Skrevet av Emne: Kamp: vs Preston North End @EllandRoad, tirsdag 18/9 2018, kl 20.45 på SKY/LUTV  (Lest 27514 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

gulle

Vi må sette sjansene!
Vi e litt stressa på siste 3.del
Bakover er det bra
Nå rykker vi opp! Jasederja

Joe Jordan

Fantastisk herlig å ha Harrison på høyrekanten der.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Lucas the Kop Cat

Forstår ikke helt den dissingen av Alioski. Ja det er andre som er bedre. Men hvorfor i alle dager skal det være så svart-hvitt her inne?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


karaba

Harrison beste spiller i 1 omgang

stian

Alioski er helt ute av det nå

gulle

Harrison beste spiller i 1 omgang
med konkurranse fra Pontus og Saiz
Nå rykker vi opp! Jasederja

auren

Pause. 1-0. Etter svake første 10 har vi vært ganske gode. Burde nok ledet mere. Preston har vært ganske tannløse foruten skuddet etter få minutter som BPF redder mesterlig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Captain Cooper oppmuntrer Alioski på vei til garderoben.
MOT

GeirO

MOT

leedslife

Fantastisk Klich i den offensive rollen sin. Stum av beundring. Synd at han ikke har 2 mål denne omgangen, men stort kred for å komme i posisjon. Phillips som vanlig meget god og Harrison vokser og vokser.
Ayling og Alioski synes jeg har vært så som så.....
Vi er klart best. Håper vi lander dette med et tidlig 2-0 i andre.
Også bør kanskje Alioski byttes ut etterhvert.

Annesj

Harrison har virkelig begynt å vise seg. Det blir viktig for oss med pablo en del utsatt. Vi mangler spissen dog. Totalt fraværende roberts.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Etter de første ti synes jeg vi har vært kanongode. Kjørt fullstendig over Preston, kunne vært 4-5. Saiz fantastisk god, spillbar i mellomrommet hele tiden. Harrison glimrende på høyrekant. Klich med fantastiske løp bakfra, Phillips sterk og god. Stopperne glimrende. Artig å se hvordan vi spiller fotball. Roberts sliter, trenger sårt en annen spiss.
 

morten1966

Takk lutv ...forbanna dritt

leedslife

Harrison har virkelig begynt å vise seg. Det blir viktig for oss med pablo en del utsatt. Vi mangler spissen dog. Totalt fraværende roberts.
1+.

Synes Roberts er langt unna.
Meget skuffende.

karaba

Pause. 1-0. Etter svake første 10 har vi vært ganske gode. Burde nok ledet mere. Preston har vært ganske tannløse foruten skuddet etter få minutter som BPF redder mesterlig.

auren

Overraskende at Preston har hatt ballen 51%

Kato

Pause. 1-0. Etter svake første 10 har vi vært ganske gode. Burde nok ledet mere. Preston har vært ganske tannløse foruten skuddet etter få minutter som BPF redder mesterlig.

auren

Overraskende at Preston har hatt ballen 51%

Det er fysisk umulig.
 

Lucas the Kop Cat

LUTV med 51% possesion til Preston. Fotmob med 33%. Det høres nærmere sannheten ut.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
« Siste redigering: September 18, 2018, 21:41:35 av Lucas the Kop Cat »

jaho

LUTV får bare ha det så godt når det ikke funker. Jeg har betalt for matchen likevel, så her er noe som faktisk funker: https://www.youtube.com/watch?v=dLgCd0KOPag&feature=youtu.be

nydelig!! Reddet 1. omg for meg.. ;D

stian

Takk lutv ...forbanna dritt

Bruker du Chrome? Jeg gikk over til det før sesongen og har hatt nær 100% pålitelig stream på alle kamper.

NT

Roberts har mye å gå på. Lite synlig, beveger seg i rom unna mål, stuper ikke på de farlige soner, virker lite engasjert, mulig hjemmedebutnerver - savner tydeligere initiativ - det er mye rom i bakre 4 hos PNE


morten1966

Noen som kjenner til en stream som virker?


B_Ød

noen er hakket over andre, men dette er "laget"!!! Moro å se, ingen grunn til å slippe Preston inn i kampen.
Ups & Ups!!

Cannavaro

Vi SKAL ta 3 poeng i denne kampen !!

Kalvin er jo stor utpå der, vinner dueller og plukker opp løp og baller, strør om seg med nydelige langpasninger.  Dette er knallbra.
Harrison er jo virkelig i siget og mer og mer varm i trøya, herlig høyre flanke !!  Saiz er jo kongen utpå der, han koser seg i denne kampen, håper han putter i 2.omgang.  Coops og Pontus gjør jobben der bak, det er mange som gjør gode prestasjoner der ute idag.  Klich også, selv om han misser to sjanser, han er stadig på OFFENSIVE løp i bakrommet, fantastisk.  Vi har manglet en sånn spiller, som orker disse løpene. Han skaper MYE ubalanse for motstandere.  Dette har vært en veldig bra Leeds omgang.  Håper vi DREPER kampen kjapt i 2.omgang.   GET INNNN !
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

LUTV med 51% possesion til Preston. Fotmob med 33%. Det høres nærmere sannheten ut.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

BBC sier 67% Leeds, samme kilde.
MOT

auren

MOT!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Forstår ikke helt den dissingen av Alioski. Ja det er andre som er bedre. Men hvorfor i alle dager skal det være så svart-hvitt her inne?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Det skal alltid være en hakkekylling. Ikke alt han gjør som er like bra, men det gjelder alle. Men en feil av f.eks Alioski og Berardi blir blåst opp.

Ok første. Kunne og burde ledet mer. Pontus kanongod. Herlig å se! Harrison har spilt seg varm!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

karaba

Tror på et mål til nå :-)

Lucas the Kop Cat

Klokkeklart frispark til Roberts. Blir jo bare løpt ned.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk