Skrevet av Emne: Utlånt spiller: Jack Harrison  (Lest 69552 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #300 på: Februar 03, 2023, 18:24:26 »
Fint å beholde Premier Leagues desidert beste førstetouch.
Tror faktisk ikke jeg overdriver når jeg påstår at han på topp fem i verden her. Dessverre får han brukt den litt mindre når han ikke spiller kant. Samtidig har han imponert meg mer sentralt i banen de siste kampene, men opptil flere nydelige og godt vektede stikkere til løp i bakrom.

Johnnyj

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #301 på: Februar 03, 2023, 19:23:37 »
Fint å beholde Premier Leagues desidert beste førstetouch.
Jepp, nesten like gode mottak som Bellusci

baste

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #302 på: Februar 04, 2023, 17:45:36 »
Konspirasjonsteori: Kanskje Leeds ville sabotere for nedrykksrival Leicester? Få dei til å selge unna den/dei Harrison skulle erstatte, for så å snu i siste liten?

Litt far out, men. Dog, morsomt om noko slikt hadde vore tilfelle


Sent from my iPhone using Tapatalk

Leicester klarer seg nok fint, iallfall i dag  :-\

Fantasyland

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #303 på: April 06, 2023, 13:20:57 »
John Percy

@JPercyTelegraph
Jack Harrison is very close to signing a new deal at #lufc. The Leeds winger on the "strange" drama of deadline day and the cancelled £22m move to #lcfc, his commitment to Leeds, Javi Gracia and his World Cup dream with England. Exclusive interview

https://www.telegraph.co.uk/football/2023/04/06/jack-harrison-leicester-leeds-transfer-deadline-day/

Dette var litt artig og noe jeg ikke var klar over:

"Harrison’s impressive performances have undoubtedly been sparked by the arrival of head coach Javi Gracia, a surprise appointment in February. Perhaps it helps that Harrison speaks fluent Spanish: his girlfriend is from Costa Rica while one of his closest friends in the dressing room is Junior Firpo of the Dominican Republic."
« Siste redigering: April 06, 2023, 13:25:07 av Fantasyland »

Lucas the Kop Cat

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #304 på: April 06, 2023, 19:11:54 »
Leeds United are delighted to announce Jack Harrison has signed a new contract with the club.

The 26-year-old has put pen-to-paper on a fresh five-year deal, running until the summer of 2028.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


flynn

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #305 på: April 06, 2023, 19:59:59 »
Gode nyheter med ny kontrakt på Jack. Litt opp og ned, og i perioder meget frustrerende å se på, men når det flyter er han meget god og skapende. Dessuten, alltid spilleklar og aldri noe styr. Snart runder han 200 kamper også, og seiler opp som en av denne generasjonens absolutte helter.
Nå skal det i alle fall tikke greit med penger inn på konto om han lokkes andre steder de nærmeste årene.

flynn

RoarG

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #306 på: April 07, 2023, 00:19:30 »
Gode nyheter, dette her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #307 på: Mai 21, 2023, 17:40:26 »
Denne spilleren skrev under en ny 5-års kontrakt for litt over en måned siden. Ja, hva sier du nå, Jack? Lyst til å spille i Championship neste sesong? For det var vel ikke dette du så for deg da du skrev under?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #308 på: Mai 21, 2023, 17:47:47 »
Denne spilleren skrev under en ny 5-års kontrakt for litt over en måned siden. Ja, hva sier du nå, Jack? Lyst til å spille i Championship neste sesong? For det var vel ikke dette du så for deg da du skrev under?
Med riktig bud selges han. Ganske sikker på at han er en av de som går. Han har sikkert en PL- klausul i kontrakten.
« Siste redigering: Mai 21, 2023, 17:49:41 av GeirO »
MOT

Dennis

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #309 på: Mai 21, 2023, 18:59:19 »
Denne spilleren skrev under en ny 5-års kontrakt for litt over en måned siden. Ja, hva sier du nå, Jack? Lyst til å spille i Championship neste sesong? For det var vel ikke dette du så for deg da du skrev under?
Med riktig bud selges han. Ganske sikker på at han er en av de som går. Han har sikkert en PL- klausul i kontrakten.

Etter behandlingen i januar håper jeg for hans del at Jackie har forhandla fram en nedrykksklausul.

Så håper jeg for all del han blir!
Marching on together!

leedslife

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #310 på: Mai 22, 2023, 12:24:55 »
Denne spilleren skrev under en ny 5-års kontrakt for litt over en måned siden. Ja, hva sier du nå, Jack? Lyst til å spille i Championship neste sesong? For det var vel ikke dette du så for deg da du skrev under?
Med riktig bud selges han. Ganske sikker på at han er en av de som går. Han har sikkert en PL- klausul i kontrakten.

