Skrevet av Emne: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45  (Lest 25283 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

GeirO

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #210 på: April 13, 2018, 22:47:36 »
1. Pennington spiller seg stort opp.

2. Lasogga sjokkerende dårlig. Grot det samme.

3. Seiler ut av kampene utover andre omgang. Ser dårlig trent ut.

4. O`Connor god.

5. Dallas ikke truffet en Leeds-spiller på sine 25 siste innlegg.

6. Peacock-Farrell desidert best.

7. Pablo ikke på i dag.

Med forbehold om pkt. 5 er jeg helt enig i dette.
MOT

Cherry

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #211 på: April 13, 2018, 22:50:48 »
Har Lasogga og Grot gjort tidenes dårligste innhopp, de har tapt alle baller.

Er vel noe av det dårligste jeg noensinne har sett, og d inkluderer innbytterne til Moss FK siste 3 sesonger..... ære' mulig å bidra så lite  :-\
 

Josch

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #212 på: April 13, 2018, 22:54:30 »
Aston Villa gjør det de må og tar 3 poeng.  Kunne vært 2-0. Ikke toppklasse over Villa i dag. De spiller bedre mot gode lag. Dette var play off mot midten. Vi ble ikke ydmyket, men tap nr 7 for PH.

GeirO

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #213 på: April 13, 2018, 22:54:31 »
Har Lasogga og Grot gjort tidenes dårligste innhopp, de har tapt alle baller.

Er vel noe av det dårligste jeg noensinne har sett, og d inkluderer innbytterne til Moss FK siste 3 sesonger..... ære' mulig å bidra så lite  :-\

Antydet du at Lasogga og Grot er aktuell for Moss? Har hørt rykter......
MOT

B_Ød

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #214 på: April 13, 2018, 22:54:33 »
nødt til å skryte av Pearce ...syns han var veldig god...
Ups & Ups!!

kjella

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #215 på: April 13, 2018, 22:55:36 »
Ryan Edmondson - 16 år er mannen som kan gi oss noe annerledes på topp.....Men han er vel for ung ??

Om det skal letes frem noe positivt idag er det at de yngste er best. BPF, Pearce, O Connor, Vieira - og om jeg tør og si det - Philips. Og bortsett fra målet var Pennington god. Jo eldre jo dårligere. Liker Hernandez egentlig men han virker som han har tapt seg voldsomt. I hvert fall på bortebane. Lengtet etter Lassoga i hele 2. omgang - men han var jo helt hjelpeløs når han kom innpå. Og Grot blir ingen suksess hos oss. Så enkelt er konklusjonen når det gjelder han dessverre. Kan godt hende han blir en suksess i Herenveen om 2 år......

Ikke mye som skal til kanskje men jeg liker veldig godt at vi har 5 unge som står fram----.

TK20

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #216 på: April 13, 2018, 22:55:57 »
5. Dallas ikke truffet en Leeds-spiller på sine 25 siste innlegg.

han traff Roofe med den chipen.

Kato

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #217 på: April 13, 2018, 22:56:52 »
5. Dallas ikke truffet en Leeds-spiller på sine 25 siste innlegg.

han traff Roofe med den chipen.

Aldri i verden noe mer enn 1 av 25 ihvertfall.
 

leedslife

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #218 på: April 13, 2018, 22:58:23 »
Forferdelig i 1 pennington. God i andre.. som det pleier mao

GeirO

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #219 på: April 13, 2018, 23:02:14 »
5. Dallas ikke truffet en Leeds-spiller på sine 25 siste innlegg.

han traff Roofe med den chipen.

Aldri i verden noe mer enn 1 av 25 ihvertfall.
Mener han hadde assist til et mål for ikke så lenge siden
MOT

Cherry

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #220 på: April 13, 2018, 23:03:05 »
Har Lasogga og Grot gjort tidenes dårligste innhopp, de har tapt alle baller.

Er vel noe av det dårligste jeg noensinne har sett, og d inkluderer innbytterne til Moss FK siste 3 sesonger..... ære' mulig å bidra så lite  :-\

Antydet du at Lasogga og Grot er aktuell for Moss? Har hørt rykter......

Vi sliter med nysigneringer i MFK pga skrall økonomi, men har ennå ikke vurdert disse da man faktisk må bidra i Norsk 3. Div også... :-)
 

Drentz

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #221 på: April 13, 2018, 23:05:46 »
Få bort skrapet grot og ladogga, egentlig kan jeg nevne en god del til, men disse to har irritert meg i lang tid og jeg skjønner ikke hva de gjør i championship?
La omså ungutter få prøve seg, er jo perfekt senario da ungutta ikke har noe å tape når dem ser på hva vi hiver utpå der pr nå:)
Er ingen spirit over laget, så kampen. villa løper og presser ballfører konstant, men vi jogger og gir dem rom. Våre passninger er laaangt under par og virker ikke som laget har noen klar strategi i angreps spillet og overganger.

