Skrevet av Emne: Ex-spiller: Tom Pearce  (Lest 25177 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Ex-spiller: Tom Pearce
« på: Mars 19, 2018, 18:16:37 »
Debut hjemme mot Sheffield Wednesday!


Mange har i lang tid sagt at han er en spiller med stort potensiale. Har fått ut mye i denne sesongen på U-23 laget.

Lucy Ward kalte ham i sine yngre år som "Bale"!!!  :)


« Siste redigering: August 08, 2019, 16:45:02 av Hallgeir * »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #1 på: Mars 19, 2018, 18:17:29 »
Her er statsene fra debuten:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #2 på: April 13, 2018, 22:47:10 »
Gerry MC Dermott

10 mins left still 1-0   Holding out at the minute without really threatening their goal. What a game by Tom Pearce. Man of the match for me

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #3 på: April 13, 2018, 22:51:22 »
Han var svært bra. Oppmot en av ccs beste vinger. Utrolig imponert av alle 3 unge!

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #4 på: April 14, 2018, 10:54:22 »
LUFCdata

Tom Pearce vs. Aston Villa:

71% pass accuracy
60 touches
31 passes
10 clearances
3 tackles won
3 interceptions
3 blocked shots
2 aerial duels won
2 crosses
1 shot

Impressive display in only his second senior appearance. #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #5 på: April 14, 2018, 12:44:14 »
Veldig kult. Det virka som at det var en overordnet plan fra Stiv Julebrus å angripe på hans side også. Det slo rett og slett feil. Det kom inn mer fra Dallas side.

Peter7

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #6 på: April 15, 2018, 09:38:11 »
Synes TP har imponert mer enn Byram gjorde i sine første kamper. :)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

h.b

  • Gjest
Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #7 på: April 15, 2018, 09:43:46 »
Unge Pearce har vist at han har fremtiden foran seg. Verre med Paudie O´Connor som jeg synes har en merkelig spillestil. Men bevares, begge er jo unge enda

kolstad

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #8 på: April 15, 2018, 10:34:26 »
Har ikke Tom Pearce en kontrakt som går ut i sommer. Har blitt sett på som lovende et par år. Rart hvis ikke klubben har prøvd å forlenge kontrakten hans. Kom vel til Leeds fra Everton for 4 år siden. Er født og oppvokst i Liverpool.

leedslife

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #9 på: April 15, 2018, 10:45:19 »
Unge Pearce har vist at han har fremtiden foran seg. Verre med Paudie O´Connor som jeg synes har en merkelig spillestil. Men bevares, begge er jo unge enda

Jepp litt uvant hva man ellers ser baki der. (Oconnor)
Han har ro over seg, gode og trygge valg spesielt med ballen. Kommuniserer og dirigerer de andre. Trøkker til og provoserer motspillere.
Egentlig alt man kunne ønske Cooper hadde.

Håper han holder seg skadefri og får spille ut sesongen. Har noe over seg

RoarG

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #10 på: April 15, 2018, 12:41:24 »
Denne spilleren kan man godt gi en 4-års kontakt ;).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #11 på: April 15, 2018, 12:55:38 »
Unge Pearce har vist at han har fremtiden foran seg. Verre med Paudie O´Connor som jeg synes har en merkelig spillestil. Men bevares, begge er jo unge enda

Så frytkelig unge er de ikke. Pearce har nettopp fylt 20 og O`Connor blir 21 senere i år. Så egentlig på tide at de begynner med A-lags-fotball i en slik alder. Vi har hatt betydelig yngre spillere de siste årene som har debutert og spilt fast for Leeds (Cook, Taylor, Byram, Vieira, Phillips, Mowatt).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #12 på: April 16, 2018, 01:31:03 »
For en back er det på tide, men en stopper må ofte ha litt flere år på baken.

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #13 på: April 22, 2018, 18:53:37 »
TOM PEARCE: THE GAFFER HAS GIVEN ME LOADS OF CONFIDENCE

TOM PEARCE: THE GAFFER HAS GIVEN ME LOADS OF CONFIDENCE
Leeds United left back Tom Pearce spoke to the media following the Whites 2-1 victory over Barnsley.

