Skrevet av Emne: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)  (Lest 26519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #150 på: November 27, 2018, 22:36:54 »
Snytt for straffe igjen. Rrading-spiller tar ballen med en hånd før den er ute på Roofes siste sjanse.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Torpe-do

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #151 på: November 27, 2018, 22:38:02 »
3 poeng i boks! Fantastisk!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #152 på: November 27, 2018, 22:38:22 »
Skuffende at vi slutter å spille fotball før kampen er over, men deilig med seier.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Cannavaro

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #153 på: November 27, 2018, 22:38:44 »
Jadda ! 1-0 og 3 poeng, dette var en vanskelig seier.  Vi var ikke på topp, men 3 poeng er aller, aller viktigst.
BAILEY dagens mann !!!  For en redning !   Grattis alle Leeds venner !!
MFLU - Miracles For Leeds United

DOFFER

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #154 på: November 27, 2018, 22:38:58 »
Grattis med 3 poeng ;D
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

baste

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #155 på: November 27, 2018, 22:39:58 »
Vi vinner, helt klart rom for forbedringer. Men det ordner Bislsa til neste kamp

Gratulerer folks ! MOT

raggen

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #156 på: November 27, 2018, 22:40:16 »
aaahhhhhhh for en herlig seier,men hvorfor slutter vi og spille de siste 10-15 min.. tok ikke vare på kontringene og virket slitne rett og slett. ulidelig spennende og desto herligere med 3 poeng etter en feberredning av Farrel
Forever Leeds United!!!!!!!!

raggen

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #157 på: November 27, 2018, 22:40:54 »
og hvor er avstemningen for MOM i denne kampen ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Bromancer

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #158 på: November 27, 2018, 22:40:58 »
Uheldige som ikke scorer fler, de to til Roofe som blir reddet er jo helt sinnsyke... Fortjent seier, strafferedning til tross!

palle

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #159 på: November 27, 2018, 22:41:25 »
..og Norvik og Boro avgir poeng!
...ooo, vi vandrar saman...

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #160 på: November 27, 2018, 22:41:33 »
Jadda ! 1-0 og 3 poeng, dette var en vanskelig seier.  Vi var ikke på topp, men 3 poeng er aller, aller viktigst.
BAILEY dagens mann !!!  For en redning !   Grattis alle Leeds venner !!
Men vi tok to poeng på Norwich og Boro.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


RoarG

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #161 på: November 27, 2018, 22:42:29 »
Snakk om å gjøre det mer spennende enn nødvendig. Ingen kamper er lette i Championship. Svært fornøyd, nei ekstatisk, med å få alle poengene. Saiz må starte kampene. Så får han heller bli bytta ut dersom han spiller dårlig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ar9

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #162 på: November 27, 2018, 22:42:50 »
Denne kampen skulle vi ha avgjordt lenge før Reading fikk straffe.
Men nå spiller det ingen rolle.

GeirO

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #163 på: November 27, 2018, 22:43:51 »
Nå ligger vi bra an, men det blir tøft på Bramall Lane lørdag formiddag!
MOT

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #164 på: November 27, 2018, 22:44:29 »
Vi vinner, helt klart rom for forbedringer. Men det ordner Bislsa til neste kamp

Gratulerer folks ! MOT

Vi trenger svært mange sjanser for å putte ballen i mål. Det frustrerer meg til tider.

Men heldigvis skaper vi mange muligheter også.
Super Leeds since 1968

berlin

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #165 på: November 27, 2018, 22:46:46 »
27.806 tilskuere. Godkjent mtp BC-kampen, kald novemberkveld og tv-sendt.

Andersen

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #166 på: November 27, 2018, 22:49:05 »
Puuh , seier igjen  ;D Reading brant straffe i sluttminuttene , Middelsbrough og Norwich klarte bare uavgjort i sine kamper . Vi er med !  ;D

Pettersen97

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #167 på: November 27, 2018, 22:49:22 »
Et Leeds lag som er langt ifra på sitt sterkeste i dag.  Som mange av de siste kampene de har spillt. Vi må alle huske på at det er to midtbanespillere i forsvars fireren i dag og innlånte Baker i den «offensive» midtbanerollen. Når dette laget får alle sine førstevalg tilbake fra skade blir det vei i vellinga igjenn!
The Mighty Whites

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #168 på: November 27, 2018, 22:50:55 »
Tusen takk til Peacock-Farrell :)
En slik redning betyr enormt mye for alle!!

