Skrevet av Emne: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa  (Lest 400513 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2070 på: Juni 17, 2022, 19:31:14 »
Har ikke Marcelo Bielsa vært trener i den klubben før ? Klubben vet jo da hva slags trener Bielsa er  ;D

Killa

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2071 på: Juni 17, 2022, 23:21:01 »
Har ikke Marcelo Bielsa vært trener i den klubben før ? Klubben vet jo da hva slags trener Bielsa er  ;D

Oii så kult! Plutselig fikk vi et favorittlag i La Liga!! Lykke til Marcelo!

leedslife

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2072 på: Juni 17, 2022, 23:22:17 »
Da blir det la liga å følge med på neste sesong i tillegg. Fantastisk
« Siste redigering: Juni 17, 2022, 23:28:58 av leedslife »

lowfields

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2073 på: Juni 19, 2022, 19:20:16 »
Litt som når eks'en finner seg ny type.....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Fantasyland

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2074 på: Juni 20, 2022, 14:11:27 »
El Loco er seg selv lik. Mest oppsiktsvekkende var dog å se hvor mange kilo han har tatt av :D Marcelo må ha kjørt murderball på seg selv siste månedene. Så sharp ut.

Newell's Old Boys - English
@Newells_en
𝐂𝐎𝐍𝐅𝐈𝐑𝐌𝐄𝐃: A smiling Marcelo Bielsa confirmed in a video today that he will return to Athletic if Iñaki Arechabaleta wins Friday's club elections.

El Loco said he had already watched 90 of the Basque club's matches from last season, including first-team & academy games.

Dennis

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2075 på: Juni 20, 2022, 14:34:47 »
Jeg er genuint misunnelig på Athletic Bilbao.

Håper presidentvalget går riktig og han oppnår suksess der på nytt.
 
Marching on together!

leedslife

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2076 på: Juni 20, 2022, 15:46:15 »
Blir vel fort Europaspill der i gården

Fantasyland

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2077 på: Juni 24, 2022, 23:12:32 »
Newell's Old Boys - English
@Newells_en
❌ BREAKING: Bielsa won't be returning to Athletic

Jon Uriarte has won the Presidential Election in Bilbao and will appoint Ernesto Valverde as the new coach. (via
@elcorreo_com
)

leedslife

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2078 på: Juni 25, 2022, 08:45:52 »
Newell's Old Boys - English
@Newells_en
❌ BREAKING: Bielsa won't be returning to Athletic

Jon Uriarte has won the Presidential Election in Bilbao and will appoint Ernesto Valverde as the new coach. (via
@elcorreo_com
)
Synd man ikke får muligheten til å zappe kanal til Bilbao når det blir litt bedrøvelig denne sesongen.

raggen

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2079 på: Juli 03, 2022, 18:36:37 »
Newell's Old Boys - English
@Newells_en
❌ BREAKING: Bielsa won't be returning to Athletic

Jon Uriarte has won the Presidential Election in Bilbao and will appoint Ernesto Valverde as the new coach. (via
@elcorreo_com
)
Synd man ikke får muligheten til å zappe kanal til Bilbao når det blir litt bedrøvelig denne sesongen.

Har du gitt opp før sesongen er begynt???
Forever Leeds United!!!!!!!!

Eriksen55

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2080 på: Juli 03, 2022, 19:05:27 »
Newell's Old Boys - English
@Newells_en
❌ BREAKING: Bielsa won't be returning to Athletic

Jon Uriarte has won the Presidential Election in Bilbao and will appoint Ernesto Valverde as the new coach. (via
@elcorreo_com
)
Synd man ikke får muligheten til å zappe kanal til Bilbao når det blir litt bedrøvelig denne sesongen.

Hva er så spennende med Bilbao?

TK20

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2081 på: Juli 03, 2022, 19:49:07 »
Newell's Old Boys - English
@Newells_en
❌ BREAKING: Bielsa won't be returning to Athletic

Jon Uriarte has won the Presidential Election in Bilbao and will appoint Ernesto Valverde as the new coach. (via
@elcorreo_com
)
Synd man ikke får muligheten til å zappe kanal til Bilbao når det blir litt bedrøvelig denne sesongen.

Hva er så spennende med Bilbao?

Bielsa var kraftig linket dit, men det falt gjennom.

Eriksen55

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2082 på: Juli 03, 2022, 21:09:54 »
Newell's Old Boys - English
@Newells_en
❌ BREAKING: Bielsa won't be returning to Athletic

Jon Uriarte has won the Presidential Election in Bilbao and will appoint Ernesto Valverde as the new coach. (via
@elcorreo_com
)
Synd man ikke får muligheten til å zappe kanal til Bilbao når det blir litt bedrøvelig denne sesongen.



Hva er så spennende med Bilbao?

Bielsa var kraftig linket dit, men det falt gjennom.