Pearce, making his third start for Leeds, netted his first goal with a fine run and strike from 25 yards.

The full back was delighted to score his first goal and to come away with the three points.

“It was unbelievable, just playing for Leeds United is an honour, but to score- I can’t describe it,” said Pearce.

“There was space to drive into and you see people shoot all the time, so I thought I’d have a go and luckily it has gone in.

“The gaffer has given me loads of confidence and the Academy and first team lads have been class with me.

“The Academy has some good players, the Under-18s have also won the league, so there is a lot of talent coming through.

“At the start of every season the aim is to try and get into the first team, luckily I have been able to stay in and around it for the last two months.

“Everyone in the team are great lads, it is like a big family, everyone is friendly and helps each other along.

“I want to stay in the team, hopefully I can perform well and hopefully we can end the season with two wins in the final games now.”

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #14 på: April 23, 2018, 22:59:33 »
David Guile

Everton released Tom Pearce as a 16yr old. Ahead of him in the queue for LB was Luke Garbutt, poached from Thorp Arch at 16 for a relative pittance.

I wish Garbutt nothing but the best, but if Pearce turns out to be a superstar for us, I'd say that's karma for Everton. #lufc


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #15 på: April 26, 2018, 15:33:38 »
Phil Hay

Tom Pearce out of contract this summer. Heckingbottom indicated that he's being offered a new deal. Nothing signed yet. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #16 på: April 26, 2018, 16:06:58 »
Phil Hay

Tom Pearce out of contract this summer. Heckingbottom indicated that he's being offered a new deal. Nothing signed yet. #lufc
Bra. Absolutt verdt å satses på.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #17 på: April 26, 2018, 16:09:39 »
Phil Hay

Tom Pearce out of contract this summer. Heckingbottom indicated that he's being offered a new deal. Nothing signed yet. #lufc


Typisk klubben vår Nå kommer han til å gå gratis til en PL-klubb og bli stjerne der og vi får ingenting. Elendig styre og stell!

Jeg blir gææææææren! Ã… så sint!


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #18 på: April 26, 2018, 16:34:28 »
Phil Hay

Tom Pearce out of contract this summer. Heckingbottom indicated that he's being offered a new deal. Nothing signed yet. #lufc


Typisk klubben vår Nå kommer han til å gå gratis til en PL-klubb og bli stjerne der og vi får ingenting. Elendig styre og stell!

Jeg blir gææææææren! Ã… så sint!


auren
Den 253. gangen du skrev dette ville jeg ikke forstått ironien din (lenger). Men nå går det fint :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #19 på: April 26, 2018, 16:40:12 »
bør bli mer enn en 2 års kontrakt. Regner med klubben ser at her blir det en fremtidig PL spiller 8)
Går litt offensivt ut her..  Bale? 8)

Blank_File

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #20 på: April 26, 2018, 18:25:32 »
Phil Hay

Tom Pearce out of contract this summer. Heckingbottom indicated that he's being offered a new deal. Nothing signed yet. #lufc


Typisk klubben vår Nå kommer han til å gå gratis til en PL-klubb og bli stjerne der og vi får ingenting. Elendig styre og stell!

Jeg blir gææææææren! Ã… så sint!


auren
Den 253. gangen du skrev dette ville jeg ikke forstått ironien din (lenger). Men nå går det fint :)
Jeg skjønte den også. Det er gøy!

Hallgeir *

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #21 på: April 26, 2018, 18:52:38 »
Phil Hay

Tom Pearce out of contract this summer. Heckingbottom indicated that he's being offered a new deal. Nothing signed yet. #lufc


Typisk klubben vår Nå kommer han til å gå gratis til en PL-klubb og bli stjerne der og vi får ingenting. Elendig styre og stell!

Jeg blir gææææææren! Ã… så sint!


auren

Men litt glad for å ha passert en milepæl?