Cherry

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #169 på: November 27, 2018, 22:52:59 »
Bra 2. Omgang.
Vi trenger Saiz... virkelig.
Burde avgjort denne med mange sjanser, men bevares - slike kamper er det maaaange av i EFL og vi tar 3 poeng... igjen!

Syns Cooper er stooor i dag, og BPF viser at han er en god keeper.
Herlig og se tempo vi spiller ut Reading med tidvis i andre omgang, men vi er litt for unøyaktige i siste pasningen.
Manndomsprøve venter mot Blades på lørdag :D
« Siste redigering: November 27, 2018, 22:59:05 av Cherry »
 

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #170 på: November 27, 2018, 22:53:53 »
Vi vinner, helt klart rom for forbedringer. Men det ordner Bislsa til neste kamp

Gratulerer folks ! MOT

Vi trenger svært mange sjanser for å putte ballen i mål. Det frustrerer meg til tider.

Men heldigvis skaper vi mange muligheter også.
Reading kan takke sin keeper for at det ikke ble et par til.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


berlin

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #171 på: November 27, 2018, 22:53:56 »
Vi var litt uheldige som ikke skåret flere i 2.omg. Keeperen deres var god og HELDIG!
Ble nerver på slutten, likte ikke det, men 3 p i boks.

Etter 19.runde i 2017/18:

1.Wolves 44 p
8. Leeds 29 p

Etter 19.runde i 2018/19:

1. Norwich 37 p
2. Leeds 36 p


Kato

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #172 på: November 27, 2018, 22:56:33 »
1. Synes vi var ordentlig gode første 30 minutter av andre omgang når Saiz og Clarke er friske. Kan se ut som genialitet å spare Saiz til siste 45 min når kampen åpnes.
2. Falt totalt ut av strukturen mot slutten, og det vi drev med på siste tredjedel siste kvarteret var ikke all verden.
3. Ser ut som vi har trent mye på crossere i det siste for å strekke motstanderne. Slo mange av de i dag.

Peacock-Farrell 9MOM Slike redninger vinner opprykk. Fantastisk. Solid hele veien, og glimrende med beina .
Dallas 8 Matchvinner, mye med fremover. Veldig god kamp.
Phillips 8 Gjør en kjempejobb som vikar i midten bak, glimrende crossere.
Cooper 8,5 Synes kapteinen var glimrende. Flere viktige brudd, glimrende i lufta, og god med ball.
Douglas 7 Trekk for straffen, ellers mye involvert i andre omgang. Ser ut til å være mer med fremover når han får Pablo foran seg.
Forshaw 7,5 God etter hvert, stødig med ballen. Hvor ble han av siste 10?
Baker 5 Så ikke ut som han spilte for noen startplass. Enkle valg med ball, det har vi nok spillere til. Spilte seg ikke inn.
Klich 6,5 Jobber godt, men ser ut til å være inne i en litt tyngre periode nå. Tid for å hvile litt?
Roofe 7,5 Jobber godt, kommer til sjanser, og bidrar til at vi scorer.
Alioski 5 Ville gjerne hatt han mer innover, så vi kunne fått Douglas rundt. Lite å hente offensivt, korrekt tatt av i pausen.
Pablo 7 Varierende før pause, som vanlig blomstrer han når Saiz kommer inn. Burde scoret i dag. Ingen toppkamp.
Saiz 7,5 Løfter oss med en gang han kommer inn. God første halvtimen, ble bare kaos mot slutten da han virkelig skulle styrt showet på kontringer.
Clarke 7 Bidrar også med en gang han kommer inn, så sliten ut mot slutten. Uvant med tempoet?
Shackleton 6 Så egentlig ikke så mye til han. Spilte det kvarteret vi var svakest i andre omgang.
« Siste redigering: November 27, 2018, 23:00:19 av Kato »
 

Blank_File

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #173 på: November 27, 2018, 22:58:35 »
Nå er jeg også stråååålende fornøyd med strafferedning og 3 poeng i denne kampen, men vi må faktisk skjerpe oss nå.

Det blir alltid sagt at når man spiller dårlig så kommer det tilbake og biter én i ræva til slutt. Jeg begynner å bli litt redd for det nå.

