Skrevet av Emne: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV  (Lest 26799 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #240 på: Januar 20, 2018, 17:58:53 »
Må si at denne kampen endte i et gedigent anti-klimaks. Hadde seieren i lomma, bare for å rote det bort. Kvaliteten i laget er for ujevn, dessverre. Ligger som nr. 10 nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #241 på: Januar 20, 2018, 18:02:33 »
Er så skuffa at jeg griner :( Er så lei av å bli pissa på. Av Millwall er noe av det verste :( Nok en sesong utenfor playoff >:(

DOFFER

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #242 på: Januar 20, 2018, 18:02:39 »
Ten brave lions one stupid boy... 2.omg redder litt av æren.
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

baste

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #243 på: Januar 20, 2018, 18:04:21 »
På 3-2 trudde jeg at vi skulle ro det i land. Men vi er for lite kyniske, når vi vinner ball de siste 15 min...

Første omgang var for dårlig, Cooper driter seg ut, samme med Kalvin...kort skulle vi liksom unngå ?

Dette va kampen, som min datter, som er på Elland Road i dag, endelig skulle se Leeds vinne, etter 2ganger U på sine kamper på Elland Road..vel, ho må nok belage seg på nok en tur til Leeds.


MOT

DOFFER

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #244 på: Januar 20, 2018, 18:08:09 »
Da blir det vel Forshaw og Vieira på midten i neste kamp da?
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Reaney

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #245 på: Januar 20, 2018, 18:08:21 »
Vi taper på grunn av utvisningen og en manager som ikke skjønner en dritt. Når vi snur til 3-2 og kjører over Millwall, så tar han ut begge våre målscorere og angrepsvåpen og setter inn Shaughnessy  og Dallas som har hatt lite spilletid og skadefravær. Og det naturlige skjer. Plutselig er vi på hæla igjen og vi taper kampen.
Derfor: CHRISTIANSEN UT!

AndyMathie

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #246 på: Januar 20, 2018, 18:08:28 »
I dag våknet GIGANTEN LEEDS UNITED.

Nå klarer vi alt. Den her andre omgangen viser en sånn karakter og styrke at alle lag som må spille mot et Leeds med 11 spillere blir most i fillebiter.

Nå blir Phillips suspendert i 2 kamper, men det tror jeg ikke gjør noe som helst i og med at vi nå har signet 4shaw. Han blir å gå rett inn i startoppstillingen i neste kamp mot Hull og da blir vi garantert styrket i forhold til dagens startoppstilling.

Vi klarer playoff folkens helt garantert. Suck this jævla negative fjottnisser ;)

Til sist vil jeg nevne De Bock. Han er en skikkelig bukk(okse av en spiller). Fantastisk back som vi kommer til å ha glede av i mange mange sesonger :D Herlig signering :D



We are Leeds and we are proud of it!

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #247 på: Januar 20, 2018, 18:08:34 »
Hadde vi bare holdt 3-3.

2 omgangen kunne gitt bra boost og selvtillit. Heldigvis fikk Lasogga vist hva han er i stand til. Det kan bli viktig fremover

Ordentlig arbeidsinnsats og gi jernet i duellene er nøkkelen. Nå må dem ha skjønt det. Tror Rads tar grep nå.

Glad for å se Dallas tilbake. Det varte i 4 min. Da husket jeg hvor treig og lat han var. Se hva som skjer før det 4 målet...  Men er vel uansett bedre enn Roofe på vingen. Velkommen Maddison!!!

Alioski jobber og sliter. Han har mye fotball i seg som ikke kommer ut.

Vieira, ikke overrasket. Men han er vel BB beste neste gang. Berg og dalbane.

Cooper. Håpløst. Hans andre røde, kunne like gjerne vært hans sjette. God, men ekstremt uvøren og klønete. Var i tilegg råtten de minuttene han spilte i dag.

En fotballkamp varer i 90 minutter. Enten må TC lære det, eller så må vi ha inn en som kan svinge pisken i samtlige minutter. Denne divisjonen må det kriges.

Lasogga blir viktig i år. Han har kvaliteter  :)

Reaney

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #248 på: Januar 20, 2018, 18:10:28 »
Herre Gud! Play Offs? Få opp øya! Vi er til og med bak Brentford!

auren

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #249 på: Januar 20, 2018, 18:15:18 »
Faen så dritskuffa jeg er...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

palle

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #250 på: Januar 20, 2018, 18:15:56 »
Har vi noensinne hatt en spiller med større spenn mellom topp- og bunnivået enn Vieira?
I andre omgang i dag viste vel Lasogga at han har et ganske høyt toppnivå rett før han viser lilleputt-takter med feilpasninger helt hinsides noen sekunder etterpå...
...ooo, vi vandrar saman...

