Skrevet av Emne: Ex spiller: Tyler Roberts  (Lest 58075 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #210 på: Juni 11, 2021, 23:49:02 »
En quiz til slutt: Nevn én nøkkelspiller som har bedt om transfer fordi klubben ga ny kontrakt til en squadplayer.
I dagens stall, eller frå tidlegare?


...må innrømme eg ser på dette som et retorisk spørsmål  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #211 på: Juni 12, 2021, 01:32:59 »
Jeg satser knallhardt på at jeg er den eneste i landet som satser knallhardt på vår mann på EM-manager. Rasende billig spiss!

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

Russel_Doig

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #212 på: Juni 12, 2021, 11:18:46 »
Når Stuart Dallas var 22 år var han nettopp solgt fra Crusaders til Brentford, men ble så lånt ut til Northampton en periode. I dag er han vårt soleklare valg som årets spiller.

Tyler Roberts ligger milevis foran og KAN eksplodere når som helst.

TK20

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #213 på: Juni 12, 2021, 15:14:00 »
Jeg satser knallhardt på at jeg er den eneste i landet som satser knallhardt på vår mann på EM-manager. Rasende billig spiss!

Audmjukst
-LeifO

Åpner på benken, så du får håpe på et solid innhopp.

Raphinha har også Roberts på laget sitt. Nå tipper jeg han ble så skuffet at han ber om å bli transferlistet.

Reaney

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #214 på: Juni 12, 2021, 17:22:59 »
Sarkasme, latterliggjøring og spydigheter råder over en lav sko på Forumet. Viser dessverre at enkelte folk ikke har andre måter å møte motstridende uttalelser på. Når mobben får råde, tvinges man til taushet og ytringsfriheten knebles av maktmennesker som står for retorikken og definisjonene. Er det virkelig sånn vi ønsker at Forumet vårt skal være?

lojosang

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #215 på: Juni 12, 2021, 17:54:17 »
Sarkasme, latterliggjøring og spydigheter råder over en lav sko på Forumet. Viser dessverre at enkelte folk ikke har andre måter å møte motstridende uttalelser på. Når mobben får råde, tvinges man til taushet og ytringsfriheten knebles av maktmennesker som står for retorikken og definisjonene. Er det virkelig sånn vi ønsker at Forumet vårt skal være?
Kanskje det hjelper mot sarkasme om man ikke er rasende hele tiden og idiotforklarer de som IKKE er rasende hele tiden?

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

Reaney

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #216 på: Juni 12, 2021, 20:16:39 »
Glemte i farta fordomsfull. Takk til representant Leif O for påminnelsen og for manglende oversikt.

lowfields

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #217 på: Juni 12, 2021, 21:48:52 »
Mange av oss her inne setter pris på at noen ala Reaney og bmoen er djevelens advokat og holder beina godt planta på jorda på oss andre som kan ta litt av noen ganger  :) Så får det heller gå en kule varmt en gang iblant - det tåler vi.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Hallgeir *

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #218 på: Juni 12, 2021, 22:19:38 »
Mange av oss her inne setter pris på at noen ala Reaney og bmoen er djevelens advokat og holder beina godt planta på jorda på oss andre som kan ta litt av noen ganger  :) Så får det heller gå en kule varmt en gang iblant - det tåler vi.

Personlig har jeg vondt for å skjønne enkelte forumisters pessimistiske holdninger. Man ser alltid for seg det verste utfallet.

Samtidig må takhøyden på forumet være tilnærmet ubegrenset. Vi må tåle at folk har ulike syn på ting, uten at dette fører til unødvendig hets fra andre.

Man kan jo bare overse innlegg man ikke liker?
Super Leeds since 1968

Bromancer

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #219 på: Juni 14, 2021, 12:36:03 »
Sarkasme, latterliggjøring og spydigheter råder over en lav sko på Forumet. Viser dessverre at enkelte folk ikke har andre måter å møte motstridende uttalelser på. Når mobben får råde, tvinges man til taushet og ytringsfriheten knebles av maktmennesker som står for retorikken og definisjonene. Er det virkelig sånn vi ønsker at Forumet vårt skal være?

