Skrevet av Emne: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45  (Lest 25315 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« på: April 11, 2018, 11:44:45 »
...helt etter "malen"....

Discuss!!!
« Siste redigering: April 11, 2018, 14:50:15 av B_Ød »
Ups & Ups!!

Bjorn

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Elland Road - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #1 på: April 11, 2018, 12:09:20 »
Denne må vinnes. Får en Villa supporter hjem for å se kamp i stua. Er redd et tap vil skape dårlig stemning..  8)
Marching On! 4276

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Kamp: vs Aston Villa , Elland Road - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #2 på: April 11, 2018, 12:17:44 »
Gruer meg allerede.

leedslife

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Elland Road - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #3 på: April 11, 2018, 12:24:20 »
Det er nok siste kampen for Hecky er jeg redd og frykter det kan bli stygt.
Hadde aldri i mitt liv trodde i sommer at vi skulle dra til denne bortekampen med kanskje opptil 8 juniorer i kamptroppen.
Med eller uten Jansson. Tipper vi taper 4-0. Kommer ann på mye krefter Villa orker å bruke.

Gerrard inn, Riise som assistent og Louise Angelica tar over for Emma.
League one here we come ;D

RoarG

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Elland Road - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #4 på: April 11, 2018, 13:04:14 »
Blir ikke L1 denne sesongen. Neste sesong, derimot :'(. Uansett, vi får ikke en dritt ut av denne kampen. Her taper vi så det synger.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Elland Road - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #5 på: April 11, 2018, 13:26:10 »
...helt etter "malen"....

Discuss!!!

Grei mal, men dette er en BORTE-kamp på Villa Park...
 

HåvardK

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Elland Road - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #6 på: April 11, 2018, 13:38:12 »
Det er nok siste kampen for Hecky er jeg redd og frykter det kan bli stygt.
Hadde aldri i mitt liv trodde i sommer at vi skulle dra til denne bortekampen med kanskje opptil 8 juniorer i kamptroppen.
Med eller uten Jansson. Tipper vi taper 4-0. Kommer ann på mye krefter Villa orker å bruke.

Gerrard inn, Riise som assistent og Louise Angelica tar over for Emma.
League one here we come ;D
Hvis Emma forsvinner, er det virkelig krise.

leedslife

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Elland Road - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #7 på: April 11, 2018, 13:40:20 »
Det er nok siste kampen for Hecky er jeg redd og frykter det kan bli stygt.
Hadde aldri i mitt liv trodde i sommer at vi skulle dra til denne bortekampen med kanskje opptil 8 juniorer i kamptroppen.
Med eller uten Jansson. Tipper vi taper 4-0. Kommer ann på mye krefter Villa orker å bruke.

Gerrard inn, Riise som assistent og Louise Angelica tar over for Emma.
League one here we come ;D
Hvis Emma forsvinner, er det virkelig krise.

Han skal ha det Orta. Signeringen av Emma var sterk 8)
Synd vi ikke fikk samme ´pondusen´ i første laget

Kato

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Elland Road - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #8 på: April 11, 2018, 14:32:31 »
Vi taper denne 5-0. Og det blir arrivederci på Heckingbottom.
 

HåvardK

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Elland Road - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #9 på: April 11, 2018, 14:42:41 »
Vi taper denne 5-0. Og det blir arrivederci på Heckingbottom.
Ikke usannsynlig. Arrester meg dersom jeg tar feil: Mente ikke du at en manager burde få tre vindu før en eventuelt får fyken? Og for ordens skyld: Jeg skjønner at det er en forskjell på hva en fan ønsker og hva klubben faktisk foretar seg.

Kato

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Elland Road - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #10 på: April 11, 2018, 14:47:14 »
Vi taper denne 5-0. Og det blir arrivederci på Heckingbottom.
Ikke usannsynlig. Arrester meg dersom jeg tar feil: Mente ikke du at en manager burde få tre vindu før en eventuelt får fyken? Og for ordens skyld: Jeg skjønner at det er en forskjell på hva en fan ønsker og hva klubben faktisk foretar seg.

Ja jeg mener det. Og jeg mener det blir feil å sparke han. Ifølge Hay er han godt likt av spillerne, da bør han beholde jobben. 12 kamper, ikke fått en eneste mulighet til å forsterke med sine egne spillere. Voldsom skadeliste. Vi kommer ingen vei hvis skal fortsette å spise managere i den farta vi holder på med. 2-3 i året, helt sjanseløst.

 

B_Ød

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Elland Road - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #11 på: April 11, 2018, 14:49:28 »
...helt etter "malen"....

