Skrevet av Emne: EX-Head Coach Paul Heckingbottom  (Lest 169869 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« på: Februar 05, 2018, 21:35:53 »
Ser ikke noe grunn til og ikke publisere denne.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-set-to-finalise-apppointment-of-barnsley-boss-paul-heckingbottom-as-new-manager-1-9002568

Må det bli deg... som tar oss fra den forjettede dal ;)
Ønsker masse Lykke til!


Promo:
3 sider før det er offisielt!  ;)

« Siste redigering: Juni 01, 2018, 16:44:09 av Promotion 2010 »
 

Andersen

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1 på: Februar 05, 2018, 21:42:06 »
Gjjeeeeeeeessssspppppp !  sånn går no dagan ! ferdig til sommeren !?

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #2 på: Februar 05, 2018, 21:44:15 »
Ønsker klubben lykke til med en ansettelse som viser manglende ambisjoner

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #3 på: Februar 05, 2018, 21:46:54 »
Som dere sikkert har skjønt så er jeg meeeeget skeptisk til denne Headingbottom....Gjort det meget bra i L1 med Barnsley, men rimelig trått i championship med 1 seier på 16 siste. Overall winratio med Barnsley 27%....i mitt hode er det ingenting som tilsier at han skal føre oss til playoff denne sesongen, eventuelt opprykk til PL neste sesong. Men rull meg gjerne i tjære hvis jeg tar grusomt feil Ingenting ville vært bedre faktisk :)

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #4 på: Februar 05, 2018, 21:48:04 »
Som dere sikkert har skjønt så er jeg meeeeget skeptisk til denne Headingbottom....Gjort det meget bra i L1 med Barnsley, men rimelig trått i championship med 1 seier på 16 siste. Overall winratio med Barnsley 27%....i mitt hode er det ingenting som tilsier at han skal føre oss til playoff denne sesongen, eventuelt opprykk til PL neste sesong. Men rull meg gjerne i tjære hvis jeg tar grusomt feil Ingenting ville vært bedre faktisk :)

Trenger en stor tønne. For jeg blir også med på å rulles i tjære

Eriksen55

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #5 på: Februar 05, 2018, 21:57:06 »
Velkommen.

Ønsker lykke til og håper du får en fair sjanse. :)

TK20

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #6 på: Februar 05, 2018, 21:58:26 »
Som dere sikkert har skjønt så er jeg meeeeget skeptisk til denne Headingbottom....Gjort det meget bra i L1 med Barnsley, men rimelig trått i championship med 1 seier på 16 siste. Overall winratio med Barnsley 27%....i mitt hode er det ingenting som tilsier at han skal føre oss til playoff denne sesongen, eventuelt opprykk til PL neste sesong. Men rull meg gjerne i tjære hvis jeg tar grusomt feil Ingenting ville vært bedre faktisk :)

Trenger en stor tønne. For jeg blir også med på å rulles i tjære

Dere to altså. Jamrer ustanselig om TC. Får viljen deres. Ny mann inn. Samme jamringen fra første sekund.

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #7 på: Februar 05, 2018, 22:00:19 »
Som dere sikkert har skjønt så er jeg meeeeget skeptisk til denne Headingbottom....Gjort det meget bra i L1 med Barnsley, men rimelig trått i championship med 1 seier på 16 siste. Overall winratio med Barnsley 27%....i mitt hode er det ingenting som tilsier at han skal føre oss til playoff denne sesongen, eventuelt opprykk til PL neste sesong. Men rull meg gjerne i tjære hvis jeg tar grusomt feil Ingenting ville vært bedre faktisk :)

Trenger en stor tønne. For jeg blir også med på å rulles i tjære

Dere to altså. Jamrer ustanselig om TC. Får viljen deres. Ny mann inn. Samme jamringen fra første sekund.

LOL. Poenget er hvilken manager vi får inn. Men må støtte laget for det, selv om jeg ikke helt greier å støtte denne ansettelsen

Jon R

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #8 på: Februar 05, 2018, 22:06:55 »
Må innrømme at jeg ikke uten videre har store trua på at denne mannen skal klare snu den horrible sportslige blindgaten vi har viklet oss inn i, som nok er første og viktigste målsetning for AR og boardet hans. Når det er sagt hadde jeg vært mye mer negativ til ansettelser av typen Grayson, O Leary, Strachan, MC Laren som vi også kunne endt opp med. Dette er sånn sett en mye mer spennende ansettelse enn en gammel britisk ringrev.

Glad for at ny HC kom på plass i rekordfart. Redd for at dette skal bli nok en ansettelse som gir kritikerne av Radrizzani vann på mølla. Blir nok ikke mye takhøyde for prøving og feiling for mannen med kanskje øyrikets minst sexy etternavn.  ::)

Ambivalent er vel ordet her og nå.  :) :-\
Jon R.

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #9 på: Februar 05, 2018, 22:11:09 »
Har faktisk ikke blitt annonsert ennå ::).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #10 på: Februar 05, 2018, 22:12:15 »
LOL. Poenget er hvilken manager vi får inn. Men må støtte laget for det, selv om jeg ikke helt greier å støtte denne ansettelsen

Hehe, faktisk kan jeg ikke huske du har støttet NOE klubben har gjort!

