Skrevet av Emne: Kamp: vs Derby County @ Pride Park, lørdag 11/8 2018, kl 18.30 på TV  (Lest 27266 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Liker det jeg har sett av Shackleton så langt. Virker å være en fotrapp og teknisk spiller.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Buddy

Ikke for å være blasfemisk, men det Bielsa har gjort med disse spillerne, de samme som var middelmådige i forrige sesong, er jo nesten et større mirakel enn den forvandlingen som ble gjort med vann for nesten 2000 år siden.
Spikern på huet! 1

auren

Dårlige første minutter på Bambi. Virker veik i kroppen og litt treig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bye

Sikkert tung første treningsuke under Bielsa, han kommer seg nok i løpet av høsten :)
Trønder i Bergen!

auren

Banens gigant må ut. Baker kommer inn.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Undres på om Josefzoon angrer på valg av klubb nå?
Super Leeds since 1968

Superfan

Beste Leedsspill på mange år. Dette virker lovende...

ar9

«Leeds are falling apart again» runger fra tribunen

auren

Bambi med gult. Fått alt mot seg etter at han kom inn. Forferdelig innhopp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Bamford første Leeds-spiller med kort. Det hadde jeg ikke trodd.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Største seier over Derby siden 5-0 borte i Fa-cupen tidlig på 2000-tallet.  :)
Super Leeds since 1968

gulle

Grattis alle kollegaer, må nok kapitullere og hengi meg til optimismen  :D :D :D
Nå rykker vi opp! Jasederja

auren

Slutt. En svært imponerende 4-1 seier. Nå blir det snakk om direkte opprykk og greier, men det er helt OK på en sånn dag  :)

Grattis!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Må bare gi meg over. Dette var stort. Ligger på 2. plass, og greier.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Så utrolig bra ! nå har vi slått 2 av opprykks favorittene klart ! Lampard og Derby må lure på hva som traff dem i dag ! Lampard hadde jo Bielsa fobi før denne kampen ! Tar vi Bolton borte i cupen også !?

kjella

  • Gjest
Må være lov å være blid. Har dominert voldsomt mot to av de største opprykksfavorittene. Svært interessant at en trener klarer å endre  så mye. Tilveksten Douglas er klasse selvfølgelig.

Ankerjon15

Lenge siden jeg har hatt den troa jeg har nå på opprykk, men selvfølgelig veldig tidlig. Men ikveld skal jeg kose meg. Grattis alle Leedsfan. ;D ;D ;D

DOFFER

Ufattelig deilig! Full kontroll og sambafotball  8) Måtte det vare leeenge ;D
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

raggen

kick start på sesongen med 7-2 sammenlagt!!! bare ett ord for dette:FANTASTISK!!!!!
måtte det bare holde lengre enn under TC
Forever Leeds United!!!!!!!!

ar9

Hvor er MOM tråden?

ziganda

Vi løp Derby sønder og sammen. Veldig imponerende!

Andersen

Har de andre lagene noe mottrekk mot måten Leeds spiller på nå da ? Leeds spiller jo turbo fotball ! Bølge på bølge med Leeds spillere som løper motstanderene  i senk ! Tror mange managere skal få klø seg i hodet , hvis dette Leeds spillet varer utover i sesongen !

leedslife

Klasseforskjell.
Lukter litt Wolves av dette.

Sydhagen

Altså, jeg var veldig imponert av kampen mot Stoke.
Men dette, borte mot Derby, var det virkelig klasse over!!
Eneste jeg tenker på nå er, klarer gutta å holde dette kjøret sesongen ut? Det er jo veldig positivt at vi virker å ha en relativt sterk benk også!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
...at vi vinner...  ;D 8) 8)
...MÃ…TEN vi vinner på...  ;) :) :o


Gratulerer med nok en overbevisende seier mot et antatt 'opprykkslag' i CC...
We are Leeds...MOT!!!

SKÃ…L  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Josch

Godstoget Leeds ruller videre. Vi kommer til å slå mange med denne spillestilen. Lampard visste om dette, men kunne ikke stå imot tross dyrere spillere. Klar forskjell på de to coachene i dag. Leeds har skutt gullfuglen. Og vi blir bedre med de rette spillerne når de ankommer.

Borge

Altså, jeg var veldig imponert av kampen mot Stoke.
Men dette, borte mot Derby, var det virkelig klasse over!!
Eneste jeg tenker på nå er, klarer gutta å holde dette kjøret sesongen ut? Det er jo veldig positivt at vi virker å ha en relativt sterk benk også!
Fantastisk. Med de sjansene vi har er vi vel nærmere 5 og 6 enn Derby er redusering. Overveldende forestilling. Hvor lenge klarer vi dette? Saiz, for en terrier. Douglas...minner han om Dorigo? Og Roofe...jeg tar tilbake alt jeg har tenkt om han tidligere.
Dette må nytes!
Borge

Promotion 2010

LUFCdata

Leeds had 54% possession, 17 shots, won 27 tackles (8 more than Derby), scored 4 goals and won 61% of our aerial duels against Derby. Brilliant set of numbers away from home.  #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Har latt dette synke inn nå, da jeg bl a har Derby- kompis' ... og han er mektig imponert.

Start 11'ver i dag inneholder KUN 1 ny mann ift i fjor... hva skjer liksom!?
Gutta virker meeeeeget bra trent, og d må de være med denne spillestilen.
Bielsa evner altså å få heeelt andre prestasjoner ut av de samme spillerne som vi benyttet i fjor.
Christiansen kan jo ikke tro d han ser ift f eks Klich... han er jo skreddersydd i denne rollen nå!

Dette er sååå fortjent og moro for oss fans, for byen Leeds og vi må ta med Radrizzani som faktisk har turt og satse på El Loco. Håper jeg ikke må bite i meg disse ordene igjen, for dette ser veeeeldig bra ut. Tør ikke å si mer nå.

2-3 kvalitetslån, så har vi en vanvittig bra tropp.