Etter behandlingen i januar håper jeg for hans del at Jackie har forhandla fram en nedrykksklausul.

Så håper jeg for all del han blir!
Over 200 kamper. Aldri skadet. Den som har levert best tall offensivt. 36 målpoeng på 106 kamper i øverste divisjon for et lag i fullstendig fritt fall siste året/halvannet.
26 år. Han fortjener ikke heller en overgang til en klubb der han har mulighet til å ta steget videre?
Tenker i riktig klubb så er det muligheter for Jack å spille seg inn i den engelske landslagstroppen.
For vår del kan jo pengene brukes til å bygge opp en grunnstamme sentralt i 11éren som ikke består av narrer, skadede spillere eller kvalitet som ikke er i nærheten.

raggen

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #311 på: Mai 22, 2023, 12:34:17 »
en av de bedre spillerene vi har når han brukes i rett posisjon, så håper han blir med videre
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #312 på: Mai 22, 2023, 20:40:27 »
en av de bedre spillerene vi har når han brukes i rett posisjon, så håper han blir med videre

Spiller aldri championship.
 

peacock

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #313 på: Mai 23, 2023, 06:28:51 »
en av de bedre spillerene vi har når han brukes i rett posisjon, så håper han blir med videre

Spiller aldri championship.

Det har han da gjort før.....

Hallgeir *

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #314 på: Mai 28, 2023, 23:00:30 »
Jack Harrison scoret vårt første mål da vi var tilbake i PL for tre sesonger siden. Han fikk også "æren" av å score det foreløpig siste på ei stund.

Når kommer neste nettsus i PL?
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #315 på: Mai 28, 2023, 23:03:18 »
Jack Harrison scoret vårt første mål da vi var tilbake i PL for tre sesonger siden. Han fikk også "æren" av å score det foreløpig siste på ei stund.

Når kommer neste nettsus i PL?

For hans del kan det komme allerede i august.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #316 på: Mai 28, 2023, 23:08:52 »
Jack Harrison scoret vårt første mål da vi var tilbake i PL for tre sesonger siden. Han fikk også "æren" av å score det foreløpig siste på ei stund.

Når kommer neste nettsus i PL?

For hans del kan det komme allerede i august.

Ja, men jeg tenkte mer på når klubben er tilbake i samme divisjon. Mye skal gjøres riktig før det skjer.
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #317 på: Mai 28, 2023, 23:55:27 »
Jack Harrison scoret vårt første mål da vi var tilbake i PL for tre sesonger siden. Han fikk også "æren" av å score det foreløpig siste på ei stund.

Når kommer neste nettsus i PL?

For hans del kan det komme allerede i august.

Ja, men jeg tenkte mer på når klubben er tilbake i samme divisjon. Mye skal gjøres riktig før det skjer.
2027 (er mitt tips)
MOT

TK20

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #318 på: Mai 29, 2023, 07:03:10 »
Fin fyr. Levert bra totalt sett, med noen ups and downs. Ligaens beste til å plukke ned lange crossere. Tror mange har ham på lista si og han fortjener en sjanse i en ny klubb.

Dennis

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #319 på: Mai 30, 2023, 08:42:55 »
Fin fyr. Levert bra totalt sett, med noen ups and downs. Ligaens beste til å plukke ned lange crossere. Tror mange har ham på lista si og han fortjener en sjanse i en ny klubb.

Følte litt at det var takk og farvel for denne gang for Jackie på søndag. Fryktelig synd om det var slik.

En på Waccoe dro fram følgende statistikk:
Leeds United 2020-22
Raphinha - 65 games, 17 goals, 12 assists
Harrison - 71 games, 16 goals, 9 assists

Liten tvil om at Raphinha er en bedre og mer stabil spiller, men det viser at Harrison godt på vei matcher brassen i rene målpoeng. Svinger fryktelig i prestasjonene og er nok ikke den spilleren med størst selvtillit i spillet sitt, men han leverer greit med målpoeng og er en stor arbeidshest. I tillegg er han aldri skadet og fortsatt bare 26 år.

Håper Jack blir på Elland Road. Vi trenger han så absolutt, men med nedrykksklausul i kontrakten er han vel raskt tapt om en middelhavsfarer i Premier League ser nytten av Harrison.
Marching on together!

Kato

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #320 på: Mai 30, 2023, 12:41:08 »
Fin fyr. Levert bra totalt sett, med noen ups and downs. Ligaens beste til å plukke ned lange crossere. Tror mange har ham på lista si og han fortjener en sjanse i en ny klubb.

