Skrevet av Emne: Emne: Kamp: vs Queen's Park Rangers @ Elland Road, 6/5 - 2018 kl 13.30 LUTV  (Lest 17672 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

På tide å starte kamptråd. Dette er jo siste kamp for sesongen. En sesong vi alle mener har vært svært svak og skuffende, og med få lyspunkter. Uansett, kampen skal spilles. Vi vet ikke hva slags Leeds vi får se. Mange unge som får sjansen? Eller de som har tråkket grasset jevnt og trutt? Får vi se et Leeds som gidder, og som ønsker å gi fansen et siste godt minne fra en ellers miserabel sesong, eller får vi se to lag som gjesper seg gjennom til 0-0?
Noen mener at det unge talentet Ryan Edmonson får sin debut, i allefall et det er overveiende sannsynlig at han starter på benken. Heckingbottom har jo gitt unge spillere sjansen etterhvert som det ble klart at PO ikke var realistisk å oppnå. Vel, vi får se.
https://www.footballtransfertavern.com/ticker/leeds-uniteds-16-year-old-wonderkid-set-for-senior-debut-against-qpr-report/

Velger å være optimist foran denne kampen. Leeds går kraftig ut, og mål får vi nok se. Med lite å tape, vil man nok våge mye. Målrikt. Leeds seier, enten 3-2, 4-2 eller 4-3.
« Siste redigering: Mai 06, 2018, 12:12:22 av Hallgeir * »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Spår en kjedelig kamp som ender 1-0 til ett av lagene. Hadde det vært opp til meg, ville jeg kjørt følgende lag:

BPF - Pennington, Jansson, Cooper, Pearce - Forshaw, Vieira - Alioski, Saiz, Pablo - Roofe


Håper et par av unggutta sitter på benken. Nærmest er vel Clarke og Edmondson. O`Connor sitter der helt sikkert.

Tips: 1-0. Alioski med målet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Den oppstillingen ser fort ut som det beste vi har å by på. Antageligvis sitter også Phillips, Lasogga og Grot på den benken også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Tipper følgende:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Pearce - Forshaw, Phillips - Alioski, Saiz, Pablo - Roofe
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Neppe noen Pablo på lørdag...

Leeds United playmaker Pablo Hernandez hints at QPR absence

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-playmaker-pablo-hernandez-hints-at-qpr-absence-1-9147616
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Tipper følgende:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Pearce - Forshaw, Phillips - Alioski, Saiz, Pablo - Roofe
Er Ayling klar? Hvis Pablo ikke spiller, får vi vel Lasogga innpå fra start?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Her avslutter vi med et skuffende 1-1 resultat.
Ingen hadde trodd det når vi 4 kamper før slutt sikrer PO plass neste sesong!:-)

Clarke med mål for oss. Freeman for dem

Bailey- Pennington, Jansson, Cooper, Pearce - Alioski, Foreshaw, Phillips, Clarke, Saiz, Roofe

Xern

Tipper følgende:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Pearce - Forshaw, Phillips - Alioski, Saiz, Pablo - Roofe
Er Ayling klar? Hvis Pablo ikke spiller, får vi vel Lasogga innpå fra start?
Uten Pablo blir det Ekuban, satses på spillerne som er her fast vil jeg tro
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B_Ød

stang-inn i denne  ;)
Ups & Ups!!

RoarG

stang-inn i denne  ;)
Får være såpass optimist. En del spillere bør spille for drakta og sin fremtid i klubben.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

stang-inn i denne  ;)
Får være såpass optimist. En del spillere bør spille for drakta og sin fremtid i klubben.

Helt klart!!
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pressekonferansen foran kampen:

As per, for those interested in the last game of our horrible season.
 