Gratulerer med "de 20" !!  8)
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #22 på: April 26, 2018, 21:57:46 »
Går nok i orden med denne kontrakten. Håper på 4 år, men redd det bare blir 2.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #23 på: April 26, 2018, 22:47:33 »
Phil Hay

Tom Pearce out of contract this summer. Heckingbottom indicated that he's being offered a new deal. Nothing signed yet. #lufc


Typisk klubben vår Nå kommer han til å gå gratis til en PL-klubb og bli stjerne der og vi får ingenting. Elendig styre og stell!

Jeg blir gææææææren! Ã… så sint!


auren

Men litt glad for å ha passert en milepæl?

Gratulerer med "de 20" !!  8)
Ups. Var dette nr 20?? Jaja, ikke så veloverveid. Men det er vel sjelden mine innlegg.

Takk Hallgeir

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #24 på: April 27, 2018, 22:32:53 »
Leeds United working on new deal for out-of-contract Pearce

Published: 14:35 Friday 27 April 2018
Leeds United boss Paul Heckingbottom says he has been "pleased" by the progression of 20-year-old full-back Tom Pearce and revealed that the club plan to offer the defender a new deal with his current contract up this summer.


Pearce followed up his first two senior appearances against Sheffield Wednesday and Aston Villa by notching his first Whites goal against Barnsley last weekend in a 2-1 victory at Elland Road.

Leeds United defender Tom Pearce.
Leeds United defender Tom Pearce.
The young full-back was released by Everton as a 16-year-old but was snapped up by Thorp Arch academy manager Neil Redfearn not long after. Pearce signed terms on a two-year contract with United triggering a clause last June that kept him in West Yorkshire for a further season.

It has been a rapid rise for the young man from Ormskirk but after impressing during his three Championship performances so far Heckingbottom has revealed that the Whites are working to offer him a new deal.

"Nothing to report on that. Other than obviously he'll be offered a new contract," Heckingbottom told his pre-Norwich press conference.

"I've been pleased with him. Against Sheffield Wednesday he played like it was his first game, but it was a great experience for him and it being at home in a Yorkshire derby to make his debut was a big game for him.

"He was thrown in again at [Aston] Villa away where it's different, putting myself back in his shoes, you're away from home and yeah, you're playing a massive team, but there's no pressure on him to go and perform. Just go out and do his best.

"He got feedback from his first performance where we wanted him to keep working, what he needs to do and the pleasing thing, or the bit I'm most pleased about with him, is that he is taking that on board which is a good sign.

"You speak a lot about mental qualities of people and all you really do is reel off words. Desire, resilience, determination and all this, but what does it look like? The big thing for me is he is someone who is coachable.

"Is the understanding good? And then have they got the drive to try and do it. Tom is showing that he has."

Asked whether Pearce is someone who can fill the left-back role longer term Heckingbottom replied: "That will be down to him."

"He's shown that if players haven't been performing they've had to come out and give young players a chance and then if players are performing they'll stay in the team. It's as simple as that.

"That'll be down to how he approaches the next couple of games. If he is involved in them and starts then how he prepares during the summer and comes back in pre-season."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #25 på: April 28, 2018, 19:18:10 »
Phil Hay
Heckingbottom felt the pressure from Norwich was coming down Leeds' left in the second half. Felt it was a lesson for Tom Pearce today. #lufc

Simon O’Rouke
Very strange to throw a young player under the bus. Again. I understood if from Colin, he's known for being a tosser, but I thought The Heck was known for being very good with the younger players.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #26 på: Mai 13, 2018, 12:20:23 »
Barry Monaghan

Looks like Pearce might not re-sign hence the link with Pedersen! Why pop him in the first team without firstly securing his signature seems a fair question? Everton have previous by doing this before to us but slack from #lufc if it happens!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

rd1

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #27 på: Mai 13, 2018, 21:48:28 »
Kan bli en kjempetabbe fra Rad og Orta dette..
"Who needs Cantona??"

Bjorn

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #28 på: Mai 13, 2018, 22:27:55 »
Kan bli en kjempetabbe fra Rad og Orta dette..

Kanskje,  kanskje ikke...
Marching On! 4276

Kickthemdown

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #29 på: Mai 13, 2018, 22:36:18 »
Kan bli en kjempetabbe fra Rad og Orta dette..
Fordi han har vært så god ?  :o