GeirO

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #251 på: Januar 20, 2018, 18:18:49 »
Vi taper på grunn av utvisningen og en manager som ikke skjønner en dritt. Når vi snur til 3-2 og kjører over Millwall, så tar han ut begge våre målscorere og angrepsvåpen og setter inn Shaughnessy  og Dallas som har hatt lite spilletid og skadefravær. Og det naturlige skjer. Plutselig er vi på hæla igjen og vi taper kampen.
Derfor: CHRISTIANSEN UT!
Tror mange managere vil gjort det samme på stillingen 3-2 og en mann mindre.....
MOT

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #252 på: Januar 20, 2018, 18:19:02 »
Hadde vi vunnet denne kampen så kunne det gitt en slik boost at play off kunne vært game on. Nå tror jeg dessverre vi ikke klarer dette. Fryktelig synd...

auren
Enig!
En seier hadde vært vanvittig viktig rent psykologisk!

baste

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #253 på: Januar 20, 2018, 18:24:28 »
I dag våknet GIGANTEN LEEDS UNITED.

Nå klarer vi alt. Den her andre omgangen viser en sånn karakter og styrke at alle lag som må spille mot et Leeds med 11 spillere blir most i fillebiter.

Nå blir Phillips suspendert i 2 kamper, men det tror jeg ikke gjør noe som helst i og med at vi nå har signet 4shaw. Han blir å gå rett inn i startoppstillingen i neste kamp mot Hull og da blir vi garantert styrket i forhold til dagens startoppstilling.

Vi klarer playoff folkens helt garantert. Suck this jævla negative fjottnisser ;)

Til sist vil jeg nevne De Bock. Han er en skikkelig bukk(okse av en spiller). Fantastisk back som vi kommer til å ha glede av i mange mange sesonger :D Herlig signering :D

Hærlig innlegg, førr når alt kommer til alt, så ligg det i hodet til spillerne.

Løpet er ikke kjørt, dette laget e bare 3poeng bak playoff...


Come on Leeds

Ps; æ e jævlig kritisk til Lasogga, men han kan fort bli en joker, med flere mål.

Cherry

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #254 på: Januar 20, 2018, 18:27:03 »
Mulig spissene våre løp seg tomme, men og bytte inn Shoughnessy uten å ha en ballholder foran ble vår bane siste 10. Min.
Vi har i dag for svak tropp, nå pga suspensjoner ...totalt sett grei nok- men har liten tro på PO etter dette resultatet og programmet neste 6 kamper.
 

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #255 på: Januar 20, 2018, 18:34:15 »
Vi taper på grunn av utvisningen og en manager som ikke skjønner en dritt. Når vi snur til 3-2 og kjører over Millwall, så tar han ut begge våre målscorere og angrepsvåpen og setter inn Shaughnessy  og Dallas som har hatt lite spilletid og skadefravær. Og det naturlige skjer. Plutselig er vi på hæla igjen og vi taper kampen.
Derfor: CHRISTIANSEN UT!

Det så ut som om Lasogga var halvskadet og sluttkjørt.
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #256 på: Januar 20, 2018, 18:39:44 »
Lenge siden jeg har vært så langt nede etter en Leeds kamp. Helt nummen.... Faen vi hadde fortjent bedre. Faen så gode vi er når vi gidder. Ã… faen så dårlige vi er når vi har null innsats.

Fullt fortjent rødt kort til Cooper. Utrolig gjort av en kaptein for andre gang denne sesongen. Skammelig - Riv av han kapteinsbåndet og hiv han ut av klubben.