Phil Hay
Heckingbottom: "I feel we've got really good players here but whatever team we put out we've got the same deficiencies. That's what we've got to change." #luf
PH: "We need time now to make changes, to get plans in place and develop a really clear picture of where we're going to go."
Heckingbottom admitted he's been disappointed with how this spell in charge has gone. "If you're not getting results, you're seen to be garbage at your job." Says he understands the scepticism amongst the supporters about him but is "clear on what needs to be done."
Pablo Hernandez has gone back to Spain with his wife due to give birth today.
Heckingbottom on Kyle Bartley: Said he's aware of how well he did here last season. "I know all about Kyle."
Heckingbottom on what needs to change/happen this summer: "I'm not going to expand on that now. We'll come to decisions as a club and then I'll tell you." #l
Heckingbottom says he's spoken to a small number of players who Leeds intend to move on in the summer. Would have liked to address it more thoroughly next week but conversations will be delayed while Leeds are in Myanmar.
Liam Cooper speaking now: says the Millwall defeat in September hit the players hard and they haven't ever truly recovered from that. On Heckingbottom, described him as a "very good coach
Cooper says it's been the most disappointing season he's had at Leeds. "I still go back to the start. It's hard to put your finger on why it's gone wrong.
Cooper: "We're going to dwell on this all summer. It will be really hard.
Cooper says that with hindsight the Millwall game showed Leeds could be bullied and teams worked out how to play against them. Thinks this season will have taught some in the squad how to cope in the Championship. #l
Cooper says the blame for results should lie with the players, rather than Heckingbottom. But doesn't think there's an attitude problem in the squad. "No-one goes out there wanting to lose."
 
Adam Pope:
Paul Heckingbottom says he may use Ryan Edmondsen & Sam Dalby v QPR . The former has not trained with the first team today though but has done earlier in the week. #lufc
PH says he’s worked with left-back Tom Pearce this week on areas he can improve on
PH says his priority is this game & not the trip to Myanmar where the emphasis is not the football.
PH on his period in charge. He reckons this summer is the most important time of his short spell here. He believes it will define his tenure at
PH says there will be difficult conversations. It’s not about apportioning blame it’s about being honest in what’s needed to take the club forward.
PH: “I’m really clear on what needs to happen. The proof will be in the pudding.
There’s a chance for a Luke Ayling to play v QPR. “He’s been great in training for the last 2 weeks.”
Both Vurnon Anita & Connor Shaughnessy have had surgery on ankle problems.
Tyler Roberts won’t be going to Myanamar but it’s expected he will be fit for next season.
Pablo Hernandez is with his wife in Spain hoping for the arrival of their baby today.
Laurens de Bock is recovering from injury still whilst Stuart Dallas has not trained.
PH: “The fans are the most important of the club. The only way to win them over is by doing your job properly & winning games.”
Liam Cooper will not be going to Myanmar as his wife is due to have a baby soon too. #l
Leeds United captain Liam Cooper says the players “are all bitterly disappointed” with the season. Definitely felt the manner of defeat at Millwall was a watershed moment. He’s spent time with some of the Foreign players to make them understand it’s about the team
PH very complimentary ofKyle Bartley but would not admit if #lufc were in for him.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Forfatteren ønsker Roofe, Vieira og Jansson satt ut (axed) mot QPR, for å få plass til O'Connor, Dalby og Forshaw. Merk at han ønsker at Cooper og Phillips starter. Men han har satt opp Pablo (tydeligvis ikke fått med seg at han er i Spania for å følge med på barnefødsel. Pablo spiler ikke.)https://www.footballinsider247.com/18-yr-old-wonderkid-starts-senior-duo-axed-leeds-best-possible-xi-v-qpr/
Kommentar til Jansson ut i stedet for Cooper, og Phillips inn i stedet for Vieira? Er enig i at Dalby må få starte. Hadde vært fint å få se hvor godt han takler Championship. Roofe på venstreflanke med Pablo ute?

