av to kamper spilte Leeds mot 10 mann, og fikk mye plass. Jenkins virker også bra på U23 nivå, men det er tross alt langt opp til PL. Jeg hadde håpet at vi skulle signe O'Brian, som kunne vært en konkurrent/erstatter for Phillips. Ung spiller med masse erfaring fra CC. Enig i at vi er godt forspent i 8er rollen.
 
Selvsagt har jeg ikke gitt opp Firpo, men etter å sett han i pre-season + de to første PL kampene kan jeg ikke se at foreløpig hever laget ift Alioski.


Milou

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #262 på: August 27, 2021, 07:31:20 »
Dei med betre husk enn meg får arrestere meg om eg tar feil, men var ikkje Forshaw erstatter for Phillips i Championship om Kalvin var ute? Eg syns også å hugse at han var så god i enkelte kampar at det blei spekulert i om Phillips ville få plassen tilbake.

Sjølsagt har Phillips utvikla seg enormt på 2 år, men eg trur likevel at vi ikkje skal heilt avskrive Forshaw endå. Det kjennes iallefall godt å sjå han i troppen igjen.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


Blank_File

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #263 på: August 27, 2021, 10:13:09 »
Dei med betre husk enn meg får arrestere meg om eg tar feil, men var ikkje Forshaw erstatter for Phillips i Championship om Kalvin var ute? Eg syns også å hugse at han var så god i enkelte kampar at det blei spekulert i om Phillips ville få plassen tilbake.

Sjølsagt har Phillips utvikla seg enormt på 2 år, men eg trur likevel at vi ikkje skal heilt avskrive Forshaw endå. Det kjennes iallefall godt å sjå han i troppen igjen.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk
Joda. Det er helt rett. Han kom mer til sin rett som 4er. Jeg innrømmer også glatt at jeg har ikke fotballforståelse nok til å virkelig bedømme den usynlige jobben som de sentrale midtbanespillerene gjør.

Det er dog vågalt og satse på Forshaw. Jeg liker det, men samtidig liker jeg det ikke. Det er ikke noe vits å kjøpe en spiller til i den samme sjangeren. Har vi ikke penger til en oppgradering kan vi like godt spille med de vi har. Det er vel Bielsas holdning så vidt jeg har lest.

TK20

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #264 på: August 27, 2021, 11:31:24 »
Jeg tror vi må akseptere og respektere at supporterne er noe delt i synet på sommerens transfervindu. Det handler nok primært om hvordan vi ønsker at klubben skal utvikle seg og hva man tenker er en akseptabel sesong.

Det ble investert heftig forrige sesong, og vi fikk betalt med en strålende niendeplass. Derfor synes jeg det er logisk å tenke at troppen i utgangspunktet bør være rustet for nok en god sesong uten de store investeringene. Vi har ikke mistet noen 4ere, 8ere eller 10ere av betydning, så dersom Forshaw vil kunne bidra med noe som helst er det å regne som en forsterkning.

I tillegg
  • har vi byttet vår (etter min mening) svakeste spiller (som attpåtil spilte ute av posisjon) med en faktisk venstreback som har bevist et høyt nivå
  • har vi kjøpt Harrison
  • har vi erstattet en totalt ræva andrekeeper nylig utestengt for rasisme
Jeg synes det er greit. Jeg synes ikke det er rimelig å si at vi er svekket i alle fall.

karaba

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #265 på: September 26, 2021, 00:21:24 »
Er skadet igjen, begynner vel å nærme seg der hvor man kan si at karrieren er over nå


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pettersen97

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #266 på: September 26, 2021, 00:47:58 »
Er skadet igjen, begynner vel å nærme seg der hvor man kan si at karrieren er over nå


Sent from my iPhone using Tapatalk

I allefall på tide at Leeds/ Radrizzani/ Orta/ Bielsa går inn å forhandler om å terminere kontrakten til en spiller som kun går å hever lønn, slik at man kan bruke de pengene på forsterkninger i Januar. Synd på Forshaw men Leeds er ikke tjent med å ha en spiller som ikke kan bidra.
The Mighty Whites

Cherry

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #267 på: September 27, 2021, 10:49:58 »
Er skadet igjen, begynner vel å nærme seg der hvor man kan si at karrieren er over nå


Sent from my iPhone using Tapatalk

I allefall på tide at Leeds/ Radrizzani/ Orta/ Bielsa går inn å forhandler om å terminere kontrakten til en spiller som kun går å hever lønn, slik at man kan bruke de pengene på forsterkninger i Januar. Synd på Forshaw men Leeds er ikke tjent med å ha en spiller som ikke kan bidra.

Synd på Adam, men kroppen spiller helt klart ikke på lag med han/Bielsa ball.
Det er vel fortsatt muig å hente spillere inn som ikke er på kontrakt? 
 

Sleivind

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #268 på: November 07, 2021, 18:39:56 »
Hatten av for Forshaw. Vært skadet i 2-3 sesonger på rad. Sist sett i Championship. Tilbake for fullt og dominerer i PL.

HåvardK

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #269 på: November 07, 2021, 21:48:27 »
Hatten av for Forshaw. Vært skadet i 2-3 sesonger på rad. Sist sett i Championship. Tilbake for fullt og dominerer i PL.
Helt utrolig, faktisk. Tipper Kalvin var godt fornøyd med å få inn 4shaw som makker også. Måtte det vare!