Det possitive synes jeg var keeperen vår og forsvarsrekka. Er nok ikke alle som enige der, men tanke på alder/rutine, tid spilt sammen og hvor mye dem hadde å gjøre.

Vår godeste trener hikkongbottom2 kan forlate vår skute med øyeblikkelig virkning og gi ansvaret til en u trener hos leeds. Så får vi ansatt en Manager denne gangen!
Det er i allefall ikke kjedelig å være Leeds supporter.

Supporting since 1989

Kato

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #222 på: April 13, 2018, 23:07:21 »
BPF 8
Dallas 5
O`Connor 7
Pennington 6
Pearce 6
Vieira 6
Phillips 5
Hernandez 4
Ekuban 2
Roofe 5
Alioski 4

Lasogga 1
Grot 1
Saiz 6
 

leedslife

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #223 på: April 13, 2018, 23:08:11 »
Sterkt innhopp av Grot. Imponerende at han klarer å skape så mye panikk bak hos villa med sin fysikk

Drentz

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #224 på: April 13, 2018, 23:08:52 »
Har Lasogga og Grot gjort tidenes dårligste innhopp, de har tapt alle baller.

Er vel noe av det dårligste jeg noensinne har sett, og d inkluderer innbytterne til Moss FK siste 3 sesonger..... ære' mulig å bidra så lite  :-\

Antydet du at Lasogga og Grot er aktuell for Moss? Har hørt rykter......

Vi sliter med nysigneringer i MFK pga skrall økonomi, men har ennå ikke vurdert disse da man faktisk må bidra i Norsk 3. Div også... :-)

Er Moss og Leeds selv, er slemt å anbefale Lasogga og Grot til Moss!
Det er i allefall ikke kjedelig å være Leeds supporter.

Supporting since 1989

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #225 på: April 13, 2018, 23:09:57 »
Sterkt innhopp av Grot. Imponerende at han klarer å skape så mye panikk bak hos villa med sin fysikk
Det er flere her på forumet som i månedsvis har påstått at han kommer til å bli god...det er visst noe uforløst hos ham...ketchupeffekt har også blitt nevnt....

leedslife

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #226 på: April 13, 2018, 23:12:18 »
BPF 8
Dallas 5
O`Connor 7
Pennington 6
Pearce 6
Vieira 6
Phillips 5
Hernandez 4
Ekuban 2
Roofe 5
Alioski 4

Lasogga 1
Grot 1
Saiz 6

Enig i denne. Ville kanskje gitt Dallas 4 og pennington 5. Men er jo hipp som happ.
Tap ble det. Snur mot Barnsley. Høvler over de. 4-0. Løsner for ekuban

leedslife

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #227 på: April 13, 2018, 23:13:46 »
Sterkt innhopp av Grot. Imponerende at han klarer å skape så mye panikk bak hos villa med sin fysikk
Det er flere her på forumet som i månedsvis har påstått at han kommer til å bli god...det er visst noe uforløst hos ham...ketchupeffekt har også blitt nevnt....

Han trenger et utlån. Potensiale er der men sliter med tempoet og finner ikke flyten.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #228 på: April 13, 2018, 23:22:09 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
 5m
5 minutes ago
 
Heckingbottom felt there were pleasing aspects in that game but said a lack of cutting edge was a problem again. Thought Leeds needed to score when they were on top at the start of the second half. #lufc

Pennington was thrown in tonight. "Needs must" Heckingbottom said. Talked up the performance of the youngsters, and Peacock-Farrell again. #lufc

PH: Says he's "getting there" with regards to which players should stay and which should go in the summer. Admitted again that Leeds are a long way short of the top six. #lufc

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #229 på: April 13, 2018, 23:40:17 »
Har Lasogga og Grot gjort tidenes dårligste innhopp, de har tapt alle baller.

Er vel noe av det dårligste jeg noensinne har sett, og d inkluderer innbytterne til Moss FK siste 3 sesonger..... ære' mulig å bidra så lite  :-\

Antydet du at Lasogga og Grot er aktuell for Moss? Har hørt rykter......

Vi sliter med nysigneringer i MFK pga skrall økonomi, men har ennå ikke vurdert disse da man faktisk må bidra i Norsk 3. Div også... :-)

Er Moss og Leeds selv, er slemt å anbefale Lasogga og Grot til Moss!

Dere sliter litt med favorittlagene for tiden......men at disse to spilte som kråker kan jo bety at Moss likevel er interessert.
MOT

Myhre10

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #230 på: April 13, 2018, 23:49:52 »
Ryan Edmondson - 16 år er mannen som kan gi oss noe annerledes på topp.....Men han er vel for ung ??

Om det skal letes frem noe positivt idag er det at de yngste er best. BPF, Pearce, O Connor, Vieira - og om jeg tør og si det - Philips. Og bortsett fra målet var Pennington god. Jo eldre jo dårligere. Liker Hernandez egentlig men han virker som han har tapt seg voldsomt. I hvert fall på bortebane. Lengtet etter Lassoga i hele 2. omgang - men han var jo helt hjelpeløs når han kom innpå. Og Grot blir ingen suksess hos oss. Så enkelt er konklusjonen når det gjelder han dessverre. Kan godt hende han blir en suksess i Herenveen om 2 år......