De 5 siste kampene har vi slitt. Mot Forest var det bare et lag på banen, men vi skapte knapt en sjanse og slapp inn et slurvemål. Målet var hands så vi skulle tapt den kampen.
Wigankampen var ok og kanskje den beste av disse.
Kampen mot WBA var ingen 4-1 kamp, men jeg tror det samme hadde skjedd igjen om vi spilte på det nivået vi spilte i dag. Et godt angrep hadde straffet alt slurvet og balltapene mye hardere enn Reading.
Bristol City var ikke heller spesielt bra og vi dro den i land mye pga det røde kortet.
I dag var det også en middels kamp og vi skal være glade for 3 poeng.

På en annen side så kan man se på statistikkene fra disse kampene og tenke at jeg er steingal som påstår at vi har vært dårlige. Og jeg innrømmer at jeg kanskje svartmaler noe. Det minner meg bare litt om juleperioden til Christensen i fjor. Vi tok en del poeng, men spilte ganske dårlig. Vi er ikke der enda, så jeg føler ikke på at det skal rakne. Samtidig så har vi jo sett at vi har vært så mye bedre enn dette tidligere i sesongen. Roligere og samtidig mer aggressive. I dag blir det gjort utrolig mange dårlige valg det siste kvarteret spesielt. Vi slutta å spille ball som vi er blitt så gode på og vi så slitne ut. Jeg er litt bekymra og gruer meg til kampen på lørdag mot langt bedre motstand.

HåvardK

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #174 på: November 27, 2018, 22:59:02 »
Fikk ikke med meg hvem som slo geniale skrå pasningen til Pablo (som hæl klakket videre til Douglas).
Tipper det var Saiz eller Klich.
Noen som fikk det med seg?

var d 4shaw mon tro??
Jo.

Andersen

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #175 på: November 27, 2018, 23:11:53 »
Blank - File , jeg driter i hvordan vi spiller om dagen , så lenge 3 poengerene renner inn ! når vi så og si nesten har hele forsvars fireren ute med skader . 2 midtbane spillere i forsvarsrekka i dag sier vel sitt !? Ã… tro at vi skal spille fest fotball hele sesongen når vi har flere sentrale spille ute med skade er å tro på julenissen . La oss heller glede oss over poengene vi tar, og når topplagene rundt oss snubler litt i kveld , smaker vår seier i kveld ekstra godt ! MOT .

berlin

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #176 på: November 27, 2018, 23:14:52 »
1. Synes vi var ordentlig gode første 30 minutter av andre omgang når Saiz og Clarke er friske. Kan se ut som genialitet å spare Saiz til siste 45 min når kampen åpnes.
2. Falt totalt ut av strukturen mot slutten, og det vi drev med på siste tredjedel siste kvarteret var ikke all verden.
3. Ser ut som vi har trent mye på crossere i det siste for å strekke motstanderne. Slo mange av de i dag.

Peacock-Farrell 9MOM Slike redninger vinner opprykk. Fantastisk. Solid hele veien, og glimrende med beina .
Dallas 8 Matchvinner, mye med fremover. Veldig god kamp.
Phillips 8 Gjør en kjempejobb som vikar i midten bak, glimrende crossere.
Cooper 8,5 Synes kapteinen var glimrende. Flere viktige brudd, glimrende i lufta, og god med ball.
Douglas 7 Trekk for straffen, ellers mye involvert i andre omgang. Ser ut til å være mer med fremover når han får Pablo foran seg.
Forshaw 7,5 God etter hvert, stødig med ballen. Hvor ble han av siste 10?
Baker 5 Så ikke ut som han spilte for noen startplass. Enkle valg med ball, det har vi nok spillere til. Spilte seg ikke inn.
Klich 6,5 Jobber godt, men ser ut til å være inne i en litt tyngre periode nå. Tid for å hvile litt?
Roofe 7,5 Jobber godt, kommer til sjanser, og bidrar til at vi scorer.
Alioski 5 Ville gjerne hatt han mer innover, så vi kunne fått Douglas rundt. Lite å hente offensivt, korrekt tatt av i pausen.
Pablo 7 Varierende før pause, som vanlig blomstrer han når Saiz kommer inn. Burde scoret i dag. Ingen toppkamp.
Saiz 7,5 Løfter oss med en gang han kommer inn. God første halvtimen, ble bare kaos mot slutten da han virkelig skulle styrt showet på kontringer.
Clarke 7 Bidrar også med en gang han kommer inn, så sliten ut mot slutten. Uvant med tempoet?
Shackleton 6 Så egentlig ikke så mye til han. Spilte det kvarteret vi var svakest i andre omgang.