Følte litt at det var takk og farvel for denne gang for Jackie på søndag. Fryktelig synd om det var slik.

En på Waccoe dro fram følgende statistikk:
Leeds United 2020-22
Raphinha - 65 games, 17 goals, 12 assists
Harrison - 71 games, 16 goals, 9 assists

Liten tvil om at Raphinha er en bedre og mer stabil spiller, men det viser at Harrison godt på vei matcher brassen i rene målpoeng. Svinger fryktelig i prestasjonene og er nok ikke den spilleren med størst selvtillit i spillet sitt, men han leverer greit med målpoeng og er en stor arbeidshest. I tillegg er han aldri skadet og fortsatt bare 26 år.

Håper Jack blir på Elland Road. Vi trenger han så absolutt, men med nedrykksklausul i kontrakten er han vel raskt tapt om en middelhavsfarer i Premier League ser nytten av Harrison.

Blir kjedelig å miste Europas beste første-touch.

HåvardK

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #321 på: Mai 30, 2023, 15:15:52 »
Fin fyr. Levert bra totalt sett, med noen ups and downs. Ligaens beste til å plukke ned lange crossere. Tror mange har ham på lista si og han fortjener en sjanse i en ny klubb.

Følte litt at det var takk og farvel for denne gang for Jackie på søndag. Fryktelig synd om det var slik.

En på Waccoe dro fram følgende statistikk:
Leeds United 2020-22
Raphinha - 65 games, 17 goals, 12 assists
Harrison - 71 games, 16 goals, 9 assists

Liten tvil om at Raphinha er en bedre og mer stabil spiller, men det viser at Harrison godt på vei matcher brassen i rene målpoeng. Svinger fryktelig i prestasjonene og er nok ikke den spilleren med størst selvtillit i spillet sitt, men han leverer greit med målpoeng og er en stor arbeidshest. I tillegg er han aldri skadet og fortsatt bare 26 år.

Håper Jack blir på Elland Road. Vi trenger han så absolutt, men med nedrykksklausul i kontrakten er han vel raskt tapt om en middelhavsfarer i Premier League ser nytten av Harrison.

Blir kjedelig å miste Europas beste første-touch.
Det blir kjedelig, men Jack er ikke den verste å erstatte, til tross for mange gode kvaliteter. Har scoret noen viktige mål, men har vel aldri fremstått som noen redningsmann når vi har behøvd det som mest. Ei heller mot Spurs. Fint mål, men ellers var det mye skylapper og piruetter uten framdrift.

Dennis

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #322 på: Mai 30, 2023, 16:32:13 »
Leverer samme målpoeng som eksempelvis Jack Grealish i år og i motsetning til Jackie har han hatt en spiss å sikte på hele sesongen. Har også flere målpoeng enn feks Kulusevksi, som har balløyas nest beste spiss å sikte på.

Av alle i stallen, er Harrison den eneste jeg faktisk vil savne. Det finnes andre gode spillere i Leeds, men Harrison er den siste jeg vil skal dra. Det skyldes litt at Jackie var med å spille laget opp og at han faktisk spiller, der de andre gode går skadet. Ærlig, jobber knallhardt, fantastisk touch, (elendige dødballer) og bra med målpoeng. Kontinuitetsbærer, som aldri er borte med skader eller suspensjoner.

Burde vært en soleklar spiller å beholde, men valget blir med klausul høyst sannsynlig opp til spilleren selv. Villa ryktes som en mulig destinasjon. Leverer de videre under Emery kan det fort være at Harrison nærmer seg landslaget igjen, slik han var for et par sesonger siden.
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #323 på: August 13, 2023, 21:13:42 »
Leeds United are delighted to announce Jack Harrison has signed a new contract with the club.

The 26-year-old has put pen-to-paper on a fresh five-year deal, running until the summer of 2028.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Selv om det ikke blir mye penger inn nå ved et utlån av Harrison (og det er jo akkurat nå klubben hadde trengt cash), så skal vi vel ha en god slump ved salg etter endt sesong? Kontrakten er jo på fem år.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #324 på: August 13, 2023, 21:40:17 »
Leeds United are delighted to announce Jack Harrison has signed a new contract with the club.

The 26-year-old has put pen-to-paper on a fresh five-year deal, running until the summer of 2028.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Selv om det ikke blir mye penger inn nå ved et utlån av Harrison (og det er jo akkurat nå klubben hadde trengt cash), så skal vi vel ha en god slump ved salg etter endt sesong? Kontrakten er jo på fem år.

Håper han leverer en kanonsesong i Villa sånn at vi kan få mest mulig penger når han selges neste år.

Men klubben har nok satt en fremtidig sum på 20 mill :o

Ønsker han lykke til i PL. Skjønner at det frister mer.

Men mest spent på når han blir spilleklar etter skaden.

karaba

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #325 på: August 13, 2023, 21:40:32 »
Leeds United are delighted to announce Jack Harrison has signed a new contract with the club.

The 26-year-old has put pen-to-paper on a fresh five-year deal, running until the summer of 2028.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Selv om det ikke blir mye penger inn nå ved et utlån av Harrison (og det er jo akkurat nå klubben hadde trengt cash), så skal vi vel ha en god slump ved salg etter endt sesong? Kontrakten er jo på fem år.
Men da kan han jo bare velge å bli lånt ut igjen hvis vi ikke rykker opp. Koch har et år igjen av kontrakten og velger å bli lånt ut denne sesongen. Når han kommer tilbake så er han free agent og klubben får ingen penger inn i kassa (har kun spart lønn i år).
Nei disse kontraktene er selvmord for en klubb. Har aldri hørt om noen klubb som har så og si alle signeringer på slike kontrakter.
Kan til nød skjønne det hvis det er en toppspiller du kunne fått bare hvis han fikk dette som en del av kontrakten.
Men spillere som Christensen, Koch, Aaronson, Rocca osv er jo ikke i den ligaen. Er jo ingen PL klubber som akkurat har ligget langflate etter de spillerne heller


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forever Whites

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #326 på: August 13, 2023, 21:59:10 »
Leeds United are delighted to announce Jack Harrison has signed a new contract with the club.

The 26-year-old has put pen-to-paper on a fresh five-year deal, running until the summer of 2028.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Selv om det ikke blir mye penger inn nå ved et utlån av Harrison (og det er jo akkurat nå klubben hadde trengt cash), så skal vi vel ha en god slump ved salg etter endt sesong? Kontrakten er jo på fem år.
Men da kan han jo bare velge å bli lånt ut igjen hvis vi ikke rykker opp. Koch har et år igjen av kontrakten og velger å bli lånt ut denne sesongen. Når han kommer tilbake så er han free agent og klubben får ingen penger inn i kassa (har kun spart lønn i år).
Nei disse kontraktene er selvmord for en klubb. Har aldri hørt om noen klubb som har så og si alle signeringer på slike kontrakter.
Kan til nød skjønne det hvis det er en toppspiller du kunne fått bare hvis han fikk dette som en del av kontrakten.
Men spillere som Christensen, Koch, Aaronson, Rocca osv er jo ikke i den ligaen. Er jo ingen PL klubber som akkurat har ligget langflate etter de spillerne heller


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er tragisk hvordan de har rotet det til med kontraktene. Var vel 13 millioner pund vi gav for Koch for 3 år siden.  Og nå er han utlånt et år for så å forsvinne gratis. 
Medlem 94237

Killa

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #327 på: August 14, 2023, 08:48:17 »
https://theathletic.com/4772959/2023/08/13/jack-harrison-transfer-everton-leeds/

Han må vel regne med et nytt nedrykk neste år....
Synd å miste Jack, vi hadde hatt god bruk for han i CC.

Forever Whites

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #328 på: August 14, 2023, 09:13:48 »
https://theathletic.com/4772959/2023/08/13/jack-harrison-transfer-everton-leeds/

Han må vel regne med et nytt nedrykk neste år....
Synd å miste Jack, vi hadde hatt god bruk for han i CC.

Er det at Everton vil rykke ned, eller at han kommer tilbake til oss når vi rykker ned du tenker på her?

Vi hadde som du skriver hatt god bruk for ham denne sesongen, og irriterende når de først forsvinner at det ikke blir penger av det bortsett fra å spare lønnsutgifter.
Medlem 94237

Killa

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #329 på: August 14, 2023, 09:41:11 »
https://theathletic.com/4772959/2023/08/13/jack-harrison-transfer-everton-leeds/

Han må vel regne med et nytt nedrykk neste år....
Synd å miste Jack, vi hadde hatt god bruk for han i CC.

Er det at Everton vil rykke ned, eller at han kommer tilbake til oss når vi rykker ned du tenker på her?

Vi hadde som du skriver hatt god bruk for ham denne sesongen, og irriterende når de først forsvinner at det ikke blir penger av det bortsett fra å spare lønnsutgifter.

Jeg tenkte at Everton rykker ned ja...  ;D ;D ;D