Ikke mye som skal til kanskje men jeg liker veldig godt at vi har 5 unge som står fram----.

Har Hernandez tapt seg noe voldsomt? Enig at han ikke hadde noen stor kano i dag, men er spilleren med flest mål/assist denne sesongen. Etter min mening Leeds klart beste spiller.

kjella

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #231 på: April 14, 2018, 07:33:39 »
Det er sikkert øynene som ser....Jeg har fulgt ekstra nøye med på han i bortekampene og synes han har for mange balltap. Og for ofte prøver på vanskelige løsninger som ikke lykkes. Men etter min mening er han er den i troppen med desidert største "potensiale" så det kan hende jeg har for store forventninger. Han skal ha for innsatsen - i det hele tatt synes jeg at vi til tross for svake resultater og svakt spill stort sett viser god innsats (i går med unntak av Grot/Lasogga). Det er særdeles viktig. Spesielt O Connor vil jeg trekke frem - hadde ikke trodd han skulle være så god etter å ha sett han 7-8 ganger på U23. Pearce hadde jeg mer tro på, men hadde trodd han skulle slite mer defensivt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #232 på: April 14, 2018, 09:13:44 »
BPF 8 7Dallas 5 4O`Connor 7 6Pennington 6 6Pearce 6 6Vieira 6 6Phillips 5 7Hernandez 4 5Ekuban 2 1,5Roofe 5 7Alioski 4 3
Lasogga 1 0Grot 1 1Saiz 6 5

Hernandez har vært vår klart beste i vår, i går satt ikkje pasningene helt. Noe av grunnen til det er sjølsagt at Ekuban løper rundt som en forvirra svaksynt. Dallas har eg vært fan av, men han virker rett og slett for dårlig, i alle fall på back. Roofe med litt smårusk, men gjorde mykje bra og jobbet som en slave. Phillips, vårt klart største prospect. Kommer til å bli en gigant på midtbanen vår i årene som kommer. De kraftfulle løpene offensivt kommer til å skape sjanser på sjanser når medspillerene blir bedre. O´Connor og Pearce ser lovende ut, for sesongen 2019/20 kanskje. Pennington imponerte stort i 2.omgang, spilte småskadet og ofret seg for at vi skulle klare å stille lag. Det er holdninger vi vil ha.

Lasogga, one way ticket to Hamburg please

Grot, sjøltillit?

Saiz, kan han briljere mot andre enn Burton og Newport? Eg tror jo det, men har vært fryktelig i det siste. Litt bedre i går, men "no end product"
« Siste redigering: April 14, 2018, 09:26:36 av jackbauer68 »

Kontakinte

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #233 på: April 14, 2018, 10:16:23 »
                                   BPF 8+
Dallas 4-        O`Connor 7      Pennington 6-       Pearce 7

                  Vieira 5-            Phillips 6
                               
  Alioski 4                                            Hernandez 4

                       Ekuban 2     Roofe 3


Lasogga 1
Grot 1
Saiz 6

leedslife

Sv: Kamp: vs Aston Villa , Villa Park - fredag 13/4 kl 20:45
« Svar #234 på: April 14, 2018, 14:51:25 »
BPF 8 7Dallas 5 4O`Connor 7 6Pennington 6 6Pearce 6 6Vieira 6 6Phillips 5 7Hernandez 4 5Ekuban 2 1,5Roofe 5 7Alioski 4 3
Lasogga 1 0Grot 1 1Saiz 6 5

Hernandez har vært vår klart beste i vår, i går satt ikkje pasningene helt. Noe av grunnen til det er sjølsagt at Ekuban løper rundt som en forvirra svaksynt. Dallas har eg vært fan av, men han virker rett og slett for dårlig, i alle fall på back. Roofe med litt smårusk, men gjorde mykje bra og jobbet som en slave. Phillips, vårt klart største prospect. Kommer til å bli en gigant på midtbanen vår i årene som kommer. De kraftfulle løpene offensivt kommer til å skape sjanser på sjanser når medspillerene blir bedre. O´Connor og Pearce ser lovende ut, for sesongen 2019/20 kanskje. Pennington imponerte stort i 2.omgang, spilte småskadet og ofret seg for at vi skulle klare å stille lag. Det er holdninger vi vil ha.

Lasogga, one way ticket to Hamburg please

Grot, sjøltillit?

Saiz, kan han briljere mot andre enn Burton og Newport? Eg tror jo det, men har vært fryktelig i det siste. Litt bedre i går, men "no end product"

Ang phillips! Veldig enig! Stort potensiale. Undervurdert. Vi glemmer ofte alder og makker han spiller med. Også tar vi han på ting som ofte kommer med rutine og kamper.