Skrevet av Emne: Ex-spiller: Adam Forshaw  (Lest 57557 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jostein.

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #270 på: November 07, 2021, 22:06:56 »
Han var enorm i dag
Leeds Carajo!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #271 på: November 07, 2021, 22:11:19 »
Forshaw hadde jeg avskrevet. Må innrømme det. Og noen ganger er det flott å ta feil.

Så er det bare å håpe at han kan holde seg skadefri.
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #272 på: November 08, 2021, 09:30:17 »
Som å få en ny spiller.
Fantastisk imponerende "come back", han leverte til meget godkjent - og holdt både tempo og fysisk følge.....
Adam har vel trent mest vekter og fysikk av alle i troppen de siste par årene, og holder han seg skadefri fremover så er det bare å tilby ny kontrakt.

Dette var stas!

Andersen

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #273 på: November 09, 2021, 13:08:44 »
Adam Forshaw  har jo fått en ny vår som spiller etter at han nå er skadefri. Virkelig en terrier på banen mot Leicester . Unner han så mange kamper som mulig fremover! MOT.

raggen

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #274 på: November 09, 2021, 14:40:43 »
midtbanen fikk en ny dimensjon og ro med forshaw på midtbanen og er som flere påpeker, "ny" spiller vi har fått inn i laget. håper bare han holder seg skadefri så har han absolutt noe og gjøre i dette Leeds laget
Forever Leeds United!!!!!!!!

PetterH

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #275 på: November 30, 2021, 23:39:50 »
Hadde aldri trodd han skulle komme tilbake og holde ett PL nivå.
Men jaggu ser det ut til at jeg tok feil :)

lojosang

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #276 på: Desember 01, 2021, 00:12:10 »
Hadde aldri trodd han skulle komme tilbake og holde ett PL nivå.
Men jaggu ser det ut til at jeg tok feil :)
Enormt imponerende egentlig. Fotballinvalid i to år og så er han plutselig en høyst habil Premier League-spiller.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

Pettersen97

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #277 på: Desember 01, 2021, 00:27:44 »
Hadde totalt avskrevet denne karen. Forstod ikke bæret når det ikke ble handlet inn forsterkninger i midtbaneleddet i sommer. Men gode Gud som han har gjort mine mistanker til skamme. For en spiller, for en moral å for en stå på vilje! Bøyer meg i støvet!  :)
The Mighty Whites

Borge

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #278 på: Desember 01, 2021, 08:39:37 »
Forshaw hadde jeg avskrevet. Må innrømme det. Og noen ganger er det flott å ta feil.

Så er det bare å håpe at han kan holde seg skadefri.

Det var vel flere her inne som sa at det å sats på Forshaw var meningsløst etter den skadehistorikken og at han ikke holdt PL nivå... :) Den skapet satte han vel på plass i går...? Godt å se at også ekspertene her inne tar feil, selv om det er ganske sjelden :D :D :D :D
Borge

Cherry

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #279 på: Desember 01, 2021, 14:44:03 »
Forshaw hadde jeg avskrevet. Må innrømme det. Og noen ganger er det flott å ta feil.

Så er det bare å håpe at han kan holde seg skadefri.

Det var vel flere her inne som sa at det å sats på Forshaw var meningsløst etter den skadehistorikken og at han ikke holdt PL nivå... :) Den skapet satte han vel på plass i går...? Godt å se at også ekspertene her inne tar feil, selv om det er ganske sjelden :D :D :D :D

Svært sjelden ja....men det skjer!!! ;D ;D ;D

Sølvreven

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #280 på: Desember 05, 2021, 15:28:30 »
Roberts… e d mulig?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

HåvardK

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #281 på: Desember 05, 2021, 17:50:42 »

Sølvreven

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #282 på: Desember 06, 2021, 14:26:29 »
Helt feil tråd ja  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #283 på: Januar 02, 2022, 19:54:19 »
Fortjener ekstrem hyllest  :) For en revelation han har vært etter to år med skader. Og timingen kunne ikke blitt bedre ettersom Kalvin ble skadet i tre måneder. Nå MÅ han holde seg skadefri, for et Leedslag som nå skal begynne å se oppover tabellen er avhengig av at han holder seg fit.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #284 på: Januar 02, 2022, 20:30:53 »
Adam Forshaw , er jo on fire for tiden ! Tenk at denne spilleren har vært ute med skade i 2 år !  ;D

leedslife

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #285 på: Januar 15, 2022, 14:45:43 »
Dette druknet i Cody sagaen?

Ny kontrakt! Vel fortjent. For et forbilde. En prestasjon jeg håper inspirerer de unge.

Killa

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #286 på: Januar 18, 2022, 15:46:31 »
Gode nyheter mtp skaden til Forshaw - muligens tilbake allerede på lørdag mot Newcastle!

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-handed-major-adam-forshaw-injury-boost-phil-hay/

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #287 på: April 09, 2022, 23:16:51 »
Det bor fort en trener i Adam:

Marcelo Bielsa was not one for coming out on the pitch pre-match, let alone chatting with his players individually in front of everyone. Jesse Marsch was out there with the group, but then stood with Adam Forshaw for more than 20 minutes on the field.