Våre motstandere bringer inn et par unge talenter. En midtstopper og en midtbanespiller.Verdt å merke seg at et av talentene deres heter Charlie Fox. Høres litt sånn filmskuespilleraktig ut. Ønsker Fox lykke til med karrieren, jeg  8).
http://londonfootballnews.co.uk/qpr/qpr-leeds-united-team-news/
« Siste redigering: Mai 04, 2018, 16:40:24 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Ettersom Hosannah i dag har signert en 2-årskontrakt med klubben så starter han kanskje eller er på benken på søndag? Vi har ihvertfall ingen rene høyrebacker i klubben pt. Men Pennington starter nok sikkert etter å ha gjort sakene sine greit på backen de siste kampene.

auren
« Siste redigering: Mai 04, 2018, 18:13:23 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Heckingbottom hadde visst vært rasende etter Norwich-kampen. Tror ikke laget tør å drite seg ut igjen foran et fullsatt Elland Road.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-news-heckingbottom-qpr-14617637
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

flynn

Under to timer til kampstart, så har kanptråden nesten havnet utenfor førstesiden på forumet. Det sier jo sitt om entusiasmen her inne for tiden, dessverre. For min egen del så kjennes det viktig og riktig å spandere noen pund på LUTV, og bruke indrefileten av denne vakre søndagen på å sitte inne og bivåne sesongavslutningen. Det skal faktisk bli deilig å bli ferdig. Jeg gleder meg allerede til August, når alle lag atter en gang starter på 0 poeng!

Ser vi bak resultatene denne sesongen så mener jeg ting ser lysere ut enn på lenge. Det at vi i dag igjen trekker 30.000 til Elland Road er en av dem, og indikerer at det er en iboende optimisme ett eller annet sted, som ikke helt kveles av den sørgelige andre halvdelen av denne sesongen.

Jeg regner dessuten med at dette er siste sjanse til å se opptil flere av dagens spillere, i alle fall i Leeds-drakt. Jeg har blandede følelser rundt det også, men det virker opplagt at det må ryddes og fornyes, igjen.

Slutten på noe betyr som regel starten på noe annet. Og i friske skudd er det alltid håp. God kamp! MOT

flynn

auren

Dagens lag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
 
Phil Hay
@PhilHayYEP
 2m
2 minutes ago

#lufc v QPR: Peacock-Farrell, Ayling, Jansson, Cooper, Pearce, Forshaw, Vieira, Phillips, Alioski, Roofe, Ekuban.

Flott med Ayling. :)
Ordner alt seg defensivt nå da? :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

4-3-3 ser det ut til. Tøysete å spille med Ayling synes jeg...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

4-3-3 ser det ut til. Tøysete å spille med Ayling synes jeg...

auren

Tøysete fordi?

Fantastisk at denne spilleren er tilbake! De hadde jo ikke risikert han hvis ikke han er fit for fight!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ser vi bak resultatene denne sesongen så mener jeg ting ser lysere ut enn på lenge.

Denne evnen skulle jeg ønske flere hadde :)
Vi trenger definitivt å endre sammensetningen av stallen - men mange av de vi har kan avgjort gjøre nytte av seg videre også. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Ser vi bak resultatene denne sesongen så mener jeg ting ser lysere ut enn på lenge.

Denne evnen skulle jeg ønske flere hadde :)
Vi trenger definitivt å endre sammensetningen av stallen - men mange av de vi har kan avgjort gjøre nytte av seg videre også. :)

Forsvinner 10 stykk daukjøtt ut porten innen mai måned er over så skal jeg se lyser på ting og tang selv.
Jeg mener det må inn en ny keeper, 1 eller 2 stoppere, en midtbanegeneral/maestro og en stor/sterk/ målfarlig spiss! Dette kommer til å koste MYE penger!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Hadde ønsket Dalby på benken fremfor O'Kane, Lasogga. En litt lite spenstig benk, synes nå jeg. Ellers ser første-11er ut som man kunne forvente, med unntak at Ayling er tilbake. Synes at det er bra. Heckingbottom hadde selvsagt ikke tatt ut en spiller som ikke hadde vært fit.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ser vi bak resultatene denne sesongen så mener jeg ting ser lysere ut enn på lenge.