Discuss!!!

Grei mal, men dette er en BORTE-kamp på Villa Park...

neh...ser der du..ja, det var virkelig slett research må jeg si....Skyt ham tvert, ikke vent til jeg kommer  :o
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #12 på: April 11, 2018, 14:51:11 »
Bedre nå kan det se ut som ...
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Elland Road - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #13 på: April 11, 2018, 15:02:13 »
Vi taper denne 5-0. Og det blir arrivederci på Heckingbottom.
Ikke usannsynlig. Arrester meg dersom jeg tar feil: Mente ikke du at en manager burde få tre vindu før en eventuelt får fyken? Og for ordens skyld: Jeg skjønner at det er en forskjell på hva en fan ønsker og hva klubben faktisk foretar seg.

Ja jeg mener det. Og jeg mener det blir feil å sparke han. Ifølge Hay er han godt likt av spillerne, da bør han beholde jobben. 12 kamper, ikke fått en eneste mulighet til å forsterke med sine egne spillere. Voldsom skadeliste. Vi kommer ingen vei hvis skal fortsette å spise managere i den farta vi holder på med. 2-3 i året, helt sjanseløst.
Tror heller ikke vi kommer noen vei med å spise managere, men da må de som ansettes faktisk vise et potensiale. Det å være godt likt er ikke nok; slik var det vel med TC også.
Når det er sagt, har jeg tidligere konkludert med at PH har et eller annet ved seg som gjør at jeg har tro på ham. Men resultatene er entydig elendige, og de teller en god del.

Reaney

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #14 på: April 11, 2018, 16:44:38 »
Championship 2017-2018.

Leeds med kun en seier (hjemme mot Birmingham 12. sept. 2017) på 14 kveldskamper.
Ingen borteseire i 2018.

leedslife

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Elland Road - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #15 på: April 11, 2018, 17:07:41 »
Vi taper denne 5-0. Og det blir arrivederci på Heckingbottom.
Ikke usannsynlig. Arrester meg dersom jeg tar feil: Mente ikke du at en manager burde få tre vindu før en eventuelt får fyken? Og for ordens skyld: Jeg skjønner at det er en forskjell på hva en fan ønsker og hva klubben faktisk foretar seg.

Ja jeg mener det. Og jeg mener det blir feil å sparke han. Ifølge Hay er han godt likt av spillerne, da bør han beholde jobben. 12 kamper, ikke fått en eneste mulighet til å forsterke med sine egne spillere. Voldsom skadeliste. Vi kommer ingen vei hvis skal fortsette å spise managere i den farta vi holder på med. 2-3 i året, helt sjanseløst.
Tror heller ikke vi kommer noen vei med å spise managere, men da må de som ansettes faktisk vise et potensiale. Det å være godt likt er ikke nok; slik var det vel med TC også.
Når det er sagt, har jeg tidligere konkludert med at PH har et eller annet ved seg som gjør at jeg har tro på ham. Men resultatene er entydig elendige, og de teller en god del.

Skjønner bare ikke hvorfor man ikke ser noe forbedring i verken disiplin eller måten vi fremstår på. Er man umåtelig positiv av person kan man kanskje se en millimeter med forbedring. Mener selv at vi faktisk var bedre under TC. Til og med i downperioden hans før jul.
Godt å høre at han er bra på feltet og spillerne liker han. Kanskje bedre som en first team coach da og man må se på muligheten av å bruke en manager kontra coach.

Cherry

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #16 på: April 11, 2018, 22:59:14 »
Bedre nå kan det se ut som ...

Rett skal være rett, men tror ikke vi hadde vunnet hjemme heller :o ;)
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #17 på: April 12, 2018, 09:14:28 »
Vi kjører dette laget(3-5-2):

                                          Peacock Farrell

              Lonergan                 O`Connor           Widewald

Dallas             Anita           Hernandez         Vieira             Denton

                              Grot                   Lasogga


Cherry

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #18 på: April 12, 2018, 09:53:21 »
Lite folk igjen og velge i ja...jeg er her:

BPF
Dallas (!)-Jansson-O`Connor-Pearce
Alioski-Philips (!)-Vieira-Pablo
Saiz
Roofe

Benk: Chibicki, Heckingbottom, Anita, Dalby, Lasogga, Grot og Diaz.
 

Runar

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #19 på: April 12, 2018, 11:44:24 »
                        BPF
          Diaz - OConnor- Anita
Dallas             Vieira               Allioski
               Saiz         Hernandez
               
                Ekuban - Roofe

5-3-2

Vinne ballen få den fram til Saiz/Hernandez som må starte angrepet med hurtig spill mot de to i front som er rask.