Ja derfor jeg lurte på hvorfor Bilbao blir så spennende å følge  ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2083 på: August 29, 2022, 16:47:41 »
Det twitres:

Newell's Old Boys
@NewellsEnglish

Newell's Old Boys informs that Javier Sanguinetti has decided to resign as coach.
The club thanks him and all his coaching staff for their work and wishes all of them success in their next challenges.


Da er det nok klart for en siste trenergjerning fra Bielsa...

Eller hva?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2084 på: August 29, 2022, 18:00:22 »
Det twitres:

Newell's Old Boys
@NewellsEnglish

Newell's Old Boys informs that Javier Sanguinetti has decided to resign as coach.
The club thanks him and all his coaching staff for their work and wishes all of them success in their next challenges.


Da er det nok klart for en siste trenergjerning fra Bielsa...

Eller hva?

Da er ringen sluttet og det høres veldig fint ut. Blir spennende å se.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Fantasyland

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2086 på: November 11, 2022, 21:25:48 »
Denne så jeg ikke komme..

David Ornstein

@David_Ornstein
🚨 EXCL: AFC Bournemouth exploring possibility of appointing Marcelo Bielsa as head coach. 67yo Argentine on list of candidates + was among topics discussed by club hierarchy with prospective new owner Bill Foley in Las Vegas this week
@TheAthleticFC
 #AFCB

Fantasyland

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2087 på: November 14, 2022, 07:58:30 »
Football Insider
@footyinsider247
🚨 EXCLUSIVE! 🚨

- Bournemouth are in advanced talks to appoint Marcelo Bielsa as their new manager. 📲

- Club are confident of reaching a full agreement with ex-Leeds United boss following weekend negotiations. ✅

Forever Whites

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2088 på: November 14, 2022, 08:53:21 »
Football Insider
@footyinsider247
🚨 EXCLUSIVE! 🚨

- Bournemouth are in advanced talks to appoint Marcelo Bielsa as their new manager. 📲

- Club are confident of reaching a full agreement with ex-Leeds United boss following weekend negotiations. ✅

Hadde vært spennende det.
Medlem 94237

GeirO

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2089 på: November 14, 2022, 11:54:13 »
Football Insider
@footyinsider247
🚨 EXCLUSIVE! 🚨

- Bournemouth are in advanced talks to appoint Marcelo Bielsa as their new manager. 📲

- Club are confident of reaching a full agreement with ex-Leeds United boss following weekend negotiations. ✅

Hadde vært spennende det.
Da må vi greie å avsløre Bornemouths ekstreme mann-mann-spill til neste kamp mot dem ;)

Reaney

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2090 på: November 14, 2022, 13:55:29 »
Blir vanskeligere og vanskeligere å avdekke 3 lag som havner bak Leeds på tabellen.Trenger etter min mening en taktisk manager for å berge plassen. På nåværende tidspunkt blir det for mye tilfeldigheter som avgjør.
« Siste redigering: November 14, 2022, 15:30:16 av Reaney »

samadhi

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2091 på: November 14, 2022, 14:38:24 »
Kommer han til Norge om dette går i orden, og blir det like stas å hylle en manager for en anne PL klubb??

Har lyst å se Bielsa tilbake i PL, men dette håper jeg ikke skjer...
marching on together,
derudaf forever...

Blank_File

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2092 på: November 14, 2022, 15:19:52 »
Helt forferdelig å se Bielsa som sjef for noen andre. De er så heldige i Bournemouth at det er vanskelig å finne ord.

auren

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2093 på: November 14, 2022, 17:34:02 »
Helt forferdelig å se Bielsa som sjef for noen andre. De er så heldige i Bournemouth at det er vanskelig å finne ord.

Enig. Håper for all del ikke han blir manager for en annen PL-klubb. Det blir litt som å se eks-en med en ny kjæreste.

Hvis Bmouth nå skulle bli Bielsas nye lag - er ikke taktikken hans nå funnet ut av? Vil han virkelig klare å overliste de andre PL-lagene en gang til med mann/mann-taktikken sin? Jeg er svært usikker.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2094 på: November 14, 2022, 18:14:24 »
Helt forferdelig å se Bielsa som sjef for noen andre. De er så heldige i Bournemouth at det er vanskelig å finne ord.

Enig. Håper for all del ikke han blir manager for en annen PL-klubb. Det blir litt som å se eks-en med en ny kjæreste.

Hvis Bmouth nå skulle bli Bielsas nye lag - er ikke taktikken hans nå funnet ut av? Vil han virkelig klare å overliste de andre PL-lagene en gang til med mann/mann-taktikken sin? Jeg er svært usikker.

auren

Interessant poeng. Kanskje Bielsas taktikk har gått ut på dato i England og han må bytte liga for å beholde overraskelses momentet.?
Jeg mener et topptrent og sultent Bielsa-lag kan skape problemer for hvem som helst. I Leeds ble sulten blant spillerne borte. Energien forsvant. Men B'mouth spillerne vil gi alt for Bielsa. Dette vil være stort for dem.