Cannavaro

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #257 på: Januar 20, 2018, 18:43:49 »
For en berg-og-dalbane...må si jeg sliter med følelsene idag gitt.  Nedtur-opptur og nedtur igjen ila. 95 minutter.  Mye sjuke ting.  Men bekreftelser :  Vi pådrar oss altfor mye kort - vi er fortsatt svake på dødballer defensivt - fortsatt mye urutine sentralt i banen - de Bock er spennende, gjorde mye bra idag - Pontus og Berardi fortsatt viktige der bak. Alioski viste en ny defensiv side ved seg, samme med Lasogga.  Roofe gjør også mye bra.  Jeg tror fortsatt vi er gode nok for play-off, viste idag at det bor mye vilje der....TC er jeg fortsatt skeptisk til, men han sitter nok ut sesongen.  Om vi hadde vunnet kampen idag, så hadde disse 10 gått inn i historiebøkene....vi mangler noe. Kunne trengt forsterkninger på topp allikevel, og Forshaw er jeg spent på.  Vi må uansett vinne fotballkamper snart !!
MFLU - Miracles For Leeds United

kjella

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #258 på: Januar 20, 2018, 18:47:48 »
Kanskje litt strengt mot Cooper....Var vel helt i oransje sonen det kortet og falt ned på rødt. Men han er for dårlig. Rett og slett. Ubrukelig, men med et godt hjerte. Ellers helt tom - synes vi viser gode holdninger og innsats mot et ganske godt Millwall lag - som i tillegg hadde mye marginer med...Min konklusjon er at vi rett og slett ikke er gode nok til å rykke opp, men vi er nærmere enn i fjor spillemessig. En god stopper ved siden av Janson og en toppspiss og jeg tror vi er der. Men nå har jeg holdt med dette laget i 50 år i med og motgang. Ville gjerne sett oss i øverste divisjon før man la på lokket - men gudene vet....
« Siste redigering: Januar 20, 2018, 18:52:01 av kjella »

AndyMathie

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #259 på: Januar 20, 2018, 18:48:02 »
Lenge siden jeg har vært så langt nede etter en Leeds kamp. Helt nummen.... Faen vi hadde fortjent bedre. Faen så gode vi er når vi gidder. Ã… faen så dårlige vi er når vi har null innsats.

Fullt fortjent rødt kort til Cooper. Utrolig gjort av en kaptein for andre gang denne sesongen. Skammelig - Riv av han kapteinsbåndet og hiv han ut av klubben.


Helt enig angående Cooper. For en helsikas idiot han e. Han fortjener ikke å bære kapteinsbinde. En megaidiot av dimensjoner!!!
We are Leeds and we are proud of it!

RoarG

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #260 på: Januar 20, 2018, 18:55:31 »
Kanskje litt strengt mot Cooper....Var vel helt i oransje sonen det kortet og falt ned på rødt. Men han er for dårlig. Rett og slett. Ubrukelig, men med et godt hjerte. Ellers helt tom - synes vi viser gode holdninger og innsats mot et ganske godt Millwall lag - som i tillegg hadde mye marginer med...Min konklusjon er at vi rett og slett ikke er gode nok til å rykke opp, men vi er nærmere enn i fjor spillemessig. En god stopper ved siden av Janson og en toppspiss og jeg tror vi er der. Men nå har jeg holdt med dette laget i 50 år i opp og motgang. Ville gjerne sett oss i øverste divisjon før man la på lokket - men gudene vet....
Har sett Coopers tackling. Helt greit rødt. Han hadde tilsvarende mot Burton, som bare endte i gult. Viser manglende spilleforståelse og konsentrasjon å stadig havne i slike situasjoner. Vi må faktisk få inn bedre midtstoppere. Mye bedre. Holder ikke med en mann, Jansson, for å kjempe om opprykk. Får vi ikke tetta igjen bak, har vi ingenting i PL å gjøre. Herregud, vi slipper inn 4 mål på hjemmebane mot Millwall. Mot Millwall! Lagene i PL har mye bedre angripere, og de ville selvsagt ha spilt Cooper opp på tribunen ustanselig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #261 på: Januar 20, 2018, 19:06:44 »
Kanskje litt strengt mot Cooper....Var vel helt i oransje sonen det kortet og falt ned på rødt. Men han er for dårlig. Rett og slett. Ubrukelig, men med et godt hjerte. Ellers helt tom - synes vi viser gode holdninger og innsats mot et ganske godt Millwall lag - som i tillegg hadde mye marginer med...Min konklusjon er at vi rett og slett ikke er gode nok til å rykke opp, men vi er nærmere enn i fjor spillemessig. En god stopper ved siden av Janson og en toppspiss og jeg tror vi er der. Men nå har jeg holdt med dette laget i 50 år i opp og motgang. Ville gjerne sett oss i øverste divisjon før man la på lokket - men gudene vet....
Har sett Coopers tackling. Helt greit rødt. Han hadde tilsvarende mot Burton, som bare endte i gult. Viser manglende spilleforståelse og konsentrasjon å stadig havne i slike situasjoner. Vi må faktisk få inn bedre midtstoppere. Mye bedre. Holder ikke med en mann, Jansson, for å kjempe om opprykk. Får vi ikke tetta igjen bak, har vi ingenting i PL å gjøre. Herregud, vi slipper inn 4 mål på hjemmebane mot Millwall. Mot Millwall! Lagene i PL har mye bedre angripere, og de ville selvsagt ha spilt Cooper opp på tribunen ustanselig.
Var ikke dette noe negativt? Nå får du tyn  ;)

