Skrevet av Emne: Hva er det som skjer her på forumet?  (Lest 11671 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

roaldv

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #60 på: September 21, 2018, 23:43:47 »
Ser vi bort fra kamptråder, så synes jeg det er betraktelig mindre sutring her inne enn på engelsk Facebook eller Twitter. Stort sett dedikerte (og godt voksne?) supportere her inne, som har vært med på nok av nedturer, så vi har ikke så mange illusjoner igjen!

Merker at jeg bruker mye mer tid på å følge klubben via mange ulike Twitter-kontoer nå, men allikevel passer jeg på å komme tilbake til denne plattformen fra forrige årtusen for å lese mange av de samme sakene i ettertid, mest av gammel vane,men også fordi jeg har et mer personlig forhold til de ulike kontoene her, og fordi det fra tid til annen kommer egenproduserte analyser, og ikke bare copy-paste saker. Jeg er ikke så flink til det selv, men nyter å lese innlegg fra dere som bidrar med det :)


Leedsfan

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #61 på: September 22, 2018, 07:51:58 »
Det er ikke noe galt i å påpeke at man er uenig i et aktuelt vedtak eller forhold. Det er heller ikke noe galt i å ytre misnøye og frustrasjon når det går dårlig. Problemet oppstår når et mindretall benytter enhver anledning til å skrive nøyaktig det samme i hver eneste tråd. Da faller kvaliteten på innholdet og brukerne forsvinner på sikt.

Ofte blir oppfordringer til å ikke være ensidig negativ mistolket som positivitet over tilstanden i klubben. Det typiske er at en nysignering man aldri har hørt om med en lite imponerende CV møtes med mishagsytringer før spilleren i det hele tatt har vært på banen. Et forsøk på nøkternhet blir gjerne møtt med utsagn av typen «OK, så du er fornøyd med at vi kjøper ukjente spillere?», eller «Javel, du ønsker ikke å rykke opp?» Denne typen stråmenn ødelegger debatten.

Er man misfornøyd med Orta (helt tilfeldig eksempel) bør man holde seg til Orta-tråden, ikke nevne ham i alle mulige tråder om Grot, Wiedvald og De Bock.

Tommel opp til dette!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #62 på: September 22, 2018, 09:41:33 »
Ser vi bort fra kamptråder, så synes jeg det er betraktelig mindre sutring her inne enn på engelsk Facebook eller Twitter. Stort sett dedikerte (og godt voksne?) supportere her inne, som har vært med på nok av nedturer, så vi har ikke så mange illusjoner igjen!

Merker at jeg bruker mye mer tid på å følge klubben via mange ulike Twitter-kontoer nå, men allikevel passer jeg på å komme tilbake til denne plattformen fra forrige årtusen for å lese mange av de samme sakene i ettertid, mest av gammel vane,men også fordi jeg har et mer personlig forhold til de ulike kontoene her, og fordi det fra tid til annen kommer egenproduserte analyser, og ikke bare copy-paste saker. Jeg er ikke så flink til det selv, men nyter å lese innlegg fra dere som bidrar med det :)

Dette er jeg enig i. Det norske forumet tilfører noe unikt jeg ikke finner andre steder.

leedslife

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #63 på: September 22, 2018, 11:49:59 »
Veldig spesiell sesong så langt egentlig. Virker som vi (supportere) er i et slags vakuum. Bygger ned forhåpningene før hver eneste kamp, men etter 90 min er spilt har vi stort sett spilt lagene av banen.
Vi hadde en god sesongstart i fjor, men man så tidlig svakhetene i laget - både kollektivt og på enkeltspillere, mener jeg.
Denne sesongen sliter jeg med å se hvordan vi skal rakne.
Synes forumet også har stilnet litt. Jeg savner engasjementet til bla h.b - jeg ser han poster fortsatt, men i mindre grad enn tidligere.
Man kunne bli provosert, men det lå alltid noe rett i det han ytret, selv om jeg stort sett var uenig med han.
Faglig analyser og diskusjoner er viktig, men vi trenger mangfold her også. Vi trenger engasjement og temperament. Er jo det som gjør forumet mer personlig enn generelle fotballsider og blogger.
Håper nesten vi får en på trynet snart så engasjementet og temperamentet kommer sigende tilbake. 8)