Synes det stort sett er en god og hyggelig tone her jeg. "Mobben, tvinges, knebles, maktmennesker"? "Over en lav sko"? Dette var da veldig tynnhudet og beskriver en virkelighet jeg ikke kjenner meg igjen i. Har du noen gang vært på Facebook? Eller Twitter? Waccoe? Kommer man med ekstreme meninger og påstander her så må man forvente at noen tar til motmæle. Er man lettkrenket får man heller la være.

Reaney

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #220 på: Juni 14, 2021, 14:31:40 »
Velkommen i klubben, Bromancer. Dette var ikke særlig imponerende. Igjen et eksempel på noen som mener å vite, men som fanges av forutinntatthet og tunnelsyn.
« Siste redigering: Juni 14, 2021, 14:34:15 av Reaney »

Bromancer

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #221 på: Juni 15, 2021, 13:46:14 »
Velkommen i klubben, Bromancer. Dette var ikke særlig imponerende. Igjen et eksempel på noen som mener å vite, men som fanges av forutinntatthet og tunnelsyn.

I tillegg til å være ekspert på negativitet og pessimistiske spådommer er du også en ekspert i å innta offerrollen. Å gi meg slike karakteristikker er jo nettopp det du selv klager din høylytte nød over å bli utsatt for. Ikke klag over såkalte "maktmennesker" når du bruker denne typen herskerteknikk. Se lyst på livet og gled deg over fotballen, da kanskje du tåler å bli motsagt innimellom. Velkommen til internett  ;D

Reaney

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #222 på: Juni 15, 2021, 17:02:26 »
Innlegget ditt oser av manglede oversikt Bromancer. Du setter agendaen akkurat i den retningen du ønsker, og stigmatiserer meg som person. Den siste setningen din er overflødig hadde du bare giddet å bruke tid på mine positive innlegg også. Samtidig er fotball sammensatt og diskusjoner og meningsutvekslinger må være lov uten å få sånne karakteristisker som du gir. Stakkars den som måtte våge.

Kato

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #223 på: Juni 15, 2021, 21:37:50 »
Innlegget ditt oser av manglede oversikt Bromancer. Du setter agendaen akkurat i den retningen du ønsker, og stigmatiserer meg som person. Den siste setningen din er overflødig hadde du bare giddet å bruke tid på mine positive innlegg også. Samtidig er fotball sammensatt og diskusjoner og meningsutvekslinger må være lov uten å få sånne karakteristisker som du gir. Stakkars den som måtte våge.

Reaney, du går ofte hardt til verks og skriver med fete typer. Veldig polarisert i ytringene.  Da må du tåle å få svar. Med den stilen passer det seg dårlig å spille offer. Dette forumet fremstår for det aller meste som en søndagskole i forhold til andre sosiale medier.


GeirO

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #224 på: Juni 15, 2021, 21:47:38 »
Skal vi endre trådtittel til "retorikktråden"?
Bring back news&gossip about The Tyler Man!

Reaney

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #225 på: Juni 15, 2021, 22:21:09 »
Jeg er langt fra et offer, og det at et par av dere gir meg den merkelappen er fullstendig tatt ut av sammenhengen. Ren skjær hersketeknikk.

Eriksen55

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #226 på: Juni 16, 2021, 00:53:15 »
Jeg er langt fra et offer, og det at et par av dere gir meg den merkelappen er fullstendig tatt ut av sammenhengen. Ren skjær hersketeknikk.

Ta deg et halvtomt iskaldt glass med melk sånn at temeraturen synker litt nå :)  ;)

Du må tåle tilbakemeldinger når du selv går så hardt ut mot veldig mye og har relativt kontroversielle meninger. Fortsett gjerne med det. Kjedelig om alle er enige!

Dette startet med at du mente Raphinha nå vurderte Leeds fremtiden pga ny kontrakt til Roberts. Du får lov å tro det. Men andre må kunne påpeke at det ikke skjer. Personlig mener jeg det er en latterlig dum uttalelse. Mener du virkelig det, eller var det en klønete måte å formulere at du ikke likte den nye kontrakten på?