Veldig bra, Kato. Helt enig i din analyse. Alioski pådro seg gult, men hadde nok blitt byttet ut likevel.
Jepp, Clarke så tydelig sliten ut etter drøye 30 min. Tror som deg at han er uvant med tempoet. Men gutten har tida foran seg,
og vil nok typisk matches forsiktig med innhopp siste 20-min. Men i dag var det klokt med Saiz/Clarke inn etter 45 min.

Kickthemdown

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #177 på: November 27, 2018, 23:33:28 »
Det er noe eget med å ha kantspillere som utfordrer backer på fart fremfor filming, krangling og offsider. Jeg er så latterlig lei Alioski..  >:(

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #178 på: November 27, 2018, 23:34:08 »
1. Synes vi var ordentlig gode første 30 minutter av andre omgang når Saiz og Clarke er friske. Kan se ut som genialitet å spare Saiz til siste 45 min når kampen åpnes.
2. Falt totalt ut av strukturen mot slutten, og det vi drev med på siste tredjedel siste kvarteret var ikke all verden.
3. Ser ut som vi har trent mye på crossere i det siste for å strekke motstanderne. Slo mange av de i dag.

Peacock-Farrell 9MOM Slike redninger vinner opprykk. Fantastisk. Solid hele veien, og glimrende med beina .
Dallas 8 Matchvinner, mye med fremover. Veldig god kamp.
Phillips 8 Gjør en kjempejobb som vikar i midten bak, glimrende crossere.
Cooper 8,5 Synes kapteinen var glimrende. Flere viktige brudd, glimrende i lufta, og god med ball.
Douglas 7 Trekk for straffen, ellers mye involvert i andre omgang. Ser ut til å være mer med fremover når han får Pablo foran seg.
Forshaw 7,5 God etter hvert, stødig med ballen. Hvor ble han av siste 10?
Baker 5 Så ikke ut som han spilte for noen startplass. Enkle valg med ball, det har vi nok spillere til. Spilte seg ikke inn.
Klich 6,5 Jobber godt, men ser ut til å være inne i en litt tyngre periode nå. Tid for å hvile litt?
Roofe 7,5 Jobber godt, kommer til sjanser, og bidrar til at vi scorer.
Alioski 5 Ville gjerne hatt han mer innover, så vi kunne fått Douglas rundt. Lite å hente offensivt, korrekt tatt av i pausen.
Pablo 7 Varierende før pause, som vanlig blomstrer han når Saiz kommer inn. Burde scoret i dag. Ingen toppkamp.
Saiz 7,5 Løfter oss med en gang han kommer inn. God første halvtimen, ble bare kaos mot slutten da han virkelig skulle styrt showet på kontringer.
Clarke 7 Bidrar også med en gang han kommer inn, så sliten ut mot slutten. Uvant med tempoet?
Shackleton 6 Så egentlig ikke så mye til han. Spilte det kvarteret vi var svakest i andre omgang.

Veldig bra, Kato. Helt enig i din analyse. Alioski pådro seg gult, men hadde nok blitt byttet ut likevel.
Jepp, Clarke så tydelig sliten ut etter drøye 30 min. Tror som deg at han er uvant med tempoet. Men gutten har tida foran seg,
og vil nok typisk matches forsiktig med innhopp siste 20-min. Men i dag var det klokt med Saiz/Clarke inn etter 45 min.

Skal ikke kommentere så mye på enkeltspillere, men syns venstresiden virkelig slet i første omgang spesielt - de kontringene Reading stelte i stand kom på den siden. Og det får Alioski og Douglas bære hovedansvaret for...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Reading, @Elland Road, Tirsdag 27/11, kl 2045 (Sky Sports)
« Svar #179 på: November 27, 2018, 23:36:09 »
Douglas gjør fint forarbeide til målet der, Roofe klarer ikke få satt den inn feilvendt, men returen scorer Dallas på - fordi han er offensiv i tankegangen og hadde evne og vilje til å flytte seg inn i boksen, bra !!!

Det er Forshaw som er hjernen bak det målet. Strøken passning ut til Pablo som strekker ut og åpner forsvaret. Pablo og Douglas følger opp med gode prestasjoner.