...mulig det er min hukommelse det er noe i veien med, men er ikke sikker. :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #11 på: Februar 05, 2018, 22:13:18 »
Må innrømme at jeg ikke uten videre har store trua på at denne mannen skal klare snu den horrible sportslige blindgaten vi har viklet oss inn i, som nok er første og viktigste målsetning for AR og boardet hans. Når det er sagt hadde jeg vært mye mer negativ til ansettelser av typen Grayson, O Leary, Strachan, MC Laren som vi også kunne endt opp med. Dette er sånn sett en mye mer spennende ansettelse enn en gammel britisk ringrev.

Glad for at ny HC kom på plass i rekordfart. Redd for at dette skal bli nok en ansettelse som gir kritikerne av Radrizzani vann på mølla. Blir nok ikke mye takhøyde for prøving og feiling for mannen med kanskje øyrikets minst sexy etternavn.  ::)

Ambivalent er vel ordet her og nå.  :) :-\

Her er vi samstemte. Selv om jeg tror Strachan er mere rutinert til å ta en stor klubb enn denne bottom. en greier han ikke å snu dette, ja da står klubben med et større dilemma til sommern. Skal man satse på en urutinert kar nok en sesong, eller sparke ham til sommer. Og hva da med erstatteren, Blir det atter engang urutinert og temmelig ukjent manager som skal få klubben på rett kjøl.
Derfor hadde jeg vært tryggere på at en som f.eks Silva kom inn og tok over klubben nå. Silva hadde kommet inn med autoritet. Kommer denne bottom inn med lua i hånda og unnskyld at jeg er til på første trening, som da vil føre til null respekt fra spillerne.
Jeg vet ikke. Men jeg gjør som Hans Petter. Stiller meg til råde for tjærerulling

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #12 på: Februar 05, 2018, 22:13:32 »
Har faktisk ikke blitt annonsert ennå ::).
Nope. Samtidig ligger det såpass i kortene at det vil skje at det blir dumskap å fjerne emnet - det får vi heller gjøre i morgen hvis dette renner ut i sanden
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #13 på: Februar 05, 2018, 22:17:15 »
LOL. Poenget er hvilken manager vi får inn. Men må støtte laget for det, selv om jeg ikke helt greier å støtte denne ansettelsen

Hehe, faktisk kan jeg ikke huske du har støttet NOE klubben har gjort!

...mulig det er min hukommelse det er noe i veien med, men er ikke sikker. :o
Håkon har da skrytt av flere ting opp igjennom årene?men det er jo langt unna de som er positive til absolutt alt...og blir skuffa hver gang ;)

baste

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #14 på: Februar 05, 2018, 22:24:32 »
Må bare vente å se, ingenting er avgjort på forhånd. Kan bli en total fiasko, eller en stor hit.

Æ bli å se på Elland Road, og i Leeds drakt både her og der i det ganske land.

MOT

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #15 på: Februar 05, 2018, 22:26:24 »
Det stemmer vel at han er en HEAD-COACH, vi vet bare ikke om han blir VÃ…R HEAD-COACH!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #16 på: Februar 05, 2018, 22:26:51 »
PH kommer til Leeds på et vanskelig tidspunkt for ham også. Mange spillere er ute og masse vanskelige kamper i nærmeste tid.
Men dette er hans sjans til å lede Leeds i dette livet og han sier trolig ja. Får han noe ut av denne sesongen for Leeds så er det veldig bra av ham!!

Jon R

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #17 på: Februar 05, 2018, 22:28:15 »
Har faktisk ikke blitt annonsert ennå ::).
Hmm. Tok det for god fisk at dette var annonsert. Litt usikker på hva vi gjør nå. Policyen er jo at vi aldri skal opprette tråder på nye spillere eller andre som ikke er offentliggjort på den offisielle siden ennå...
Jon R.

raggen

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #18 på: Februar 05, 2018, 22:33:10 »
skeptisk som resten av hylekoret men mannen skal selvfølgelig få en sjans. velkommen skal han være ::)
Forever Leeds United!!!!!!!!

Jon R

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #19 på: Februar 05, 2018, 22:36:21 »
Det stemmer vel at han er en HEAD-COACH, vi vet bare ikke om han blir VÃ…R HEAD-COACH!!
Strengt tatt er han vel manager i Barnsley, ikke head-coach.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #20 på: Februar 05, 2018, 22:38:50 »
Det stemmer vel at han er en HEAD-COACH, vi vet bare ikke om han blir VÃ…R HEAD-COACH!!
Strengt tatt er han vel manager i Barnsley, ikke head-coach.