Forever Whites

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2095 på: November 14, 2022, 20:34:28 »
For meg gjør det ingenting om han dukker opp i en annen PL klubb.  Hadde vært gøy å se hva han hadde klart å utrette med et annet lag.  Hadde man kunnet gått tilbake i tid ville jeg selvfølgelig sett ham videre i vår egen klubb.  Men der stoppet det opp pga hans stahet, samt den manglende investeringen som ble gjort både i sommer og vintervinduet i 2021-2022 sesongen.  Tror vi hadde fått sett en helt annen sesong hvis det hadde kommet litt mer kvalitet inn i laget i vår andre sesong i PL.  Og tror neppe Bielsa hadde takket nei til nye spillere som hadde forsterket laget.

Men det blir bare synsing.  Go Bournemouth, go Bielsa!  ;)
Medlem 94237

jaho

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2096 på: November 15, 2022, 15:52:44 »
Helt forferdelig å se Bielsa som sjef for noen andre. De er så heldige i Bournemouth at det er vanskelig å finne ord.

Enig. Håper for all del ikke han blir manager for en annen PL-klubb. Det blir litt som å se eks-en med en ny kjæreste.

Hvis Bmouth nå skulle bli Bielsas nye lag - er ikke taktikken hans nå funnet ut av? Vil han virkelig klare å overliste de andre PL-lagene en gang til med mann/mann-taktikken sin? Jeg er svært usikker.

auren

Interessant poeng. Kanskje Bielsas taktikk har gått ut på dato i England og han må bytte liga for å beholde overraskelses momentet.?
Jeg mener et topptrent og sultent Bielsa-lag kan skape problemer for hvem som helst. I Leeds ble sulten blant spillerne borte. Energien forsvant. Men B'mouth spillerne vil gi alt for Bielsa. Dette vil være stort for dem.

Er helt enig med deg at et sultent, og ikke minst hvis man unngår et ras av skader på nøkkelspillere, som oss forrige sesong..kan et Bielsa-lag skape problemer for hvem som helst..
Kjøper ikke helt den at "alle" fant oss ut etter hvert.. Første sesongen avsluttet vi med serien 7-3-1 på siste 11. Må være mye dårlige coacher der ute hvis de ikke da hadde funnet ut av oss på de første 27....
Kommer aldri til å gi meg på at alle skadene på nøkkelspillere spesielt ble det største problemet i forrige sesong. Til tross for mange skader på nøkkelspillere klarte vi oss bra mot lag rundt oss på tabellen. Vi startet faktisk sesongen med 3-7-1 på de første 11 kampene mot lagene under topp 6. Tapte kun for Soton i tillegg til 4 tap mot topp 6 lag.. Alle uavgjorte ødela mye for poengfangsten, men vi var vanskelige å slå for lagene rundt oss. Ikke uventet ble vi straffet hardere mot topplagene.
Skadene ble bare verre..og etter disse kampene var det desember, og vi var vel oppe i en 10-12 ute på det meste...fikk nesten poeng borte mot Chelsea, vi husker vel 2-3 tapet borte etter skrekkelig dømming...før året ble avsluttet med to knusende nederlag mot Arsenal og City.. Startet nyåret med viktige seire mot Burnley og West Ham som så ut til å ha snudd det for oss...men et urettferdig tap mot Newcastle ble starten på slutten for Bielsa... Mener fortsatt at det var mest skadehistorikken som ødela mest, og selvfølgelig skulle vi også hatt en større stall.. Fortsatt tro at Bielsa kan skape magi i PL, men er avhengig av en dedikert spillergruppe, og godta en noe større stall.. :)  Kjenner jeg savner årene med Bielsa litt.. ;) men livet går videre under March..tror vi berger oss denne sesongen også.. :D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2097 på: April 07, 2023, 09:22:37 »
Da virker det bekreftet at Bielsa overtar Uruguay.

På mange måter er eg glad for at Leeds er/blir hans siste klubb.

Og eg GLER meg til VM-sluttspill med Uruguay :)

https://twitter.com/McClumsy84/status/1644237148902633472?s=20

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2098 på: April 07, 2023, 10:16:58 »
Da virker det bekreftet at Bielsa overtar Uruguay.

På mange måter er eg glad for at Leeds er/blir hans siste klubb.

Og eg GLER meg til VM-sluttspill med Uruguay :)

https://twitter.com/McClumsy84/status/1644237148902633472?s=20

Det han sa

Sent from my iPhone using Tapatalk

Blank_File

Sv: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #2099 på: April 07, 2023, 20:42:21 »
Da virker det bekreftet at Bielsa overtar Uruguay.

På mange måter er eg glad for at Leeds er/blir hans siste klubb.

Og eg GLER meg til VM-sluttspill med Uruguay :)

https://twitter.com/McClumsy84/status/1644237148902633472?s=20

Det han sa

Sent from my iPhone using Tapatalk
Amen!


Sent from my iPhone using Tapatalk