Uansett. Du skal få mene det om du virkelig tror det kan bli et reelt scenario. Men kom igjen a. Da må du også tåle litt motstand  :)

Nå tenker jeg at tråden kan handle om Roberts igjen. Blir det spilletid på han i morgen? Litt ekstra krydder når det er Leeds spillere i aksjon, så håper det!

Buddy

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #227 på: Juni 16, 2021, 10:32:25 »
Mye herlig humor her, det skal hovedbidragsyteren til avsporinga ha!

Tilbake til sak. En 22-åring tatt ut til et EM-landslag kan ikke være helt håpløs. Må være andre enn Leeds-managementet som ser potensialet. Gutten virker å ha fått mer orden på kroppen - altså unngår skader ved siden av å vær bedre trent. Balltalent har han utvilsomt. Må først og fremst få orden på huet. Så gi han tid til å komme tilbake etter en sommer slik Kalvin gjorde, Bielsa masserer han videre og så blir han en verdifull Leedsspiller.
Jeg er optimist inntil neste sesong er over!

Bromancer

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #228 på: Juni 22, 2021, 16:57:25 »
Mye herlig humor her, det skal hovedbidragsyteren til avsporinga ha!

Tilbake til sak. En 22-åring tatt ut til et EM-landslag kan ikke være helt håpløs. Må være andre enn Leeds-managementet som ser potensialet. Gutten virker å ha fått mer orden på kroppen - altså unngår skader ved siden av å vær bedre trent. Balltalent har han utvilsomt. Må først og fremst få orden på huet. Så gi han tid til å komme tilbake etter en sommer slik Kalvin gjorde, Bielsa masserer han videre og så blir han en verdifull Leedsspiller.
Jeg er optimist inntil neste sesong er over!

Skulle gjerne sett at han hadde fått seg noen minutter i løpet av EM! Litt overrasket over at vi ikke har sett snurten av ham på banen ennå.

Kickthemdown

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #229 på: Juni 25, 2021, 00:34:46 »
Mye herlig humor her, det skal hovedbidragsyteren til avsporinga ha!

Tilbake til sak. En 22-åring tatt ut til et EM-landslag kan ikke være helt håpløs. Må være andre enn Leeds-managementet som ser potensialet. Gutten virker å ha fått mer orden på kroppen - altså unngår skader ved siden av å vær bedre trent. Balltalent har han utvilsomt. Må først og fremst få orden på huet. Så gi han tid til å komme tilbake etter en sommer slik Kalvin gjorde, Bielsa masserer han videre og så blir han en verdifull Leedsspiller.
Jeg er optimist inntil neste sesong er over!

Skulle gjerne sett at han hadde fått seg noen minutter i løpet av EM! Litt overrasket over at vi ikke har sett snurten av ham på banen ennå.
Kan selvfølgelig være fordi han er ræva...

GeirO

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #230 på: Juni 25, 2021, 12:25:26 »
Mye herlig humor her, det skal hovedbidragsyteren til avsporinga ha!

Tilbake til sak. En 22-åring tatt ut til et EM-landslag kan ikke være helt håpløs. Må være andre enn Leeds-managementet som ser potensialet. Gutten virker å ha fått mer orden på kroppen - altså unngår skader ved siden av å vær bedre trent. Balltalent har han utvilsomt. Må først og fremst få orden på huet. Så gi han tid til å komme tilbake etter en sommer slik Kalvin gjorde, Bielsa masserer han videre og så blir han en verdifull Leedsspiller.
Jeg er optimist inntil neste sesong er over!

Skulle gjerne sett at han hadde fått seg noen minutter i løpet av EM! Litt overrasket over at vi ikke har sett snurten av ham på banen ennå.
Kan selvfølgelig være fordi han er ræva...
Tror alle på det nivået sleit med å komme med i troppen, men Tyler er med....
MOT

Bromancer

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #231 på: Juni 27, 2021, 17:40:10 »
Mye herlig humor her, det skal hovedbidragsyteren til avsporinga ha!