Denne evnen skulle jeg ønske flere hadde :)
Vi trenger definitivt å endre sammensetningen av stallen - men mange av de vi har kan avgjort gjøre nytte av seg videre også. :)

Forsvinner 10 stykk daukjøtt ut porten innen mai måned er over så skal jeg se lyser på ting og tang selv.
Jeg mener det må inn en ny keeper, 1 eller 2 stoppere, en midtbanegeneral/maestro og en stor/sterk/ målfarlig spiss! Dette kommer til å koste MYE penger!
Vi får telle opp til slutt.
Jeg har i alle fall ikke konkludert på forhånd med at det er umulig å få forbedret stallen. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen



If Ayling limps off, a victim of being brought back too early to appease the disgruntled, Heckingbottom should be marched to the centre of the pitch and offered as a blood sacrifice to the gypsy gods.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

4-3-3 ser det ut til. Tøysete å spille med Ayling synes jeg...

auren

Tøysete fordi?

Fantastisk at denne spilleren er tilbake! De hadde jo ikke risikert han hvis ikke han er fit for fight!

Mannen har vært ute i 4 mnd og kastes rett ut i en "ubetydelig" kamp. Sikkert fit og klar, men matchfit er han ikke. Ingen vits å risikere noe i sesongens siste kamp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

4-3-3 ser det ut til. Tøysete å spille med Ayling synes jeg...

auren

Tøysete fordi?

Fantastisk at denne spilleren er tilbake! De hadde jo ikke risikert han hvis ikke han er fit for fight!

Mannen har vært ute i 4 mnd og kastes rett ut i en "ubetydelig" kamp. Sikkert fit og klar, men matchfit er han ikke. Ingen vits å risikere noe i sesongens siste kamp.

auren

Hva risikerer vi ved å la han spille?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

4-3-3 ser det ut til. Tøysete å spille med Ayling synes jeg...

auren

Tøysete fordi?

Fantastisk at denne spilleren er tilbake! De hadde jo ikke risikert han hvis ikke han er fit for fight!

Mannen har vært ute i 4 mnd og kastes rett ut i en "ubetydelig" kamp. Sikkert fit og klar, men matchfit er han ikke. Ingen vits å risikere noe i sesongens siste kamp.

auren

Hva risikerer vi ved å la han spille?

Tipp én gang!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

4-3-3 ser det ut til. Tøysete å spille med Ayling synes jeg...

auren

Tøysete fordi?

Fantastisk at denne spilleren er tilbake! De hadde jo ikke risikert han hvis ikke han er fit for fight!

Mannen har vært ute i 4 mnd og kastes rett ut i en "ubetydelig" kamp. Sikkert fit og klar, men matchfit er han ikke. Ingen vits å risikere noe i sesongens siste kamp.

auren

Hva risikerer vi ved å la han spille?

Tipp én gang!

auren

At han skal bli skadet?
At vi skal tape?
At Pennington skal bli sur?
All of the above?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

4-3-3 ser det ut til. Tøysete å spille med Ayling synes jeg...

auren

Tøysete fordi?

Fantastisk at denne spilleren er tilbake! De hadde jo ikke risikert han hvis ikke han er fit for fight!

Mannen har vært ute i 4 mnd og kastes rett ut i en "ubetydelig" kamp. Sikkert fit og klar, men matchfit er han ikke. Ingen vits å risikere noe i sesongens siste kamp.

auren

Hva risikerer vi ved å la han spille?

Tipp én gang!

auren

At han skal bli skadet?
At vi skal tape?
At Pennington skal bli sur?
All of the above?
Eneste måten å få en unfit spiller fit på, er å la han spille. Heller Ayling enn en utgående Pennington.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020