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #262 på: Januar 20, 2018, 19:13:02 »
Kanskje litt strengt mot Cooper....Var vel helt i oransje sonen det kortet og falt ned på rødt. Men han er for dårlig. Rett og slett. Ubrukelig, men med et godt hjerte. Ellers helt tom - synes vi viser gode holdninger og innsats mot et ganske godt Millwall lag - som i tillegg hadde mye marginer med...Min konklusjon er at vi rett og slett ikke er gode nok til å rykke opp, men vi er nærmere enn i fjor spillemessig. En god stopper ved siden av Janson og en toppspiss og jeg tror vi er der. Men nå har jeg holdt med dette laget i 50 år i opp og motgang. Ville gjerne sett oss i øverste divisjon før man la på lokket - men gudene vet....
Har sett Coopers tackling. Helt greit rødt. Han hadde tilsvarende mot Burton, som bare endte i gult. Viser manglende spilleforståelse og konsentrasjon å stadig havne i slike situasjoner. Vi må faktisk få inn bedre midtstoppere. Mye bedre. Holder ikke med en mann, Jansson, for å kjempe om opprykk. Får vi ikke tetta igjen bak, har vi ingenting i PL å gjøre. Herregud, vi slipper inn 4 mål på hjemmebane mot Millwall. Mot Millwall! Lagene i PL har mye bedre angripere, og de ville selvsagt ha spilt Cooper opp på tribunen ustanselig.
Var ikke dette noe negativt? Nå får du tyn  ;)

Vanskelig å si noe positivt om Cooper i dag. Selv du sliter med å finne noe positivt på han  ;)

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #263 på: Januar 20, 2018, 19:15:06 »
Kanskje litt strengt mot Cooper....Var vel helt i oransje sonen det kortet og falt ned på rødt. Men han er for dårlig. Rett og slett. Ubrukelig, men med et godt hjerte. Ellers helt tom - synes vi viser gode holdninger og innsats mot et ganske godt Millwall lag - som i tillegg hadde mye marginer med...Min konklusjon er at vi rett og slett ikke er gode nok til å rykke opp, men vi er nærmere enn i fjor spillemessig. En god stopper ved siden av Janson og en toppspiss og jeg tror vi er der. Men nå har jeg holdt med dette laget i 50 år i opp og motgang. Ville gjerne sett oss i øverste divisjon før man la på lokket - men gudene vet....
Har sett Coopers tackling. Helt greit rødt. Han hadde tilsvarende mot Burton, som bare endte i gult. Viser manglende spilleforståelse og konsentrasjon å stadig havne i slike situasjoner. Vi må faktisk få inn bedre midtstoppere. Mye bedre. Holder ikke med en mann, Jansson, for å kjempe om opprykk. Får vi ikke tetta igjen bak, har vi ingenting i PL å gjøre. Herregud, vi slipper inn 4 mål på hjemmebane mot Millwall. Mot Millwall! Lagene i PL har mye bedre angripere, og de ville selvsagt ha spilt Cooper opp på tribunen ustanselig.
Var ikke dette noe negativt? Nå får du tyn  ;)

Vanskelig å si noe positivt om Cooper i dag. Selv du sliter med å finne noe positivt på han  ;)

Han har mere hår enn meg  ;)

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #264 på: Januar 20, 2018, 19:15:29 »
Ja, men Cooper lærer nok av dette. Verre med TC....

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #265 på: Januar 20, 2018, 19:20:46 »
Ja, men Cooper lærer nok av dette. Verre med TC....

ikke så sikker på at Cooper gjør det. Han burde vært utvist ganske mange ganger i år. Han har fått karantene for å bevisst tråkke på folk tidligere. Cooper har passion og han har gjort en ok + sesong. Men han har altfor lavt bunnivå og han har en altfor risikabel spillestil.

SOL

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #266 på: Januar 20, 2018, 19:45:38 »
Kanskje kan det raude kortet til Cooper kan vere velsigna slik at Pennington og Jansson blir vårt nye, solide stopparpar. Det same gjeld det gule kortet til Philips - no er det klart for Forshaw i staden.