Tilbake til sak. En 22-åring tatt ut til et EM-landslag kan ikke være helt håpløs. Må være andre enn Leeds-managementet som ser potensialet. Gutten virker å ha fått mer orden på kroppen - altså unngår skader ved siden av å vær bedre trent. Balltalent har han utvilsomt. Må først og fremst få orden på huet. Så gi han tid til å komme tilbake etter en sommer slik Kalvin gjorde, Bielsa masserer han videre og så blir han en verdifull Leedsspiller.
Jeg er optimist inntil neste sesong er over!

Skulle gjerne sett at han hadde fått seg noen minutter i løpet av EM! Litt overrasket over at vi ikke har sett snurten av ham på banen ennå.
Kan selvfølgelig være fordi han er ræva...

Tja... synes ikke han er mer ræva enn endel andre på Wales

Reaney

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #232 på: September 01, 2021, 19:11:28 »
Tyler Roberts fra start på topp for Wales, borte mot Finland. 55 min nå og fortsatt 0-0. Straffemiss av Harry Wilson. Ingen Daniel James.

Reaney

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #233 på: September 01, 2021, 19:42:53 »
Roberts ut etter 82 min. God gjennomkjøring, men fullstendig tom mot slutten. Bale inn.

Reaney

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #234 på: September 08, 2021, 20:25:18 »
To Leeds spillere på topp fra start i kveld i en VM kvalifisering.
Noen som vet når det skjedde sist for hvilket som helst land?

HåvardK

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #235 på: September 09, 2021, 07:13:56 »
To Leeds spillere på topp fra start i kveld i en VM kvalifisering.
Noen som vet når det skjedde sist for hvilket som helst land?
Jordan og Lorimer startet vel noen kamper for Skottland?

Cherry

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #236 på: September 09, 2021, 08:45:22 »
To Leeds spillere på topp fra start i kveld i en VM kvalifisering.
Noen som vet når det skjedde sist for hvilket som helst land?
Jordan og Lorimer startet vel noen kamper for Skottland?

Skottland hadde jo grunnmur og angrep fra Leeds en lang periode.  Harvey, Frank Gray, Mc Queen, Bremner,  Graham, Jordan, Lorimer, Eddie Gray.......jeez FOR noen spillere!!

Jostein.

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #237 på: September 09, 2021, 11:03:34 »
Roberts ut etter 82 min. God gjennomkjøring, men fullstendig tom mot slutten. Bale inn.

Hadde en rimelig stor sjanse rett før han ble byttet ut, alene med keeper. Fortsetter med sløseriet, håper inderlig han får litt flyt og målpoeng snart. God spiller, mangler bare det på siste tredje del.
Leeds Carajo!

Cherry

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #238 på: September 09, 2021, 13:14:21 »
Roberts ut etter 82 min. God gjennomkjøring, men fullstendig tom mot slutten. Bale inn.

Hadde en rimelig stor sjanse rett før han ble byttet ut, alene med keeper. Fortsetter med sløseriet, håper inderlig han får litt flyt og målpoeng snart. God spiller, mangler bare det på siste tredje del.

og ettersom "han mangler det på siste 1/3- del ...fremover på banen- og er spissalternativet til Bamford......da er vi tynne på den plassen etter Patrick.
 

Bjorn

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #239 på: September 09, 2021, 13:25:51 »
Roberts ut etter 82 min. God gjennomkjøring, men fullstendig tom mot slutten. Bale inn.

Hadde en rimelig stor sjanse rett før han ble byttet ut, alene med keeper. Fortsetter med sløseriet, håper inderlig han får litt flyt og målpoeng snart. God spiller, mangler bare det på siste tredje del.

og ettersom "han mangler det på siste 1/3- del ...fremover på banen- og er spissalternativet til Bamford......da er vi tynne på den plassen etter Patrick.
Jeg tror han fikser det. Hver kamp eller situasjon foran mål lever sitt eget liv. At Roberts ikke scoret på den store sjansen sin igår er jo bare cm om å gjøre og han er godt presset i situasjonen. Bale hadde 3-4 større sjanser men scora ikek han heller. Små marginer. Bale får vel ikke samme press oå seg for han spiller mer eller mindre fast og scorer jo et mål nå og da. Hadde Roberts spilt regelmessig og lengre kamper, ville tallene sett annerledes ut. Både på mål og assist. 
Marching On! 4276