Ellers handler det om å overbefolke de sentrale områdene defensivt.

Vi spilte med Saiz og Hernandez som indreløpere i en periode da vi lå om til 3 bak i andreomgang mot Sunderland, da Phillps gikk ut for Roofe.
 

leedslife

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #20 på: April 12, 2018, 11:51:45 »
Bailey

Anita - OConnor- Strujik - Pearce

Dallas- Vieira-Phillips-Alioski

Hernandez

Roofe
« Siste redigering: April 12, 2018, 11:54:08 av leedslife »

auren

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #21 på: April 12, 2018, 11:53:31 »
Bailey

Anita - OConnor- Strujik - Pearce

Dallas- Vieira-Phillips-Alioski

Saiz

Roofe

Ingen Pablo??

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #22 på: April 12, 2018, 11:54:19 »
Han kom nå:-)

Cherry

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #23 på: April 12, 2018, 13:49:10 »
Ser ikke bort fra at vi virkelig får grisebank i morgen.........Villa har maaaange og velge
mellom, og nå er Kodija og Grabban tilbake også.

Tipper 5-1.  Litt usikker på hvordan vi skal score bare... :-\ :'(
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #24 på: April 12, 2018, 15:36:37 »
Pressekonferansen:

Phil Hay:
Injury latest ahead of Villa - none of the absent crop likely to return tomorrow. Jansson expected to miss out but should be back for the Barnsley game.
PH: "The word is frustrating. You get wound up by the results and things not going our way. But we have to make them go our way."
Heckingbottom said the protocol surrounding head injuries will stop Jansson playing, even if he felt he was fit.
Heckingbottom saying he'll have a hands-on roll in recruitment this summer. Admitted that a lot of work is needed on the squad
Heckingbottom says he wants the players to feel a "touch of jealousy" when they see what Villa are playing for
Heckingbottom said the speculation about his job yesterday was "a surprise to everyone". Said he's no reason not to think he'll be here at the start of next season
On Victor Orta and criticism of him, Heckingbottom said he thinks the transfer set-up here is healthy. "I don't know what went on before. But when the summer starts, we'll be judged on what happens
Heckingbottom says he believes Jansson was genuinely injured on Tuesday. Says Alex Neil's comments were purely down to the fact that he was defending the decision to allow the goal. Said Neil specifically asked about Jansson's condition after the game.
Heckingbottom has given through to recalling Liam Kitching (CB) from Harrogate Town but he's got a minor injury.
Heckingbottom described this 12-game spell as "horrific" and "horrible". Would he have expected to pick up more points? "Too right."
Kemar Roofe: "Preston was the story of the season so far. We do some good things but then we end up spoiling it. Everybody's frustrated and angry. We should be doing better than we are. We have failed."
Roofe: "At the end of the day we've got to prove ourselves for next season."
Roofe said Heckingbottom had a done a good job of going back to basics and simplifying things. "He's been good. We're just in a bad way at the moment."
Roofe: "Everything's good in training. It's just not reflecting in results and that's all people care about. We haven't been good enough
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #25 på: April 12, 2018, 20:27:05 »
Trur jeg må late som om denne kampen ikke eksisterer.....så får jeg bare titte på vg live en stund etterpå. Tror aldri jeg har vært så sikker på grisebank :(

Josch

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #26 på: April 12, 2018, 20:47:28 »
1. pri for Villa er nok 3 poeng. Men for direkte opprykk bør de forbedre målforskjellen vs. Fulhan og Cardiff.  Leeds bør vise "engelsk" moral og selge seg dyrt i denne kampen for respektens skyld. Ikke tvil hvem kampen er viktigst for. En seier ut av det blå vil være kjærkomment for PH personlig. Med tap blir det enda lettere å sparke ham.

Allanclarke

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #27 på: April 13, 2018, 07:59:11 »
Ny kamp hvor man er uten vinnersjanser. Gøy når man vet at man ikke er konkuransedyktige.

B_Ød

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #28 på: April 13, 2018, 08:20:33 »
tror vi tar denne, Villa har panikk for å "miste" 3p...skyhøye skuldre på hjemmebane..klar oppskrift for borteseier det!
Ups & Ups!!

auren

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #29 på: April 13, 2018, 08:24:36 »
Veldig spent på hvilket mannskap vi mønstrer i kveld. Mitt tips er følgende:

BPF - Dallas, O`Connor, Diaz, Anita - Alioski, Vieira, Phillips, Pablo - Lasogga, Roofe

Tips: 3-0.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.