 :D ;D ;D :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #21 på: Februar 05, 2018, 22:49:38 »
Kompensasjonen Leeds må betale til Barnsley, er det det man kan kalle PH-verdi?  Sure penger? :P

Etter alt sytet jeg allerede har lest, skulle det ikke forundre meg om det i løpet av uka dukket opp en tråd med tema "Når får PH sparken?"
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #22 på: Februar 05, 2018, 22:51:43 »
Sakset fra en Barnsley supporter:
«Big loss to the club and the town. We were falling for years really, lacking an identity, stockpiling mercenary ageing players. Lee Johnson after a terrible run started to turn it around with a few wins then Hecky took over and we never looked back. Bottom four of league One to a promotion in the play-offs at Wembley. Along with a JPT Trophy win also at Wembley in the same period of time.
He gave us back some pride and as the saying goes ‘one of own’ was delivering what every fan wants, a young hungry attacking side. Last season we were good, very good really. For a newly promoted team. The board at the time pulled the rug from under him and sold out best players. We have carried on selling and not replacing and now we are struggling.”

http://peacockandsmiley.com/5760/paul-heckingbottom-barnsley-fan-view/
Jon R.

auren

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #23 på: Februar 05, 2018, 22:51:45 »
Kompensasjonen Leeds må betale til Barnsley, er det det man kan kalle PH-verdi?  Sure penger? :P

Haha  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #24 på: Februar 05, 2018, 23:05:36 »
Sakset fra en Barnsley supporter:
«Big loss to the club and the town. We were falling for years really, lacking an identity, stockpiling mercenary ageing players. Lee Johnson after a terrible run started to turn it around with a few wins then Hecky took over and we never looked back. Bottom four of league One to a promotion in the play-offs at Wembley. Along with a JPT Trophy win also at Wembley in the same period of time.
He gave us back some pride and as the saying goes ‘one of own’ was delivering what every fan wants, a young hungry attacking side. Last season we were good, very good really. For a newly promoted team. The board at the time pulled the rug from under him and sold out best players. We have carried on selling and not replacing and now we are struggling.”

http://peacockandsmiley.com/5760/paul-heckingbottom-barnsley-fan-view/

Ikke ofte man ser at supportere er så positive til manageren når dem ligger nest sist på tabellen.

Helt sikker på at kvaliteten i stallen er der.  Har spillerne vært innvolvert i avgangen så bør motivasjonen være høy nå, og frustrasjonen bør være borte. Jeg liker veldig godt det jeg har lest om han. Han er en motivator som gir mye av seg selv. Elsker å jobbe med spillere som vil utvikle seg! Altså, skal du spille så må du vise det! Han er heller ikke redd for å slippe til unggutter. Det har vi jo en del av nå  :)

Faen heller da. Er det ikke bedre med en som vil vise seg frem, vise hva han er god for. En som hele tiden vil bli bedre enn en som bare tar på seg en ekstra jobb for å spe på pensjonen!

Med Tc var jeg skeptisk, men ble fort gla i fyren. Hvem ble ikke det etter den starten?  Nå har jeg trua fra dag en. Tror vi har truffet bra denne gangen. Våres største fiende vil være fansen hvis det går trått i de neste fire tøffe kampene.

Neste kamp kan ikke komme fort nok nå.

PS. Dette er ikke ironi  :)

« Siste redigering: Februar 05, 2018, 23:08:28 av eriksen55 »

auren

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #25 på: Februar 05, 2018, 23:07:28 »
British tick
yorkshire tick
managed in the Championship tick
ambitious and young tick
feisty and determined tick
not a soft push over tick
developed young talent tick
won a promotion and silverware on a tight budget tick
got a point to prove tick
wants to be here and hasn't fussed about it tick
 
tickety tick for the positives!


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #26 på: Februar 05, 2018, 23:10:11 »
British tick
yorkshire tick
managed in the Championship tick
ambitious and young tick
feisty and determined tick
not a soft push over tick
developed young talent tick
won a promotion and silverware on a tight budget tick
got a point to prove tick
wants to be here and hasn't fussed about it tick
 
tickety tick for the positives!


auren

...er det slik at knowledge beats first impression?
Virker som du har snudd etter som du har lest deg opp? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TUNI

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #27 på: Februar 05, 2018, 23:12:53 »
Litt usikker, men engelskmann det er bra. få vekk nogen av spanjolene i støtteaperatet.
TERRY COOPER

auren

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #28 på: Februar 05, 2018, 23:14:09 »
British tick
yorkshire tick
managed in the Championship tick
ambitious and young tick
feisty and determined tick
not a soft push over tick
developed young talent tick
won a promotion and silverware on a tight budget tick
got a point to prove tick
wants to be here and hasn't fussed about it tick
 
tickety tick for the positives!


auren

...er det slik at knowledge beats first impression?
Virker som du har snudd etter som du har lest deg opp? :o

Ja, det er i utgangspunktet en ganske spennende ansettelse, selv om jeg langt i fra er så tilfreds med den elendige win ratioen han har hatt samt 1 seier på 16 kamper. Faktisk en del som er positive på Waccoe også, så får vi se om han får en flying start på lørdag. Håper vi går hardt ut og satser alt på seier!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #29 på: Februar 05, 2018, 23:14:50 »
British tick
yorkshire tick
managed in the Championship tick
ambitious and young tick
feisty and determined tick
not a soft push over tick
developed young talent tick
won a promotion and silverware on a tight budget tick
got a point to prove tick
wants to be here and hasn't fussed about it tick
 
tickety tick for the positives!


auren

+ 1