The pair were chatting, Marsch later revealed, about the sport, the future and the Leeds plan. They were out there for long after everyone else had returned to the dressing room in what we would later learn was the first clue Forshaw would be missing from the matchday squad.
(Leeds-Live)

You had what must have been a 15-minute conversation with Adam Forshaw before kick-off, he wasn't involved at all today, what can you say about that?


That conversation was just about our team, how we're doing, where we're going, what our goals are, how to get there. Adam's a very intelligent person and he's a student of the game so he's fun to have some of those football conversations with and he was injured on the day but he still knows that he's very important for us and we're all getting to know each other more and more. I think there's clearly some really good relationships already established within the group and I'm just trying to bring my ideas of football and my ways of thinking about how to lead and help all of our guys be the best that they can be, and they've all responded really well to that.
« Siste redigering: April 09, 2022, 23:35:22 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #288 på: Januar 04, 2023, 23:29:18 »
Heldigvis ingen langvarig skade på Forshaw:

Adam Pope
@apopey
Forshaw has had a procedure on his hip. Marsch said it should only take a few days to heal and ease the pain. #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Borge

Borge

Kato

 

Russel_Doig

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #291 på: Juli 22, 2023, 14:46:55 »

Reaney

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #292 på: Juli 22, 2023, 14:49:36 »
Null mål og stort sett skadet. Helt greit å bli kvitt.

GeirO

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #293 på: Juli 22, 2023, 15:11:19 »
Synd. En av våre beste når han ikke var skadet.
MOT

Gufrias

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #294 på: Juli 22, 2023, 16:55:35 »
Synes Adam kan dra fra Leeds med hevet hode, jeg. Før skademarerittet var han en av våre beste., og han gjorde seg ikke bort etter at han kom tilbake heller, selv om motstanden var en divisjon bedre. Men skadehistorikken og alderen tilsier vel at han ikke vil være fast på lagoppstillingene i Leeds framover, og da kan det vel være greit å si takk for laget.
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: Ex-spiller: Adam Forshaw
« Svar #295 på: Juli 23, 2023, 02:55:42 »
God når han var fit. Det var han så altfor sjelden. Stallen må fornyes, og jeg tror ikke at vi kommer til å savne han. Lykke til videre, Adam.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Sv: Ex-spiller: Adam Forshaw
« Svar #296 på: Juli 23, 2023, 20:28:31 »
Forshaw ble tilbudt ny kontrakt og snur ryggen til Leeds for Saudi profitt. Det er altså takken til klubben for å få han tilbake på banen etter over 2 års intensiv skadebehandling. Utakk er verdens lønn er det visst noe som heter.

Eriksen55

Sv: Ex-spiller: Adam Forshaw
« Svar #297 på: Juli 23, 2023, 20:44:19 »
Forshaw ble tilbudt ny kontrakt og snur ryggen til Leeds for Saudi profitt. Det er altså takken til klubben for å få han tilbake på banen etter over 2 års intensiv skadebehandling. Utakk er verdens lønn er det visst noe som heter.

Han fikk vel en svært redusert lønn og en beskjed om at det ikke ble mye spilletid mener jeg å ha lest. Skjønner at han velger penger så sent i en skadeskutt karriere.

Han skylder vel ikke Leeds noe som helst - Bidratt bra når han var frisk. Synd det ble for mange skader. Å gi skadebehandling er en plikt klubben har som arbeidsgiver.

Russel_Doig

Sv: Ex-spiller: Adam Forshaw
« Svar #298 på: Juli 24, 2023, 07:55:12 »
Forshaw ble tilbudt ny kontrakt og snur ryggen til Leeds for Saudi profitt. Det er altså takken til klubben for å få han tilbake på banen etter over 2 års intensiv skadebehandling. Utakk er verdens lønn er det visst noe som heter.

Han fikk vel en svært redusert lønn og en beskjed om at det ikke ble mye spilletid mener jeg å ha lest. Skjønner at han velger penger så sent i en skadeskutt karriere.

Han skylder vel ikke Leeds noe som helst - Bidratt bra når han var frisk. Synd det ble for mange skader. Å gi skadebehandling er en plikt klubben har som arbeidsgiver.

I motsetning til svært mange har Forshaw gitt 110% for klubben hver gang han har vært på bana. Vil bli husket som en bra mann!

Dennis

Sv: Ex-spiller: Adam Forshaw
« Svar #299 på: Juli 24, 2023, 08:49:05 »
Man kan legitimt kritisere valg av land, men i prinsippet har jeg full forståelse for at Forshaw tar en større og tryggere kontrakt når karrieren nærmer seg slutten, enn en å bli i Leeds på en liten kontrakt og få utsikter til spill.

Han har gitt sitt for Leeds, kjempet seg tilbake uttalige ganger og var lagets beste spiller i innspurten.
Marching on together!