Mykje positivt av De Bock i dag - trist at me tapar.

Held fast på at det var ei tabbe å spele dei ti siste utan spiss - mista oppspelspunktet og frigjorde Millwall sine spelarar i større grad.
 

raggen

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #267 på: Januar 20, 2018, 19:51:40 »
er så skuffa over dette resultatet... er en rød tråd gjennom de siste 4-5 kampene. fikk ikke sett kampen idag men virker som om vi glimter til men hjelper ikke når kampene varer 90 min
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #268 på: Januar 20, 2018, 20:17:37 »
er så skuffa over dette resultatet... er en rød tråd gjennom de siste 4-5 kampene. fikk ikke sett kampen idag men virker som om vi glimter til men hjelper ikke når kampene varer 90 min

Det er i alle fall en rød tråd gjennom de tre siste kampene - 3 røde kort.
« Siste redigering: Januar 20, 2018, 23:12:51 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #269 på: Januar 20, 2018, 20:17:45 »
Vieira har et mareritt av en kamp i dag. Den spilleren i stallen som jeg anser som innehaver av det største talentet, men prosenten av feilpasninger og tapte dueller i dag var grusomt. Nesten så man kunne tatt han av banen på samme tidspunkt uavhengig av utvisningen, om man ser bort fra hva sånt kan gjøre med en ung spiller. Skyld i flere overganger og direkte i et mål.

Neil Harris og Steve Morison skal ha kudos for en ekstremt vellykket taktikk med å hisse på seg Leedsspillere med disiplinærproblemer. Jeg er ikke 100% sikker på om Cooper får direkte rødt for taklingen (eller om jeg syns det faktisk er det). Morison løper inn i han med skuldra etterpå og jeg mistenker at det gjøres eller sies noe der, mens kameraene er på tumultene på sidelinja. Uansett er det latterlig oppførsel av KAPTEINEN Cooper, både isolert sett og etter at Saiz får rødt, hvorpå O'Kane sitter på pressekonferanse og snakker om dette før han selv får rødt dagen etterpå og nå gjør Cooper akkurat det samme. Om man tvilte på at Leeds har et disiplinærproblem, selv etter forrige uke, kan den tvilen forkastes.

Har bitt meg merke i en ting utover denne sesongen. Leeds, med Cooper og Jansson spesielt, har en forferdelig uvane i å sklitakle i enhver duell. Skal det liksom være "tøff gutt" og hard, but fair?? Et gufs av 70-tallsfotball? Faktum er at om man sklitakler så ofte, så betyr det bare at man ligger veldig feilplassert. I tillegg selger man seg voldsomt om man bommer; Jansson setter seg rett på ræva i forkant av det røde, hvor Gregory(?) er alene igjennom. Svensken går ofte fri, mens Cooper får tyn for sånt. Det handler jo om at Cooper oftere dummer seg ut, men i det hele tatt mener jeg dette er mye av problemet. Spillerne er ikke oppe i motstander og avstanden mellom spiller og ball(mottaker) må kompenseres med rusing og sklitakling, som i moderne fotball er hasardspill. Av og til, ja, og det applauderes når de treffer, men når det går som i dag så ødelegger det for alt og alle. De beste spillerne er faktisk mindre nedpå matta. Det er en grunn til at jeg som sentral midtbanespiller samlet kort og grønske i form av sklitaklinger (selv om det i mitt tilfelle som regel var dommerens feil).

Ã… bytte Lasogga på det tidspunktet var forøvrig en riktig avgjørelse. Han var tom og ville hatt samme nytte som en kjegle resten av kampen. Man kan godt si at Cibicki eller Sacko ville vært et bedre valg, men byttet er nok mer eller mindre etter boka. Jeg er uenig i det selv, men det er det for faen meg lov av de som er på banen å gå i dueller likevel?! Et feil valg, men det er lettere å se i etterkant. Her legger jeg skylda mer på de på banen, enn treneren - det stod til stadighet tre-fire blåkledte alene inne i Leedsfeltet.

Men man kan jo ikke gi opp. Redd resultatet av kampen vil være tøft mentalt. Hadde Leeds vunnet kampen, kunne det vært vendepunktet. Samling i bånn og alt det der. Nå er jeg redd det bare forer oppunder tvilen. Kan man kanalisere de første tjue eller så i annen omgang, kan det bli noe.
« Siste redigering: Januar 20, 2018, 20:21:09 av Dennis »
Marching on together!